Włodek 0 Napisano 23 Czerwca 2006 Czy wie ktoś może czy dużo jest roboty ze zdjęciem szczęk??Od jakiegoś czasu strasznie mi piszczą a przypalanie nie pomaga pozatym płynu mi nie ubywa więc podejrzewam że na 99% niema tam już okładzin a denerwuje mnie już ten pisk.JAk jade to aż się ludzie na ulicy za mną oglądają gdy hamuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 23 Czerwca 2006 niemasz duzo roboty.winda,sciagnac kolo sciagnac zwolnice,bebny,i wyjac klocki,sa montowane na sprezynach.ostatnio wymienialem w ostrowku.tam jest o tyle lepiej ze nie trzeba windy bo podniesie sie na podporach bocznych i mam kola w powietrzu.jak zalozysz klocki to nasmaruj bolce na ktorych sie obracaja.i uwazaj przy czakladaniu zwolnicy na tasme od recznego.powodzenia!!! /edit - Pią Cze 23 16:36:25do dasmian 9871::::::sa identyczne rozstawy???a ktory jest szybszy szescdziesiatka czy czterdziestka???ostatnio jechalismy po piasek,z obciazenia takie same dwie puste dwukolowki i czterdziestka zrobila szescdziesiatke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 23 Czerwca 2006 oczywiście że 40 jest szybsza i to dużo szybsza do 60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 25 Czerwca 2006 szybsza jest z powodu szybszych zwolnic???a jaki ma to wplyw na prace w polu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Czerwca 2006 Witam, nie ma chyba wpływu szybkość jazdy do pracy w polu, poprostu jak będzie za ciężko, redukcja na niższy bieg i po sprawie. Ja czterdziestką robie podorywke czteroskibowym pługiem na 3 biegu, a jak trafi na cięższy grunt, zaczyna puszczać dym, redukcja na 2 i heja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 25 Czerwca 2006 ale na trojce z reduktorem??? /edit - Nie Cze 25 19:12:46i co Wlodek?wymieniaqles te klocki??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Czerwca 2006 Niestety młody, na trójce drogowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 25 Czerwca 2006 niestety jeszcze nie ponieważ niewiem jak dokładnie mam się do tego zabrać Niewiem czy zwolnica zejdzie mi cała czy musze spuszczać olej i rozbierać ją na części i po ściągnięciu zwolnicy niewiem za bardzo co dalej Zdąże to zrobić jednego dnia (obydwa koła)??Ile mogą kosztować klocki wraz z okładzinami?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 25 Czerwca 2006 zdazysz, nie musisz spuszczac oleju, zwolnica schodzi cala. jak bedzie sie wszystko luzno odkrecac to zrobisz spokojnie te dwaq kola za dzien. a ile kosztuja klocki?? tego niewiem bo byly z magazynu zakladowego. /edit1 - Nie Cze 25 20:27:46a czesto CI sie psuje ta czterdziestkA??? /edit2 - Nie Cze 25 20:48:30DO tatamarty:a dziala Ci blokada w 40??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Czerwca 2006 Wszystko działa bez zarzutu!, a czterdziestka jest z 68 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 26 Czerwca 2006 u nas przy 40 blokuje sie skrzynia i nieraz trzeba grzebac zeby wrzucic wsteczny.ale rzadko.a blokada CI dziala??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Czerwca 2006 40 ma inne zwolnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 26 Czerwca 2006 dobrze.potrzebuje kupic teraz ciagnik i zastanawiam sie ktory lepszy c360 czy c4011.na 10ha w tym 2ha laki.poradzcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Czerwca 2006 40 mniej pali 10km mniej od60 jest szybsza tylko mogą być problemy z częściami takimi jak np.miękki przód, przekładnia kierownicza, zaczep dolny (po małej przeróbce pasuje od 55),zwolnice, i to co najlepsze wałek przekaźnika mocy tylko kowal w razie czego to ci dorobi.reszta pasuje od 60 lub niewielkie przeróbki.w silniku jest inna pompa wtryskowa(z wyglądu prawie identydzna),filtr oleju i inny zbiornik paliwa.40 jest trwalsza od 60 wg mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gibon ... 0 Napisano 26 Czerwca 2006 330 by cii wystarczył a o niebo lepsze od tych bublimałe zużycie paliwa twarda jak (słowo zostało usunięte) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Czerwca 2006 ja bym kupił na twoim miejscu zetora 6245 wszystko nim zrobisz tylko wiadomo inna kasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gibon ... 0 Napisano 26 Czerwca 2006 kup trzydziestke kup trzydziestkie @!!!!!!!!!!!!!!!! a ile taki zetor kosztuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Czerwca 2006 25-30tys taki którym pojeździsz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 26 Czerwca 2006 Witam, jak na taki areał, to doskonale poradziłby sobie MF 255, albo MTZ-550, ten bez przedniego nap., za ok 8000 zł takiego ruska znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 27 Czerwca 2006 jakbym miał kupować ciągnik to tylko z napędem, w niektórych sytuacjach daje tyle jakbyś jakiś mniejszy traktorek podczepił do przodu.decyzja należy do kupującego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 27 Czerwca 2006 Pewnie, że z napędem jest lepszy, bo nawet jak podchaczysz jakiegoś z przodu, to nie to samo, bo jeden chyc, drugi nic i siedzą oba, ale to też kwestia ceny, bo jeśli kolega ma zamiar kupić 4011, to ni przeznacza wiele kasy na zakup, a napewno za cene 40 nie kupi niczego z przodem, chyba, że starego ARO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Czerwca 2006 z przednim napędem lepszy w polu ale w transporcie po utwardzonym to już nie koniecznie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej2de 0 Napisano 28 Czerwca 2006 Wiadomo, żę do transportu tak jak do pola nie jest potrzebny przedni napęd, dlatego też można go wyłąćzyć w każdej chwili, i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 28 Czerwca 2006 Nawet jak wyłączysz przód, to opony w transporcie zużywają się niemiłosiernie, bynajmniej w starszych modelach ciągników z przodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 28 Czerwca 2006 stare klamoty mają duży opór toczenia, trzeba zadbać troche o łożyska i spokój.z drugiej strony chyba tysiąca km rocznie nie jeździsz po asfaltach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach