Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

wlodek koledzy dobrze mowia.nic CI sie nie posypie normalnie odkrecasz zwolnice nawet oleju z nich nie spuszczasz.ale zakladac je jest najlepiej we dwojke.my zakladalismy w 3.dwoch zakladalo zwolnice a jeden trafial tasme od recznego.minuta i zalozone potem tylko poskrecac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie racje, tez to przemyślałem i chyba lepiej kupić ciągnik z przednim napędemm niż przerabiać c-360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niewiem ile to pali ale jak by nie było to siłe ma.

Jest naprawde bardzo silny a dotego bardzo szybki.

Niewiem jak z awaryjnością ale mógłbym go polecić.

Pracowałem już nim i spisywał się naprawde świetnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oli007, możesz mi powiedzieć jak było ze zwolnicami??

Musiałeś je rozbierać czy tylko odkręciłes przy pochwie i cała zwolnica zeszła a jak tak to czy nic w środku się nie rozleciało i nie pospadało z trybów??

Jak już wywalisz zwolnice to co następnie odkręcasz i jak??

Chce się do tego zabrać ale niemam za wiele czasu więc zbieram info jak to dokładnie zrobić żeby poszło to jak najszybciej i jak najsprawniej.

Ile zapłaciłeś za wszystke szczęki, cylinderki, bez pompek i przewodów bo te są nowe??

No tak jak koledzy mówią... ściągasz błotniki potem odkręcasz całą zwolnice od kadłuba i ściągasz... trzeba popuścić taśme od ręcznego. Tylko nie próbuj ściągać tego sam bo ta zwolnica cała waży pewnie ponad 100kg. Potem ściągasz wałka pierścień zigera jedną podkładke i bęben schodzi i jesteś już w hamulcach:) Ceny częsci ci dokładnie nie powiem bo miałem je już dużo szybciej kupione ale pojechałem później do składnicy po jedną szczęke, jakąś papierową uszczelke i jeden oring i zapłaciłem 21zł:P więc to jest groszowa sprawa:P myśle że koszt jakbyś chciał wszystko nowe zrobić będzie w granicach 150 -200zł napewno nie więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby usprawnić sobie te robote, podwiesiłem całą zwolnice z kołem do ładowacza i praktycznie sam wyciągłem z obudowy, to samo z montażem, ale ręce nie mogą drżeć podczas obsługi ładowacza hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki ja mam Ursusa c-362 już 10 lat i jak coś chcecie wiedzieć to do mnie !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chlopaki ja tam do c 360 zalozylbym pompe wspomagania od lublina orbitrol z allegro i silownik dwustronnego dzialania i juz mamy wspomaganie nastepnie atak i kolo od zetora caly uklad napedu wom od zetora z dodatkowym sprzeglem recznym przelamalbym przednia os do tylu dla lepszego skretu i trzeba jeszcze zalozyc pompe do 60 z turem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poprzez posek klinowy pompa jest pod alternatorem

 

/edit - Pią Lip 14 13:04:46

jest jeszcze kwestia wyregulowania cisnienia zeby wszystko gralo i nic nie rozsadzilo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co napisalem to jest teoretyczny schemat podobne rozwiazanie widzialem w zakladzie przerabiajacym ciagniki n sadownicze tylko pompa byla napedzana poprzez dorobiony lacznik od kola pasowego walu ale to rozwiazanie ma same wady 1 koniecznosc demontazu przy wymianie paska 2koniecznosc dokladnego wyosiowania pompy albo zastosowanie krzyzakow a co do zgrania orbitrola z pompa to oni kladli co dostali taniej i wszystko zgrywali dopiero na ciagniku

 

/edit - Pią Lip 14 13:32:59

podobne rozwiazanie jest na agrofoto tylko ze w c 330

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przekładałeś koło i atak od Zetora to napisz coś bliżej, czy konieczne jest wymienienie całego wałka atakującego, czy tylko trybu atakującego i jak to zrobić możliwie najmniej rozjeżdżając ciągnik. Za odpowiedź będę wdzięczny. Aha i o kosztach bym poczytał. Czy teraz nic nie wyje na piątce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dopiero mam zamiar kupic c360 iprzerobic go tak jak to opisalem poniewaz potrzebny mi jest ciagnik do sadu a po zwezeniu bedzie mial ok 135 cm szerokosci Nie kupie nowego poniewaz 1 nowe sa cholernie drogie 2 wcale nie sa oszczedniejsze 3 tez sa awaryjne a ceny czesci i robocizny sa chorrendalnie zawyzone 4 ciagnik jest mi potrzebny do pracy w sadzie anie na wyjazdy do kosciola 5 jak bede chcial miec klime to ja zaimplantuje z jakiejs osobowki 6 za pozostala roznice w pln moge przez pare la jezdzic z rodzina na wczasy 7 nie wszystko co zachodnie jest lepsze a czy ktos sie zastanowil co bedzie z cenami czesci do zachodow za kilka lat skoro komplet naprawczy do pewnego 150 km ciagnika kosztuje ok 50000 a koszt remontu kapitalnego 60 km runnera wynosi 35000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak przekładałeś koło i atak od Zetora to napisz coś bliżej, czy konieczne jest wymienienie całego wałka atakującego, czy tylko trybu atakującego i jak to zrobić możliwie najmniej rozjeżdżając ciągnik. Za odpowiedź będę wdzięczny. Aha i o kosztach bym poczytał. Czy teraz nic nie wyje na piątce?

Musisz rozjechać ciągnik przy moście wałęk koła od zetora i trzeba podkładke wytoczyć pod oprawe aby bliżej podsuneła atak pod koło talerzowe

 

Ja sam zastanawiam się czy nie dałoby rady wsadzić do 360 pompy do hydrauliki od 7211

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja znowu mam problem z podnośnikiem.

Wczoraj wyjechałem w pole podrapakować kartoflisko i jak mam podniesiony agrekat to dosłownie co 3 sekundy mi go podbija na pompie.

Troche opadnie podbije go i za 3 sekundy to samo i tak w kółko.

Jest to denerwujące ponieważ cały czas głośno pracuje pompa.

Czasem mam takie wrażenie że rozdzielacz wcale tego nie trzyma tylko robi to za niego pompa i stąd ta jej głośna praca i oczywiście jak podniose agregat, zgasze ciągnik i zostawie go tak na godzine to agregat opadnie na sam dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy żeby dostać się do tłoka trzeba zwalac kabine czy obędzie się bez tego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siedzenie wywal i odkręcasz pokrywę nie wiem jak masz z tyłu z miejscem czy wyciągniesz, albo do góry i tłok wykręcisz tylko z cięgnami byłoby ciężko lepiej cały wyjąć i położyć na jakimś stole lepsze dojście jest wtedy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam cały czas problemy z podnośnikiem , będe musiał chyba wymienić pompe która była kupiona w tamtym roku i znowu padła zastanawiam się nad włożeniem pompy od zetora 7211 bo już od kogoś słyszałem że zakładają takie do c-360 może ktoś z was ma założona pompę od zetora albo wie czy trzeba coś przerabiać czy pasuje bez problemu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Herbert.

Masz tura na tym ciągniku? Jeżeli tak, to kup wzmocnioną pompę do 360-ki, i nie kombinuj od zetora(jest trochę zachodu). Ma ona większą żywotność i wydatek większy. Jeżeli nie posiadasz tura, to wystarczy dobra ( u mnie można dostać trzy rodzaje pomp do 60-tki, od 160zł. do 220zł)pompa+ nowy filtr + zawór, i powinno być o.k. .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w moim przypadku to wali się coś z rozdzielaczem :(

Tylko ciekawe co tam mu dolega

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja temat przerabiełem w 3011(ta sama pompa i tłok co 360, rozdzielacz troche inny), objawy były te same i sama wymiana siłownika nie pomogła, musiałem regenerować rozdzielacz 400PLN poszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Herbert.

Masz tura na tym ciągniku? Jeżeli tak, to kup wzmocnioną pompę do 360-ki, i nie kombinuj od zetora(jest trochę zachodu). Ma ona większą żywotność i wydatek większy. Jeżeli nie posiadasz tura, to wystarczy dobra ( u mnie można dostać trzy rodzaje pomp do 60-tki, od 160zł. do 220zł)pompa+ nowy filtr + zawór, i powinno być o.k. .

Dobra to jedynie będzie oryginalna zetorowska,,inna sprawa ,że kosztuje ,ale tak to już jest: coś za coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...