piootr 0 Napisano 5 Czerwca 2006 A bo to raz kiedyś jak podkręciłem to jak ruszałem z przyczepami to na 3 przód mi 360 zrywała ale chlała jak smok także nie trzeba przesadzać ostatnio jak gość mi ustawił pompe to musiałem skrecić bo dużo mi palił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek 0 Napisano 6 Czerwca 2006 Słuchajcie jak sie u Was cenią C-360 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 6 Czerwca 2006 a w Lublinie sa tansze??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 6 Czerwca 2006 pytasz jak się u nas cenią C360??Lepiej nie pytaj bo gdybyś wiedział to wolał byś dołożyć i kupić nowy ciągnik niż ten złom.Otóż C360 w dobrym stanie (podkreślam dobrym i nie patrzcie na to że ktoś pisze że jest w stanie idealnym bo w idealnym stanie to on był jak z fabryki wyjechał a ciągnik 30 letni nie może być idealny) utrzymują się w granicach 15 - 17tys natomiast C 360 3p są droższe (niemam pjęcia czemu, może mi ktoś wyjaśni ten ewenement) i kosztują w granicach 20tys zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 6 Czerwca 2006 moj znajomy kupil ostatnio c360 po wypadku/przewrocial sie ze skarpy z kultywatorem na dodatek bez kabiny,/za 8.000 a cenili 10.000.bez zadnego osprzetu bez kabiny jeszcze miala tylne felgi w taka gwiazde.a wlasnie czy ktos wie czemu robili z tylu rozne felgi?czy to ma jakis wplyw na ciagnik?bo w 4011 sa takie pelne,w c-360 sa takie w gwiazde lub te nowsze maja jeszcze inne.niewiem czemu a interesuje mnie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 6 Czerwca 2006 Felgi są wszędzie takie same tylko obciążniki mają różne ,a te w gwiazde to nie mają wcale obciążników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 6 Czerwca 2006 zgadzam się z Tobą Gelw /editChciałem się was zapytać co się dzieje że gdy ruszam na jakimś biegu to słysze w skrzyni takie dosyć ostre stuknięcie i wajche do przełączania biegów żółw zając podbija mi do góry.Czasem dzieje się tak samo podczas jazdy że słysze takie stuknięcie a wajcha podskakuje do góry.Czy ktoś miał może tak samo??Czego to jest przyczyna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 6 Czerwca 2006 Albo masz zęby zrąbane na wodziku, albo coś poprzestawiane w wodziku, albo jeszcze łożysko może być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 7 Czerwca 2006 a daloby sie obciazniki od c4011 zalozyc do 360 lub z 360 do 40???ktos probowal???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 7 Czerwca 2006 a widzisz jakiś problem bo ja nie.Chcesz to sobie przekładaj, ale ja napewno nie zrezygnował bym nigdy z tych okrągłych obciążników choćby dlatego że jak zdejmuje koło to odkręcam śruby i koło schodzi a w tych pełnych obciążnikach to trzeba na początku zwalić obicążniki a później koło a ja nie lubie się z tym piep..... /editczy wie ktoś jakie mogą być przyczyny wydmuchania uszczelki spod głowicy??Można sprawdzić czy uszczelka jest wydmuchana bez rozbierania ciągnika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gufi83 0 Napisano 7 Czerwca 2006 przyczyn to może być wiele a ztwierdzić czy jest wydmuchana spadek mocy grzanie sie silnika duże cisnienie w chłodnicy olej w wodze woda w oleju szlamik na miejscu łączenia głowicy z korpusem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 7 Czerwca 2006 czy wie ktoś jakie mogą być przyczyny wydmuchania uszczelki spod głowicy??Krzywa głowica lub niewłaściwie dokręconaKrzywy blokNiewłaściwa wysokość osadzenia cylindrówUszczelka do du…y. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 8 Czerwca 2006 po ile u was chodzą zegary do mierzenia ciśnienia oleju np do C 385??Bo ja wczoraj chciałem kupić, zachodze do sklepu a babka krzykneła mi 127zł.Chyba ochu.....!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek 0 Napisano 8 Czerwca 2006 Po 35 zł ale nie od c 85. ten o którym pisze jest chyba od mtz albo t25 ale pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 9 Czerwca 2006 wlodku widze ze znasz sie troche na rzeczy.powiedz mi czy w 4011 jest tak samo przeprowadzony WOM jak w C360??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 9 Czerwca 2006 Do MLODY20:Jeżeli chodzi o WOM w C 4011 to wydaje mi sie że jest identycznie jak w C 360 aczkolwiek niechce Cie wprowadzać w błąd ponieważ nie jestem na 100% pewien.Napewno C 4011 ma inną, szybszą skrzynie i to nie ulega wątpliwości, ale ta szybsza skrzynia to tylko kwestia przełożeń trybów więc cała reszta łącznie z WOM em powinna być taka sama jak w C 360.A jeżeli chodzi o kwestie że C 4011 i C 3xx i to parchy to zgadzam się z tym w 100%.C 360 na takie spalanie jakie posiada to powinna mieć conajmniej 65KM a nie tylko 52.Jest to z całą pewnością złom, wszystko bardzo prymitywne jak z epoki kamienia łupanego.Jedeny plus jaki dostrzegam w tych ciągnikach to chyba tylko to że można przy pomocy instrukcji ją samemu naprawić a reszta to jeden wielki ZŁOM!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 9 Czerwca 2006 @ Włodek. Trochę długo zeszło, ale zrobiłem manualny zegar ciśnienia oleju w swoim ciągniku. http://patrz.pl?35768Tak to wygląda, przepraszam za jakość, są to zdjęcia z komórki. http://patrz.pl?35769Tu widać połączenia przewodów z zegarem, mosiężny powietrze, czarny plastyk olej. http://patrz.pl?35770To jest trójnik, oryginał od Poldka + redukcje. Czujnik jest samochodowy przegwintowany na 10x1.25. Jeśli chodzi o redukcje to jest to kawałek pręta nagwintowany z jednej stronna odcinku 10mm 10x1i na ok. 13mm 10x1.25. Przewód jest powietrzny od Stara, końcówka mocująca od ukł. ham. Poldka, ucięta i rozwiercona wiertłem6.7., w nią wbity jest odcinek(9mm) końca przew. ham.. Całość skręcona i jak widać mój U3512 ma niezłe ciśnienie na wolnych obrotach. http://patrz.pl?35771Przewód i końcówka do wkręcenia w trójnik. Jeśli z tego coś skapowałeś to ok., jeśli nie pytaj. A swoją drogą 4011 skrzynie ma taka samą tylko zwolnice szybsze. Pozdrawiam. Janek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 9 Czerwca 2006 Patrz i tu mnie zaskoczyłeś, ponieważ mam identyczny zegar i do tej pory nie miałem pojęcia do czego on jest a teraz już wiem.Czyli mogę ten zegar który pokazuje ciśnienie powietrza wykręcić i zastąpić go tym dwu funkcyjnym zegarem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 9 Czerwca 2006 Czyli mogę ten zegar który pokazuje ciśnienie powietrza wykręcić i zastąpić go tym dwu funkcyjnym zegarem??Możesz , pasuje jak ulał,i stary gwint od powietrza da sie wkrecic bez problemu. /editc-360 to sa parchy nie ciagniki nadaje sie do do muzeum a nie w poleJeśli posiadasz takowy to proponuje Ci oddać go do muzeum lub na złom, a samemu w pole z motyką i sierpem. Wtedy dopiero zobaczysz, jaką będziesz miał wydajność i ile przy tym spalisz na 1ha.Więc radzę Ci nie pisz bzdur, bo u starszych użytkowników forum wywołujesz większy śmiech niż wczorajszy mecz naszej reprezentacji.C-360 może wiele tylko traktorzysta MUSI znać się na robocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 10 Czerwca 2006 Zamontowałem identyczny zegar w swoim 5211(tzn. od Stara).Przy bloku trójnik układu hamulcowego od Syrenki(z gwintem identycznym jak czujnik ciśnienia oleju ciągnikowy) .Z jednej strony czujnik wkręcony , a z drugiej końcówka przewodu hamulcowego z kawałkiem rurki ,a do niej przewód elastyczny biegnący do zegara.Przy zegarze końcówki przewodu wtryskowego np.od 60-tki.Drugie wyjście zegara połączyłem z butlą sprężarki .Dodam ,że zegar nabyłem za 3 zł na szrocie ,otwór w konsoli identyczny.Planuje jeszcze podłączyć diodę do czujnika ciśnienia oleju i wstawić ja do zegara,bo wskazówka mało czytelna a sygnalizacja światłem szybciej rzuca się w oczy,ale jak na razie wystarczy oryginalna kontrolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej2de 0 Napisano 10 Czerwca 2006 do Janek44 >>>Zdecydowanie sie z Tobą zgadzam Janko!Liczy sie szofer i to jak dba ten szofer o ciągnik, a nie tylko typ ciągnika!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 10 Czerwca 2006 czy jeżeli ciągnik bierze olej to ciśnienie oleju jest niższe czy nie??Jakie ciśnienie powinno być w 3P przy dobrym silniku a jakie może być gdy silnik bierze olej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 10 Czerwca 2006 czy jeżeli ciągnik bierze olej to ciśnienie oleju jest niższe czy nie?? Na to niema jednoznacznej odpowiedzi, wszystko zależy od stanu silnika. W 3p prawdopodobną przyczyna nadmiernego zużycia oleju jest sprężarka, sprawdź ją po prostu odłączając(niech pracuje na pusto).Książkowe zużycie oleju0,8% zużycia paliwa.Jakie ciśnienie powinno być w 3P przy dobrym silniku a jakie może być, gdy silnik bierze olej??Książkowo przy prędkości 1500obr/min silnika i temp. oleju 65' C-> 0,310MPa,na biegu jałowym -> 0,138MPa. Tyle książka, jakie jest u mnie widziałeś, natomiast, jakie min? Diabli wiedza, to wszystko jest zależne od właściciela, jeden oddaje na kapitalke przy 0,1MPa, a inny eksploatuje aż padnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 10 Czerwca 2006 janek44, masz może instrukcje do 3p?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 10 Czerwca 2006 Przykro mi ale nie posiiadam. A instrukcja do C360 nie wystarczy?To taki sam (prawie) ciągnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach