Arek11 0 Napisano 15 Lipca 2012 A skoro mi rozwala obudowę ta stopka to założyć mocniejsze śruby czy stopę zeszlifować troszkę? co doradzacie? właśnie traktor nie jest obciążony typu las itp. obudowa strzeliła podczas orki ale nie wiem czy podczas orania czy szybkiego dźwignięcia podnośnika. Od czego zacząć szukając przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 15 Lipca 2012 Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 15 Lipca 2012 Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 15 Lipca 2012 Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 15 Lipca 2012 Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 16 Lipca 2012 Sorrki za tyle dubli. Coś mi fiksuje komp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 16 Lipca 2012 cześć, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z darmowymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam:http://targ.rolniczy24.pl ogłoszenia rolnicze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek11 0 Napisano 19 Lipca 2012 Panowie a gdzie znajdę ile dokładnie powinna wynosić szczelina między stopą tłoka a pokrywą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzbanek23 0 Napisano 6 Sierpnia 2012 Witam. Panowie kupie kabinę do ursusa c-360. Czeską lub sokółke. Najlepiej jakby była ze śląskiego, łódzkiego albo opolskiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid17 0 Napisano 17 Sierpnia 2012 Witam. Jak mam podłączyć regulator napięcia ? Mam 4kable:-czarny i zielony idący od prądnicy-żółty i czarny Na regulatorze są 4wejścia:-na jednym jest oznakowanie "19"-na drugim "B+"-na trzecim i czwartym jest bodajże "D+"Widać,że "D+" łączy się pod spodem z "19" czyli oba czarne powinny być tam podpięte ? Jak z resztą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 17 Sierpnia 2012 Witam.Oryginalny schemat instalacji Ursusa C-360 https://picasaweb.google.com/lh/photo/AVfX1E5QAqd0oAspMv2Uf9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink I tu są inne oznaczenia 19 to akumulator a w twoim to prawdopodobnie będzie +B czyli całkiem inaczej.Jeżeli jest mechaniczny to można pokusić się o porównanie wewnętrznej budowy.A jaki to jest typ(producent) tego regulatora.Wtedy może coś w sieci się znajdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 10 Listopada 2012 Mam mały problem w mojej 40-ce. otóż olej przekładniowy z tylnego mostu przedostaje się do zwolnic.Ile jest uszczelniaczy?czy plecak trzeba sciągać czy tylko zwolnice z osią??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 10 Listopada 2012 Zdejmujesz tylko zwolnicę odkręcasz pokrywkę i w niej jest pierwszy uszczelniacz. Od zwolnicy odkręcasz pochwę i wymieniasz oring i profilową uszczelkę w bębnie hamulcowym i uszczelniacz na półosi w zwolnicy. W 4011 jest jeszcze uszczelniacz w podstawie szczęk hamulcowych. Zobaczysz jak rozbierzesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 10 Listopada 2012 o jej ile tych uszczelek Rozbierzemy to troszkę się pobawimy hehe;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 11 Listopada 2012 Fajna robota tylko prawą stronę źle się składa. Wejdź do sklepu to według katalogu da ci komplet uszczelek. Sprawdź też stan okładzin na bębnie. Warto wymienić przy okazji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławek2209 0 Napisano 11 Listopada 2012 w wiekowym ciagniku moze byc wytarta os w miejscu kontaktu z symeringiem.sama wymiana uszczelnaczy pomaga nie na dlugo.zwroc na to uwage przy remoncie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 11 Listopada 2012 Ok, dzięki za informacje.Hamulce ma dobre jak żyleta ale przy okazji można zerknać na wykładziny.Za remont wezmę sie za miesiac bo na razie traktorek pracuje;)pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimber 0 Napisano 20 Listopada 2012 Witam - mam pytanko - w 360 (co prawda 3p) ale to nie ma znaczenia - chodzi mi o wymianę cylinderka z lewej strony - no i ..... Za bardzo emocjonallnie podeszliśmy do tematu i odkręciliśmy zwolnicę z tym kołnierzem Teraz popuściłem śruby od samej zwolnicy - poszła z 1 cm i nie chce iśc dalej - jakieś sugestie? Czy młot i brecha Sory za może i durne pytanie, ale mechanikiem nie jestem - liczę na pomoc bardziej doświadczonych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 21 Listopada 2012 Witam.Aby wymienić cylinderek hamulcowy odkręcasz pochwę od tylnego postu(chyba tak odkręciłeś) i widzisz bęben hamulcowy który po zdjęciu pierścienia zegera powinien zejść.Nieraz jest ciężko ponieważ trzymają szczęki.I jak zdejmiesz bęben to już masz dostęp do cylinderka.U mnie na http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci jest kilka zdjęć z remonty kiedy sam wymieniałem.To może trochę rozjaśnią problem.Aby rozdzielić pochwę z zwolnicą to musisz półoś "wybić na koło"czyli i tak najpierw zdemontować bęben hamulcowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 21 Listopada 2012 Ten kołnierz to pochwa. Musisz zdemontować całość zwolnicę z pochwą odkręcając od tylnego mostu najpierw. Ale zanim to zrobisz trzeba popuścić taśmę ręcznego hamulca która obejmuje bęben. Do wymiany cylinderka nie trzeba pochwy odkręcać od zwolnicy tylko zdjąć bęben hamulcowy z półosi. Jest zabezpieczony segerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimber 0 Napisano 21 Listopada 2012 Ok - dzięki - zaraz polecę sprawdzić co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 21 Listopada 2012 Jeszcze dodam że jak już byś musiał demontować półoś to najpierw musisz wymontować tą dużą zębatkę zwolnicy(wał koła) bo o nią opiera się łożysko półosi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 21 Listopada 2012 Polecam serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. http://targ.rolniczy24.pl Naprawdę dużo aktualnych ogłoszeń rolniczych z całej polski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimber 0 Napisano 28 Listopada 2012 Jeszcze dodam że jak już byś musiał demontować półoś to najpierw musisz wymontować tą dużą zębatkę zwolnicy(wał koła) bo o nią opiera się łożysko półosi. A więc skończone dzieło - wszystko bangla, bez problemów - podziękował za rady. Dopiero dzisiaj skończyłem zakładać zwolnicę, rurkę ham., cylinderek ham., i pare simeringów. No ale właśnie jak ktoś kiedyś mądry powiedział jak rozbierałeś - tak składaj - więc bez paru głębszych składanie się nie obeszło Jednak naprawy ciągników ( w moim przypadku) bardzo intergrujące są z lokalną społecznością Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kon28 0 Napisano 29 Grudnia 2012 Mam prośbę jak wymienić przewód stalowy łączący pompę hydrauliczną z rozdzielaczem (stalowa rurka w znajdująca się w obudowie tylnego mostu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach