xsc924 0 Napisano 17 Lipca 2006 noramlnie porozkrecalem i kupilem wszystkie oringi i tyle a jeszcze wymylem w ropce:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 17 Lipca 2006 czy sprężarka w 3p powinna pracować cicho czy powinna tak stukać, ponieważ u mnie właśnie tak dziwnie stuka przy pompowaniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Herbert 0 Napisano 17 Lipca 2006 Do xsc924możesz mi dokładniej opisać jak rozkręcić ten rozdzielacz. Ile przychodzi tam tych oringów? I w jakich miejscach? Bo wkońcu musze zabrać się za ten podnośnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 17 Lipca 2006 piootr napisał: Musisz rozjechać ciągnik przy moście wałęk koła od zetora i trzeba podkładke wytoczyć pod oprawe aby bliżej podsuneła atak pod koło talerzowe Czy skomplikowane to dotaczanie podkładki, i skąd wiedzieć ile trzeba podsunąć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 17 Lipca 2006 Trzeba tyle podsunąć aby atak całą długością zazębiał się z kołem talerzowym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 19 Lipca 2006 A co trzeba przy tłoku wymienić i jakie koszty tego będą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 19 Lipca 2006 a co, też masz problemy z podnośnikiem??Ja już w końcu sam niewiem co robić.Raz z maszyną podniesioną podnośnik mi opuszcza i podbija, raz nie, tydzień temu jak zostawiłem ciągnik w stodole z podniesionymi ramionami to opadły na sam dół po paru godzinach a znów dwa dni temu jak postawiłem z podniesionymi ramionami tak stoi do dziś i nie opadły nawet milimetra.Niemam pojęcia co jest i co się dzieje :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 19 Lipca 2006 Do Gelwtłok(ok 30PLN) uszczenienia tłoka (ok 10PLN za komplet), a jak porysowany to jeszcze cylinder trza (ok 70PLN), Z której części małopolski jesteś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 19 Lipca 2006 to poczekaj aż zacznie tylko opuszczać i wtedy go zrobisz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel 7805 0 Napisano 20 Lipca 2006 http://alejka.pl/kolowe_ciagniki_rolnicze_ursus_c_360_i_c_360_3p_instrukcja_apraw.html nie wiem jakwstawic link ale tam jest instrukcja naprawdo 60 za 23 zeta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 20 Lipca 2006 30 kilosów od Krakowa. A co ty też z małopolski? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 20 Lipca 2006 ano, tylko mam bliżej do Krakowa, 20km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 23 Lipca 2006 chciałem się zapytać czy wie ktoś może ile może kosztować szyba boczna do kabiny do C 360 3P.Jest to nowa kabina ale niewiem jak jest z tymi szybami, czy są one na zamówienie czy szyby do wszystkich kabin produkowanych do C 360 są takie same.Jest to szyba w kaształcie trapezu o wysokości 64cm i szerokości na dole 80cm a na górze 57.Czy jest to jakiś standardowy wymiar i dostanę taką szybe bez problemu czy też jest ona nietypowa i ile może taka szyba kosztować?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLODY20 0 Napisano 23 Lipca 2006 a co wybiles przy pracy?szyby bespo polskie na pewno dostaniesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 23 Lipca 2006 nie tyle co wybiłem podczas pracy co wiozłem dziś sąsiada i jakoś niefortunnie wysiadał z ciągnika, pchnął łokciem i szyba wypadła i potłukła się w drobny mak i niewiem czy dostane taka szybe bez porblemu czy tez może jest tak że każda forma która produkuje kabiny ma swoie wymiary i wkłada inne szyby i ciekawe ile taka szyba może kosztować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 23 Lipca 2006 Weź zmierz wymiary dokładne i jedź do byle jakiego szklarza i ci dotnie:) nie sądze żeby to dużo kosztowało... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 24 Lipca 2006 niewiem czy każdy szklarz będzie miał szybe hartowaną żeby dociąć.podjade dziś do ożarowa do techrolu.tam jest duża składnica części zamiennych i maszyn rolniczych i mają wszystko na miejscu i będe musiał kupić tą szybe.Co prawda mógłbym jeździć i bez ale ja w przeciwieństwie do niektórych gospodarzy dbam o sprzęt i maszyny.ja nawet takie rzeczy jak pług agregat czy brony garażuje bp niechce żeby stały na dwożu i się niszczyły.Znam jednego takiego (pożyczałem od niego wczoraj przyczepe bo dziś będe młócił a swoje mam 3 a potrzebowałem 6) to już można stwierdzić po przyczepie jaki jest jej gospodarz.burty pogięte, elektryki i pneumatyki brak, jednym słowem tragedia.wyobraźcie sobie że jego C 360 od jesieni stoi w polu razem z kombajnem anna.Tak jak skończył kopać ziemniaki tak go postawił i stoi.Oczywiście cały sprzęt jest w opłakanym stanie aż szkoda gadać /edit - Pon Lip 24 7:10:46dzis zaczynam żniwa.zaryzykuje i spróbuje pociągnąć swoim 3p po polu dwie pełne przyczepy żyta.zobaczymy co z tego wyjdzie bo jak już pisałem wcześniej w innym dziale, na moim polu pod sam koniec jest lekka górka ale poeksperymentować można, najwyżej odczepie jedną przyczepe jak będzie się kopał.Tylko powiedźcie mi na jakim biegu najlepiej ruszyć z takim ładunkiem i ile taki zespół dwóch pełnych przyczep tak orientacyjnie może ważyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 24 Lipca 2006 Ja przeważnie ruszam z 2 i wtedy rozbujam go i 3 i tak ile sie da najważniejsze żeby przy ruszaniu kontrolować przyczepność i nie dać zerwać z pod kół za mocno bo jak za ostro zacznie ryć to już zostanie..... A jak już będzie górka to róznie... albo próbujesz nie zrywać albo 3 rozbujać go gas w podłoge (bez przesady) i jechać przed siebie ile sie da:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 25 Lipca 2006 nie tak łatwo nie zerwać u mnie ziemii spod kół.Na polu gdzie nawet jest górka ale jest ziemia czarna idzie elegancko a tam gdzie jest piasek (teraz po tych upałach to jest tam popiół) to niema możliwości ruszenia z pełną przyczepą zboża żeby nie zabuksowały koła, ale wczoraj buksowały mi tylko przy ruszaniu w momencie kiedy zwolniłem pedał sprzęgła ale jak już ruszył to już szedł i nie buksował /edit - Wto Lip 25 15:35:54czy w c 360 3p jest coś takiego jak w C 330 że gdy ma ciężko to regulator daje większą dawke paliwa??Czy ktoś z was próbował zwiększać moc w C 360 3p i czy wogóle jest to możliwe?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 25 Lipca 2006 niewiem czy każdy szklarz będzie miał szybe hartowaną żeby dociąć.Hartowanego szkła sie nie tnie.ile taki zespół dwóch pełnych przyczep tak orientacyjnie może ważyć Z piorami okoł 3000kg. Są różne przyczepy, ja mam jedno na której na czysto miałem 7800kg przenicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 26 Lipca 2006 czy ktoś z was zakładał kiedyś do C 360 3P lub zwyklej 60 silnik perkinsa 4 cylindrowy??Słyszałem że silnik bez problemu pasuje, jest dużo mocniejszy od nawet zwykłej 60 ponieważ ma bodajże ponad 60 kucy a pali 5-6l na mth tylko niewiem czy warto i czy nie będzie to miało wpływu na skrzynie czy most. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 26 Lipca 2006 U nas ma chłop tak ożenionego parkinsona czwórkę ze skrszynią i mostem od Białorusi, nawet mu to chodzi. a tak na poważnie nie lepiej mieszańca sprzedać i kupić np 912 lub mtz? skrzynia w sześćdziesiątce ani most specjalnie mocne nie są , dodatkowe 10 Km to mogłoby być jak amfetamina dla zawałowca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 27 Lipca 2006 czy ktoś z was w swojej kabinie ma może tylną szybe otwieraną za pomocą siłowników??Ja mam jakiś tam beznadziejny uchwyt i szyba otwiera się tyle że ledwo można z tyłu ręke przełożyć a jak ją zamkne to wcale nie trzyma i się otwiera i chce zrobić otwieranie szyby siłownikami tylko chce zobaczyć jakieś zdjęcie jak to jest zrobione. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek331 0 Napisano 28 Lipca 2006 czy ktoś z was w swojej kabinie ma może tylną szybe otwieraną za pomocą siłowników??Ja mam jakiś tam beznadziejny uchwyt i szyba otwiera się tyle że ledwo można z tyłu ręke przełożyć a jak ją zamkne to wcale nie trzyma i się otwiera i chce zrobić otwieranie szyby siłownikami tylko chce zobaczyć jakieś zdjęcie jak to jest zrobione. zobacz na stronie;www.naglak.pl w dziale nowosci tam jest c-360 po gruntownej modernizacji i tylna szyba oraz drzwi uchylane za pomoca silownikow.pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 28 Lipca 2006 Problem polega na tym iż tam są bardzo ogólne zdjęcia zrobione a mi chodzi o coś bliższego, o konkretne zdjęcia tylnej szyby i tych siłowników więc jak ktoś ma taką kabine to bardzo bym prosil o zdjęcia.Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach