Włodek 0 Napisano 15 Czerwca 2006 nie ja tegi nie mam ale mogłem mieć jednak nie chciałem ponieważ i tak bym z tego nie korzystał.Jeżeli już to sobie założe nagrzewnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 15 Czerwca 2006 ma ktoś z was pomysł gdzie w 60 zamontować pompę do wspomagania kierownicy.a może ktoś to zrobił u siebie, praca z turem tym ciągnikiem to męczarnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 15 Czerwca 2006 daruj sobie, chyba że masz dużo kasy.Pokupować pompe, orbitrol, przewody, siownik to cie kupe kasy wyniesie.Dowiadywałem się ile kosztowal by komplet do wspomagania od ostrówka i powiedzieli mi koło 2tys więc dałem spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 15 Czerwca 2006 ma ktoś z was pomysł gdzie w 60 zamontować pompę do wspomagania kierownicy.a może ktoś to zrobił u siebie, praca z turem tym ciągnikiem to męczarniaJa mam w C330 na jednym pasku z prądnicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 15 Czerwca 2006 Do ansu:Ile cie to kosztowało??Musiałeś coś w kolumnie przerabiać czy tylko zamiast drążka dałeś siłownik, od siłownika przewody do pompy i to wszystko??Dobrze mówie czy jakoś inaczej to podłączałeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 15 Czerwca 2006 Więcej na Agrofoto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gufi83 0 Napisano 15 Czerwca 2006 ja mysle do swojego 3p wspome ale kasa z moich obliczen orbitrol ok 400zł siłownik ok 150zł uzywany pompa ok 150zł używanaprzewody złączki ok 200zł= 900zł widzałem gdzies na necie do sprzedania ciapaj ma wspome ale spreżarak jest ,ma poprostu 2 koła pasowe na pradnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Czerwca 2006 to wspomaganie w 30 dobre.tylko jak w 60 zrobić napęd pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 16 Czerwca 2006 niewiem czy dobrze mówie ale znajomy powiedział mi że w 3p przy wlewie oleju jest z lewej strony takie płaskie i tam jest jakiś dekielek przykręcony i że to właśnie tam montuje się pompe do wspomagania, czy to prawda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Czerwca 2006 ja chcę do zwykłej 60.myslałem żeby sprężarke wywalić i tak nie używam i tam montować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 16 Czerwca 2006 radze Ci żebyś podpatrzył jak to jest rozwiązane w C 362.To też 60 tylke że wersja eksportowa i ma wspomaganie.A jeżeli nie masz gdzie podpatrzeć to idź do jakiegoś sklepu gdzie mają instrukcje lub katalog części do c 362 i tam zobacz jak to jest zrobione.Ja np na wywalenie sprężarki nigdy bym się nie zdecydował ponieważ bardzo często jej używam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 16 Czerwca 2006 Wydaje mi się, że w C360 pompę do wspomagania można zamocować naprzeciw wału i napędzać bezpośrednio za pomocą sprzęgła kłowego lub jakiejś tulejki (pompa powinna mieć lewy kierunek pracy np. od T25)W Ostrówku (koparce) jest inna pokrywa rozrządu i tam jest przykręcona pompa podobnie jak w Zetorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Czerwca 2006 też o tym myślałem troche mało miejsca tam.w 62 jest tam pompa od hydrauliki tylko nie wiem jak jest z chłodnicą odsunięta czy co?ma ktoś 62 niech napisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 18 Czerwca 2006 czy jest sens wymieniać silnik 3p na zwykły 4 cylindrowy od 60??Ponieważ mam możliwość wymiany na silnik po kapitalnym remoncie, na gwarancji rok czasu lub 500mth i za dopłatą jedynie 500zł tylko czy warto??Czy więcej takim silnikiem zrobie czy raczej nie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 18 Czerwca 2006 co 4 garki to nie 3 A tak powaznie jest chyba 5 KM mocniejszy, ciezej go zbic z obrotow, ale i wiecej pali. W silosokombajnie do kukurydzy ladniej chodzi zwykly 4 garki, nawet jak przydusi to pusci wielkiego czarnego dyma i niewiele zejdzie z obrotow, dla porownania sasiad robi tez w kukurydzy tylko perkinsem to przy naglym obciazeniu obroty spadaja wiecej niz o polowe. Wszystko zalezy co nim robisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aartur43 0 Napisano 18 Czerwca 2006 Czy ktos moze ma tura przy 360? jak to sie spisuje, czy warto kupic? Mam 30 ha i potrzebuje go głównie do przewozenia balotów słomy, moze troszke do załadunku obornika z płyty gnojowej itp. nie bedzie mocno wyk. Mam jeszcze jedno pyt. Ten ciągnik jest u mnie wykorzystywany rowniez do prac polowych takich jak siew, nawozenie, opryski, czy Tur nie bedzie w tym przeszkadzal? Podobno są jakies ładowacza z nowej serii montowane z boku ciagnika ( bez tej ramy pod spodem) i nie zmniejszają przeswitu ciagnika...Jesli ktos by wiedzial cos na ten temat to prosze o inforamcje artur_men@wp.pl[/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 18 Czerwca 2006 w zeszłym roku założyłem tura na starych mocowaniach nowe są troche droższe.największy minus to kierownica, którą nie idzie ukręcić jak konkretnie nabierzesz.mam krokodyla jak wbijesz i zamkniesz to wycofać nie idzie.takie to uroki tura na 60.bele słomy dobrze się zwozi.stare mocowania zmniejszają prześwit konkretnie, najgorzej w ziemniakach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 19 Czerwca 2006 czy jest sens wymieniać silnik 3p na zwykły 4 cylindrowy od 60??Zdecydowanie nie. Jak juz zdążyłem się zauważyć masz niewielkie gospodarstwo. 3p w zupełności Ci wystarczy, a spali znacznie mniej i zrobisz nim niewiele więcej.Jeśli ktoś by wiedział cos na ten temat l[/url]Czy taka informacja Cię zadowoli?http://www.polmot.com.pl/index2.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 19 Czerwca 2006 moj sasiad wymienial w tym roku z 3p na 4cylindry ale zaraz zmienil znowu na 3p bo 4jest mocniejsza ale za to duzo wiecej pali,a on tym ciagnikiem tylko sieje,a reszte robi osiemdziesiatka.wedlug mnie to nie oplaca Ci sie zmieniac ale ja wole 4cyl bo mnie nie stac na 3p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczor4011 0 Napisano 19 Czerwca 2006 Jasne, że mam fotkę, ale jak byś chciał to jedynie na e-mail... moge prosic o fotki tej machiny i dokladniejszy opis? kaczor4011@o2.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 20 Czerwca 2006 czy 4011 ma wiekszy rozstaw osi tylnych niz c 360??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salmon 0 Napisano 20 Czerwca 2006 Chyba raczej kół osi tylnej albo rozstaw osi. Sprecyzuj, o co Ci chodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Czerwca 2006 są identyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salmon 0 Napisano 22 Czerwca 2006 Pytanie z innej beczki: poszła woda w olej przez zaślepkę głowicy - od momentu zauważenia spadku ciśnienia i "koślawej pracy" nie było jeżdżone ani dużo, ani ciężko (podczas koszenia konną kosiarką listwową, zjazd z pola ok. 500 m). Po zrobieniu usterki (zdjęte wszystkie głowice, zmienione zaślepki, oczywiście uszczelki i olej też) problem małego ciśnienia pozostał - na zimnym silniku kontrolka gaśnie przy 900 obr/min, na ciepłym przy 1100-1200. Dokładnie jakie to ciśnienie jeszcze nie wiem, manometr będę miał dopiero w niedzielę. Jesli to nie czujnik - to co ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsc924 0 Napisano 23 Czerwca 2006 mialem cos podobnego tylko ze nie mialem problemy z wodą tylko niskie cisnienie i przyczyna byly przytarte panewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach