Krejzol_3000 0 Napisano 18 Maja 2009 naprawiać starej nie polecam bo to nie jest takie proste jak by wyglądało. Chodzi o dokładność obróbki elementów. Proponuje zamontuj wzmocnioną albo od zetora ale tą potrzeba dopasować, ja nie robiłem tego ale to podobno nie jest trudne do wykonania o to właśnie chodzi że ja też słyszałem, że podobno pasuje... ale nie mogę porozmawiać z kimś kto to robił, czy to zdaję egzamin, czy dużo jest tych przeróbek, a jeżeli tak to jakie... ale dzięki za odpowiedź. pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 18 Maja 2009 na otwory pasuje dokładnie, róznica polega na tym iż ta pompa od zetora posiada wiekszy otwór ssący i przychodzi nań troszke inny filtr, od i cała przeróbka, polecam Ci przy okazji również wymiane oleju w skrzyni , koszt nie taki przerażający ale wiadomo że posłuzy dłużej pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 18 Maja 2009 mam do sprzedania ciągnik ursus c355, nowa kabina (plastikowe błotniki i dach ), zajerestrowany , przegląd do kwietnia 2010r ,stan dobry w ciągłym użytkowaniu, alternator i akumulator 12v - pali na dotyk. Jeżeli ktoś jest zainteresowany lub zna kogoś kto może być zainteresowany proszę o kontakt na nr 604 959 897 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=635543718 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krejzol_3000 0 Napisano 19 Maja 2009 na otwory pasuje dokładnie, róznica polega na tym iż ta pompa od zetora posiada wiekszy otwór ssący i przychodzi nań troszke inny filtr, od i cała przeróbka, polecam Ci przy okazji również wymiane oleju w skrzyni , koszt nie taki przerażający ale wiadomo że posłuzy dłużej pompa dzięki:) oczywiście że wymienię olej, to jest chyba 277pln za 30l, więc stosunkowo niedużo. A orientujesz się może jaki jest koszt tej pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 19 Maja 2009 koszt oryginału to ok 470 zł , i tylko takich szukaj ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 20 Maja 2009 Witam mam pytanie mam ursusa c355 i jak jade albo mój tata na piątce całą rurą to sunie jak szalony a jak jedzie jakaś 60tka na całym gazie to jak taki muł ledwo się rusza. Na jakim kole i ile zębów jest więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 21 Maja 2009 chodzi o to że, zdaje sie 50tki miały jeszcze takie zwolnice jak 4011, dlatego przypierdziela na drodze, 60 tka, ma wolniejsze przełożenie a za to wieksza siłe na koła, ja mam 4011i mam obroty podkrecona pompe, wiec 7211 zetora jestam w stanie objechac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raaaf82 0 Napisano 22 Maja 2009 chodzi o to że, zdaje sie 50tki miały jeszcze takie zwolnice jak 4011, dlatego przypierdziela na drodze, 60 tka, ma wolniejsze przełożenie a za to wieksza siłe na koła, ja mam 4011i mam obroty podkrecona pompe, wiec 7211 zetora jestam w stanie objechac Zawsze myslałem że jest odwrotnie,też mam 4011 i wydaje mi się że za szybko to ona nie jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 23 Maja 2009 C-4011 idzie jak rakieta tylko trzeba dołożyć do pieca, na pół gwizdka idzie normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 23 Maja 2009 4011 były lepsze od 355 a te od 360 natomiast 360-3p to najgorszy siągnik z jakim miałem styczność, co polepszyli to spiepszyli ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raaaf82 0 Napisano 24 Maja 2009 4011 były lepsze od 355 a te od 360 natomiast 360-3p to najgorszy siągnik z jakim miałem styczność, co polepszyli to spiepszyli !Hehe potwierdzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 24 Maja 2009 Podaj mi chociaż jedną rzecz która sprawia że 40 jest lepsza od 55. Bo z tego co mi wiadomo to 40 miała hamulce do bani bo tylko 1pompa do tego ten ukł kierowniczy masakra. Tak że 40 nie ma polotu do 55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 24 Maja 2009 Mam problem z c360-3p. Cieknie mi olej ze skrzyni biegów, wydaje mi sie, że z tego miejsca, w którym dźwignia sprzęgła wchodzi do obudowy. Moje pytanie jest takie: czy jest tam jakiś usczelniacz? Czy trzeba sie dostac do środka skrzyni, czy można go wymienić od zewnatrz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 24 Maja 2009 tam jest uszczelniacz zeby go wymienic trzeba olej zlac wyciagnac walek na ktorym pracuje stopka sprzegla i tyle wyciagnac nabic drugi uszczelniacz a i zobacz czy ten walek nie jest wyrobiony jak jest to go wymien na nowy nie jest drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 24 Maja 2009 Podaj mi chociaż jedną rzecz która sprawia że 40 jest lepsza od 55. Bo z tego co mi wiadomo to 40 miała hamulce do bani bo tylko 1pompa do tego ten ukł kierowniczy masakra. Tak że 40 nie ma polotu do 55tak jak 4011 dostawały w d..e w SKR,PGR i tp. tam wszystko szło na lewo , te zmiany to kosmetyka ja myślałem o konkretach bez urazy ale POLSKI dobry traktor na owe czasy to c-330 i jego starsze wersje natomiast 4011 to zetor a zmodernizowane URSUSY to klapa {miałem je} Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 24 Maja 2009 Ale czy ten wałek wyciagne bez rozgrzebywania skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 24 Maja 2009 Tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 24 Maja 2009 z tym hamulcami w 4011 sie nie zgodze, mam owa, jest na jednej pompie i rozdzielacz pod siedzeniem, i działa idealnie..wiec niewiem o co kolego ursusC-355 Ci chodzi a ukla kierowniczy to zgoda, ale nieduzym problem jest zarzucic ukl z 360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 24 Maja 2009 panowie 4011 to konstrukcja z lat 60-tych i na owe czasy bała O.K. ale 360 to lata 80-ąte i do zachodnich dzieli je przepaść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raaaf82 0 Napisano 24 Maja 2009 z tym hamulcami w 4011 sie nie zgodze, mam owa, jest na jednej pompie i rozdzielacz pod siedzeniem, i działa idealnie..wiec niewiem o co kolego ursusC-355 Ci chodzi a ukla kierowniczy to zgoda, ale nieduzym problem jest zarzucic ukl z 360Też osobiście nie mam problemów z hamulcami.Wiem że niektórzy nawet przerabiali w swoich 60-tkach hamulce na te z rozdzielaczem pod siedzeniem,w sumie nie wiem dlaczego ale to fakt.Z układem to się troszkę zgodzę.Panowe czy ma ktoś u siebie jeszcze miękki przód w ciągniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 25 Maja 2009 Ale czy ten wałek wyciagne bez rozgrzebywania skrzyni? Musisz odkręcić dekiel WOMu i wysunąć go bo inaczej nie zdejmiesz koła zębatego włączającego WOM, a bez tego nie wyciągniesz wałka, nie zapomnij o uszczelce na ósemce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 26 Maja 2009 Ale chyba chodziło o wałek, a raczej oś, na której osadzony jest pedał sprzęgła. To z tym WOM nie ma chyba nic wspólnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 26 Maja 2009 hehe jaki wom o czym my tu rozmawiamy jeszcze raz powtarzam ze przez skrzynie ten walek tylko przelatuje nie trzeba rozkrecac skrzyni zeby go wyjac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 26 Maja 2009 Widze że jest tu mowa o dwóch różnych rzeczach.Koledze Peronowi chodzi o wałek pedałów rozumiem że leci ci olej z lewej lub prawej str. A WOM nie ma w ogóle nic wspólnego. A tego wałka pedałów też nie trzeba wymieniać poprostu zlać olej wydrapać stary zemering o wymiarach A25*35 7PN-66/M-86960, cena nowego 2.5zł nabić go tylko równo najlepiej przed posmarować go tawotem i kłopot z głowy. Dwa mieś.temu miałem to samo. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 26 Maja 2009 Ale chyba chodziło o wałek, a raczej oś, na której osadzony jest pedał sprzęgła. To z tym WOM nie ma chyba nic wspólnego. Mój błąd. Pomyślałem o wałku, na którym znajduja się widełki wyłączające łożysko. Wałek pedałów to dla mnie też "świeży" temat - koszt wałka 22zł + pierścień uszczelniajacy, jak już ktoś wspomniał 2,5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach