Peron 0 Napisano 27 Maja 2009 Dzięki Panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raaaf82 0 Napisano 29 Maja 2009 Czy warto regenerować miękki przód czy lepiej przejść na sztywny?Co o tym sadzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 30 Maja 2009 Czy warto regenerować miękki przód czy lepiej przejść na sztywny?Co o tym sadzicie?naprawiaj stary tylko szukaj tokerza bo te na wymiane...!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 30 Maja 2009 Miękki przód jak najbardziej ale układ kierowniczy od C360 i wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raaaf82 0 Napisano 30 Maja 2009 układu od 60-tki na pewno nie bedę zakładał ,raczej myślę nad wspomaganiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 30 Maja 2009 co prawda to prawda kolumna kierownicy od C-360 jest lepsza to napewno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 31 Maja 2009 WitamOd jakiegoś czasu c355 puszcza mi na zmianę dymek z tłumika niebieski. Wymieniłem końcówki wtr. znaczy nie ja ktoś kto juz to robił i nic, bez zmian. Zajrzałem pod korek wlewu oleju i tam głośnawo tłucze rozrząd, tzn. słychac metaliczny dźwięk na wolnych obrotach czy mogło sie aż tak wyrobić żeby wtrysk przestawiać chwilowo??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 31 Maja 2009 Witam mam mały problem w c4011 mianowicie podczas pracy podnośnika z ramion i pokrywy do której są przymocowane wycieka olej nie dużo ale chciał bym to naprawić. Ciagnik należy do mojego dziadka on twierdzi że uszczelka pod pokrywą jest dobra tylko że kiedyś jakiś magik naprawiał mu podnośnik i od tamtej pory nic nie pomaga olej cieknie chciał bym wiedzieć czy to jest możliwe ze to nie wina uszczelki jeżeli tak to czego . A jeśli chodzi o ramiona to nie mam pojecia co jest nie tak. Moze ktoryś z panów przerabiał podobny problem u siebie w ciągniku i bedzie mógl mi pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 31 Maja 2009 obejrzyj dokładnie czy z pod pokrywy (oring i uszczelka) czy z wału ramion (oringi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 31 Maja 2009 trudno mi powiedzieć z którego z tych elementów z ramion napewno cieknie jeśli też spod pokrywy to aby przy ramionach bo wszędzie indziej jest sucho a te ramiona są na łożyskach szpilkowyych? i gdzie są te oringi bo tego jeszcze nie rozbierałem i nie wiem dużo pracy jest przy tym bardzo to skomplikowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 31 Maja 2009 są na tulejach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 31 Maja 2009 a te symeringi to w którym miejscu się znajdują czy napewno one są przyczyną wycieku I jak wygląda sprawa wymiany nie jestem całkowitym laikiem ale mechanikiem tez nie i nie wiem czy sam sobie z tym poradze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 31 Maja 2009 kamil22 na poczatku to sprwdz czy nie cieknie z walka skretnego/pod gniazdami wywrotu/ i nie plynie w dół po pokrywie. Naprawa nie az tak bardzo skomplikowana tylko silowa bo plecak wazy troche. Ja wyciagalem wyciagarka po demontazu dachu bo pobowalem recznie i 2 uszczelki rozerwalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 31 Maja 2009 Poprawka bo cos mi sie wydaje ze oringi na walku skretnym/zewnetrze/ i na wale ramion wymienisz bez zdejmowania pokrywy. Na wale ramion po demot.ramion bedzie podkladka metalowaok 5mm grub i oring, a na skretnym pokryweczki z boku odkrecasz i oingi wymienasz-chociaz ja wymienilem i dalej sie leje nie mam do tego juz sił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 31 Maja 2009 raczej nie zdjąłem siedzenie bo malowalem skrzynie i tą pokrywe i nie było śladu oleju aby przy ramionach podnośnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 31 Maja 2009 mój dziadek tak właśnie twierdzi że to było kilka krotnie robione tzn uszczelka i coś związane z łożyskam i nic nie pomaga podnośnik działa bez zażutu ale trzeba olej dolewać i cały tył ciągnika brudny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 31 Maja 2009 No to dwie srub.z czola walka ramina demontt./wczesniej zazn jak byly/walek rusz troche w jedna demont.podklad i oring, pozniej w droga demont.podkla i oring i montaz w odwrotnej kolejnosci. Nie stlucz walka mlotkiem bo ramion nie zalozysz.powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 31 Maja 2009 nie dziękuje żeby nie zapeszyć gdy skończę napisze o efektach a jakieś inne przyczyny mogą byc Ostatnio wymieniałem symeringi na wałku na którm obsadzony jest pedał sprzęgła po jego wyjęciu okazalo się że jest tak wytarty że sama wymiana uszczelniaczy nic nie da więc wymieniłem tez wałek koszt z symeringami 23zł moze w tym wypadku jest podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 31 Maja 2009 nie ma hermetycznych ciągników z każdego leci trochę mniej z innych więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 1 Czerwca 2009 Miałem to samo w Zetorze wyciek z pod wałka co ramiona założone na nim, co jakiś czas wymiana oryngów i dalej to samo ,dałem sobie spokój z wymiano ,doleje jakiś litr oleju na rok i bez roboty i szarpania nerwów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 1 Czerwca 2009 Może końcówka rurki co doprowadza olej z pompy do rozdzielacza jest ułamana i stąd wyciek. Podkładanie oringów nic w tym przypadku nie daję, ale żeby to stwierdzić to trzeba by zrzucić górę podnośnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 1 Czerwca 2009 Mam pytanie jak ostatnio kultywatorowałem moim 355to jak już zjechałem to zauważyłem że dym wydostaje się z koła pasowego.Wiadomo nadmiar dymu wydostaje się poprzez tzw.odme czyli korek wlewu oleju.Dlatego przemyłem w ropie to sitko no i bez rezultatu.Podobno to nic groźnego ale ciekawi mnie to. Co jest przyczyną tego dymienia z koła pasowego pomóżcie, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Czerwca 2009 jak może dymić z koła pasowego? jak z wlewu oleju to masz pierścienie podjechane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 1 Czerwca 2009 najczęstrzy powód dymu z paska to blokujący alternator na łożyskach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 1 Czerwca 2009 czyli najlepiej dać sobie spokój i wyjść z założenia że to standard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach