tekmie 0 Napisano 25 Lutego 2010 Witam. Tu jest instrukcja napraw,tylko trzeba się zalogować http://instrukcja.pl/i/ciagnik_rolniczy_kolowy_ursus_c360_i_c3603p_instrukcja_napraw_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 25 Lutego 2010 zapomniałem wspomnieć że ja mam tą pompkę zasilającą z rolką ten starszy typ, dzisiaj zawiozłem tą pompę wtryskową do pompiarza niech zrobi ją porządnie i święty spokój na następne 20 lat, silnik po kapitalce więc cza dołożyć jeszcze parę groszy w całość i ma chodzić wiosna się zbliżą cza docierać maszynę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 25 Lutego 2010 Do 'wodzums' - po wyjęciu zwolnic należy z prawej strony odkręcić osłonę łożyska i blokady (odłączyć przedtem blokadę z cięgła). Trzeba uważać gdyż sprężyna od blokady mocno odbije. Wyjmujemy sprzęgło blokady. Z lewej strony też odkręcamy osłonę łożyska z simmeringiem. Następnie odkręcamy i wyjmujemy obudowę łożyska z łożyskiem stożkowym po obu stronach, po czym wyjmujemy cały kosz satelit z kołem talerzowym (trochę waży). Zostaje tylko potem odbezpieczenie i odkręcenie nakrętki trzymającej koło ataku. Jakoś tak to chyba było, w razie czego niech ktoś mnie poprawi (dawno już to robiłem). PS. ważna jest prawidłowa regulacja nowych kół po zamontowaniu. Polecam koła od Zetora (ciszej pracują). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzumz 0 Napisano 26 Lutego 2010 Dziekuę Panowie za pomoc. Koło atakau i tależowe już wymontowane. Pozostaje kwestia ustawienia kół po montażu. W instukcji napraw jest mowa o odchyłkach a,b,c,d przy doborze stosu podkładek, lecz rysunek jest nieczytelny i nie widać, które to odchyłki. Może ktoś dysponuje takim rysunkiem z zaznaczonymi odchyłkami? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 26 Lutego 2010 co do odchylek to rysunki sa marne chyba wszystkie ale te odchylki to musisz miec oznaczone na kolach zebatych a jak niema to nic nie ustalisz.musisz idealnie ustawic zaglebienie walka atakujacego tzn aby idealnie cala szerokoscia zazebial z kolem talerzowym i nastepnie luz miedzy zebny 0,15-0,20 i powinno byc ok o ile kola sa dobrze sparowane fabrycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 26 Lutego 2010 Po zamontowaniu kół można w miarę sprawnie sprawdzić czy będą cicho chodziły (ja tak ustawiałem), trzeba szybko pokręcać ręką dużym kołem w jedną i drugą stronę i słuchać czy współpraca kół odbywa się cicho. Trzeba przy tym zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie dźwigni reduktora (polowe - luz - szosowe), bo to może zmylić jeśli ciągnik nie jest rozjechany między skrzynią a tylnym mostem. Jeśli stare tryby cicho pracowały, to nie kombinowałbym nic z podkładkami ustalającymi koło ataku, natomiast luz międzyzębny ustawia się na papier (np. ze zwykłej gazety) składając go między tryby i przekręcając. Papier nie może być przecinany. Za ciasne skręcenie objawi się cięciem papieru jak nożyczkami. Najlepiej ustawić z początku trochę ciaśniej a potem popuszczać minimalnie aż przestanie ciąć papier. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traktorzysta1986 0 Napisano 6 Marca 2010 orientuje sie ktoś w kosztach podstawowego remontu silnika chodzi mi tylko o tłoki tuleje pierścienie uszczelki oleje + robocizna jaki to będzie koszt i jakie zestawy naprawcze te tańsze czy jakieś droższe choć z natury wiem ze tanie mięso psy jadają ale czasem się nie sprawdza jeżeli jakieś tańsze to jakie firmy tak a jakiej nie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 6 Marca 2010 http://shop.techmot.com.pl/default/list/index/group/000273Tu wstepnie mozesz sobie zliczyc ewentualnie tuhttp://www.sklep-grene.pl/index.php/cPath/460_465_910 tu sa ceny brutto i takie sa tez w ich sklepach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klims126 0 Napisano 8 Marca 2010 regeneracja głowic 4*100 jak tulejki pod wtryskiwacze są dobre a jak nie to 4*120 =400 lub 480regeneracja korbowodów 100regeneracja pompy wtryskowej 350sprawdzenie i regulacja wtryskiwaczy 30szlif wału 160 + panewki a resztę w sklepach jak wyżeja co do ceny robocizny ile orientacyjnie bierzecie za kapitalny remont silnika jak właściciel podstawi kompletny ciągnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 9 Marca 2010 ja oddałem do zakładu cały silnikjeśli wał nadaje się do szlifu to remont wynosi 2800w cene wliczone szlif wału głowic tłoki tuleje zawory regeneracja pompy wtryskowej czyli silnik zrobiony od podstawuważam że warto bo wziać mechanika i latać za nim i za częściami kilka dni to strata czasutak samo robiłem silnik w tym roku od 385 tylko że za 3500oba ciągniki właśnie sie docieraja i czekaja na robote w polu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 9 Marca 2010 Zamarzł mi silnik, a powodem było nie spuszczenie wody z ukłądu chłodzenia. Nie ma mnie przy nim w tej chwili ale podobno nie uruchamia się.Co teraz zrobić, rozmrażać go jakimś grzejnikiem, czy czekasć aż samo się roztopi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 9 Marca 2010 Po oględzinach stwierdziłem, że wywaliło korki z głowic skrajnych, czyżby w środkowych korków nie było?? Miałem zamiar przekręcić ręcznie wałem, ale sobie odpuściłem bo nie wiadomo co w środku. Myślę żeby wepchnąć go do obory to może powoli roztaje. Jeśli miał ktoś podobny przypadek proszę o opinie co i jak oraz jak zakończyła się ostatecznie sprawa zamarzniętego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mati123642 0 Napisano 9 Marca 2010 Sprzedam błotniki tylnie do ursusa c-360. Nie są pordzewiałe, stan oceniam jako BDB. Cena jaka mnie interesuje to 350 zł. Tel. 695940506 GG 10695807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 9 Marca 2010 siema , odnosnie tego zamrozenia, przerabialem to tydzien temu, ja pojechalem w trase a ojciec zapomniał spucic wode bo była ładna pogoda a w nocy przyjeb,,,, jak na ironie dwa tyg temu robilem silnik, zn cała gore, zestawy naprawcze nowe głowice wtryskiwacze, nowy filtr powietrza, mruczał jak kotek a tu pasztet, wepchnałem go do obory ba holu ciapkiem, dwa dni i odmarzł, wypchneło wszystkie korki te od spodu, w strone do kanału olejowego, i korki te skrajne i miedzy głowicamii tez rozebralem wymiana oleju i filtra nabicie korkow skrecanie i chodzi wiec u mnie nic powaznego nie było licze ze u Ciebie marcin tez bedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 10 Marca 2010 jaworaski, u mnie niestety nie jest tak różowo. Skrajne głowice ocalały bo wypchnęło korki, ale tylko po jednym z każdej,l ale środkowe popekały. Tak zamrzło, że podniosło do góry wspornik dzwigienek zaworowych. To mówisz, że powinny być również korki od wewnątrz do kanałów olejowych. Widaću mnie siedziały mocno. Strach dajej rozbierać bo to wiem narazie po zdjęciu dekli zaworowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 10 Marca 2010 tak miałem szczescie w nieszczesciu bo nowe głowice i korki nie były zardzewiałe wiec wypchneło, tylko nie skuło na kamien, bo w chlodnicy był lod ale w srodku woda tak tez i w wężu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 10 Marca 2010 U mnie to kamień. Chłodnica, wężę, wszystko skute lodem, ale czego się spodziewać jak mróz był ponad - 10 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 10 Marca 2010 jeszcze głowice to pikus powiedzmy , gorzej jak gdzies blok rozsadziło lubi za pompa wtryskowa lub za rozrusznikiem z tego co wiem, no musisz przejrzec czy gdzies ci ewentualnie nie rozwaliło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 10 Marca 2010 Jak roztaje to się przyjże dokładnie. Po wstępnych oględzinach blok zzewnątrz wygląda na cały, nie wiadomo jak w środku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 11 Marca 2010 jak chcesz sprawdzic czy nigdzie wiecej nie rozwaliłóo to sprawdz w ten sposob ze, jak zdejmiesz głowice, spusc olej i odkrec miske olejową, i pusty blok zalej gorącą wodą , wtedy jesli spojrzysz od spodu i wokół bloku sprawdzisz gdzie nie daj boże mogło pęknąć , stara metoda ale działa zrobiłem tak przy c 330 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 11 Marca 2010 Mam zamiar się za to zabrać w sobotę, ale straszą znowu zimą więc nie wiem czy jest sens. Jeśli wleje wodę do bloku to może ponownie zamarznąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 11 Marca 2010 wiesz mowilem o goracej, zajrzysz czy nigdzie nie leci nie pękło i spuscisz, nie sadze by zdazylo zamarznac przez ta chwile Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 11 Marca 2010 WitamWkładał ktoś do silniczka zestawy GMP?? Chodzi to u kogoś z forum???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 12 Marca 2010 wkladal u mnie mechanik i twierdzil ze bez rewelacji [ma odpowiedni sprzet do sprawdzenia]i mial racje -bierze delikatnie olej ale 2tys mtg przepracowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 12 Marca 2010 WitamWkładał ktoś do silniczka zestawy GMP?? Chodzi to u kogoś z forum????Nic ciekawago ale podobno Mahle też zeszło na psy i przepakowuje tajlandzkie podróby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach