damian9871 0 Napisano 18 Marca 2011 jak pali to nie masz kontaktu gdzieś po drodze. sprawdź klemy, przewody poczyść miejsca styku i szczotki że nowe nie znaczy dobre, może zawiesz się któraś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlonkozaki 0 Napisano 18 Marca 2011 Klemy ok, przeowdy ok, szczotki też ok. napięcie takie samo na akumulatorze i na rozruszniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 18 Marca 2011 Nie maż poboru prądu jak zostawisz go "samego sobie" gdzieś? albo może ładowania nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falcon 0 Napisano 18 Marca 2011 Witam,Panowie, jakieś sugestie z tym podnośnikiem w c-360...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 18 Marca 2011 po zgaszeniu podnośnik opada jak opada to albo rozdzielacz (przyczepa wywrócona też opada?) albo uszczelnienia tłoka.co do usterki weź pod uwagę że można w 360 regulować położenie bieżni po której chodzą dźwignie od podnośnika i wywrotu i w położeniu maks do tyłu podnośnik działa ok ale nie można dać ciśnienia na drugie gniazdo hydrauliczne wtedy.nie wiem czy łapiesz o co chodzi. druga z możliwości to rolki które pospadały z bieżni od sterowania podnośnikiem albo bardzo zużyte bieżnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falcon 0 Napisano 19 Marca 2011 Czy przyczepa opada to faktycznie sprawdzę ale myślę, że prędzej to te uszczelniacze będą winne niż rozdzielacz. A z tymi bieżniami to nie bardzo wiem ocb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 19 Marca 2011 można przestawiać podstawę po której chodzą dźwignie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 19 Marca 2011 Regulacja zaworów sterujących w C360 odbywa się za pomocą krzywek. Przestawienie dźwigni powoduje ruch połączonej z nią krzywki i poprzez ramię z rolką otwiera się lub zamyka odpowiedni zawór w rozdzielaczu. Po krzywkach przesuwaja się rolki, aby krzywki się nie ścierały. Jeśli ośka rolki pęknie i rolka spadnie z krzywki, to dzieją się cuda. Jak juz zdejmiesz plecak, to sam pojmiesz, o czym piszemy. Do mechanizmu rolkowo-krzywkowego nie mozna dostac części zamiennych. Kiedys pytałem po sklepach. Sprężyny trzeba dobierać, rolki dorabiać. Jedynie sam rozdzielacz z zaworami można kupić nowy lub po regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 20 Marca 2011 Bez najmniejszego problemu można dostać części do mechanizmu przełączania rozdzielacza. Dzwignie, bolce, rolki, segery, półksiężyce. Tylko ceny są niezłe. Byle jaka dzwigienka do mechanizmu kosztuje ze 4 dychy. Można też kupić sam mechanizm kompletny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlonkozaki 0 Napisano 21 Marca 2011 Nie maż poboru prądu jak zostawisz go "samego sobie" gdzieś? albo może ładowania nie ma? No i to właśnie trudno stwierdzić.Teoretycznie jak je zostawiłem na 4 dni to spadło do 12.3V. Ale sprawdzałem hebel i nie przepuszcza. Także nie wiem gdzie ewentualnie może uciekać. Strat teżnie ma bo na rozruszniku mam to samo co na akumulatroach. Niwiem co robić. Orientujecie się czy da radę od T25 przeżucić rozrusznik, tan szybkobiezny z przekladnią? Bo bym sprawdził na innym rozruszniku jak to chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 21 Marca 2011 czemu trudno sprawdzić, wyłanczasz wszystkie odbiorniki tak jak go zostawjasz na postoju potem odpinasz kleme minusową od akumulatora i między kleme a akumulator podpinasz amperomierz i zobaczysz jaki masz pobór... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlonkozaki 0 Napisano 21 Marca 2011 Można i tak. Ja sprawdzałem czy coś mam na rozruszniku jak wyłącze/włącze hebel.No i wychodzi, że hebel dobrze trzyma. nie przepuszcza. Więc i lewego poboru nie powinno być. Ale sprawdzę dziś po południu z amperomierzem. może i cos płynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekka 0 Napisano 21 Marca 2011 A nie będziesz kolego miał po prostu spalonego rozrusznika?Może to zbieg okoliczności, że po 4 dniach nie zapalił i słabszy akumulator nie jest przyczyną. Tymbardziej, że jak piszesz mocniejszy też nie zmienił postaci rzeczy. Jak nagrzewa przewody to bierze duży prąd. Duży prąd może być tylko ze zwarcia , albo z braku możliwości obrotu wirnika (zatarcie, zakleszczenie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlonkozaki 0 Napisano 22 Marca 2011 Właśnie nie wiem już co myśleć.W którąś sobotę, włożyłem naładowane akumulatory i rozrusznik (sprawdzone szczotki, tulejki, wszystko poprzecierane i posprawdzane) i zapalił. i całą sobotę palił bez zarzutu oprócz jednego razu gdy nie mógł przekręcić. Ale gdy odpuściłem starter i wziąłem jeszcze raz zakręcił. I cały dzień ładnie pykał, równiótko pracował. Dałem sobie na wstrzymanie, zadowolony ze jest ok, po 4 dniach podchodze i zdziwko. Mało się nie udusiłem jak się zaczeła masa palić. Wkładam drugie akumulatroy i to samo. Miejscowy mechanik mówi coś o stojanie. Co prawda sprawdzał w piątek przed tą sobotą i stwierdził że nie ma przebicia a tu niespodzianka. Także chyba zainwestuje w nowy rozrusznik, albo spróbuje jeszcze wskrzesić tego złoma. Powiedzcie, jak kupowac to jaki rozrusznik:- z przekładnią- zwykły R11A- zetorowski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falcon 0 Napisano 22 Marca 2011 Panowie, zdjąłem ten plecak i znalazłem co było źle w mechaniźmie sterowania, a mianowicie nie było zabezpieczenia na głowicy sprężyny. Na szczęście nie trzeba było rozbierać całego mechanizmu, a tą brakującą rolkę zabezpieczającą znalazłem, tak jak już pisałem, przy okazji regeneracji pompy hydr. Ten drugi bolczyk okazał się zderzakiem gniazda tłoczyska, co amortyzuje chyba uderzenie o obudowę tego gniazda. Mam nadzieję, że to wszystkie usterki mechanizmu i jak złożę wszystko z powrotem będzie dobrze działać... Chcę jeszcze przy tej okazji wymienić uszczelniacze na tłoku i mam 3 pytania:1. Jak wyjąć tłok z cylindra?2. Czy warto dotaczać dodatkowy rowek na uszczelniacz, czy dać tylko nowe (słyszałem, że niebieskie są najlepsze, prawda to?)?3. Jak bez uszkodzenia nowych uszczelniaczy włożyć tłok do cylindra?Proszę o pomoc, chciałbym to jutro złożyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek3773 0 Napisano 22 Marca 2011 moim zdaniem zwiera komutator z szczotkotczymaczami żle ustawiony luz osiowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 22 Marca 2011 ....1. Jak wyjąć tłok z cylindra?2. Czy warto dotaczać dodatkowy rowek na uszczelniacz, czy dać tylko nowe (słyszałem, że niebieskie są najlepsze, prawda to?)?3. Jak bez uszkodzenia nowych uszczelniaczy włożyć tłok do cylindra?...Witam.1.Jak odkręcisz cylinder i przechylisz pionowo to powinien się wysunąć(ewentualnie uderzyć pionowo o deskę)2.Ja mam oryginalnie założone bez przeróbek,a jakiego kolory uszczelki najlepsze to nie wiem.3.Cylinder,tłok posmarować olejem.Ja jak zakładałem to:częściowo włożyłem tłok do cylindra i gdy już pierścienie opierały o krawędż cylindra to opasałem paskiem blachy i ścisnąłem dużymi kombinerkami.Z zachowaniem ostrożności idzie to zrobić beż specjalistycznych narzędzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek1881 0 Napisano 23 Marca 2011 W ktora strone odkrecic nakretke na koole pasowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 23 Marca 2011 w lewo tam jest zwykły gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol1992 0 Napisano 27 Marca 2011 Witam. mam taki problem z podnośnikiem przy mojej 60 że gdy jest duży cięzar na podnośniku to podnosi tylko trochę a potem się zacina i nie da się już ani podnieść ani opuścić. Na podnośniku jest założony taki dźwig do drewna i jest z tym problem bo podniesie drewno a potem ani opuścić ani podnieść. jak zdejmę ciężar czyli odepnę drewno to wtedy podnośnik się opuści. Czego to może być wina?? rozdzielacza?? Pompa jest nowa tłok z pierścieniami Też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 11 Kwietnia 2011 szukając maszyny do kupienia lub sprzedania proponuję zajrzeć na portal http://targ.rolniczy24.pl jest tam mnóstwo ofert. Dodanie ogłoszenia jest darmowe. Maszyny rolnicze, zwierzęta, ciągniki rolnicze, kombajny oraz wiele innych ogłoszeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 27 Kwietnia 2011 Wygraj bon 1000 PLN na PALIWO. Sprawdź!Kliknij tutaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 1 Maja 2011 Mam pytanie takiego typu:A mianowicie kupiłem ursusika c-360 i zamontowałem do niego tura 3 sekcyjnego.Mam hodowlę drobiu i wyrzucałem obornik z kurnika i troszkę po rozgrzaniu oleju miał ciężko,podejrzewam że pompa już wysiada i teraz pyt.jaką polecacie żeby szybko unosił i miał odpowiednią siłę;)Widziałem na allegro takie o wydajności 35 litrów na min.niemiecką za 229 zł i włoską RINO za ok.200zł jest też Zetorowska o wyd.33,5l za 260 zł którą polecacie a może macie namiary na inne bardzo dobre.Nie chcę się bawić w przeróbki pod WOM.Z góry dziękuję za propozycje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 4 Maja 2011 Gdzie podpiąć w C360 dodatkowy siłownik wspomagający do podnośnika, tak jak w Zetorze ? Mam zamiar zrobić mały agregat siewny 2,1m i będę potrzebował ciut mocniejszego podnośnika niż standardowy. Porównałem sobie jakość zasiewów standardowym siewnikiem i agregatem - po agregacie oziminy lepiej przetrwały mrozy w mojej okolicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 21 Maja 2011 hej mam do sprzedania pompe wtryskową do c360 i wał do szlifu orginał ostróda Lubas74@onet.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach