MarcinC-360 0 Napisano 12 Kwietnia 2007 A tuleje to ze starosci maja ranty,czy przez zanieczyszczone powietrze???Jak mi wujek opowiadał,jak u znajomego(jakiś MF 6 garów) spadł wąż od sprężarki(ssący) z króćca na kolektorze dolotowym i silnik łapał "lewe" powietrze.Dowiedział sie o spadnięciu węża u mechanika jak ten maskę zdejmował Zaprowadził do mechanika bo nie było czym orać takie miał rowy na tulejach...To się stało przez nieuwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 12 Kwietnia 2007 ze starosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek331 0 Napisano 13 Kwietnia 2007 podejzewam tuleje jak pisze ADAM69b nie rozbierałem drugi raz ale juz kupiłem komplet bo i tak juz sa wychechłane maja juz ranty .kupiłem czeskie podobno lepsze od naszych z krotoszyna i tansze co o nich myslicie??? a tak z ciekawosci jakie ceny w waszych stronach kpl.tuleja+tłok hej !co do czeskich cylindrow to sa bardziej miekkie od naszych krotoszynskich,zapewne jak wszyscy wiedza ze od dawna producentem cylindra jest krotoszyn obecnie firma mahle a tloka gozyce i to jest orginalny prawdziwy polski zestaw naprawczy ktory daje gwarancje ze tlok niebedzie puchł,a co do czeskich zestawow napr...sa miekkie i maja tendencje do spuchniecia (mialem takie przypadki )tyle ze roznica jest taka ze zestaw z tlokiem gozyckim kosztuje 250zl a czeski 150zl ale jesli ktos robi ciagnik do siebie to polecam orginalny nie jakies tam bo to nie jest opewne ze zestaw czeski jest produkowany w czechach a nie czasami w chinach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 13 Kwietnia 2007 ze starosci Zadnego powodu do smiechu tu nie widzę. Chłopak nie orientuje się biegle w mechanice. Może zamiast się smiać to lepiej mu wytłumaczyć. Nie każdy jest orłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 13 Kwietnia 2007 Zadnego powodu do smiechu tu nie widzę. Chłopak nie orientuje się biegle w mechanice. Może zamiast się smiać to lepiej mu wytłumaczyć. Nie każdy jest orłem. No własnie masz racje ale naprawde te czeskie to takie dno... bo dwa ma krotoszynskie nowe a dwa czeskie pisze ze w czechach produkowane myslałem ze czeskie beda lepsze od tych naszych w koncu pierwsze 4011 na miekkich przodach tez były lepsze niz nasze 360...ale nic poradzcie cos moze je jeszcze zamienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 podejzewam tuleje jak pisze ADAM69b nie rozbierałem drugi raz ale juz kupiłem komplet bo i tak juz sa wychechłane maja juz ranty .kupiłem czeskie podobno lepsze od naszych z krotoszyna i tansze co o nich myslicie??? a tak z ciekawosci jakie ceny w waszych stronach kpl.tuleja+tłok hej !co do czeskich cylindrow to sa bardziej miekkie od naszych krotoszynskich,zapewne jak wszyscy wiedza ze od dawna producentem cylindra jest krotoszyn obecnie firma mahle a tloka gozyce i to jest orginalny prawdziwy polski zestaw naprawczy ktory daje gwarancje ze tlok niebedzie puchł,a co do czeskich zestawow napr...sa miekkie i maja tendencje do spuchniecia (mialem takie przypadki )tyle ze roznica jest taka ze zestaw z tlokiem gozyckim kosztuje 250zl a czeski 150zl ale jesli ktos robi ciagnik do siebie to polecam orginalny nie jakies tam bo to nie jest opewne ze zestaw czeski jest produkowany w czechach a nie czasami w chinach. To co z tymi czeskimi zestawami naprawde sa takie miekke? pisze ze sa produkowane w czechach macie nawet adres stronki i sami sprawdzcie!!!!!!!!!!Jak mozecie dajcie jakas szybka rade:www.ags.cz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 www.ags.cz [/code] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 Ile popmpa wody do 360??Nowa oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 http://www.maszynyrolnicze.bazarek.pl/szukaj.php90 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 Dzięki,dobra strona-podane ceny części Kurde ostatnio coś mi sie wali 360.Dzisiaj jak sadziłem ziemniaki to coś walneło w pompie wodnej-lała sie woda ale dało sie robić,jak odczepiałem brony po włuczeniu pszenicy to sie coś z rozrusznikiem zwaliło i odpalić nie chciał i coś przeskakiwało(ale na początku "brakło" prądu) a w końcu pod garażem pękła mi rurka wysokiego ciśnienia (od ostatniego gara). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam69b 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 MarcinC-360 ktoś rzucił na ciebie UROK , ale przeszła ci drogę jakaś baba . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 Hehehe może i urok,ale raczej ze starości.To jeszcze nie koniec usterek-sprzęgło się ślizga,jak ruszam to coś strzela w nim,biegi nie wchodzą dobrze,tylko zgrzyta jak djabli-za 2 razem dopiero mozna wrzucic bieg.Ehhh ten ciagnik...Lepiej,żeby podczas orki jesiennej nic się nie stało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesaw 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 Witam Tutaj tez mozna kupic czesci do C-360, Zetorka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 14 Kwietnia 2007 Hehehe może i urok,ale raczej ze starości.To jeszcze nie koniec usterek-sprzęgło się ślizga,jak ruszam to coś strzela w nim,biegi nie wchodzą dobrze,tylko zgrzyta jak djabli-za 2 razem dopiero mozna wrzucic bieg.Ehhh ten ciagnik...Lepiej,żeby podczas orki jesiennej nic się nie stało.Czas najwyższy zmienić traktor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROKITA 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 Co może być przyczyną że moja C-360 podczas cięższych prac nadmiernie się grzeje, chłodnicę czyszczę systematycznie myjką ciśnieniową, termostat mam wymontowany, ale nie przynosi to żądnego rezultatu (nadal się grzeje). Może ktoś zna przyczynę, z góry dziękuje za dobre rady....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 Może być zakamieniona chłodnica wewnątrz, lub pompa wodna jest do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 ROKITA ja nie tak dawno miałem ten sam problem. Z tą różnicą, że mi się grzał nawet w lekkich pracach. Okazało się, że winna jest pompa. Teraz pompa jest wymieniona i jest OK. A tak nawiasem mówiąc, to w moim c360 problemy z grzaniem się zdarzają się dość często. Ten ciągnik ma jakąś zwaloną chłodnicę. Co innego w c330. Tam odkąd pamiętam nie miałem takich problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROKITA 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 Słyszałem iż, żeby zbadać czy chłodnica nie jest w środku zakamieniona należy zdjąć dolny wąż z chłodnicy i lać do niej wodę, jeżeli woda z chłodnicy wypływa szybko to jest dobra. Co wy na to? Czy to dobry sposób na zbadanie przepływu wody w chłodnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 Hehehe może i urok,ale raczej ze starości.To jeszcze nie koniec usterek-sprzęgło się ślizga,jak ruszam to coś strzela w nim,biegi nie wchodzą dobrze,tylko zgrzyta jak djabli-za 2 razem dopiero mozna wrzucic bieg.Ehhh ten ciagnik...Lepiej,żeby podczas orki jesiennej nic się nie stało.Czas najwyższy zmienić traktor Przydałoby się coś lepszego i mocniejszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 Przydałoby się coś lepszego i mocniejszego C-4011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 Dla wiadomości Maji: ta pompa paliwowa w moimc360 od zetora6...jest ok bo bak full wystarczyl na powierzchni 2ha na talerzowanie+orka pług 2x40+włóczenie broną(a mogłem to zrobić C330)tak to 6-7litrów zaoszczędziłem na tej pompie(opony ztyłu mam radialne14.9R28mają 1sezon) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maja 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 dzięki jaromal 85 za info , miałbym jeszcze dodatkowe pytanie czy nastawy pompy są takie jak w c 360 tzn dawka i ciśnienie wtrysku czy też jak w zetorze pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 dzięki jaromal 85 za info , miałbym jeszcze dodatkowe pytanie czy nastawy pompy są takie jak w c 360 tzn dawka i ciśnienie wtrysku czy też jak w zetorze pozdro Dawka paliwa i ciśnienie są ustawione w/g c 360 i na razie to przyzwoicie gra pozdro Yoł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 Słyszałem iż, żeby zbadać czy chłodnica nie jest w środku zakamieniona należy zdjąć dolny wąż z chłodnicy i lać do niej wodę, jeżeli woda z chłodnicy wypływa szybko to jest dobra. Co wy na to? Czy to dobry sposób na zbadanie przepływu wody w chłodnicy?To lepiej już wymontować i zważyć. Zakomieniona będzie dużo cięższa od nowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawoln 0 Napisano 16 Kwietnia 2007 Co może być przyczyną że moja C-360 podczas cięższych prac nadmiernie się grzeje, chłodnicę czyszczę systematycznie myjką ciśnieniową, termostat mam wymontowany, ale nie przynosi to żądnego rezultatu (nadal się grzeje). Może ktoś zna przyczynę, z góry dziękuje za dobre rady....... jesli masz wyjęty termostat to należy zatkac przewód który schodzi z obudowy termostatu do pompy wodnej, w przeciwnym wypadku wywalenie nic nie pomoże. ja u siebie mam wywalony już kilka lat.miałem tez taki przypadek, że poluzował mi sie wirnik na osi (w pompie wodnej) i przy wiekszych obrotach szybko sie grzał, jak chwilke zwalniałem to zaraz i temperatura spadała. Mozesz to sprawdzić po odkręceniu korka wlewowego od chłodnicy i obserewacji przepływu na wolnych i wysokich obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach