Tedi 0 Napisano 21 Lutego 2009 Podobno Dębica APN-13 czy jakoś tak są dobre ale tak tylko słyszałem. Ja do przodu w moim 3p mam założone od żuka 650 już 6 lat ale też powoli muszę sie rozglądać za nowymi bo te łyse już sie robią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 21 Lutego 2009 Witam wszystkich.Koledzy jakiej firmy opony polecacie?Ja mam stomil założone na przód od orkana, są z 1990r a na ciągniku od 8 lat, popękane są owszem ale chodzą w turze i naprawdę dużo potrafią znieść, póki co... Z tyłu też stomil radialny mają 12 lat, bieżnik 40%, popękane drobne pęknięcia, więc do ciągników polecam Kormorana, chociaż nie wiem jak teraz robią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tedi 0 Napisano 21 Lutego 2009 Teraz miom zdanie Kormorany też są dobre. Zanim je zakupiłem to stomlie trzymały 19 lat, a z przodu to te od żuka mają 21 lat i myśle jeszcze 2 sezony pochodzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel 85 0 Napisano 21 Lutego 2009 Też polecam Kormorany mam takie diagonalki już siedem lat a wyglądają jak nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 21 Lutego 2009 kupowal ktos moze rozrusznik szybkoobrotowy? ja kupilem na allegro za 300 zl i lipa nie chcial rozlaczac... odeslalem maja przyslac drugi... ale zeby to tak rewelacyjnie chodzilo.. to bym nie powiedzial,... a jak jest u was? ile wam chodzi? macie magnetona czy podrobki? Ja mam założony w 914 i jest super. Kręci o wiele szybciej i ciągnik zdecydowanie łatwiej zapala. Mam magnetona i dałem za niego 450 zł. Do 60-tki tez tyle chcieli. ja kupiłem rozrusznik za 430 zł taki sam jak oryginał z tym że tamte czyli z przed 20 lat miały 2,9 kW a ten ma 3 kW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 22 Lutego 2009 U mnie chodzi taki z allegro za 300 i jest super, kręci o 1/4 szybciej, a akumulator jest 95 Ah... Polecamkupowal ktos moze rozrusznik szybkoobrotowy? ja kupilem na allegro za 300 zl i lipa nie chcial rozlaczac... odeslalem maja przyslac drugi... ale zeby to tak rewelacyjnie chodzilo.. to bym nie powiedzial,... a jak jest u was? ile wam chodzi? macie magnetona czy podrobki? Ja mam założony w 914 i jest super. Kręci o wiele szybciej i ciągnik zdecydowanie łatwiej zapala. Mam magnetona i dałem za niego 450 zł. Do 60-tki tez tyle chcieli. ja kupiłem rozrusznik za 430 zł taki sam jak oryginał z tym że tamte czyli z przed 20 lat miały 2,9 kW a ten ma 3 kW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzbanek23 0 Napisano 24 Lutego 2009 Witam! Mam takie nietypowe pytanie związane z rejestracją mojego c-360. Mianowicie chciałbym przerejestrować go na siebie tylko jest maly problem z papierami. Ten ciągnik jest zarejestrowany na mojego dziadka który zmarł 7 lat temu. I właśnie tu wysuwa sie pytanie jak to zrobić jak nie mam żadnej umowy kupna-sprzedaży która byłaby na mnie. Zaznacze ze dowód rejestracyjny jest a po za tym nic więcej. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOOBU 0 Napisano 24 Lutego 2009 Witam! Mam takie nietypowe pytanie związane z rejestracją mojego c-360. Mianowicie chciałbym przerejestrować go na siebie tylko jest maly problem z papierami. Ten ciągnik jest zarejestrowany na mojego dziadka który zmarł 7 lat temu. I właśnie tu wysuwa sie pytanie jak to zrobić jak nie mam żadnej umowy kupna-sprzedaży która byłaby na mnie. Zaznacze ze dowód rejestracyjny jest a po za tym nic więcej. Z góry dzięki za pomoc A może jest jakiś akt notarialny w którym jest ujęty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzbanek23 0 Napisano 24 Lutego 2009 Właśnie nie ma nic tylko dowód rejestracyjny. Moze dało by rade przerejestrować na babcie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pupek 0 Napisano 24 Lutego 2009 Opony na tył radialki czy diagonalne?Które lepsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiuagusia 0 Napisano 24 Lutego 2009 niestety aby przerejestrować ten ciągnik musisz założyć sprawę spadkową czyli ustalić spadkobiercę a wtedy zostanie podzielony pomiędzy twoją babcią a jej dziećmi i wtedy można to zrobić, można delikatnie mówiąc pokombinować na przykład napisać umowę darowizny pomiędzy twoim dziadkiem a tobą z datą przed śmiercią ale resztę musisz sam się domyśleć co z podpisem dziadka. możliwe że są inne drogi powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzbanek23 0 Napisano 24 Lutego 2009 niestety aby przerejestrować ten ciągnik musisz założyć sprawę spadkową czyli ustalić spadkobiercę a wtedy zostanie podzielony pomiędzy twoją babcią a jej dziećmi i wtedy można to zrobić, można delikatnie mówiąc pokombinować na przykład napisać umowę darowizny pomiędzy twoim dziadkiem a tobą z datą przed śmiercią ale resztę musisz sam się domyśleć co z podpisem dziadka. możliwe że są inne drogi powodzeniaI powiedzmy że tak bym zrobił. Tylko nasuwa się następne pytanie: od daty spisania umowy jest 31 dni na zarejestrowanie. Nie doczepią się ze to już 7 lat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiuagusia 0 Napisano 24 Lutego 2009 oficjalnie nie bo to darowizna chyba tylko karę w skarbówce zapłacisz, to zależy ile dziadek miał dzieci to wtedy warto sprawę założyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 24 Lutego 2009 Właśnie nie ma nic tylko dowód rejestracyjny. Moze dało by rade przerejestrować na babcie?? Ja bym to zrobił tak: spisac umowe darowizny dla babci z datą 7 lat do tyłu, a teraz spisac z babcią umowę kupna sprzedaży. I z tą umową do wydziału komunikacji. To ze mineło 7 lat to nie bedą robić problemu. Ważne zeby były numery dowodów osobistych z tamtego czasu. Mój znajomy miał podobny przypadek, umowe kupna z 96roku i bez problemu przerejestrował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 25 Lutego 2009 Opony na tył radialki czy diagonalne?Które lepsze?Proste, że radialne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiuagusia 0 Napisano 26 Lutego 2009 nie jest powiedziane które leprze ja bym założył diagonalne jeżeli nie jeździsz po szosach są zdecydowanie odporniejsze na uszkodzenia typu wyrwanie protektora czy uszkodzenie o ostry kamień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 26 Lutego 2009 zdecydowanie polecam radialne!! z tym przedarciem opony na jakims kamieniu, czy pniaku jest tak że zależy ilo płocienne kupisz.. radialnych nie jesteś w stanie zedrzeć przez pare lat, wiem z dosiwadczenia,mam przy 4011 radialne mamy je juz 8 lat na ciagniku co drugi dzien robi 30 kilometrow, ponadto do zeszłego roku był głownym koniem pociagowym , a o fakcei lepszego uciągu juz nie wspomne w czasie uprawy, no i do lasu tez po drzewo jezdze i jakos mi sie na korzeniach nigdy nie przedarła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 26 Lutego 2009 nie jest powiedziane które leprze ja bym założył diagonalne jeżeli nie jeździsz po szosach są zdecydowanie odporniejsze na uszkodzenia typu wyrwanie protektora czy uszkodzenie o ostry kamień.Może może, ale uciąg jest zdecydowanie lepszy na radialnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 1 Marca 2009 Panowie gnebi mnie jedna mysl a mianowicie czy lepiej jest jak koncowka wtrysku jest bardziej wysunieta w komorze spalania i czy potrzebne sa te podkladki miedziane pod wtryskiem w tej tulei http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/11610i czy odbija to sie na pracy silnika i na spalaniu bo ostatnio zauwazylem ze na jednym garku albo za wczesnie dostaje paliwo albo za pozno nie wiem co z tym zrobic czy wymienic te tulejki i wsadzic wtryski bez tych podkladek moze to cos da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Marca 2009 podkładki muszą być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 2 Marca 2009 Podkładki mają za zadanie uszczelnić komorę spalania w miejscu gdzie przychodzi wtryskiwacz. Zysk w postaci zmniejszenia się objętości komory spalania z powodu braki podkładki może się odbyć kosztem utraty szczelności komory spalania. O wcześniejszym wtrysku spowodowanym brakiem podkładki nie słyszałem. Z to odpowiada pompa wtryskowa i jej odpowiednie ustawienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbych1001 0 Napisano 2 Marca 2009 Sprawdź czy pod wszystkimi wtryskiwaczami jest po jednej podkładce. Czasem przy wyjmowaniu wtryskiwaczy zostanie któraś w głowicy a później przy składaniu nie zauważy się tego i w cylindrze gdzie są dwie podkładki będzie gorsze spalanie. Może być to przyczyną gorszej pracy silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 2 Marca 2009 jeszcze jedna rzecz po co te tulejki w glowicach co sie w nie wtryskiwacz wsadza zachowuja odleglosc czy sa bo sa ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbych1001 0 Napisano 3 Marca 2009 tulejki są stalowe a głowica żeliwna, gdyby jej nie było to trudno by było uszczelnić głowice w tym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 3 Marca 2009 czy ktoś może mi powiedzieć jakie są ceny c355 (nowa kabina Naglaka) rok74 , zadbana, ile mógłbym zawołać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach