MarcinC-360 0 Napisano 16 Kwietnia 2007 Kto wie,jak zmienić końcówki wtrysków w 60??Trzeba coś ustawiać poi zmianie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam69b 0 Napisano 16 Kwietnia 2007 Po zmianie wtryskiwaczy należy ustawić ciśnienie wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 17 Kwietnia 2007 a na ile kilo dokrecac korby Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gufi83 0 Napisano 17 Kwietnia 2007 kto wie jak podłączyc wskażnik od temperatury w 3p jest masa na zegaże i jeszcze 2 podłączenia T i B co do nich podpiąc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROKITA 0 Napisano 17 Kwietnia 2007 @pawoln Dzięki za radę! Zatkałem ten przewód, ciśnienie wody wpływającej do chłodnicy wzrosło dwukrotnie. Na razie nie mogę wypróbować tego w trakcie pracy ciągnika, gdyż w najbliższym czasie nie będę miał zbyt ciężkich prac. Jażeli tobie to pomogło, to myślę że teraz będzie wszystko dobrze, a jeśli będzie się nadal grzał to chłodnica pójdzie do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 19 Kwietnia 2007 Czesc Witam ponownie moja 355 juz sobie pyka od wczoraj Very Happy po troszku tylko zastanawia mnie kontrolka oleju jak jest zimny ok ale jak chwile po chodzi to sie swieci dopiero gasnie tak przy 1000obr.czujnik zmieniony , jak wiadomo jest teraz na dotarciu bo 4tuleje+panewki na korbach tylko jedna sprawa ze tak od 2 lat leju mu niemiecki mineralny15w40(nawet wychodzi mnie taniej kolo10zl nz 5L)wiec moze to niewiem najlepiej było by sprawdzic mu cisnienie jakims manometrem jak myslicie???Pozdrawiam poradz cos Question Question Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 19 Kwietnia 2007 Uważaj abyś zamiast dotrzeć ten Twój wyremontowany ciągnik nie doprowadził do jego zatarcia. Kontrolka oleju nie powinna wogóle się palić w czasie pracy silnika. Założyłeś noewe panewki korbowodowe, a główne? A szlif wały?? Wymieniłeś pompę olejwą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maja 0 Napisano 19 Kwietnia 2007 do GDYNIA JASIU jeśli nie ruszałeś panewek głównych - bo piszesz okorbowodowych a miałeś ciśnienie przed remontem to powinno pozostać.A co do oleju to na lato może być gęstszy Np lotos DIESEL CITY a ztymi czujnikami to różnie bywa chyba lepszy jest zegar . pozdro......i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 19 Kwietnia 2007 na korbach zmienilem tylko bo szlif zrobiłem 1.5roku temu i miałem moze zrobione 200mtg a cisnienie tzn.kontrolka przed tym remontem tez sie tak palila wiec H... wie co jest grane jutro bede sprawdzał manometrem to wam napisze a co myslicie o tym mineralnym jak bedzie cisnienie ok to go zostawic czy zalac tym pieprzonym SUPEROLEM pozdrawiam a jak nie to jeszcze pompa olejowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 19 Kwietnia 2007 Jeśli przed tem tak było z tym ciśnieniem, to dlaczego nie sprawdziłeś pompy, lub choćby zaworu w pompie, niekiedy tylko doregulowanie zaworu wystarczy, aby ciśnienie wróciło do normy. W żadnym wypadku nie zalewaj go superolem, bo ciśnienie spadnie jeszcze bardziej, ewentualnie zmień olej na VECO 20W-50, niejeden silnik zawdzięcza przedłużony żywot temu olejowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 20 Kwietnia 2007 pieprzonym SUPEROLEM pozdrawiam a jak nie to jeszcze pompa olejowa Superol jest olejem sezonowym. Powinno się go zmieniać przynajmniej dwa razy w roku na zimowy i letni, chyba że masz przebiegi zmuszjące do częstszych wymian. A tak przy okazji to nie warto oszczędzać na oleju. Jeżeli kupisz taki za 20zł/litr (to już będzie naprawdę dobry) to policz jakie w ciągu roku masz wydatki w porównaniu z superolem? Na lepszych olejach przebiegi mkiędzy wymianami są dłuższe. Ja u siebie stosuję castrol truck oil w cenie 10zł/l. Gdy zdejmuję pokrywy zaworów to widzę kolor sprężyn a nie tak jak na superolu wszystko w czerni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 20 Kwietnia 2007 Słyszałem od sąsiada, że do wymiany koła talerzowego i atakującego w tylnym moście nie trzeba zdejmować obu zwolnic z pochwami tylko jedną. Czy to możliwe?A kabinę muszę koniecznie ściągać? Za odp. z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 20 Kwietnia 2007 pieprzonym SUPEROLEM pozdrawiam a jak nie to jeszcze pompa olejowa Superol jest olejem sezonowym. Powinno się go zmieniać przynajmniej dwa razy w roku na zimowy i letni, chyba że masz przebiegi zmuszjące do częstszych wymian. A tak przy okazji to nie warto oszczędzać na oleju. Jeżeli kupisz taki za 20zł/litr (to już będzie naprawdę dobry) to policz jakie w ciągu roku masz wydatki w porównaniu z superolem? Na lepszych olejach przebiegi mkiędzy wymianami są dłuższe. Ja u siebie stosuję castrol truck oil w cenie 10zł/l. Gdy zdejmuję pokrywy zaworów to widzę kolor sprężyn a nie tak jak na superolu wszystko w czerni No to sie zgadza tez jestem za zatym.Dzisiaj juz moge odetchnac z ulga cisnienie mam okej tzn na wolnych tak1,5 a jak mu przygazuje to tak ponad 4 prawi pod 5Sprawdzałem czujnikiem a własciwie nawet trzema wtym sam sobie dzis jednego zrobiłem...Pozdrawiam Wszystkich i dzieki za dobre rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gees 0 Napisano 21 Kwietnia 2007 Witajcie, o komforcie pracy sześćdziesiątką była mowa w kilku miejscach tego działu, ale wyszukanie czegoś z 1500 postów to kiepska sprawa. Podzielcie się swoimi doświadczeniami co zrobić by '60' stała się choć trochę bardziej komfortowa.Z mojej strony pierwsza rada: najtańsza inwestycja o wymiernym efekcie - zatyczki do uszu firmy 3M - cena 1,50 PLN Bez tego nie wsiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 21 Kwietnia 2007 Ja mam wypas nauszniki firmy peltor dorzucili mi do pilarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 21 Kwietnia 2007 Zatyczki-popieramNauszniki-niewygodne Ja zastanowię się chyba nad zatyczkami,bo jednak jest za glośno i po dłuższej pracy łeb pęka i w uszach dzwoni.Takie uroki C-360...niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 21 Kwietnia 2007 A gdzie znajduje się na skrzyni kreska(punkt) służący do ustawiania początku wtrysku? Bo u mnie żadnej kreski nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 21 Kwietnia 2007 Pod pokrywką okienka sprzęgła jest kreska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 21 Kwietnia 2007 U mnie nie ma kreski na skrzyni, chyba że na pokrywce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 21 Kwietnia 2007 na pokrywce nie ma żadnej kreski, musi być na rancie tego okienka, aby mozna było przyrównać ją z kreską na kole zamachowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 21 Kwietnia 2007 Wiem że musi być ale nie ma i to jest zastanawiające. Szukałem z 10 razy i nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 22 Kwietnia 2007 Siemano: w sprawie hałasu w c360(zwykła) to spróbował bym wymienić tłumnik(koszt ok 60zł) u mnie to poskutkowało i przy wysokich obrotach nie ma nadmiernego hałasu(obroty 1600-2000+ praca z WOM można w kabinie słuchać sobie radia) , natomiast sołtys ma 3p to hałas w kabinie jak jasny gwint a olej to polecam Texaco15w/35 prawie 300mth można przepracować na nim albo Milvus bo superol to nadaje sie jako podpałka do grilla a nie do ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 22 Kwietnia 2007 Siemano: w sprawie hałasu w c360(zwykła) to spróbował bym wymienić tłumnik(koszt ok 60zł) u mnie to poskutkowało i przy wysokich obrotach nie ma nadmiernego hałasu(obroty 1600-2000+ praca z WOM można w kabinie słuchać sobie radia) , natomiast sołtys ma 3p to hałas w kabinie jak jasny gwint a olej to polecam Texaco15w/35 prawie 300mth można przepracować na nim albo Milvus bo superol to nadaje sie jako podpałka do grilla a nie do ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 22 Kwietnia 2007 Siemano: w sprawie hałasu w c360(zwykła) to spróbował bym wymienić tłumnik(koszt ok 60zł) u mnie to poskutkowało i przy wysokich obrotach nie ma nadmiernego hałasu(obroty 1600-2000+ praca z WOM można w kabinie słuchać sobie radia) , natomiast sołtys ma 3p to hałas w kabinie jak jasny gwint a olej to polecam Texaco15w/35 prawie 300mth można przepracować na nim albo Milvus bo superol to nadaje sie jako podpałka do grilla a nie do ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 22 Kwietnia 2007 Wiem że musi być ale nie ma i to jest zastanawiające. Szukałem z 10 razy i nic.To w takim razie pozostaje ci sprawne ucho i oko, też można dobrze ustawić kąt początku wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach