Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Włodek, najlepiej zobacz ten mechanizm w samochodzie w tylniej klapie bagażnika . Żeby sie w to bawic to trzeba by jeszcze dospawac pare rzeczy.

Jesli chcesz to podaj jakis namiary na ciebie to podesle ci fotki jak ja mam to rozwiazane;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś z was zakładał ostatnio nową kabinę, to jak mocno dokręca się ją na poduszkach, bo szczególnie na 5-tce na małych obrotach w okolicach 1000obr/min są drgania i chcę je wyeliminować, a teraz mam mocno dokręconą kabinę. Nadmienie że to kabina bez błotników firmy SZYSZKA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też mam dokręconą dosyć mocno ale z wyczuciem ale o żadnych drganiach niema mowy, wszystko jest ok, niemam absolutnie żadnych problemów z nią próczy tej tylnej szyby którą musze przerobić na siłowniki bo te otwieranie co jest teraz to kicha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz ją przykręcaną na poduszkach? Acha, te drgania to zależą chyba od opon. Ja mam jeszcze orginalne do połowy zjechane i chyba nic nie pomoże na te wibracje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że mam na poduszkach.

Wszystkie nowe kabiny są na poduszkach tylko ich wada polega na tym że są troche za szczelne i jak się jedzie na 5 biegu i jest wszystko pozamykane (dach, drzwi i tylna szyba) to jest strasznie głośno że nawet silnika nie słychać.

Ty też tak masz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne że tak, dlatego chciałbym zmienić przekładnię główną od Zetora. Huk jest nieraz nie do wytrzymania, szczególnie jak olej się rozgrzeje. Co do drgań to tylko na twardym podłożu na 5 biegu i obrotach od. 1000. Dziwne że Tobie nie drży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tp musisz mieć coś z oponami, albo są troche łyse albo nie równo zdarte i jedna jest bardziej łysa a druga mniej bo inaczej to chyba tych dragń nie da się wytłumaczyć.

A ile od jakiego zetora trzeba było by założyć tą przekładnie to dowiem się dziś ile kosztuje taka impreza w moich stronach??

I jeszcze jedno, czy to wystarczy wymiana samego koła atakującego czy trzeba coś jeszcze zmieniać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pisał wcześniej chyba 'piootr' to trzeba wymienić cały wałek atakujący z trybem atakującym i koło talerzowe, które się nituje na gorąco do mechanizmu różnicowego. Nituje się także w razie wymiany na orginalne od 360-tki. Jeszcze trzeba podobno dotoczyć specjalną podkładkę, aby atak doszedł bliżej koła talerzowego. Koszt części od Zetora w moich stronach - ok. 800 zeta. Wolałbym wcześniej żeby ktoś u mnie w pobliżu pierwszy to założył, lecz każdy się boi kosztów i ewentualnego niepowodzenia. W razie wymiany mechanizmu od Zetora jest konieczność rozjechania ciągnika między skrzynią a tylnym mostem, czyli kabinę trzeba zwalić. Co o tym myślisz???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie dużo papraniny z tym.

Chyba zrezygnuje ponieważ niewiem jak długo jeszcze tym ciągnikiem porobie.

Myśle w przyszłości nad powiększeniem gospodarstwa głównie w ziemie pochodzącą z dzierżaw ponieważ niewiem jak w waszych stronach ale u nas ludzie oddają ziemie w dzierżawe za darmo, byle by zielsko nie rosło i chce to pobrać a ponieważ potrzebny jest mi ciągnik z turem a C 330 troche za słaba więc chce założyć do 3P tura a kupić jakiegoś new holanda używanego ale tylko góra 3 lata i takiego gdzieś do 90KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem tutaj nowy i prosiłbym o pomoc.

Chcę ustawić zawory w moim c-4011 ale nie wiem jakie mają luzy.

Szukam również instrukcji obsługi (napraw) do tego ciągnika. Ewentualnie c-360 lub c-355.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj sasiad ma c360 ma taki problem

wyskakuje mu 2 bjeg jak ciagnik ma ciezko jaka to moze byc przyczyna

Odrazu mowie ze listwa jest nowa i wodzik jest nowy a tryby sa wmiare nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyną jest tak jak damian mówisz, zły bezpiecznik.

Ja miałem identycznie to samo tylko że z 1 biegiem.

Jak kopałem ziemniaki anną na 1 szosowej to na okrągło wyskakiwała, wcale nie szło robić.

Drugim problemem jakim miałem to było ciągłe blokowanie się skrzyni.

Wymieniłem wszystkie bezpieczniki w skrzyni i problemy znikły jak ręką odiął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wodzik to masz w środku w skrzyni bezpieczniki na wierzchu pomiedzy dżwignią od wałka i reduktorem, te na 13 kluczyk z góry i 17 z boku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowa nazwa tego (katalogowa) to zatrzask kompletny jeśli się nie mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybacz Sebastian, ale wodzik jest związany ze skrzynią, ale jest w środku niej, odpowiada za przełączanie poszczególnych par biegów. A zatrzask powoduje utrzymanie wodzika w odpowiednim miejscu.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak lekko się włacz ta 2 to niech rozkręci zatrzask i włoży ze dwie podkładki pod sprężynę i zobaczy czy też wyskakuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to kiepskie zatrzaski kupiłeś bo ja jak zmieniłem to mi jedynka przestała wyskakiwać i zniknął problem z wiecznie blokującą się skrzynią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak na marginesie to jak u was się mówi na wodzik??

Wątpie żebym się dogadał ze sprzedawcą w sklepie stosując takie nazewnictwo części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymiana zatrzasków nie pomoże, to ma gościu skrzynie do remontu, łożyska, tryby, wałki. U mnie zimą nie szło włączyć żadnego biegu ani wałka, nic, pomyślałem, napewno gdzieś w wodziki albo zatrzaski wlazła woda i zamarzło i stoi, ale jak próbowałem włączyć na siłe wałek, to coś sie urwało i dźwigienka chodziła luźno, jak sie ociepliło, zdjąłem pokrywe, okazało sie, że druga strona dźwigienki pękła i wpadła do środka, ale jakże było wielkie moje zdziwienie, kiedy zobaczyłem, że w skrzyni jest ponad połowa wody, a reszte oleju, jak kupiłem trzy lata temu ciągnik, do skrzyni nie zaglądałem, bo wszystko było ok, a od kiedy ta woda , i o dziwo, pompa działała i działa bez zarzutów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...