Alberto 0 Napisano 26 Kwietnia 2007 być może tylko jak pamiętam to z korbowodami nie miałem takich problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 26 Kwietnia 2007 W związku że po robocie w polu postanowiłem wymienić tulejki w przednim zawieszeniu te ze zwrotnicy tak to się fachowo chyba nazywa, wszystko szło ok do momentu kiedy zacząłem wpychać oś w tuleje za małe, na sucho pasowały widać jak je wbiłem to się skurczyły. Po pomiarze różnica 0,7 mmm, oczywiście jakiś fajfus wyprodukował made in stodoła a inni musżą się męczyć i znowu do tokarza. Przejedz je rozwiertakiem dużo im nie trzeba,zrób tak na lekką pasówkę na początku bedzie trochę ciężko ale potem bedzie super,też to robiłem przed pracami wiosennymi już zaczyna lekko chodzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam 0 Napisano 28 Kwietnia 2007 Chłopaki mam do was pytanie.Jak wymienić olej ze zwolnic w C 360 3P tzn.gdzie jest otwór którędy sie nalewa olei?a i jaki olej zastosować do tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 28 Kwietnia 2007 Żeby spuścić olej ze zwolnic to napewno zauważyłeś,że na dole zwolnicy jest korek spustowy.Aby wlać nowy olej to mniej więcej na środku zwolnicy jest śruba wlewu(od strony mostu oczywiście).Uzupełniasz olej aż się trochę uleje z tego otworu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 Wie ktoś czego objawem jest stukanie,to znów jakby dzwonienie w silniku??Wczoraj jak pryskałem(nie tylko podczas pryskania to słyszę) to myslałem,że sie rozleci Co to może być??Obawiam się,że długo nie pochodzi moja 60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam69b 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 U mnie kiedyś przy c-360 pękł wał korbowy na panece korbowodowej ( przy koszeniu zielonki listwówką) to dzwięk z silnika był zabójczy , ale z pola zjechałem , nie chcę cie straszyć ale jeśli coś dzwoni - stuka , to lepiej na warsztat żeby nie było jeszcze gorzej .Może to rozrząd ,albo pęknięty zawór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 Echh wszystkiego się można spodziewać.Sprzęgło już padnięte,pompa paliwowa też(ciągnik dymi i ubywa w niej oleju)obawiam się,że tłoczysko w podnośniku też padnięte bo pełnego opryskiwacza 400L nie mógł podnieść(pół na poł jest superol z hipolem-z braku laku po wycieku).Wiem,żę jak jest silnikowy to gorzej podnosi,ale nie aż tak,że z podniesieniem pługa 2 ma problem.A poza tym silnik bierze olej. Nie wiem co robić.Może go opchnąć,dołożyć trochę i kupić jakąś C-385 na moje ciężkie 10ha byłby taki dobry.Jak już coś to wymiana byłaby możliwa na 2 rok jak sie świń uhoduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 Jeszcze nie dopisałem,żę jak woziłem gnój na jesieni to pod małą górkę na 3 biegu ledwo szedł.Było sucho,więc pole było twarde a rozrzutnik normalnie załadowany.Czyli wniosek z tego taki,że i silnik słaby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 Wie ktoś czego objawem jest stukanie,to znów jakby dzwonienie w silniku??Wczoraj jak pryskałem(nie tylko podczas pryskania to słyszę) to myslałem,że sie rozleci Co to może być??Obawiam się,że długo nie pochodzi moja 60 U mnie był cholerny rupot dochodzący z silnika, ale nie szło bliżej określić jego źródła, wyglądało to na pęknięty wał, ale ciśnienie oleju było ok, a przypadkowo tylko doszedłem co to jest po odkręceniu klapki z boku obudowy sprzęgła i zobaczyłem, że koło zamachowe ma drgania w czasie pracy silnika i wtedy ten odgłos powstawał, poprostu puściły śruby od koła zamachowego, wystarczyło rozpołowić traktor i dać nowe śruby i podkładkę zabezpieczającą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 Te dzwieki dochodzily mnie wczesniej niz rozpoczely sie problemy ze sprzeglem,wiec spodziewam sie najgorszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 to moze byc rozrzad i jak nie robiles w niej jeszcze kapitalki to chyba szykuj kase na remont, ja z ojcem juz mamy i planujemy w tym tygodniu robic kpl.Musze robic bo w kabinie nie da sie usiedziec przy wiekszych obrotach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Wiecie ile by remont kosztował??Szlif wału czy wymina lepsza i ile za to trzeba zapłacić??Kplt naprawcze ile kosztują??Regeneracja pompy?Ogólnie ile remont kosztuje z podziałem cenowym na poszczególne części jeśli ktoś wie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Słyszałem od sąsiada, że do wymiany koła talerzowego i atakującego w tylnym moście nie trzeba zdejmować obu zwolnic z pochwami tylko jedną. Czy to możliwe?A kabinę muszę koniecznie ściągać? Za odp. z góry dziękuję. Zgadza się do demontażu nie potrzeba zdejmować obu zwolnic wystarczy tylko jedna dokładnie nie pamietam która,ale do montażu(konkretnie do regulacji położenia koła talerzowego względem koła atakującego)muszą być zdjęte obie zwolnice bo za nimi znajdują się'gwinty"które to umożliwiają,kabiny nie musisz ściągac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesaw 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Wie ktoś czego objawem jest stukanie,to znów jakby dzwonienie w silniku??Wczoraj jak pryskałem(nie tylko podczas pryskania to słyszę) to myslałem,że sie rozleci Co to może być??Obawiam się,że długo nie pochodzi moja 60 U mnie był cholerny rupot dochodzący z silnika, ale nie szło bliżej określić jego źródła, wyglądało to na pęknięty wał, ale ciśnienie oleju było ok, a przypadkowo tylko doszedłem co to jest po odkręceniu klapki z boku obudowy sprzęgła i zobaczyłem, że koło zamachowe ma drgania w czasie pracy silnika i wtedy ten odgłos powstawał, poprostu puściły śruby od koła zamachowego, wystarczyło rozpołowić traktor i dać nowe śruby i podkładkę zabezpieczającą. a u mnie kiedys poluzowaly sie sruby od przeciwwagi i ... tez zaczal stukacw takim stanie to chyba nie bardzo kto kupi...zostaje chyba wiec rozbierac i remontowac. A z cenami to zalezy czy chcesz zrobic kapitalke dla siebie czy tylko zeby chodzil poprawnie. Mozna wylozyc ok.1000, ale i rowniez 2000 zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 a u mnie kiedys poluzowaly sie sruby od przeciwwagi i ... tez zaczal stukac w takim stanie to chyba nie bardzo kto kupi... zostaje chyba wiec rozbierac i remontowac. A z cenami to zalezy czy chcesz zrobic kapitalke dla siebie czy tylko zeby chodzil poprawnie. Mozna wylozyc ok.1000, ale i rowniez 2000 zl. Co do sprzedaży to sprzedać by było cięzko jeszcze z tym rozwalonym sprzęgłema i grosze by sie dostalo A za remont w zakładzie trzeba wyłożyć 2500,ale mysle,żę dobrze by zrobili a i gwarancja jakaś chyba jest.Remont bym zrobił dla siebie,bo lubie mieć dobry sprzęt żeby sie nie męczyć i żeby sie nic nie waliło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Ja słyszałem o jakimś POM-ie, który robi kapitalne sinika i daje gwarancję (chyba na 6m-cy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 yyyy a co to jest POM?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Jeśli dobrze pamiętam to kiedyś POM był Państwowym Ośrodkiem Maszynowyma teraz jest Pracowniczym Ośrodkiem Maszynowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 OK,teraz już wiem,dzięki.Ja słyszałem,że w PKS robią remonty ciągników,może by tam wartałooddać silnik albo ciągnikiem pojechać to by też sprzęgło zrobili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Właściwie to można, bo na naszych pseudo-mechaników to nie ma co liczyć Ciągle coś muszą zj...ć!Raz tylko nie miałem z nimi problemu - kiedy robiłem kapitalny w c330 i c360, ale to było z 10 lat temu.Moim zdaniem lepiej oddać ciągnik do jakiegoś zakładu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Wie ktoś czego objawem jest stukanie,to znów jakby dzwonienie w silniku??Wczoraj jak pryskałem(nie tylko podczas pryskania to słyszę) to myslałem,że sie rozleci Co to może być??Obawiam się,że długo nie pochodzi moja 60 U mnie był cholerny rupot dochodzący z silnika, ale nie szło bliżej określić jego źródła, wyglądało to na pęknięty wał, ale ciśnienie oleju było ok, a przypadkowo tylko doszedłem co to jest po odkręceniu klapki z boku obudowy sprzęgła i zobaczyłem, że koło zamachowe ma drgania w czasie pracy silnika i wtedy ten odgłos powstawał, poprostu puściły śruby od koła zamachowego, wystarczyło rozpołowić traktor i dać nowe śruby i podkładkę zabezpieczającą. a u mnie kiedys poluzowaly sie sruby od przeciwwagi i ... tez zaczal stukacw takim stanie to chyba nie bardzo kto kupi...zostaje chyba wiec rozbierac i remontowac. A z cenami to zalezy czy chcesz zrobic kapitalke dla siebie czy tylko zeby chodzil poprawnie. Mozna wylozyc ok.1000, ale i rowniez 2000 zl.Kapitalny remont silnika 360 w moim rejonie, to koszt ok 2500 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 yyyy a co to jest POM?? Jeśli masz dziewczynę, to powinieneś wiedzieć, co to jest POM, a jeśli nie wiesz, to ci powiem; jak idziesz z dziewczyną na spacer pieszo to jest Powolny Obchód Miasta, a jeśli jedziesz z nią autem to jest Powolny Objazd Miasta, a jeśli wyjedziesz już za miasto z dziewczyną, wtedy znaczenie zwrotu Pom nabiera innego znaczenia, bo wtedy to oznacza Powolne Opuszczanie Majtek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KnightRider 0 Napisano 1 Maja 2007 Jakim momentem dokrecac szpilki glowicy w C-360? Prosze o szybka odpowiedz... W internecie nie moge nic znalezc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 1 Maja 2007 Hehehe niezłe tłumaczenie tego skrótu .Co do ceny kapialki to podobno większość zakładów bierze 2500.Powiedzcie mi jeszcze czy w skład remontu wchodzi regenaracja pompy i głowic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 1 Maja 2007 Głowice tak, są robione w cenie kapitalki, ale pompa chyba nie, za nią osobno sie płaci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach