Janek44 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Trochę dziwna ta Twoja zasada Ona sprawdza się gdy np. w silniku masz zalany mineralny a chciałbyś wlać syntetyk Ale jeśli masz w silniku Superol, który jest nineralny i chciałbyś zmienić np. na Mobil też mineralny, to żadnych przecwskazń nie ma A silnik napewno będzie miał się sporo lepiej Słyszałeś kiedyś piosenkę,,Nie wierz nigdy kobiecie’’? Ta zasada obowiązuje również i w przypadku olei. Dąłeś naprawdę dobry przykład Superol i Mobil(pies i kot). Życzę udanej zabawy podczas remontu silnika po takiej zamianie oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Oczywiście, że lepiej jest wymienić olej na lepszej jakości, tylko o takiej samej klasie lepkości I żadnej zabawy z remontem nie będzie Napewno szybciej załatwisz silnik na kiepskim oleju , Według Twojej teorii, to jak silnik ma dużo motogodzin za sobą, to należy mu lać olej przepalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Mobil to olej z górnej półki . A takie oleje(wyzszej klasy) mają własciwości myjące ! Troszkę jazdy i silnik jest ganc wymyty a przy okazji ma spore przedmuchy. Tak więc nic tylko remoncik pozostaje. Jestem zdania że najlepiej trzymać się jednego gatunku oleju od początku do końca żywotnosci silnika. Zresztą ja 12 lat temu zrobiłem tak w samochodzie , zmieniłem gatunki oleju z gorszego na lepszy i silnik padł ale wtedy byłem młody i nieświadomy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Zresztą stosuję superol do ciągnika i kombajnu i nie narzekam. Tylko że w ciagniku wymieniam co 100 mth a w kombajnie przed sezonem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Zgadza się, że lepiej nie zmieniać oleju w trakcie eksploatacji!Mobil to przykład jaki podałem. Wiadomo, że go nikt do ciągnika nie wleje, bo jest poprostu za drogi Ja w ciągniku mam Lotosa Diesla i jest ok. przynajmniej w zimę nie gęstnieje aż tak bardzo. A że ciągnik jest dwa lata po remoncie, to przez rok nic mi nie ubywa oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Według Twojej teorii, to jak silnik ma dużo motogodzin za sobą, to należy mu lać olej przepalony Czy ja gdzieś napisałem o przepalonym? Ja jestem zdania, że należy trzymać się jednego oleju. I między bajki włożyć zapewnienia innych producentów o 100% zamienności olei nawet w tej samej klasie lepkości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Czy ja gdzieś napisałem o przepalonym? Ja jestem zdania, że należy trzymać się jednego oleju. I między bajki włożyć zapewnienia innych producentów o 100% zamienności olei nawet w tej samej klasie lepkości.Oczywiści, że nie napisałeś Ale idąc Twoim tokiem myślenia: "Jest zasada, że zawsze zmienia się na gorszy olej w miarę zużycia silnika"To można dojść do ww. wnoisku A tak na poważnie, to trzymać się tego, co jest już w silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepcio11 0 Napisano 30 Stycznia 2007 MAM pytanie.Czemu jak odpalam 360 3p to mocno dymi białym dymem?Czy to przez to że jest nie szczelna głowica czy bieże olej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 30 Stycznia 2007 MAM pytanie.Czemu jak odpalam 360 3p to mocno dymi białym dymem?Czy to przez to że jest nie szczelna głowica czy bieże olej? Są to normalne objawy i nie ma powodu do niepokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepcio11 0 Napisano 30 Stycznia 2007 aha dziekiBo niedawno kupiłem i już myslałem że czeka go remont?A 360 3p ile bron pociągnie na lekkich ziemiach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 30 Stycznia 2007 MAM pytanie.Czemu jak odpalam 360 3p to mocno dymi białym dymem?Czy to przez to że jest nie szczelna głowica czy bieże olej? Robisz mu kopcia i pali jak pszczółka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 30 Stycznia 2007 aha dziekiBo niedawno kupiłem i już myslałem że czeka go remont?A 360 3p ile bron pociągnie na lekkich ziemiach? A ile chcesz mu zaczepić? Max PIĘĆ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepcio11 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Pięć????Jak ja ciapkiem ciągam ciąganych 8 w tym 4 na ''14'' i 4 na ''12''JA CHCEM ZROBIĆ NA WÓZKU SIEDEM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Dziękuje za odp o oleju jaki mam wlać.Z tego co napisaliście wywnioskowałem,że lepiej będzie jak wleje najzwyklejszy Superol(aktualnie taki jest w silniku).Nie chcę narazic się na remont. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Dziękuje za odp o oleju jaki mam wlać.Z tego co napisaliście wywnioskowałem,że lepiej będzie jak wleje najzwyklejszy Superol(aktualnie taki jest w silniku).Nie chcę narazic się na remont.Jeśli Superol to tylko CCJak zmienisz na Turdus to napewno nic się nie stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilZ 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Co to moze byc w 60-tce jak jest zimna chce ja odpalic i wciskam gaz na maxa krece rozrusznikiem ona zalapie i gasnie musze tak z 3-4 razy zrobic i za kolejnym razem zapali? pozdr Sprawdz pompe,wtryski ale zacznij od zaworka zwrotnego na pompie. A co by moglo sie stac z tym zaworkim? mozna go jakos naprawic czy trzeba nowy? bo pompa byla niedawno robiona i wtryski tez. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Stycznia 2007 No nie wiem czy to wina tego zaworka.wiem,że między innymi, utrudniony zapłon to wina dawki paliwa,przynajminiej ja tak mam,jak jest chłodno, to za 4-tym razem odpali. Jeszcze co do oleju,jak wcześniej pisaliście,że jak bierze Superol,to turdusa nie bierze,to spróbuje,bo wiem,że nie wolno przerzucać się z mineralnego na półsyntetyk i syntetyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Jak poznać(jeżeki w ogóle można) zużycie układu korbowego??Czym sie to objawia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesaw 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Dziękuje za odp o oleju jaki mam wlać.Z tego co napisaliście wywnioskowałem,że lepiej będzie jak wleje najzwyklejszy Superol(aktualnie taki jest w silniku).Nie chcę narazic się na remont.Jeśli Superol to tylko CCJak zmienisz na Turdus to napewno nic się nie stanie CC a jeszcze lepiej CD...A jak zmienisz na TURDUS to na pewno nic sie nie stanie przeszlem kiedys we wszystkich silnikach i zadnego nie remontowalem pierwsza wymiana ciut wczesniej... i dalej juz czysciutkoa jak wspomne superol ( nawet CC )... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekL 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Zazwyczaj silnik nie trzyma ciśnienia oleju jeżeli panewki na wale i w korbowodach są zużyte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 30 Stycznia 2007 CC a jeszcze lepiej CD...A jak zmienisz na TURDUS to na pewno nic sie nie stanie przeszlem kiedys we wszystkich silnikach i zadnego nie remontowalem pierwsza wymiana ciut wczesniej... i dalej juz czysciutkoa jak wspomne superol ( nawet CC )... Mój teść zalał do MTZ-a kupiony na targu tani Superol, jak się późnie okazało był to CB. Zalał go na wiosnę, a już latem kontrolka smarowania zaczęła się świecić. Po rozkręceniu misy olejowej okazało się, że smok przy pompie olejowej jest cały zalepiony czymś w rodzaju siliconu To samo filtr oleju Tak sobie chłopina zaoszczędził. Dobrze, że to tylko tak się skończyło Od tamtej pory jeździ na Turdusie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Ja w oleje zaopatruje się w znanej i lubianej firmie .Mają tam wszystko od części po oleje.NIgdy nik nie narzeka.Dzięki za wszystkie odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El Polacco 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Ja do ciągnika mam olej po promocyjnej cenie który stosowany jest w tirach albo autobusach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El Polacco 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Czy ktoś z was zalewał już chłodnicę płynem zamiast wodą? Zastanawiam się właśnie nad zastosowaniem płynu na czas zimiy ponieważ uporczywą rzeczą jak dla mnie jest ciągłe wlewania i spuszczanie wody przed mrozami. Należałoby chyba wtedy zmienić świece? Co o tym myślicie? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------Darmowe Ogłoszenia Rolniczehttp://www.e-rolnicze.info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Jak Ci dobrze odpala, to Zalej sobie płynem, płyn jest bardziej wskazany jak woda, ale jeśli do odpalenia w mrozie Musisz nalać ciepłą wode, to Daj sobie spokój z płynem, chyba że Masz jakiś podgrzewacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach