JACUS 0 Napisano 10 Grudnia 2010 ja po prostu kupuje jakis na zlomie i zakladam-tylko trzeba mocowania przerobic a szajba sie nie przejmuje,poprzedni chodzil ze 4lata i z akumulatorem nic sie nie dzialo,teraz mam inny ,ale od czego to nie wiem bo teraz polonez na szrocie to rarytas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Archi2170 0 Napisano 12 Grudnia 2010 Witam. Mam zamiar kupić przedni napęd do Ursusa c 360. Nigdzie nie mogę tego znależć. Działa to dobrze jak w normalnym traktorze 4x4? Monataż tego wymaga dużo przeróbki w ciągniku? Z czego pasuje ten przedni napęd? Proszę o jakieś informację. Z góry dziękuję. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 12 Grudnia 2010 Poszukaj na ALLEGRO kiedyś widziałem od ZETORA 5545 pisali ze pasuje do 60tki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 12 Grudnia 2010 zobacz to http://otomoto.pl/przedni-naped-zetor-5748-5745-A2575.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 30 Grudnia 2010 Witam.Mam pytanie-chce kupić termostat do c 360.Widziałem kilka typów.Ciągnik z 1984r.Pytam bo widziałem ich opisy -stary i nowy typ.Do tego takie z harmonijką.Jaki wybrać?Drugie pytanie-zakładał ktoś z kolegów inny wentylator do chłodnicy?Słyszałem że lepsze są od zetora,tylko nie wiem jakiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko1989 0 Napisano 30 Grudnia 2010 witam kolego ja ostatnio tez kupowalem termostat i nie bylo problemu, wząlem wlasnie ten nowego typu do c 360 i jest dobrze bo te z charmonijką to juz przezytek ta charmonijka sie jakos znieksztalcala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 30 Grudnia 2010 Witam.Ja też mam zamontowany taki http://www.nokaut.pl/maszyny-rolnicze/termostat-c-360.html Ale to dopiero ok.pół.roku.Na razie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 30 Grudnia 2010 A co koledzy sądzicie o wierceniu otworków w termostacie?Ma to jakiś sens? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 30 Grudnia 2010 jeden mały dla ułatwienia odpowietrzenia więcej nie ma sensu (bo po co w końcu dziurawy termostat? to tak jakby go w cale nie było) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_464 0 Napisano 30 Grudnia 2010 ostatnio regenerowałem pompe paliwa i wtryski po włozeniu pompy i ustawieniu zapłonu na znaki kopci ale nie odpala prosze o rade co mam zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 3 Stycznia 2011 Kolego,a sprawdzałeś rozrząd?możesz mieć luż na kołach rozrządu i zapłon będzie sie przestawiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pupek 0 Napisano 8 Stycznia 2011 WitamMoże ktoś wie gdzie teraz na śląsku dobrze robią szlify wałów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur75101 0 Napisano 10 Stycznia 2011 Witam. Co może być przyczyną przedostawania się paliwa do oleju w 3P. Świecę płomieniową wymieniłem ale to nie to. Może wiecie co może być nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 10 Stycznia 2011 Lejące wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 10 Stycznia 2011 pęknięta mambrana w pomce paliwowej (tej zasilajacej inaczej recznej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystiam114 0 Napisano 16 Stycznia 2011 TAK to napewno membrana ja tez mialem taki przypadek w 3p i fergusonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba79 0 Napisano 27 Stycznia 2011 zauważyłem ostatnio ,ze znajomi zamiast w techlologie to wolą zainwestować w coś prostrzego jak BIELARUS. że niby to sie nie popsuje a jak popsuje to tanie częsci i sam sobie naprawi... ale sam niewiem co o tym mysleć. a pozatym przed chwila bylem na ciekawej stronie z nawozami wszystko ciekawie mają poukladane no i pare ofert jest zainteresowanym podaje link : http://www.nawozeo.pl/index.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokobongo 0 Napisano 2 Lutego 2011 Witam.W tym tygodniu zamontowałem świecę płomieniową od MF http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog,Ursus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi,katalog+cz*c4*99*c5*9bci/Monta*c5*bc,*c5*9bwieca+p*c5*82omieniowa,MF,Ursus+C-360.wmv.wmv nie wiem jak to zda egzamin(zasilanie opadowe,bez zaworku,bez pompki).W czasie testów wynikł taki problem:kupiłem świecę w Agromie za 25zł.po pierwszym teście drugi raz grzała a nie puściła paliwa.Kupiłem drugą w lokalnym warsztacie za 18zł. w czasie testu grzała i puszczała,ale po zamontowaniu w ciągu doby poziom nafty w zbiorniczku się obniżył o około 0,5cm. znaczy się że nie jest szczelna.Ja teżmyśle ozałożeniu takiej świecy koszt niewielki a zato jaki efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 3 Lutego 2011 Zgadza się.Koszt nie wielki a wygoda duża http://chomikuj.pl/ShowVideo.aspx?id=386753192 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erolnik 0 Napisano 6 Lutego 2011 Witam. Też zamierzam zamontować w swoim C-360 świecę płomieniową. Jeśli chodzi o przepuszczanie paliwa, to zamierzam na jego dopływie zastosować elektrozawór benzyny z samochodowej instalacji gazowej. Myślę też że na przecieki może mieć wpływ położenie świecy, powinna być montowana poziomo, tak jak w ciągnikach MF ale z tego co słyszę to też potrafi przepuszczać. Poniżej cytat z książki "Podręcznik traktorzysty"."Dobre wyniki dają urządzenia podgrzewające powietrze odparowanym, zapalonym paliwem typu Thermostart Mark III . Urządzenia takie są stosowane w silnikach SMD-14 i w silnikach Perkins. Urządzenie jest wkręcone w kanał dolotowy silnika w położeniu poziomym. Do króćca doprowadzone jest paliwo z filtru paliwowego. Przepływ jest zamknięty zaworem kulkowym. W stanie nienagrzanym kulka jest dociskana przez pręt zamocowany na końcu rurkowego korpusu, na którym nawinięte jest uzwojenie podgrzewające, przechodzące następnie w uzwojenie zapalające. Po włączeniu prądu rurkowy korpus nagrzany przez uzwojenie wydłuża się i zamocowany na jego końcu pręt cofając się otwiera zawór kulkowy, umożliwiając przepływ paliwa. Paliwo to w szczelinie pomiędzy korpusem i prętem szybko odparowuje i wytryskując zostaje zapalone przez uzwojenie zapalające. Przepływające przez otwory osłony powietrze porywa zapalone cząsteczki paliwa, które spalając się w kanale dolotowym ogrzewają powietrze zasysane do cylindrów. Po wyłączeniu prądu rurkowy korpus szybko stygnie w strumieniu przepływającego powietrza, kurczy się i pręt dociskowy zamyka dalszy przepływ paliw."Nie mam możliwości zrobienia skanu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Lutego 2011 Przed montażem,też się zastanawiałem jak to rozwiązać.Poszedłem po linii prostoty rozwiązania i małych kosztów.Wiedząc że w razie problemów z zasilaniem można będzie paliwo pociągnąć z układu paliwowego.Ale jak na razie , to zostaję przy tym zamontowanym rozwiązaniu.Nie sądzę żeby położenie świecy miało wpływ na szczelność.Raczej jakość wykonania świecy.Zamontowanie elektrozaworu może zlikwidować przeciek,ale czy warto.Jeżeli by to paliwo było podawane pod ciśnieniem cały czas,to tak.W moim wypadku ile może wyciec-ok.50g.Tym bardziej że raz trzyma innym razem nie.Ale to jest tylko mój głos w dyskusji,a nie narzucanie woli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokobongo 0 Napisano 13 Lutego 2011 Nakręciliscie mnie na tą świece że zamątowałem.A ZROBIŁEM TO NASTĘPUJĄCO. Świeca od MF wspawana w stalowy łącznik między filtrem a kolektorem połoczyłem przewód paliwowy[ też z MF ] .wykrencacie śrubke przelotówke z rurki łonczącej filtry z popką zasilającą wkręcace nową kupioną w sklwpie z przewierconym otworem i wigwintowanym. rurke doginacie tak aby pasowała przecinacie wlutuwujecie końcówke oczko takie od przelewu jak z 60ki ja niemam problemu z puszczaniem paliwa .jesli ktoś kapuje to wie jak to złonczyć wkupe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokobongo 0 Napisano 13 Lutego 2011 moja 60ka pracuje przy odśnierzaniu prz mrozie -15 karmie ją samostartem bo świeca to zamało. Kupiłem też wysoko obrotowy rozrusznik przed sezonem i sprawdził sie aku ma 6 lat i prądu mu niebrakuje.DLACZEGO TE 60KI TAK CIĘŻKO URCHOMIĆ !!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 13 Lutego 2011 ....... ja niemam problemu z puszczaniem paliwa ......Witam.Poprostu niezauważysz zbyt szybko przecieku.Odnośnie zapalania.Opiszę swoją ostatnią przygodę.Zrobiłem przysługę ciągnikiem i w zamian dostałem karnister paliwa.Wlałem odrazu do ciągnika.Przyjechałem do domu bez problemu,na drugi dzień zapalam ciągnik z wielkim problemem odpalił(po dłuższym kręceniu).Dużo nie jeżdziłem bo tylko na terenie gospodarstwa.Na drugi dzień już mi nie zapalił.Już wtedy nic nie robiłem,zostawiając problem.Pierwsze to co pomyślałem to wina paliwa.Następnego dnia podstawiam bańkę ściągam wężyk z pompki zasilającej i kieruję do pojemnika .Paliwo sobie powoli niech tam leci.Po godzinie przychodżę a tu nawet połowa nie ściekła.Wziołem pompkę do powietrza i dmuchnołem w wężyk do zbiornika,i wtedy to dopiero zaczeło cieknąć i już dalej nie spuszczałem tylko założyłem wężyk na pompę.Nic więcej nie robiłem tylko nacisnołem na przycisk rozrusznika.Z trzy obroty i ciągnik zapalił(tem.ok.0*C).I też był dym z tłumika,odstojnik szklany paliwo widać.Widocznie zamało paliwa dostawał na wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 14 Lutego 2011 Tu jest "obrazowy" artykuł o problemach z zapalaniem diesla http://www.auto-swiat.pl/1-dlaczego-diesel-nie-lubi-zimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach