URSUS C-355 0 Napisano 11 Października 2009 Ja to bym radził dać do regeneracji cały plecak, koszt 490zł, pracuje w agromie i u nas we firmie można zrobić takie coś.Poprostu dajesz cały swój podnośnik na wymiane i dostajesz po regeneracji (rozdzielacz tłok ramiona itd.)Naprawde warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 11 Października 2009 Chciałbym do swojej sześćdziesiątki założyć atak od Zetora aby wyciszyć pracę tylnego mostu. Wiem jednak że tryb atakujący jest trochę węższy od oryginalnego. Teraz pytanie ile jest węższy i czy podkładkami regulacyjnymi pod wałek ataku da się to wyregulować? Czy ktoś ma jakieś info na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traktorzysta1986 0 Napisano 21 Października 2009 mam pytanko jakie lepiej założyc akumulatory orginalne 2 aku 6 volt po 165 A czy jeden bizonowski pn bo niewiem co kupic mam dylemat co kupić bo stare już kączą swój żywot czekam na porady jak bym zamontował bizonowski jeden 12v to moge założyć go zaraz nad rozrusznikiem zrobić pułeczke i już a skrzynki przebobić na jakieś schowki na piwko:) czy tam na jakie klucze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 22 Października 2009 To zależy ile możesz wydać. Jak masz więcej kasy to kup dwa oryginały, zawsze to jakiś zapas mocy szczególnie na zimę. Jak nie masz za dużo to i nawet samochodowy może być, ale zimą może juz nie ukręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wjmarcia 0 Napisano 22 Października 2009 Kolego jedna 12v około 100Ah starczy. jeżdże tak już 5 rok, a wielkości jest jednego 6v, a drugą skrzynke masz wolną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 24 Października 2009 Ja to bym polecał tak jak fabryka postanowiła czyli dwie 6 po 165Ah i broń boże nie zakładaj skrzynki z boku i nie wstawiaj aku.odjakiegoś bizona bo sąsiad tak ma i wygląda jak pół Du.... zza krzaka. Ale to tylko moje zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 24 Października 2009 Witam!Jeden akumulator 120 Ah,wchodzi w jedną skrzynke,rozrusznik wysokoobrotowy i pali super.Nawet na mrozie mimo że układ chłodzenia zalany płynem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlonkozaki 0 Napisano 30 Października 2009 Witam. Mam pytanko, a mianowicie:Ostatnimi czasy zaczął mi opuszczać podnośnik w czasie postoju w nocy!!!Co może być przyczyną??? I drugie pytanko apropos blokady???Tak ciężko się załączała że aż w obudowie spadło mi cięgło od załanczania i nie wiem co teraz robić! Co trzeba rozebrać? Słyszałem że coś tam spiłować mozna albo wymienić na zetorowskie. O co chodzi POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 30 Października 2009 Od.pkt.1Zużyte elementy tłok-cylinder-uszczelki,nieszczelny zawór bezpieczeństwa cylindra,nieszczelności w rozdzielaczu.Żeby to sprawdzić należy zdjąć cały podnośnik. Od.pkt.2Można spróbować założyć cięgło blokady i zawleczkę przez okienko z tyłu,gdzie jest zawieszona taśma hamulca ręcznego.Wymaga to trochę "gimnastyki".Pomyślności w naprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winko 0 Napisano 2 Listopada 2009 jakie jest ciśnienie powietrza w butli gdy wskazówka na liczniku jest na zielonym polu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 2 Listopada 2009 Ciśnienie nominalne sprężarki 0,588MPa(6kG/cm*). Ciśnienie powietrza w pneumatyce C-360 0,48-0,53MPa(4,8-5,3kG/cm*) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zdanek 0 Napisano 3 Listopada 2009 Cześć mam pytanie jakie oponki polecacie do 60tki. Właśnie szykuję się do wymiany i nie wiem co wybrać. Poprzednie miałem 14,9-28 diagonalne. Ciągnik jeździ tylko po polu i ma robić wszystko, orać, talerzować siać, pryskać itp na tych samych oponach.Zależy mi aby opony dawały radę w błocie bo mam kawałek pola przy stawie i tam często się zakopuję i nie daję rady uprawić tego kawałka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 3 Listopada 2009 Ja przez jedno "zdarcie opon"miałem założone zetorowskie 16, z groszami/28 tylko że ciągnik dostaje po "tyłku'.Na przykład na oryginalnych pod górkę z podobnym ładunkiem pomykałem 5,to na zetorowskich musiałem redukować na 4.Ale utopić go było trudniej.Większy balon lepiej trzymał na powierzchni.Podobne prace polowe wykonywał i nie było problemu z zaczepieniem maszyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 3 Listopada 2009 Mój sąsiad też ma te zetorowskie 16,9 i ma lepszy uciąg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 6 Listopada 2009 Koledzy mam takie pytanie. Czy ktoś wie jak jest zbudowany czujnik ciśnienia oleju a szczególnie ta część co "podaje masę na żarówkę" przy niskim ciśnieniu oleju lub jego braku. Dzisiaj zrobiłem zwarcie kabelkiem i przestał działać czujnik ciśnienia oleju. Czyżby w środku była jakaś cienka blaszka, która uległa stopieniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 6 Listopada 2009 podejrzewam ze jest w czujniku, membrana ktora cisnienie wypycha, i zwiera sie z wyjsciem do konektora, ale snuje tylko domysły, a tak na marginesie nie słyszalem zeby kiedys czujnik sie spalił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 6 Listopada 2009 ostatnio udalo mi sie taki rozebrac,z ciekawosci bo zaczla lac sie olej[czasami zlosliwosc ludzka ma dobre strony,facet wstawil swoje rogale na pole ktore mialem orac,wyszedlem zeby je wywalic a tu patrze olej leje az milo]w srodku jest drucik ktory pod wplywem cisnienia oleju przesuwa siedo wsuwki i zamyka obwod i kontrolka gasnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 7 Listopada 2009 Gdy obwód jest zamknięty to kontrolka świeci. Ja rozbierałem czujnik od "duzego fiata" są tam styki i sprężynka, gdy niema ciśnienia to styki są zwarte, pod wpływem ciśnienia sprężynka się ściska, styki się rozwierają i kontrolka gaśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 8 Listopada 2009 Wszystko się zgadza, tak jak mówi kolega "wojtek76" w środku jest taka sprężynka, która może ulec stopieniu. Potwierdził to także sprzedawca w sklepie. Zakup nowego czujnika problem rozwiązał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 8 Listopada 2009 teraz ja mam pytanie do was, miedzy 2 a 3 cylindrem na powierzchni bloku gdzie przychodza głowice, mam pekniecie, widzialem je kiedys przy rozbieraniu silnika ale woda nie ciekła wiec nic z tym nie robilem, ale teraz zaczeło mi łzawic, znacie może jakis sposób na to , jakis klej etc, pomijam opcje z wiezieniem klamota gdzies do zakladu naprawczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Listopada 2009 Można spróbować wsypać do układu chodzącego taki proszek,który uszczelnia niewielkie pęknięcia.Do kupienia na stacjach paliw,w agromie,itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 8 Listopada 2009 wlasnie nie ciekło choc wiedzialem ze jes pekniete, a zaczeło leciec po tym jak płukalem uklad woda z dodatkiem dimera bo przedmuchło mi uszczelke i mialem syf w układzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 9 Listopada 2009 Jeśli są takie środki, które potrafią uszczelnić układ chłodzenia to ja bym zastosował. Jeśli to nie pomoże to możesz zrzucić głowice, powiększyć trochę pęknięcie i wlać tasm jakiegoś kleju "do spawania na zimno" a potem zeszlifować do gadkiej powierzchni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 9 Listopada 2009 własnie o to chodzi bo bede go rozbebeszac, bo góre" bde robił b wał jest ok, na głowe juz dostaje jest podjechany konkretnie żre oleju 2l na 4 godziny i cięzko odpalic juz, wiec przy okazji chodziło mi o klejenie, tylko czy zna ktos jakis sprawdzony klej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Listopada 2009 Zbiornik paliwa,chłodnicę kleiłem "J-B WELD".Nie mam zastrzeżeń.Jest odporny na paliwa,oleje itp.Wytrzymuje temperaturę do ok.260`C.Może tu też się sprawdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach