Marek1969 0 Napisano 23 Września 2009 Panowie poluzowała mi nakrętka dociągająca koło pasowe na wale czy jest możliwość dokręcenia jej bez ściągania filtra powietrza i chłodnicy i jaki ona ma rozmiar dziękuje z góry za porade. kolo posowe nie siedzi twardo na wale ma luz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 23 Września 2009 Proponuję wyjąć chłodnicę.Nakrętka jest zabezpieczona podkładką zaginaną.Skoro jest już luz na klinie można spróbować nałożyć silikonu pod podkładkę i dociągnąć nakrętką.Tak zrobiłem w kombajnie na wale odrzutnika i już drugi sezon miałem spokój.Wymiaru klucza nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlonkozaki 0 Napisano 24 Września 2009 Wymiar Klucza ruski. MŁOTEK I PRZECINAK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ21 0 Napisano 24 Września 2009 ruski klucz skuteczny ale nie polecam w silniku SW400 od bizona jest koło pasowe i taki tłumik drgań w jednym, wujek odkręcił śrubę i uderzył młotkiem w niego niby lekko a się okazało ze wał pękł na 2 czopie i tyle sobie dorobił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlonkozaki 0 Napisano 24 Września 2009 ruski klucz skuteczny ale nie polecam w silniku SW400 od bizona jest koło pasowe i taki tłumik drgań w jednym, wujek odkręcił śrubę i uderzył młotkiem w niego niby lekko a się okazało ze wał pękł na 2 czopie i tyle sobie dorobił... Lekko to chyba nie było. jak walisz w śrubę z umiarem to napewno się uda. Ewentualnie mozna dorobić z płaskownika ładni go wyciąć, ale wtedy trzeba mieć dużżo miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sofciki 0 Napisano 28 Września 2009 Jak regulować luzy na zaworach w modelu C-360-3P , 3 Tłokowy silnik? Jak sie to ustawia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 28 Września 2009 http://www.agrofoto.pl/forum/ursua-360-3p-silnik-t13311.html&st=20 na tej stronie masz opisaną regulację silnika 3p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gees 0 Napisano 3 Października 2009 Mam pytanie odnośnie podnośnika: po wyłączeniu napędu opuszcza, z włączonym napędem po podniesieniu na maxa np z pługiem co chwila opuszcza na kilkanaście centymetrów i sam gwałtownie po chwili podrywa do góry. Co za przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 3 Października 2009 Mam pytanie odnośnie podnośnika: po wyłączeniu napędu opuszcza, z włączonym napędem po podniesieniu na maxa np z pługiem co chwila opuszcza na kilkanaście centymetrów i sam gwałtownie po chwili podrywa do góry. Co za przyczyna?masz coś nieszczelne prawdopodobnie cylinder, tlok i pierścienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 3 Października 2009 ewentualnie za mało oleju w skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 3 Października 2009 Ostatnio zmieniałem uszczelki pod głowicami,przy okazji popychacze tez bo końcówki szlag trafił. Wszystko szczelne,ładnie pięknie,ustawiłem na koniec luzy zaworowe (przy użyciu szczelinomierza oczywiście) i tak jakby nierównomiernie silnik pracował,dodam,że wtryski tez wyjmowałem,ale wątpie żeby to była ich wina,zawór żaden nie klepie,odpala dobrze,wkręca się na obroty tak jak dawniej,więc niby wszystko ok,tylko tak delikatnie nierówno pracuje,siłę ma,nie kopci. Podpowiedzcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 3 Października 2009 jarki ma racje odnosnie podnosnika, alemoze to byc tez nieszczelnosc na rozdzielaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 3 Października 2009 MarcinC-360 podobno na pompie wtyskowej sa krocce a pod nimi zaworki moze to luzowales przy wyjmowaniu wtryskow bo do kroccow sa przykrecone rurki do wtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 4 Października 2009 Mój sąsiad ma problem z podnośnikiem i nawet byłem mu trochę pomóc rozbierać sześćdziesiątkę. Mianowicie chodzi o to, że nagle przestał mu unosić. Przyjechał z pola zgasił ciągnik i już nie uniósł nawet samych ramion. Przedtem jednak czasami, aby unieść musiał dodać więcej gazu - wtedy podnosił nagle i bardzo gwałtownie. Pompa dobra, tłoczysko również OK - zostaje rozdzielacz. Dodam też że hydraulika zewnętrzna działa, tylko ciężko opuszcza przyczepę. Rozdzielacz wymontowaliśmy i tu pytanie - gdzie znajdują się uszczelniacze, bo wiem że jest w sklepie jakiś zestaw naprawczy do rozdzielacza? Wyciągnąłem listwę z rozdzielacza tę od podnośnika i tam nie ma żadnych uszczelnień - chodzi metal w metalu. Co może być przyczyną niesprawności rozdzielacza, czy da się go naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 4 Października 2009 Na suwak od podnosnika nie ma oringow. Oringi sa na zaworze z drugiej strony. Jest korek/sruba/ tloczek chyba 3 origi i zaworek oraz sprezynki. Sprawdz to tylko uwazaj jak bylo bo ja zlozylem odwrotnie i nie chcial opuszczac. a uwazaj jeszcze na zawore na koncu zebys nim trafil w otwor w rozdzielaczu. powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 4 Października 2009 Dzięki bardzo, jutro spróbuję to rozebrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 4 Października 2009 kolego z ta nie rowna praca silnika to pewnie luzy sa w pompie na suwaku i bedzie troche skakał na obrotach mam to samo to normalne i tyle a jezeli chodzi o rozdzielacz podnosnika to proponuje po regeneracji za jakies 400 zl dodam ze zrobiony jest dobrze bo robi to hydrotor tuchola mam go juz 2 lata i jest git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 5 Października 2009 Dziś wymieniałem uszczelki w rozdzielaczu, jednak z kompletu który kupiłem zostały mi dwie małe uszczelki, jedna o średnicy ok. 0,5 cm, druga troszeczkę większa. Nie wiem gdzie one powinny być, ale nie wyjmowałem listwy od hydrauliki zewnętrznej, czy tam są w ogóle jakieś uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 7 Października 2009 tu masz rozdzielacz w czesciach http://www.c360.katalog.artrolnicze.nazwa.pl/rozdzielacz.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 7 Października 2009 Dzięki za schemat. Założyłem rozdzielacz do podnośnika i nadal nic - nie unosi nawet samych ramion, zero reakcji. Na gniazda zewnętrzne olej idzie, a na tłoczysko podnośnika nic. Chyba ratuje tylko nowy rozdzielacz Dziwne jest tylko że nic nie reaguje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Października 2009 A zawór na cylindrze podnośnika się nie zacioł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 7 Października 2009 podejzewam ze rozdzielacz moze byc dobry moze mechanizm sterowania gdzies padl ewentualnie moze zawor przy pompie ale w to watpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 7 Października 2009 Pompa daje dobrze, a jak sprawdzić zawór na cylindrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Października 2009 Zaworem bezpieczeństwa cylindra jest przykręcona rurka.Poz.49 w katalogu.Ciśnienie otwarcia zaworu-17,6MPa(180kG/cm*) Jeżeli nie masz katalogu,to te strony umieściłem na www.Chomikuj.pl/habza.m w dokumentach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 9 Października 2009 Popatrz w mechanizm sterujący czy jakaś dzwigienka się nie odczepiła. Możliwe jest też że są duże luzy w mechaniźmie sterującym i te dzwigienki zamiast popychać suwaki to się po nich ślizgają i spadują. Miałem taką samą sytuację. U mnie pomagało przełączenie na regulacje mieszaną lub siłową to podnosił bo na pozycyjnej była kaplica.Możliwa jest jeszcze jedna ewentualność. Masz ciągnik C-4011 albo rozdzielacz od C-4011, w którym jest dodatkowa dzwignia na rozdzielaczu. która znajduje sięp od siedzeniem i to właśnie nią steruje się ile oleju ma być podawane na hydraulikę zewnętrzną a ile na wewnętrzną. Może przestawiłeś tylko na obwód zewnętrzny i wtedy za chiny nie podnesie. NIe wiem tylko jak to rozwiązali w rozdzielaczach w C360, że tak nie ma tej dzwignia a działa, ale to tak na marginesie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach