małorolny2 0 Napisano 14 Czerwca 2009 600mth to dużo przynajmniej jak dla mnie kilka lat zanim tyle zrobię ciagnik przeważnie jeżdzi do lasu i po maliny ciężkie pola sprzedane więc taki remont na długie lata mu starczy Dużo ? Tylko dwa sezony ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 14 Czerwca 2009 Trudno powiedzieć nie rozbierałem tego mechanik regulował go bo biegi nie chciały już wchodzić więc wydaje mi się że całe może być już zjechane a może jestem w błędzie i wymiana tarczy 1st wystarczy:?: Najpierw rozbierz , potem trzeba zweryfikować co jest do wymiany a co ewentualnie można pozostawić ze starych częsci ......... gdybaniem nic sie nie załatwi , poprostu trzeba stanąc przed faktem dokonanym ........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 15 Czerwca 2009 Trudno powiedzieć nie rozbierałem tego mechanik regulował go bo biegi nie chciały już wchodzić więc wydaje mi się że całe może być już zjechane a może jestem w błędzie i wymiana tarczy 1st wystarczy:?:Przy sprzęgle nie ma dużo roboty śmiało można to zrobić samemu, no może kogoś do pomocy (przynieś podaj pozamiataj). Wiadomo że po zdjęciu sprzęgła nie będzie widać stanu tarcz bo to wszysto jest zasyfiałe więc, polecam środek odtłuszczający i szmatka i do czystego wtedy dopiero będzie widać ich prawdziwy stan techniczny (wszystkie mikro pęknięcia). Ale wydaje mi się że będą ok.bo żeby docisk był do niczego to traktor by musiał mieć kosmiczną ilość motogodzin (przemęczenie materiału)albo by musiały być z jakiegoś felernego stopu. Także wydaje mi się że tarcza 1st.powinna wystarczyć ale jak już będziesz rozbierał sprzęgło to 2st.też zmień mimo że będzie w miare dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 16 Czerwca 2009 a czy to prawda że wałek od sprzęgła przechodzi przez cały ciągnik i trzeba dużo miejsca żeby go rozjechać dziś założyłem nowe wtryski tamte lały mam jeszcze pytanie wymieniłem olej w silniku wlałem 10l tak jak w książce pisze a na miarce jest 2-3cm ponad stan dlaczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 17 Czerwca 2009 a mierzysz na wkręconej miarce?przy większości bagnetów wkręcanych poziom mierzy się na wykręconym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 17 Czerwca 2009 Wlałeś za dużo tego oleju. Wchodzi ok 9 litrów. 10 to będzie razem z pompą wtryskową . Chyba że masz źle wyskalowaną miarkę, to weź i porównaj z miarką z innego ciągnika.Wałek sprzęgłowy nie przechodzi przez cały ciągnik, tylko wchodzi w skrzynię biegów, chyba że się mylę.Przez cały ciągnik natomiast przechodzi wałek od WOM, ale dotyczy to tylko C-4011. W C360 wałek WOM jest już krótki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 17 Czerwca 2009 a mierzysz na wkręconej miarce?przy większości bagnetów wkręcanych poziom mierzy się na wykręconym :)Nie mogę się z tym zgodzić olej powinno się mierzyć na wkręconej miarce, no ale każdy może mieć swoje zdanie na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 17 Czerwca 2009 mierze na wkręconej ale nawet na wykręconej i przy 9 litrach było by go o wiele za dużo były sugestie że do oleju dostała się ropa ale nie wierze w to bo na ciągniku po wymianie przejechałem maksymalnie 4 km to tyle ropy by nie przeleciało jeśli to wogóle możliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 19 Czerwca 2009 Ropa może przedostać się do oleju i to na dwa sposoby. Pierwszy to lejące wtryski, paliwo spływając po ściankach cylindrów leci do miski olejowej. Drugi sposób to ropa może lecieć po wałku napędzającym pompę wtryskową, wadliwy uszczelniacz.U Ciebie po przejechaniu 4 km raczej tyle oleju by nie przybyło. Weź odkręć korek spustowy i wypuść nadmiar, i wtedy ewentualnie przejedź się zniowu ze 4 km i zobaczysz. Wg mnie za dużo wlałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 19 Czerwca 2009 WitamIle zębów ma bendix w rozruszniku z ciągnika c-360?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winko 0 Napisano 19 Czerwca 2009 Witam. Mam problem. Z prawej strony silnika jest 5 śrub na śrubokręt wkręconych pod kątem w dół. Z pod tej najbliżej sprzęgła leci mi olej. Czy jak ją wykręcę żeby uszczelnić to nic się nie stanie, bo słyszałem że ona podobno trzyma wałek rozrządu żeby się nie przesuwał. Proszę o odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 20 Czerwca 2009 nic sie nie stanie klego, śmiało odkręc i wymien uszczelnienie, a wałek rozrzadu trzyma od przodu pierscien, a raczej blacha, tuż za trybem od napedu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil22 0 Napisano 20 Czerwca 2009 panowie po regeneracji wtrysków i czyszczeniu filtru paliwa jest dużo lepiej ciągnik ma więcej mocy ale to jeszcze nie to co powinno być czy sprzęgło może mieć wpływ na to że podczas jazdy trakor jest słabszy? Jestem pewny że zawory są żle wyregulowane ale obawiam się że może mi nie starczyć gwintów na właściwe ustawienie czy gdyby tak było znaczyło by to że zawory są do wymiany czy przyczyny szukać gdzieś indziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winko 0 Napisano 20 Czerwca 2009 nic sie nie stanie klego, śmiało odkręc i wymien uszczelnienie, a wałek rozrzadu trzyma od przodu pierscien, a raczej blacha, tuż za trybem od napedu Ok. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 21 Czerwca 2009 panowie po regeneracji wtrysków i czyszczeniu filtru paliwa jest dużo lepiej ciągnik ma więcej mocy ale to jeszcze nie to co powinno być czy sprzęgło może mieć wpływ na to że podczas jazdy trakor jest słabszy? Jestem pewny że zawory są żle wyregulowane ale obawiam się że może mi nie starczyć gwintów na właściwe ustawienie czy gdyby tak było znaczyło by to że zawory są do wymiany czy przyczyny szukać gdzieś indziejjak będzie miało wpływ to poczujesz {śmierdzi} ,jak brakuje gwintu to głowica do regeneracji{gniazda} a i zawory nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winko 0 Napisano 22 Czerwca 2009 WitamIle zębów ma bendix w rozruszniku z ciągnika c-360?? Ja mam na oryginalnym 11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 23 Czerwca 2009 WitamIle zębów ma bendix w rozruszniku z ciągnika c-360?? Ja mam na oryginalnym 11.Zgadza się u mnie też jest 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winko 0 Napisano 23 Czerwca 2009 Czy na sworzniu na którym jest pedał od sprzęgła i ręczny hamulec są zimeringi bo wyciska mi sie tam olej i cały sworzeń się rusza. Jak to można naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 23 Czerwca 2009 Tak są tam simmeringiParę postów wcześniej o tym było. Poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 1 Lipca 2009 WitamKoledzy mam takie pytanko, czy ktoś próbował może reanimować mechaniczny regulator napięcia, bo podejrzewam że u mnie pada. Co jakiś czas muszę ładować akumulatory bo ciągnik nie odpala.Wiem jak działa ten regulator, ale do badania przydałby się dwa źródła zasilania, w tym jedno regulowane i dwa mierniki, a najlepiej byłoby podłączyć prądnicę do jakiegoś silnika elektrycznego ale nie mam. Nie wiem czy to ma jaki sens bo regulator jest bardzo precezyjnym urządzeniem i regulacja jego może się nie udać a kupno nowego się nie opłaca bo to wydatek ok 70 zł, to już lepiej kupić alternator.Próbował ktoś robić coś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 2 Lipca 2009 kiedys kombinowalem z podciaganiem ładowania w regulatorze mechanicznym od alternatora, kolego jesli masz problkem zamontuj alternator z chociazby fiata 125p, czy od innego samochody, dobrać tylko nalezy sobie kółko pasowe , podepniesz regulator elektroniczny napiecia do alternatora o ile nie bedzie mial go alternator, i bedziesz miał na lataaaaa spokoj:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 5 Lipca 2009 idz na auto-zlom i za 20 zl masz alternatory do wyboru do koloru.od razu z regulatorem.lata to raczej nie pochodzi,u mnie sie spalil po 2 ,ale mam juz 'nowy' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 6 Lipca 2009 Jestem w trakcie montażu alternatora z Opla Omegi A (posiada regulator elektroniczny wbudowany) i mam problem. Mocewanie dorobiłem,koło pasowe zmieniłem na to od prądnicy i jest ok. Teraz tylko podłączyć i z tym mam problem.Z alternatora wychodzą 3 przewody jeden gruby czerwony i dwa cienkie. Otóż z tego co wiem to gruby czerwony ma iść do rozrusznika a drugi do żarówki ładowania,ale co z tym trzecim przewodem? Może puścić go do karoserii-masa? Podpowiedzcie bo do środy ciągnik muszę zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 6 Lipca 2009 ten 3 zostaw wolny (to jest chyba na obrotomierz w samochodzie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 7 Lipca 2009 Możliwe...tylko który bo te dwa cienkie to zielony i niebiesko-biały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach