MarcinC-360 0 Napisano 3 Maja 2007 Więc tak,zdejmujesz maskę... Dzięki za opis i pomoc Może obejdzie się bez wymiany tarczy,bo jak wczoraj sprawdzałem czy dobrze biegi wchodzą,to ustawiłem się pod górkę i wrzuciłem 5,a ten jak sie zebrał to głowa mała.Przed regulacji nie było o tym mowy.Dziękuje też innym za opis rozpoławiania Napewno się kiedyś przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 3 Maja 2007 Zmieniłem tryby w przekładni głównej, ale nie udało mi się złożyć tak aby wcale nie wyły. Ale w porównaniu z tamtym wyciem to jest o ponad połowę cichsze. Tryby oryginalne (po 20 latach) były bardzo mało spiłowane (trochę atak tylko z jednej strony) a wyło jak wściekłe. Przyczyną tego był luz na wałku atakującym który powstał w wyniku podrobienia się łożyska na wałku ataku. Zobaczę co będzie dalej, jak będzie bardziej wyło to jeszcze raz rozbiorę i spróbuję ustawić.To że ci wyje może być także zasługą wypracowanych zwolnic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel 0 Napisano 3 Maja 2007 Ja zimą robiłem sprzęgło w swoim ciągniku. Wózek zrobiłem sam, szyny z odwróconych kątowników, zamiast lewarków hydraulicznych na wózku mam zamontowane grube śruby na zasadzie lewarka mechanicznego, tylko kółka do wózka kupiłem (bo nie mam tokarki).Wymieniłem całe sprzęgło razem z dociskami, i tu ciekawostka. Docisk kupiłem oryginalny z Chełmna (w Agromie Wrocław) i co się okazało, nie mogłem zjechać ciągnika. Wypustki w docisku, te na szpilki wystawały za bardzo poza obwód i zachaczały o blok (ten pomiędzy skrzynią i silnikiem). Jak je trochę spiłowałem szlifierką to udało mi się zjechać ciągnik, ale okazało się, że i tak za mało zebrałem bo po włączeniu silnika strasznie zaczeły one dudnić o blok. Ale wszystko się dotarło po godzinie pracy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 4 Maja 2007 Chciałem zrobic generalke w mojej 60 ale nie wiem co kupic gdzie no i za ile musze wymienic tuleje stare juz dozyły swego kresu wał 5 szlif i zaczeło cos stukac pompa olejowa była wymeiniana 2 lata temu pompa wtryskowa była robiona rok temu z tego co czytałem to i słyszałem to czesketuleje to raczej nie a co myslicie o jakis THM holenderske czy jakies takie albo ursus tak przynakmiej pisze na pudełkach i tak twierdzi sprzedawca i wał jest tylko z ostrudu niby orginalny nie wiem co kupic bo jestem zielony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 4 Maja 2007 Chciałem zrobic generalke w mojej 60 ale nie wiem co kupic gdzie no i za ile musze wymienic tuleje stare juz dozyły swego kresu wał 5 szlif i zaczeło cos stukac pompa olejowa była wymeiniana 2 lata temu pompa wtryskowa była robiona rok temu z tego co czytałem to i słyszałem to czesketuleje to raczej nie a co myslicie o jakis THM holenderske czy jakies takie albo ursus tak przynakmiej pisze na pudełkach i tak twierdzi sprzedawca i wał jest tylko z ostrudu niby orginalny nie wiem co kupic bo jestem zielony Ja bym ci polecił pollski zestaw Krotoszyn(komplet tuleje tłoki pierścienie kosztuje gdzieś ok 600zł),już się kiedyś przejechałem na angielskim i wiecej go nie chce,założyłem krotoszyn silnik przepracował ok 1700mtg i jak narazie wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 4 Maja 2007 Dobra tuleje krotoszynskie to te z THM to jaks lipa bo to jest 10 zł na jednej szt. a wał z ostrudy bo innego nie ma a co do tej in strukcji docierania to pewineg mechanika twierdzi ze ciągnik powinien jak on to powiedził przepracowc na postoju 50mtg co wy na to dodam ze gosc jest cenionym i dobrym mechanikem i nie słyszałem złego słowa o nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 4 Maja 2007 kupię obudowe skrzyni biegów C-360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 4 Maja 2007 Dobra tuleje krotoszynskie to te z THM to jaks lipa bo to jest 10 zł na jednej szt. a wał z ostrudy bo innego nie ma a co do tej in strukcji docierania to pewineg mechanika twierdzi ze ciągnik powinien jak on to powiedził przepracowc na postoju 50mtg co wy na to dodam ze gosc jest cenionym i dobrym mechanikem i nie słyszałem złego słowa o nim Ja kiedyś też swojemu c-360 dawałem na dotarcie ok 40-50mtg z tym że nie tak do końca na postoju zaraz po rozruchu silnik pracował na postoju ok 15 mtg potem jeżdził bez obciążenia do ok 30mtg,z chwilą gdy z tłumika przestało pluć olejem(żnak że pierscienie ułożyły się w tulejach) ciągnik dostawał lekkie prace np brony,transport lekkich towarów,potem stopniowo zwiększałem mu obciążenie do tych 50mtg(nie mówię że idealnie po 50mtg poszedł w ciężką pracę-mogło być wcześniej lub póżniej-to zależało od sezonu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 4 Maja 2007 Daje i to sporo Mniej pali mniej kopci ciszej chodzi i wogóle polecam to naprawde działaAle lepiej jeszcze dowalić mu ceramizer do oleju silnikowego razem gwarantuje wzrost mocy o 10%!!!! i zmniejszenie zużycia paliwa o 15%!!!!!!!!I lepsze osiągi na każdym biegu!!!! Na ulotce wszystko jest podane w km ile przejechac i jaką prędkoscią czy to mozna zastosowc na silnik po generalnym remoncie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 5 Maja 2007 już się kiedyś przejechałem na angielskim i wiecej go nie chce,założyłem krotoszyn silnik przepracował ok 1700mtg i jak narazie wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 5 Maja 2007 już się kiedyś przejechałem na angielskim i wiecej go nie chce,założyłem krotoszyn silnik przepracował ok 1700mtg i jak narazie wszystko jest okMógł bys cos wiecej napisac na temat tych zestawu THM???Jest az tak zły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 5 Maja 2007 już się kiedyś przejechałem na angielskim i wiecej go nie chce,założyłem krotoszyn silnik przepracował ok 1700mtg i jak narazie wszystko jest okMógł bys cos wiecej napisac na temat tych zestawu THM???Jest az tak zły No nie wiem czy jest aż taki zły,opisuje tylko jak było w moim przypadku po założeniu tego zestawu po jednym sezonie silnik zaczoł intensywnie brać olej(nie przegrzałem go).założyłem krotoszyn i jak narazie jest ok,może to pojedyńczy przypadek ale u mnie tak było,może pozostali forumowicze powiedzą ci coś wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 5 Maja 2007 No bo na tych tulejach poskładałem tydzien temu moją 60 i narazie stoi pod domem i sobie puka i troche mnie zaniepokoiła twoja wypowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 5 Maja 2007 No bo na tych tulejach poskładałem tydzien temu moją 60 i narazie stoi pod domem i sobie puka i troche mnie zaniepokoiła twoja wypowiedz Docieranie ciągnika na postoju to wręcz głupota. Pierścienie z cylindrami zamiast się docierać tylko się dopasują i to w temperaturze ponożej normalnej temperatury pracy. Po takim dotarciu ciągnik albo będzie słabo ciągnął (będzie dochodziło do zacierania się pierścieni) albo pod wpływem dużego obciążenia dotrze się (przytrze) ponownie ale wtedy luzy między pierścieniami a cylindrami będą za duże i straci na mocy. Poza tym przy docierani powinny mieć miejsce zmienne obroty silnika, oczywiście nie można go zbytnio obciążać i przegrzewać.Kiedyś mój znajomy docierał MZETZ 251 nie dając za dużo gazu i nie przekraczjąc 80km/h. Jakie było jego zdziwieni gdy po okresie docierania jego motor nie jechał szybciej niż 100 km/h (normalnie to można było i 130) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 5 Maja 2007 No bo na tych tulejach poskładałem tydzien temu moją 60 i narazie stoi pod domem i sobie puka i troche mnie zaniepokoiła twoja wypowiedz Nie mam podstaw twierdzić ze zestaw który założyłeś jest zły,ja tylko opisałem ci swój przypadek z 'angielskim'zestawem,dobrze go podlej i napewno bedzie ci chodził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 5 Maja 2007 Dzisiaj zawiozłem moją 60 do mechanika i okazało sie to nie jest c360 tylko c355 na forum widzialem ze to rózni sie mocą silnka ze 60 ma 52KM a 55 45KMale u mnie na tej tabliczce pisze ze jest c360 czym wizualnie rózni silnk 60 od 55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 5 Maja 2007 Wizualnie to niczym.Na tabliczce na silniku jaki jest typ silnika??C-360 ma silnik typu S-4003.Jak masz silnik takiego typu to jest to silnik C-360,ajak masz silnik typu S-4002 to jest to silnik C-355. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 5 Maja 2007 Wizualnie to niczym.Na tabliczce na silniku jaki jest typ silnika??C-360 ma silnik typu S-4003.Jak masz silnik takiego typu to jest to silnik C-360,ajak masz silnik typu S-4002 to jest to silnik C-355.No teraz to nie pamiętam ale miałem zmieniany blok a na starym to nie wiem co pisało nie pamiętam a natym sprawdze a jesli będe miał blok od c355 do jest to 55 a nie 60 i ma 52KM??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 5 Maja 2007 Jak wszystko w silniku jest od 355 to jest to 355 bo blok to ci konikow nie doda...ale jak rozrzad jest od 360 to będzie mial 52KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 5 Maja 2007 Sory,że nie w jednym poście,ale jakoś zapomniałem dopisać.Moja 60(kupiona w PGR) to właściwie jest 355,bo jak sprawdzałem w papierach to niby silnik zmienili na S-4003 (C-360) ale tak nie jest,bo zmienili tylko tabliczkę znamionową na silniku(widać jak cholera) ale zapomnieli zmienić tabliczkę koło bezpieczników i pisze,że jest to C-355.Mendy PGR-owskie zmieniły jeszcze licznik więc u mnie nastukałem 1600mth a w papierach pisze,że ten ciągnik zrobił w PGR 4700mth.Wychodzi z tego przebieg 6300mth a następstwem tego przebiegu (i dbałości w PGR) jest spalanie oleju,stukanie wału i pompa do regeneracjii...Tak więc moja 60 a właściwie 355 kwalifikuje się już do remontu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 5 Maja 2007 czyli wizualnie sam nie odróznie 60 od 55 zapytm sie mojego mechanika bo dzis nie było czasu zobaczymy jaki z niego fachowiec z tego co wiem to w mojej okolicy najlepszy : a z tym rozrządem to niemam pojęcia ale skoro w papierach miłem ze c360 to silnik chyba tez wszystke czesci były przekładane z jednego bloku do drugiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 5 Maja 2007 czyli wizualnie sam nie odróznie 60 od 55 zapytm sie mojego mechanika bo dzis nie było czasu zobaczymy jaki z niego fachowiec z tego co wiem to w mojej okolicy najlepszy : a z tym rozrządem to niemam pojęcia ale skoro w papierach miłem ze c360 to silnik chyba tez wszystke czesci były przekładane z jednego bloku do drugiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 5 Maja 2007 Jak miałeś silnik od 355 a blok został zmieniony a reszta częsci silnika 355 została do niego przełożona to dalej jest to 355. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 5 Maja 2007 Witam.Przy C-360 kręcąc lekko nkierownica na postoju przednia oś chodzi do tyłu i przodu i słychac sukanie. Chce sie za to zabrac i może mi ktoś powiedzieć co tam może być za przyczyna. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 5 Maja 2007 @Izydor: Tuleja dystansowa na przedniej ośce, to Twój problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach