marcin.go 0 Napisano 14 Stycznia 2010 To jeśliby założyć jeszcze pompę o większym wydatku np do tura, bądź zaślepić otwpry technologiczne w tej oryginalne (nie jestem tego ostatniego akurat pewien czy zwiekszy wydajność) to możnaby uzyskać dużo większy udźwig niz na oryginalnym podnośniku.Jeśli wszystkie śruby od cylindra pasują do korpusu to jeśli ktoś ma zaiar wymieniać cylinder to można by założyć od zetora, dodatkowo zwiększając ciśnienie na zaworze w ukladzie to z 360 można zrobić bestię do dźwigania ciężarów (oczywiście bestię w porównaniu do innych 360). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek_B 0 Napisano 14 Stycznia 2010 Pompę o większej wydajności warto założyć jeśli mamy rozbudowany układ hydrauliczny, np Tura. Inaczej to raczej zbędny koszt. Raczej nie ma możliwości zwiększenia wydajności przez zaślepienie otworów (odradzam takie przeróbki)- wydajność pompy jest uzależniona od jej pojemności geometrycznej i ilości obrotów. Dobrym pomysłem jest zastosowanie większego siłownika. Nie kombinować przy zaworach!- nie bez przyczyny je zastosowano, mają one zabezpieczyć układ przed uszkodzeniem! Jeśli "podkęcimy" zawory to odczuje to pompa i cała hydraulika (za słabe przewody, uszczelnienia, itd.)p.s. całkiem dobrym pomysłem jest zastosowanie siłownika wspomagającego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 14 Stycznia 2010 jesli ktos mial c360 wersje eksportowa to w orginale sa te otwory zaslepione,wiec moze nie precyayjnie sie wyrazilem mianowicie, poprawi sie sprawnosc pompy i przeklada sie to automatycznie na szybkisc reakcji podnosnika.zaznaczam ze sa juz pompy nowe ktore nie posiadaja tych ze otworow i takowe montowalem kilkakrotnie a takze stosowalem zaslepianie niema zadnych przeciwskazan.Zgadzam sie ze lepij nie majstrowac przy zaworach,I TAKA ZASADA WYMIENIASZ POMPE WYMIEN ZAWOR.I jeszcze jedno zwiekszenie wydajnosci nie zwiekszy udzwigu to tak dla jasnosci. Takie pytanie,w sumie po co zwiekszac udzwig jak c360 ma 1200kg udzwigu na koncu ciegien a po podniesieniu 1T nie idzie tym traktorkiem jezdzic no jedynie po rownym terenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 15 Stycznia 2010 Kolega "nikt" słusznie zwrócił uwagę, źle napisałem Większa wydajnośc nie zwiększy udźwigu, zwiększy się tylko szybkość podnoszenia. Chodziło mi o to że kompletny zestaw większy cylinder + pompa o większej wydajności zwiększy siłę udźwigu podnośnika bez zmiejszenia szybkości podnoszenia w porównaniu do oryginału.Co do zaślepiania otworów to mam już jedną starą pompę zaślepioną, która czeka na montaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 17 Stycznia 2010 no tak większy cylinder większa pompa a nie pomyslicie o tym ze czylinder trzyma sie na 2 srudach 16mm które nie wytrzymaja i sie zerwią w majlepszym wypadku gorzej jak popeka obudowa podnośnika sam to osobiście przerabiałem i z tąd wiem ze lepiej z tymi kombinacjami nie przesadzac bo koszt obudowy to ponad 600zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 17 Stycznia 2010 no tak większy cylinder większa pompa a nie pomyslicie o tym ze czylinder trzyma sie na 2 srudach 16mm które nie wytrzymaja i sie zerwią w majlepszym wypadku gorzej jak popeka obudowa podnośnika sam to osobiście przerabiałem i z tąd wiem ze lepiej z tymi kombinacjami nie przesadzac bo koszt obudowy to ponad 600złwiec tak cylinder trzyma sie na srubach ale tylko tyle by do mostu nie wpasc a zala sila jest przeniesona na tylna sciane pokrywy wiec niema mowy o urwaniu ich.a co do pekniecia obudowy to mysle ze nie od obciazenia a od jakiegos uderzenia poleciala . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 18 Stycznia 2010 pękająca obudowa to częsta bolączka 360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 18 Stycznia 2010 Miałem to samo napisać co kolega nizej ale cos mi komp wczoraj nawalał napisze jeszcze ze nie widze mozliwosci zwiekszania cisnienia bo te oryginalne cylindry potrafia pekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek.ku 0 Napisano 19 Stycznia 2010 Witam mam pytanko jakie są obroty wałka w c-360 przez 5 na człej piz...e ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 19 Stycznia 2010 w instrukcji nie jest napisane ile na całej pixdzie kreci wom , bo konstruktorzy nie umiescili i niedopuszczali właczania wom przez bieg 5 obrotów zaleznych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek.ku 0 Napisano 19 Stycznia 2010 ale tak orientacjnie moze ktos wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 19 Stycznia 2010 Witam.Dopuszczali,dopuszczali.Obroty WOM przez 5 wynosza 1331,58 przy 2200obr-min.Nie dopuszczali pompy olejowej http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Ursus+C-360+istrukcja*2ckatalog Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek.ku 0 Napisano 19 Stycznia 2010 Dzięki , co zrobić aby było min. 1500 , może dało by radę jakieś tryby wymienić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 19 Stycznia 2010 A do czego sa ci potrzebne takie obroty wom? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 19 Stycznia 2010 Dzięki , co zrobić aby było min. 1500 , może dało by radę jakieś tryby wymienić ?Przy obrotach silnika 2478,25 ,obroty WOM wyniosą 1500 na min.Ale to jest już decyzja właściciela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 20 Stycznia 2010 sory masz racje tekmie popiżdżiło mi sie, gdzies dzwony dzwoniły ale nie wiadomo w jakim kosciele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mds212 0 Napisano 23 Stycznia 2010 Czy można kupić jakies obicie do tego siedzenia czy trzeba kupić nowe siedzenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mds212 0 Napisano 23 Stycznia 2010 http://]http://c.wrzuta.pl/wi7973/e5bdb1b80015edd94b5ad1e/0/dsc00130 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 10 Lutego 2010 Panowie co może być 360 ma zrobiony silnik kręci dobrze ale zaraz niechce zapalić zapłon ma ustawiony naq wczesny , (akumulatory ma bardzo dobre). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 10 Lutego 2010 moze cos z paliwem zapchane filtry slaby przeplyw paliwa przez uklad moze powodowac zapowietrzanie sie pompy i nie zapali albo pompa padla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek82 0 Napisano 15 Lutego 2010 Witam mam pytanko: Czy ktoś próbował zamienić pompę od zwykłej c360, na np. od Zetora i ewentualnie czy są jakieś plusy, mniejsze spalanie,czy więcej mocy?. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroo 0 Napisano 20 Lutego 2010 Witamsilnik po kampitalnym remoncie: wymiana tulei , szlifowanie wału. Nie moge ustawic poczatku wtrysku na pompie paliwowej.Rozrząd jest ustawiony w pkt. Jak wygladaja pkt. na kole zamachowym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 20 Lutego 2010 Witam.Znak na kole stanowi rysa ok.1cm.długości.U mnie na bloku skrzyni biegów jest prawie na poziomie dolnego otworu.Na kole zamachowym jest trzy:jedna od GPZ,a dwie dosyć blisko siebie od ustawienia początku tłoczenia(odległość między nimi jest tolerancją).Jeżeli masz problem z znalezieniem,to proponuję ustawić 1 tłok(od strony rozrządu) w GPZ na suw pracy,i postarać się poszukać rysy na kole(od GPZ),a następnie powoli cofać tłok do odszukania następnych znaków.Może ten materiał będzie pomocny http://chomikuj.pl/habza.m ewentualnie instrukcja obsługi gdzie jest opisany sposób regulacji http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Ursus+C-360+istrukcja*2ckatalog Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 20 Lutego 2010 Witam jestem tu nowy i mam następujący problem robiłem kapitalny remont silnika nowy wał ostruda nowe zestawy i takie tam różne rzeczy i po odpaleniu miał ciśnienie 2 przy obrotach 1000 po jakimś czasie wzrosło do 3 i tak czymało ale zaczęła pompa oleju ''rzegotać'' co jakiś czas i wziąłem zdjąłem miskę olejowa i zrobiłem w tym łączniku dziurkę 2.6mm i odpaliłem i ma ciśnienie 2 a przy obrotach 1000 i jak pochodzi chwileczkę to ciśnienie spada poniżej 2 a jak obrotu zmiejsze do granicy gaśnięcia po ciśnienie jest równe 0 a jak zrobiłem tą dziurkę to to rzegotanie zanikło i co mam robić doradcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 20 Lutego 2010 Witam.Po zapaleniu i na zimnym silniku to ciśnienie powinieneś mieć ok.5.Dopiero jak się rozgrzeje to ciśnienie się obniża.Nie rozumie twojego opisu.Gdzie zrobiłeś otwór i co to za odgłos pracy pompy(a może czegoś innego).Przy tych całych kosztach proponuję dołożyć jeszcze ok.40 zł. i założyć nowy zawór przelewowy do pompy olejowej.Kiedyś u siebie zakładałem,jest fabrycznie ustawiony.Wystarczy wkręcić w miejsce starego.Zakładam że pompa jest sprawna,ale może to pompa ci siadła i nie jest wstanie wytworzyć właściwego ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach