Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Wie ktoś może ile kosztuje remot c360 kapitalny z szlifem wału i wymianom wszystkiego??

 

 

Napewno ponad 2000 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wujek jak robił kiedyś kapitalke w C-4011 to zabulił ok. 4 tys. Mże 3 z groszami,nie pamiętam dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponad 2000 zł.

2,500PLN wymiana silnika na regenerowany. Tak mówił mi mechanik, chyba ze Zwolenia firma przyjeżdża, wymienia i lux.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponad 2000 zł.

2,500PLN wymiana silnika na regenerowany. Tak mówił mi mechanik, chyba ze Zwolenia firma przyjeżdża, wymienia i lux.

 

 

Jeszcze jak gwarancję dają to lux . To jest chyba najlepsze i najrozsądniejsze wyjscie przy dzisiejszych cenach częsci i robocizny , chyba że ktos ma smykałkę do mechaniki i sam potrafi sobie rozebrać i poskładać silnik , a przy okazji ma trochę wolnego czasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wy ale ja jestem uprzedzony do takich firm co remontują i dają na podmianę silniki nigdy nie wiadomo co będzie w środku ( to z opowieści ale np 3 szlif na jednym a na pozostałych jak popadnie).

zestaw naprawczy podobno ten z krotoszyna z zieloną koniczynką najlepszy (tłok tuleja) około rteraz 110-130 zł koła na rozrządzie około 200zł komplet nowa pompa olejowa 90 zł szlif wału plus przejechanie szlifowanie)bloku bo jak pokazał jak się wał kręci bez tego to aż się zacinał 600 zł + 4 korbowody około 100 zł za sztukę.

Korzyść z własnego remontu wiesz co masz w środku a robocizna składanie własne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze jak gwarancję dają to lux
jestem uprzedzony do takich firm co remontują i dają na podmianę silniki nigdy nie wiadomo co będzie w środku

Gwarancja jest, bodajże na rok. Wtedy należy przycisnąć trochę silnikowi (oczywiscie dotartemu) i jeśli nic nie sypnie to znaczy, że żadnej ukrytej wady być nie powinno... Wiadomą rzeczą jest, że regenerowany to nie to samo co nowy (mogą przydarzyć się różne niespodzianki) ale ja bylbym skłonny zaryzykować. Ja po wymianie podnosnika zostawiałem podniesioną talerzówkę na całe noce, zabawa regulacją itd... Jak na razie podnośnik chodzi jak w zegarku Myślę, że takie firmy nie pozwoliłyby sobie na jakąś fuszerkę, w ich interesie leży zyskanie zaufania a nie nieprzychylnych opinii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jak wy ale ja jestem uprzedzony do takich firm co remontują i dają na podmianę silniki nigdy nie wiadomo co będzie w środku ( to z opowieści ale np 3 szlif na jednym a na pozostałych jak popadnie).

zestaw naprawczy podobno ten z krotoszyna z zieloną koniczynką najlepszy (tłok tuleja) około rteraz 110-130 zł koła na rozrządzie około 200zł komplet nowa pompa olejowa 90 zł szlif wału plus przejechanie szlifowanie)bloku bo jak pokazał jak się wał kręci bez tego to aż się zacinał 600 zł + 4 korbowody około 100 zł za sztukę.

Korzyść z własnego remontu wiesz co masz w środku a robocizna składanie własne

 

 

Z twojego wyliczenia wychodzi 1730. A gdzie do tego regeneracja głowic ? Wałek rozrządu ? Pompa Wtryskowa ? Uszczelki ( drobnostka ) ? Wszystko trzeba zawieżć do odpowiednich zakładów paliwo też kosztuje . Musisz poswięcić czas na demontaż silnika później na jego montaż . Z drugiej strony masz rację robisz sam to wiesz co masz i wiesz jak robisz ! Ale takie zakłady które się w tym specjalizują też muszą z czegoś żyć czyli muszą robić w miarę solidnie , zwłaszcza tak jak mówi Miccao rok gwarancji dają. Może się trafić że coś spartolą ale to przypadek 1 na 100. Myslę że czasy odwalania fuszerki zaczynają mijać bezpowrtonie bo jeżeli nie będą robić solidnie i odwalać fuszerkę to popupadają . Z drugiem strony , tej naszej zawsze jest obawa przed pieniędzmi wywalonymi w błoto i w większości każdy woli wydać więcej obrudzić ręce w oleju i mieć zrobione solidne. Tylko i nam zdażają się pomyłki a w przypadku zakładu jest gwarancja , tylko czy wtedy nie powiedzą silnik przeciążony , źle eksloatowanty itp itd ....... spadaj pan na drzewo i znów przyjdzie płacić z własnej kieszeni i robić samemu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wczoraj uruchomilem po zimie mojego 360 3p i juz mam problem bo paliwo mi cieknie z pompy wtryskowej. Dokladnie miedzy obudowa a oską od "przepustnica" gazu. Mieliscie taki problem? i jak to sie da rozwiazac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wczoraj uruchomilem po zimie mojego 360 3p i juz mam problem bo paliwo mi cieknie z pompy wtryskowej. Dokladnie miedzy obudowa a oską od "przepustnica" gazu. Mieliscie taki problem? i jak to sie da rozwiazac?

 

NIe chce sie Wam pisac o pompach wtrysk. , regeneracjach itp. ? no trudno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos jaka jest różnica między silnikiem C-360 a Ostrówka??O ile w ogóle jest>Mi sie zdaje,że jest, bo jakoś tak inaczej chodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to jest inna pokrywa rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno czyms wiecej sie roznia,bo jak u kuzyna kopal pod fundamenty Ostrowkiem,a ja wozilem C-360 ziemie, to inaczej pracowaly silniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktos jaka jest różnica między silnikiem C-360 a Ostrówka??O ile w ogóle jest>Mi sie zdaje,że jest, bo jakoś tak inaczej chodzi...

A nie jest tam przypadkiem silnik 3p?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeeee,nie,ma zwykły 4-garowy silnik szśćdziesiątkowski silnik,nawet na tabliczce zanmionowej pisze,że silnik jest od C-360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i tak. Ale widziałem kiedyś ciś takiego i był tam silnik 3p ale nie wiem czy to ostrówek czy coś podobnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dobrze mysle,że koparka Białoruś to to samo co MTZ 50 tylko,że z osprzętem??JA nie wiem jak to w ogole to ja nie wiem,czemu tym w ogole jeszcze pracują,przeciez to chyba cieknie tak samo jak MTZ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dobrze mysle,że koparka Białoruś to to samo co MTZ 50 tylko,że z osprzętem??JA nie wiem jak to w ogole to ja nie wiem,czemu tym w ogole jeszcze pracują,przeciez to chyba cieknie tak samo jak MTZ.
bialoruska a mtz to inna bajka, bialoruska jest suchutka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wczoraj uruchomilem po zimie mojego 360 3p i juz mam problem bo paliwo mi cieknie z pompy wtryskowej. Dokladnie miedzy obudowa a oską od "przepustnica" gazu. Mieliscie taki problem? i jak to sie da rozwiazac?

 

NIe chce sie Wam pisac o pompach wtrysk. , regeneracjach itp. ? no trudno.

 

 

 

Miałem to samo tylko w ciapku. Rozwiązenie było proste wymontowałem i zawiozłem do majstra od pomp , przywiozłem założyłem i mam spokój. Z pompami nigdy do czynienia nie miałem i wolę sam nie grzebać przy nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do czego jest dzwignia pod kabiną po lewej stronie w skrzyni ?? (ursus 902/912/9140

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli z silnikiem 3p to perlikan troche sie ruzni od ostrowka a silnik osrowek ma taki sam tylko ma pompe do wspomagania moze ci sie wydawalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...