Dany9587 0 Napisano 16 Marca 2012 Kolega LukeX napisał "Nie wiem jak to opisać ale z filtra powietrza slychać głośno jak zasysa silnik powietrze.Ogólnie silnik sprawia wrażenie jakby chodził na 2 cylindrach" u mnie jest identycznie tyle ze mam wszystkie nowe uszczelki pod głowica. A wtryskiwacze mogły pasc podczas przemrozenia silnika ? Sprawdzałem jeden przy którym po lekkim odkreceiu rurki paliwowej silnik nie zmienia pracy i jest wporzadku Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 16 Marca 2012 Do Dany 9587 Może wystarczy sprawdzić wyregulowanie zaworów,po wymianie uszczelek czasem się tak zdarza.Masz za małe luzy na zaworach wydechowych i silnik wtedy nie trzyma kompresji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pupek 0 Napisano 19 Marca 2012 Witam.Potrzebuje zdjęcia środka bloku silnika od strony filtra oleju.Dokładnie chodzi mi czy oprócz otworu na króciec do pompy oleju tam mają być jakieś dodatkowe dziury do filtra oleju. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mosiek131 0 Napisano 25 Marca 2012 witam mam problem z prawym kierunkowskazem w ursus-ie c 360 m mianowicie gdy włączam prawy kierunkowskaz to tylny miga ale wraz z wszystkimi światłami co moze byc przyczyna i jak to naprawic pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 26 Marca 2012 Witam.Jest duże prawdopodobieństwo że jest brak masy w lampie.Czyli najpierw sprawdzić podłączenie masy do lampy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dany9587 0 Napisano 29 Marca 2012 Ze wszytskimi lampami ale w tej jednej w ktorej kierunkowskaz ci nie działa? Czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dany9587 0 Napisano 29 Marca 2012 Swiatłami nie lampami sory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dany9587 0 Napisano 29 Marca 2012 A poza tym to u mnie problem rozwiazany. Winna była pompka zasilajaca Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mosiek131 0 Napisano 1 Kwietnia 2012 u mnie tez problem rozwiazany pozdrawiam i dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 3 Kwietnia 2012 Mam problem z cieknącym olejem z silnika od strony sprzegła przez ten uszczelniacz na wale,juz go wymnieniłem 2 razy w ciągu miesiaca i nadal gdzieś się tam sączy.Zakładałem niebieskie.jak mozna rozwiazać ten cieknący problem???Może wymienić pokrywke z uszczelniaczem na nowy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 3 Kwietnia 2012 końcówka wału w jakim stanie nie ma czasem rowka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 3 Kwietnia 2012 Sprawdz czy szajba nie jest pęknięta na klinie. Czasem cię to zdarza i wymiela uszczelniacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 3 Kwietnia 2012 Witam.Szajba(koło pasowe) to z przodu,a nie od strony sprzęgła.Może być nierówność jak pisze Damian9871,ale również może naciąga pokrywa simering w którąś stronę.Sprawdzałeś przy zakładaniu czy nie ma naprężeń uszczelniacza w którąś stronę.Najpierw swobodnie ustawić i przykręcić pokrywę a następnie dopiero miskę olejową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 4 Kwietnia 2012 Pomyliłem kierunki. Faktycznie jeśli od strony sprzęgła sprawdz czy po założeniu pokrywki z uszczelniaczem na wał wszystkie śrubki wkręcają się w otwory bez potrzeby naciągania pokrywki w którym kolwiek kierunku. Wymieniając u siebie w 4011 musiałem poprawiać otwory bo uszczelniacz jedna stroną był mocno dociśniety do powierzchni wału a przeciwna była luźna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 4 Kwietnia 2012 Dzieki chłopaki jak zrobi sie cieplej to tak zrobie jak tekmie prawi czyli pierw pokrywa a później misa.Oby pomogło bo już mam dośc rozpoławiania a mam tura założonego i dużo kręcenia śrubek jest hehe;)Najgorzej jest przy zjeżdżaniu,ciężko trafić w otwory;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 7 Kwietnia 2012 Mam problem z cieknącym olejem z silnika od strony sprzegła przez ten uszczelniacz na wale,juz go wymnieniłem 2 razy w ciągu miesiaca i nadal gdzieś się tam sączy.Zakładałem niebieskie.jak mozna rozwiazać ten cieknący problem???Może wymienić pokrywke z uszczelniaczem na nowy??Jak już zakładasz uszczelniacz na wał to załóż sylikonowy bo jest odporny na temperaturę i tak szybko nie stwardnieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 7 Kwietnia 2012 A jakiego koloru jest silikonowy???Niby niebieskie są najlepsze.A jak zakłada się pokrywę z tym uszczelniaczem to są tam jakieś kołki stabilizujące tą pokrywę bo u siebie nic takiego nie widziałem a mechanik mi powiedział że powinny być i żebym ciśnienie w silniku zmierzył bo może panewki do wymiany;(Wesołych świąt!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Kwietnia 2012 Ja mam założony czerwony (już ok.3000mth).U mnie kołków ustalających tą pokrywę nie ma.W katalogu który posiadam również nie ma.Ciśnienie jak byś miał słabe to by się świeciła kontrolka smarowania.Jeżeli są przedmuchy(lub słabe odpowietrzanie) do skrzyni korbowej silnika to wtedy by mogły następować zwiększone przecieki,ale to również i z przodu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 8 Kwietnia 2012 Z tego co pamiętam to jeżeli są kołki ustalające to trzeba założyć uszczelniacz a jeżeli nie ma kołków to wtedy powinien być odrzutnik i ustawić go należy na szczelinomierzu dlatego brak tych kołków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 8 Kwietnia 2012 No ja sobie też kołków nie przypominam. Nową pokrywkę z uszczelniaczem też trzeba dopasować. Wykonanie tragiczne, rozmieszczenie otworów chyba na oko robili w formie. Trzeba czasem rozpiłować żeby nie naciągac uszczelniacza. Sprawdził bym jeszcze czy przypadkiem nie jest uszkodzona powierzchnia pracy uszczelniacza na wale. Mogło się to zdarzyć jeśli był nie umiejetnie zdejmowany odrzutnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Kwietnia 2012 Możliwe że fabrycznie były wersje rozwiązane tak jak pisze Paul723.Ja miałem na odrzutniku ale po szlifie wału zdemontowałem odrzutnik a powierzchnię roboczą(z Simeringiem) przeszlifowałem papierem ściernym.I jak na razie nie mam zastrzeżeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 9 Kwietnia 2012 Ja tą 60-kę kupiłem rok temu i ten wyciek już był ale nie robiłem bo nie ma nigdy czasu.będę musiał uważać przy zakładaniu nowej pokrywki.Dzięki za podpowiedzi teraz wiem na co zwracać uwagę.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus355 0 Napisano 13 Kwietnia 2012 Mam problem z cieknącym olejem z silnika od strony sprzegła przez ten uszczelniacz na wale,juz go wymnieniłem 2 razy w ciągu miesiaca i nadal gdzieś się tam sączy.Zakładałem niebieskie.jak mozna rozwiazać ten cieknący problem???Może wymienić pokrywke z uszczelniaczem na nowy??Jak już zakładasz uszczelniacz na wał to załóż sylikonowy bo jest odporny na temperaturę i tak szybko nie stwardnieje. Silikonowy jest koloru czerwonego może trochę rudawy, niebieskie nie są lepsze bo są ze zwykłej gumy mniej odpornej na temperaturę. Najlepiej żeby uszczelniacz miał kreseczki pod kątem po wew. części pierścienia to jest tak zwany odrzutnik w sumie ma takie działanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus355 0 Napisano 13 Kwietnia 2012 A jakiego koloru jest silikonowy???Niby niebieskie są najlepsze.A jak zakłada się pokrywę z tym uszczelniaczem to są tam jakieś kołki stabilizujące tą pokrywę bo u siebie nic takiego nie widziałem a mechanik mi powiedział że powinny być i żebym ciśnienie w silniku zmierzył bo może panewki do wymiany;(Wesołych świąt!!! To że w pokrywie na uszczelniacz są kołki ustalające to zwykła bajka, pokrywy różnią się jedynie tym że ta na odrzutnik ma roztoczoną dziurę na uszczelniacz i to wszystko w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 13 Kwietnia 2012 Uszczelniacz silikonowy silnikowy czy to MF czy C-385 czy w kolegi przypadku nasz ulubiony ciągnik C-360 powinien mieć tzw.odrzutnik czyli kreseczki po wewnętrznej cz. pierścienia. A pokrywa nie ma żadnych kołków ustalających jedyny kołek ustalający to jest w wale jak się centruje koło zamachowe z wałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach