tatamarty.323a 0 Napisano 14 Lutego 2007 Tu macie chłopaki porządne (w miare) kabiny:http://www.allegro.pl/item164502288_kabina_ursusa_c_360_sokolka_polecam_.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2203410 Zawsze lepsze te, od łupinek, orzeszków, czy ja je tam jeszcze nazywają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiizz 0 Napisano 14 Lutego 2007 Co może być przyczyną spadku ciśnienia w silniku?Odrazu jak odpale silnik to jest 0,4 MPa i jak pochodzi tak dwie godzinki to spada do 0,1 MPa.Czy może być przyczyną złej jakości olej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Lutego 2007 Tu macie chłopaki porządne (w miare) kabiny Porzadna to jest ta pierwsza i za droga,a druga niewarta swojej ceny,że tak powiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Lutego 2007 Co może być przyczyną spadku ciśnienia w silniku? Zuzyty wał korbowy,panewki.Cofnij sie kilka stron do tyłyu to coś znajdziesz,bo zdaje mi sie,że było juz coś pisane o cisnieniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 14 Lutego 2007 Co może być przyczyną spadku ciśnienia w silniku?Odrazu jak odpale silnik to jest 0,4 MPa i jak pochodzi tak dwie godzinki to spada do 0,1 MPa.Czy może być przyczyną złej jakości olej?Może to być zły olej (ale musiałoby to być wyjątkowe gówno, które po rozgrzaniu się ma konsystencję wody). Możesz mieć wyciek oleju za pompą olejową albo zużyty wał.A tak na marginesie, to przy okazji zadawania takich pytań, mółbyś napisać na jakim oleju jeździsz, jaki przebieg ma silnik itd, łatwiej wtedy coś sensownego odpowiedzieć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 14 Lutego 2007 Tu macie chłopaki porządne (w miare) kabiny Porzadna to jest ta pierwsza i za droga,a druga niewarta swojej ceny,że tak powiem. Nowa kabina z błotnikami do 360 kosztuje 3 tys zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 14 Lutego 2007 Co może być przyczyną spadku ciśnienia w silniku?Odrazu jak odpale silnik to jest 0,4 MPa i jak pochodzi tak dwie godzinki to spada do 0,1 MPa.Czy może być przyczyną złej jakości olej?Może to być zły olej (ale musiałoby to być wyjątkowe gówno, które po rozgrzaniu się ma konsystencję wody). Możesz mieć wyciek oleju za pompą olejową albo zużyty wał.A tak na marginesie, to przy okazji zadawania takich pytań, mółbyś napisać na jakim oleju jeździsz, jaki przebieg ma silnik itd, łatwiej wtedy coś sensownego odpowiedzieć Masz rację ! Według mnie to jest padnięty wał i panewki ! Jeżeli miałby wyciek to odrazu niebyłoby ciśnienia. U mnie na zimnym silniku jest 0,45 mpa na wolnych obrotach po rozgrzaniu przy 800 obr na min ciśnienie wgranicach 0,25-0,3 Mpa ( ciągnik c- 328 ) A tak na marginesie swieci ci kontrolka ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Lutego 2007 Tu macie chłopaki porządne (w miare) kabiny Porzadna to jest ta pierwsza i za droga,a druga niewarta swojej ceny,że tak powiem. Nowa kabina z błotnikami do 360 kosztuje 3 tys zł. Dzięki za info.Nowa to mnie nie interesuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agresor 0 Napisano 15 Lutego 2007 Wie może ktoś jak podkręcić pompę paliwową w c 360 i c 330. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Lutego 2007 Chcac podkręcić pompę musisz zwiększyc dawkę paliwa,ale nie polecam tego,bo przedobrzysz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Lutego 2007 Wie ktoś jaki powinien być luz na zaworach ssącym i wydechowym??Szczelinomierz czy jak to sie tam nazywa mozna kupic w sklepie z czesciami do ciagnikow?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 15 Lutego 2007 Mierząc na zimnym silniku: 0,2-0,3 mm zarówno na ssącym jak i wydechowym. Szczelinomierz powinieneś bez problemu kupić w takim sklepie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Lutego 2007 Dzięki,pytam,bo przydałoby się je wyregulować,bo chyba ze 4 lata nie były regulowane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 15 Lutego 2007 4 lat to niedużo. Ja przy 3512 od nowości do klawiatury nie zaglądałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Lutego 2007 Skoro mówisz,że 4 lata to nie długo to na razie chyba dam se spokój. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 15 Lutego 2007 Co prawda nie trzeba liczyć na lata tylko mth gdyż jedeń przez 4 lata zrobi 1000 mth a drugi 4000mth. Ja mam 4000mth a w instrukcj pisze że zawory należy kontrolować co 500mth. Jak będzie ciepło to musze do nich zajżeć. Tylko mi się nie chce tyle rozkręcać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Lutego 2007 No ja mało robiłem przez ostatnie 4 lata bo miałem tylko 2,5ha a teraz 10ha,to jeszcze z rok porobie i dopiero wyreguluje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 15 Lutego 2007 No to widze że miałeś wieke gospodarstwo . Zawory można sprawdzić przy okazi jakiegoś remont. Jeśli dobrze chodzi to nie potrzeba nic grzebaćchyba że się nudzi. Ja bym nie zaglądał ale w zime mi troche słabo pali. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 16 Lutego 2007 wie ktoś może czy do 60 nadałby sie mechanizm różnicowy od zetora bo planowałem pszenitowacv koło tależowe z atakiem aby zmniejszyc wycie ale niestety musze wymienic cały mechanizm bo jest za bardzo powycierany może ktoś juz to sprawdził ? posze o wypowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 16 Lutego 2007 Podobno pasi od 7211,ale ja nie robiłem-77r, od 22 lat u mnie i żyleta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 16 Lutego 2007 wie ktoś może czy do 60 nadałby sie mechanizm różnicowy od zetora bo planowałem pszenitowacv koło tależowe z atakiem aby zmniejszyc wycie ale niestety musze wymienic cały mechanizm bo jest za bardzo powycierany może ktoś juz to sprawdził ? posze o wypowiedzi Ja nitowałem koło od zetora najlepiej weź do sklepu od 360 i porównasz sobie , tylko że i tak pod obudowe łażysk ataku będziesz musiał dorabiać podkładke wrażenia w kabinie 360 są dużo przyjemniejsze po przeróbce na zetora Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 16 Lutego 2007 Jakie najlepsze przednie opony do C-360??Jedna jeszcze troche i szczeli bo popekana jak ziemia podczas suszy.Chodzi mi o to z jakiej firmy i za ile i żeby jak najtaniej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 16 Lutego 2007 wie ktoś może czy do 60 nadałby sie mechanizm różnicowyiRadzę Ci wsadź oryginał, tylko go dobrze spasuj i będzie o.k. . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas.dj 0 Napisano 16 Lutego 2007 Witam, czy ktos moze ma instrukcje od c-360 3P. Robie remont silnika i zdejmujac wałek krzywkowy najpierw odkręciłem od niego koło zebate, a tylko na nim jest cecha ( tak mi sie wydaje). Więc podczas składania wolałbym nie popełnic błedu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 16 Lutego 2007 Jakie najlepsze przednie opony do C-360??Jedna jeszcze troche i szczeli bo popekana jak ziemia podczas suszy.Chodzi mi o to z jakiej firmy i za ile i żeby jak najtaniej.Oryginalne 16 calowe na allegro są po 100 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach