andrzej2110 0 Napisano 10 Lutego 2007 Dziędoberek mam pytanie posiadam ursusa C-360 3P i chce kupić sobie agregad do niego i czy ktoś mugł by doradzic jaki szeroki i brony czy łapki od kultywatora Ja mam u3512 i mam agregat na ciężkiej bronie z gęsiostupkami o szerokości roboczej 2,7m. Ciągnik sobie bardzo dobrze radzi tak na glinie jak i na piasku. Jedynie jak jade na pole to musze dobrze pilnować toru jazdy bo przód czasem podrywa (zdięte obciążniki). Przeważnie jeżdze 1 szosowo ale czasem jak się śpieszyłem to i 2 poszedł ale to nie zawsze. Agregat mam ok 7 lat i jestem z niego zadowolony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gwiezdny Tancerz 0 Napisano 10 Lutego 2007 srebrne chyba najlepsze bo białe toładnie ale w kombajnach zbożowych się prezentują Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 10 Lutego 2007 W sumie to nietylko w kombajnach,przeglądałem allegro i zobaczyłem C-360 z białymi felgami i nawet ładnie wyglądał,ale jeszcze pomysle.A co do dachu to co bys proponował?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 10 Lutego 2007 koła i dach białe, biały kolor optycznie powiększa, więc nadaje sześćdziesiątce jakby potężniejszą budowe, koła wydają sie większe. Jeśli nie chciałbyś całkiem białych, to elegancko komponuje sie w kolorze kości słoniowej, ale to już twój wybór, ale obciążniki na tylnych kołach koniecznie czarne, jak również piasty przednich kół. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 10 Lutego 2007 Dzięki tatamarty323a za koncepcję.Normalnie zetor wyjdzie .Będę go malował latem jak bedzie cieplo,postaram sie cyknac fotki przed i po malowaniu i może je wrzuce tu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommyxxx 0 Napisano 10 Lutego 2007 Witam. Mam bardzo ważne pytanie. Robie remont mojego dzielnego ciągnika ale nie wiem jak zamontować tłoki. Na starych tlokach mialem strzalke w kierunku prostopadlym do sworzni korbowodu a teraz kupilem nowe tloki i strzalka jest zgodna z kierunkiem osi sworznia korbowodu. Jestem pewny ze wie ktos wiecej na ten temat i czekam na jakas podpowiedz.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
levus 0 Napisano 10 Lutego 2007 Poszukuję części do c-360, c-4011 lub c-355 chodzi mi głównie o cały tył ciągnika(skrzynia biegów tylny most, zwolnice) może być bez kół i do remontu stan oboetny moze być pordzewiały. W rozsądnej cenie. E-mail lg07@o2.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Lutego 2007 Ile może kosztować nowy tłumik okrągły do C-360?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 11 Lutego 2007 Koło 50 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Lutego 2007 ok,dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Lutego 2007 Jezdził ktoś swoja 60-tka na oleju rzepakowym??Mam na myśli miesznkę, np. 50/50. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek_t 0 Napisano 11 Lutego 2007 Mam od niedawna perkinsa i od początku bardzo głośno chałasował tylny most albo skrzynia biegów. Najgorzej podczas jazdy pod górę z przyczepą . Wymieniłem zębatkę atakującą i wieniec zębaty (komplet). Po tej naprawie chałasuje mniej a najgorzej podzczas zwalniania lub gdy wrzuci się na luz.Co może być przyczyną tych chałasów ?. Prosze o jakieś rady , czy można coś z tym zrobić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Lutego 2007 Poszukuję części do c-360, c-4011 lub c-355 chodzi mi głównie o cały tył ciągnika(skrzynia biegów tylny most, zwolnice) może być bez kół i do remontu stan oboetny moze być pordzewiały. W rozsądnej cenie. E-mail lg07@o2.plJest na allegro, ktoś sprzedaje traktor na części, poszukaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Lutego 2007 Czy uzytkowanie silnika na mieszance oleju rzepakowego i ON niszczy silnik??Czy silnikowi na takim paliwie brakuje mocy?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Lutego 2007 Podczas użytkowania ciągnika na oleju roślinnym jest odczuwalny lekki spadek mocy, lecz proporcjonalnie do mocy silnika, czym większy (mocniejszy) silnik, tym ten spadek jest mniej odczuwalny, wiem na własnym przykładzie, latem jeździłem na 100% oleju roślinnym z Tesco, więc T 25 radził sobie doskonale, odpalał bez problemów, nawet jesienią, gdy temp. spadała do ok 5st C, z początku był troche mułowaty, ale po paru minutach pracy silnik już pracował normalnie, 4011 też nie sprawiała problemów, ale jak było chłodniej, to już gorzej z odpaleniem , troche rozrusznik musiał pokręcić, a Forszaj 323 tylko w proporcji 50/50, na 100% roślinnym nie odpalił. Ale to tylko moje spostrzeżenia z własnego podwórka, może u innych użytkowników było inaczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Lutego 2007 Na początek może zaleje 20L ON i 30 albo 40L rzepakowego.Muszę poeksperymentować,skoro z silnikiem nic sie nie dzieje.Dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Lutego 2007 Ale chyba nie będziesz eksperymentował teraz, zimą, bo sobie unieruchomisz silnik aż do wiosny, w niskiej temp z tego oleju robi sie dosłownie smalec i to nic że będzie zmieszany z ON, czy opałem, nie próbuj teraz, absolutnie!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Lutego 2007 Wiem,wiem,że gestnieje.Niezle bym sie załtwił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Lutego 2007 Jeszcze jedno,da rade jezdzic na rzepaku na dłuższą metę?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 11 Lutego 2007 Co do wyjącego mostu w perkinsie - musiałeś źle ustawić luz między trybem atakującym a kołem talerzowym (wieńcem zębatym). Ustawiłeś zapewne tak, że podczas jazdy kiedy ciągnik jest pod obciążeniem to nie wyje, a jak zwalniasz to tryby źle się zazębiają. Ustawienie tego jest trudne i wymaga wprawy i cierpliwości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Lutego 2007 Jeszcze jedno,da rade jezdzic na rzepaku na dłuższą metę??Całe lato przejedziesz, jak jest ciepło, to nie ma żadnej różnicy, a wczesną wiosną i na jesień, oraz zimą ON lub opał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Lutego 2007 No to git Dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 12 Lutego 2007 do tatamarty323a, nagar ci się nie robi przy 100% OR? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 12 Lutego 2007 Czy ktoś mógłby podać z instrukcji obsługi c 360 dwa parametry:przełożenie przekładni głównej i przełożenie zwolnicy Z góry dziękuję za informacje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 12 Lutego 2007 do tatamarty323a, nagar ci się nie robi przy 100% OR?Pewnie, że sie robi, nawet we władku tyle go było na tłokach, ze mi klawiature od zaworów wypchnęło do góry, ale od tego czasu dolewam co jakiś czas uszlachetniacz do paliwa i nagar sie już mniej odkłada, albo też ostatnio dolewałem opału, w proporcji ok 4-1, ale stwierdziłem, że na sojowym oleju mniej nagaru sie robi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach