beny 0 Napisano 28 Lipca 2006 Włodek, najlepiej zobacz ten mechanizm w samochodzie w tylniej klapie bagażnika . Żeby sie w to bawic to trzeba by jeszcze dospawac pare rzeczy.Jesli chcesz to podaj jakis namiary na ciebie to podesle ci fotki jak ja mam to rozwiazane;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 29 Lipca 2006 Jak ktoś z was zakładał ostatnio nową kabinę, to jak mocno dokręca się ją na poduszkach, bo szczególnie na 5-tce na małych obrotach w okolicach 1000obr/min są drgania i chcę je wyeliminować, a teraz mam mocno dokręconą kabinę. Nadmienie że to kabina bez błotników firmy SZYSZKA. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 30 Lipca 2006 ja też mam dokręconą dosyć mocno ale z wyczuciem ale o żadnych drganiach niema mowy, wszystko jest ok, niemam absolutnie żadnych problemów z nią próczy tej tylnej szyby którą musze przerobić na siłowniki bo te otwieranie co jest teraz to kicha Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 30 Lipca 2006 A masz ją przykręcaną na poduszkach? Acha, te drgania to zależą chyba od opon. Ja mam jeszcze orginalne do połowy zjechane i chyba nic nie pomoże na te wibracje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 30 Lipca 2006 oczywiście że mam na poduszkach.Wszystkie nowe kabiny są na poduszkach tylko ich wada polega na tym że są troche za szczelne i jak się jedzie na 5 biegu i jest wszystko pozamykane (dach, drzwi i tylna szyba) to jest strasznie głośno że nawet silnika nie słychać.Ty też tak masz?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 30 Lipca 2006 Jasne że tak, dlatego chciałbym zmienić przekładnię główną od Zetora. Huk jest nieraz nie do wytrzymania, szczególnie jak olej się rozgrzeje. Co do drgań to tylko na twardym podłożu na 5 biegu i obrotach od. 1000. Dziwne że Tobie nie drży. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 31 Lipca 2006 tp musisz mieć coś z oponami, albo są troche łyse albo nie równo zdarte i jedna jest bardziej łysa a druga mniej bo inaczej to chyba tych dragń nie da się wytłumaczyć.A ile od jakiego zetora trzeba było by założyć tą przekładnie to dowiem się dziś ile kosztuje taka impreza w moich stronach??I jeszcze jedno, czy to wystarczy wymiana samego koła atakującego czy trzeba coś jeszcze zmieniać?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 31 Lipca 2006 Jak pisał wcześniej chyba 'piootr' to trzeba wymienić cały wałek atakujący z trybem atakującym i koło talerzowe, które się nituje na gorąco do mechanizmu różnicowego. Nituje się także w razie wymiany na orginalne od 360-tki. Jeszcze trzeba podobno dotoczyć specjalną podkładkę, aby atak doszedł bliżej koła talerzowego. Koszt części od Zetora w moich stronach - ok. 800 zeta. Wolałbym wcześniej żeby ktoś u mnie w pobliżu pierwszy to założył, lecz każdy się boi kosztów i ewentualnego niepowodzenia. W razie wymiany mechanizmu od Zetora jest konieczność rozjechania ciągnika między skrzynią a tylnym mostem, czyli kabinę trzeba zwalić. Co o tym myślisz??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 1 Sierpnia 2006 strasznie dużo papraniny z tym.Chyba zrezygnuje ponieważ niewiem jak długo jeszcze tym ciągnikiem porobie.Myśle w przyszłości nad powiększeniem gospodarstwa głównie w ziemie pochodzącą z dzierżaw ponieważ niewiem jak w waszych stronach ale u nas ludzie oddają ziemie w dzierżawe za darmo, byle by zielsko nie rosło i chce to pobrać a ponieważ potrzebny jest mi ciągnik z turem a C 330 troche za słaba więc chce założyć do 3P tura a kupić jakiegoś new holanda używanego ale tylko góra 3 lata i takiego gdzieś do 90KM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drtom 0 Napisano 4 Sierpnia 2006 Witam. Jestem tutaj nowy i prosiłbym o pomoc.Chcę ustawić zawory w moim c-4011 ale nie wiem jakie mają luzy.Szukam również instrukcji obsługi (napraw) do tego ciągnika. Ewentualnie c-360 lub c-355. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 4 Sierpnia 2006 ssące 0,20wydechowe 0,30 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drtom 0 Napisano 4 Sierpnia 2006 Dzięki za szybką odpowiedź. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 moj sasiad ma c360 ma taki problemwyskakuje mu 2 bjeg jak ciagnik ma ciezko jaka to moze byc przyczyna Odrazu mowie ze listwa jest nowa i wodzik jest nowy a tryby sa wmiare nowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 a bezpiecznik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 przyczyną jest tak jak damian mówisz, zły bezpiecznik.Ja miałem identycznie to samo tylko że z 1 biegiem.Jak kopałem ziemniaki anną na 1 szosowej to na okrągło wyskakiwała, wcale nie szło robić.Drugim problemem jakim miałem to było ciągłe blokowanie się skrzyni.Wymieniłem wszystkie bezpieczniki w skrzyni i problemy znikły jak ręką odiął. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 o ktorych bezpiecznikach mowisz??chodzi ci o wodzik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 wodzik to masz w środku w skrzyni bezpieczniki na wierzchu pomiedzy dżwignią od wałka i reduktorem, te na 13 kluczyk z góry i 17 z boku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 Prawidłowa nazwa tego (katalogowa) to zatrzask kompletny jeśli się nie mylę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 dokładnie tak, fachowo nazywa się to zatrzask a wygląda to tak: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 no to my to nazywamy wodzikami ale to wylo kupione nowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) Wybacz Sebastian, ale wodzik jest związany ze skrzynią, ale jest w środku niej, odpowiada za przełączanie poszczególnych par biegów. A zatrzask powoduje utrzymanie wodzika w odpowiednim miejscu. Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 jak lekko się włacz ta 2 to niech rozkręci zatrzask i włoży ze dwie podkładki pod sprężynę i zobaczy czy też wyskakuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 to kiepskie zatrzaski kupiłeś bo ja jak zmieniłem to mi jedynka przestała wyskakiwać i zniknął problem z wiecznie blokującą się skrzynią Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 a tak na marginesie to jak u was się mówi na wodzik??Wątpie żebym się dogadał ze sprzedawcą w sklepie stosując takie nazewnictwo części. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 9 Sierpnia 2006 Jeśli wymiana zatrzasków nie pomoże, to ma gościu skrzynie do remontu, łożyska, tryby, wałki. U mnie zimą nie szło włączyć żadnego biegu ani wałka, nic, pomyślałem, napewno gdzieś w wodziki albo zatrzaski wlazła woda i zamarzło i stoi, ale jak próbowałem włączyć na siłe wałek, to coś sie urwało i dźwigienka chodziła luźno, jak sie ociepliło, zdjąłem pokrywe, okazało sie, że druga strona dźwigienki pękła i wpadła do środka, ale jakże było wielkie moje zdziwienie, kiedy zobaczyłem, że w skrzyni jest ponad połowa wody, a reszte oleju, jak kupiłem trzy lata temu ciągnik, do skrzyni nie zaglądałem, bo wszystko było ok, a od kiedy ta woda , i o dziwo, pompa działała i działa bez zarzutów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach