nikt 0 Napisano 20 Lutego 2010 Witam jestem tu nowy i mam następujący problem robiłem kapitalny remont silnika nowy wał ostruda nowe zestawy i takie tam różne rzeczy i po odpaleniu miał ciśnienie 2 przy obrotach 1000 po jakimś czasie wzrosło do 3 i tak czymało ale zaczęła pompa oleju ''rzegotać'' co jakiś czas i wziąłem zdjąłem miskę olejowa i zrobiłem w tym łączniku dziurkę 2.6mm i odpaliłem i ma ciśnienie 2 a przy obrotach 1000 i jak pochodzi chwileczkę to ciśnienie spada poniżej 2 a jak obrotu zmiejsze do granicy gaśnięcia po ciśnienie jest równe 0 a jak zrobiłem tą dziurkę to to rzegotanie zanikło i co mam robić doradcieten otwor co wywierciles to zaspawaj spowrotem bo to tylko pogorszylo sprawe i przy starych pompach z wieksza wydajnoscia byl taki otwor technologiczny,a to rzezenie to cos nie tak jest z pompa milem niedawno taki sam przypadek po zalozeniu nowej dziwne odglosy sie pojawialy zakrelamowalem i wziolem droga i jest ok,tak jak napisal kolega tekme na zimnym powinno byc ok 5 a na rozgrzanym nie mniej niz 2 na wolnych po remoncie bo potem to roznie bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 20 Lutego 2010 Witamsilnik po kampitalnym remoncie: wymiana tulei , szlifowanie wału. Nie moge ustawic poczatku wtrysku na pompie paliwowej.Rozrząd jest ustawiony w pkt. Jak wygladaja pkt. na kole zamachowym??jedno pytanie czy moze zmieniales kola zebate rozrzadu?bo jesli tak to moze znaki sa zle nabite niedalej jak we wtorek skladalem silnik c 360 i o zab byly przesuniete wzgledem starych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 21 Lutego 2010 pompę olejową kupiłem też nową produkcji hylmet tuchola jest troszkę mniejsza od tej starej i ten zawór przelewowy jest troszkę krótszy niż w tej starej jak wywierciłem to brzeczenie zanikło a to brzeczenie trwało tak ok 5s i przestawało i z powrotem za jakieś 30s znowu jak silnik był zimnu to po rozgrzaniu się tak działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroo 0 Napisano 21 Lutego 2010 Witam jestem tu nowy i mam następujący problem robiłem kapitalny remont silnika nowy wał ostruda nowe zestawy i takie tam różne rzeczy i po odpaleniu miał ciśnienie 2 przy obrotach 1000 po jakimś czasie wzrosło do 3 i tak czymało ale zaczęła pompa oleju ''rzegotać'' co jakiś czas i wziąłem zdjąłem miskę olejowa i zrobiłem w tym łączniku dziurkę 2.6mm i odpaliłem i ma ciśnienie 2 a przy obrotach 1000 i jak pochodzi chwileczkę to ciśnienie spada poniżej 2 a jak obrotu zmiejsze do granicy gaśnięcia po ciśnienie jest równe 0 a jak zrobiłem tą dziurkę to to rzegotanie zanikło i co mam robić doradcie Na kole zamachowym sa znaki :-0 -| - T i tak jakby to litera T odwrocona.Ktory znak co oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 21 Lutego 2010 kolego kilms126, tak jak piszesz nowa pompa jest mniejsza dlatego otwor co go zrobiles musisz zaspawac i ogolnie masz za male cisnienie wiec albo z ta pompa jest cos nie tak albo z samym zaworem w niej no i jeszcze taka ewentualnosc ze filtr oleju blokuje ale raczej bede stawial na pompe.i jeszcze jedna sprawa cisnienie moze gubic walkiem rozrzadu ale to niema nic wspolnego z rzegotaniem pompy,a zwlaszcza ze mialem identyczny przypadek z nowa pompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 21 Lutego 2010 Na kole zamachowym sa znaki :-0 -| - T i tak jakby to litera T odwrocona.Ktory znak co oznacza?znak OIT oznacza gorny martwy punkt 1 tloka ,jak pokrecisz dalej kolem zamachowym oczywiscie w prawo, beda 3 lub 2 poziome kreski (czasem brakuje miejsca na trzecia) blisko siebie,pokrycie sie srodkowej z ta na obudowie sprzegla wskazuje kąt poczatku tłoczenia paliwa dla 1 cylindra rowny 20 stopni (fabryczny) -gorna 18 stopni-dolna 22 sopnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroo 0 Napisano 21 Lutego 2010 Na kole zamachowym sa znaki :-0 -| - T i tak jakby to litera T odwrocona.Ktory znak co oznacza?znak OIT oznacza gorny martwy punkt 1 tloka ,jak pokrecisz dalej kolem zamachowym oczywiscie w prawo, beda 3 lub 2 poziome kreski (czasem brakuje miejsca na trzecia) blisko siebie,pokrycie sie srodkowej z ta na obudowie sprzegla wskazuje kąt poczatku tłoczenia paliwa dla 1 cylindra rowny 20 stopni (fabryczny) -gorna 18 stopni-dolna 22 sopnie Nie ma rys na kole zamachowym od ustawienia poczatku wtrysku ani w prawo ani w lewo krecac. Jaka odleglosc powina byc od GMP na kole zamachowym do ustawienia poczatku wtrysku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 21 Lutego 2010 dziwnw ze niemasz a jak jest odleglosc to nie wiem bo nie zwracalem na to nigdy uwagi,znaki bynajmniej sa przy jednym z 3 wciec kola zamachowego -miejsca gdzie widac sroby regulacji lapek sprzala piwrwszego stopnia,okolo 1 cm nad jednym z tych wciec bedzie odpowieni kat wtrysku.a tak wogole to co masz za problem bo zasadniczo czy pompe wtryskowa wychylisz na maksa w jwdna czy druga strone to nie zmiena wiele w pracy ani w jakosci uruchamiania zimnego silnika( o ile wszystko jest w pelni sprane) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 21 Lutego 2010 jutro jak bede na warsztacie to sprubuje jakos zmierzyc i napisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erolnik 0 Napisano 21 Lutego 2010 klims126 zwróć uwagę na olej. Te z dodatkami olejów roślinnych blokują filtry i kanały olejowe. U mnie też brzęczało, zmieniłem olej i filtr, nistety za póżno, zatkało kanały w wale. W zakładzie naprawczym powiedzieli że silnik w takim stanie wrócił do nich na po tygodniu od naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 22 Lutego 2010 Witam.Do yaroo-jeszcze odnośnie ustawienia początku tłoczenia.Kąt początku tłoczenia dla ciągnika C-360 według instrukcji wynosi 24*przed GMP(GZP).Jeżeli skok tłoka wynosi 110mm.to podzielić przez 180(pół obr.)=0,61 raz 24(kąt wyprz.)=14.64.To gdy tłok znajdzie się 14.64mm.przed GMP powinien nastąpić początek tłoczenia.Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 22 Lutego 2010 kolega tekmie dobrze napisal ze 24 stopnie moj blad bo to c 355 miala 20 stopni ale jak mnie pamiec nie myli to jakos 3mm przed GMP wychodzilo kiedys mierzylem ale to nie pamietam juz wiec tylko gdybam zatem kolego yaroo od tego znaku OIT czyli od I do znaku 24" jest 80mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traktorzysta1986 0 Napisano 22 Lutego 2010 mam pytanie chce kupić tura 3 sekwencyjnego z krokodylem głównie do obornika ze wzgledu na duze cięzary chce zapytać o montaż czy te co produkują z górnym zawiesiem sa dobre? wytrzymałe czy lepiej jednak kupić starego typu który obniża prześwit ciagnika ?? czekam na porady z góry dziękuje:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 23 Lutego 2010 do nikt zatkany był filtr oleju wymieniłem ten filtr i olej, zaspawałem tą dziurkę i wszystko jest ok dzięki za podpowiedz ale jeszcze mam inny problem w pompie wtryskowej jest ropa zamiast oleju mam oddać ja do regeneracji czy można to jakoś samemu naprawić,? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 23 Lutego 2010 to ok jak doszedles z tym brzeczeniem,co do pompy wtryskowej to jak w miare odpala i rowno pracuje to zmien pompe zasilajaca bo przez nie najczesciej przedostaje sie ropa.a druga ewentualnosc to sekcje przepuszczaja ale to ciezko palil . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 23 Lutego 2010 samemu to mozesz wymienic uszczelnacz w pompce zasilajacej bo jak padla sekcja to lepiej oddac w dobre rece to ja ulecza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 23 Lutego 2010 mam pytanie chce kupić tura 3 sekwencyjnego z krokodylem głównie do obornika ze wzgledu na duze cięzary chce zapytać o montaż czy te co produkują z górnym zawiesiem sa dobre? wytrzymałe czy lepiej jednak kupić starego typu który obniża prześwit ciagnika ?? czekam na porady z góry dziękuje:)daj sobie spokuj z tymi co nisko maja zawiesie bo to na kretowinie sie potem zawiesza,jak nie bedziesz walic z (byka) to wszystko wytrzymuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 23 Lutego 2010 o ile juz ma pompke z uszczelniaczem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 23 Lutego 2010 ciągnik ładnie odpala nie mam z tym problemów, a obroty troszkę skakają ale to jest kwestia podregulowania tak mi się wydaje, gdzie się znajduje ten uszczelniacz w pompce zasilającej?bo jakoś w katalogu się nie dopatrzyłem a wspomnę że dolałem oleju do pompy wtryskowej i on gdzieś uciekł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 24 Lutego 2010 czym może grozić jazda z ropą w pompie wtryskowej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 24 Lutego 2010 czym może grozić jazda z ropą w pompie wtryskowej ?mandatem Zamiast ropy nalej paliwa i dalej jazda A tak poważnie to pewnie chodzi ci o to że do oleju dostaje sie ropa? i czy można na tym jeździć? lepiej napraw pompe bo moze dojść do uszkodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 24 Lutego 2010 otóż o te naprawę chodzi kolejne ok 300 włożone w sprzęt, wiosna się zbliża więc nie mam na co czekać docieranie i docieranie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 24 Lutego 2010 zalezy jaki masz rodzaj pompki jesli z takim popychaczem http://shop.techmot.com.pl/default/prodet/show/code/019800/count/0to wystarczy to wymienic i poszedl o ile akurat ta czesc nawalila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 24 Lutego 2010 ciągnik ładnie odpala nie mam z tym problemów, a obroty troszkę skakają ale to jest kwestia podregulowania tak mi się wydaje, gdzie się znajduje ten uszczelniacz w pompce zasilającej?bo jakoś w katalogu się nie dopatrzyłem a wspomnę że dolałem oleju do pompy wtryskowej i on gdzieś uciekła wiec tak, jak napisal marles360 to jak masz taki popychacz to mozna go zmienic a w sumie oring w srodku i powinno byc ok-jak jest ropa w pompie i jest to nic sie nie stanie bo tam zawsze sie jej troche przedostanie i dlatego najlepiej zmieniac olej w pompie razem jak i w silniku i wlewac gora 3 setki.-gorzej jak jest pusta calkiem bo to oznaka ze zawartosc poszla do silnika ale ta usterka to kwestja wyjecia pompy i wymiana simeringu sam to zrobisztakze sie za bardzo nie przejmuj, tylko sprawdzaj czy nie jest pusta i na tej miarce co w tam jest to wysarczy jak tylko koniec bedzie dotykal przy wkreconej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzumz 0 Napisano 25 Lutego 2010 Witam. Po przeszukaniu wielu tematów na stronie mam pytanie.Jestem w trakcie wymiany koła ataku i koła z nim współpracującego w c 360. Powodem było stukanie podczas jazdy zwiększające swą częstotliwość (nasilające się) wraz ze zmianą biegu na wyższy i co za tym idzie zwiekszającą sie prędkością. Przyczyną jest wyłamany jeden ząb na kole współpracującym z kołem ataku. Mam pytanie, gdyż nigdy nie wymieniałem w/w kół. Podnośnik jest już zdjęty, zwolnice również. Czy może ktoś powiedzieć jakie czynności należy wykonać dalej, żeby wyjąć koła. Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach