lukano 0 Napisano 5 Maja 2007 Jesli ktos jest zinteresowny instrukcją napraw do C360 i 3P to jutro ewentualnie w poniedziałek będe ja miał zeskanowaną i udostępnie ja z darmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 6 Maja 2007 o byloby milo, raz skanowalem ksiazke (nie mozna jej bylo kupic, a skads trzeba bylo miec jej zawartosc) mozolna robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 6 Maja 2007 Hej lukano jak możesz byłoby extra jakbyś udostępnił ja na necie żeby ściągnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 6 Maja 2007 Jesli ktos jest zinteresowny instrukcją napraw do C360 i 3P to jutro ewentualnie w poniedziałek będe ja miał zeskanowaną i udostępnie ja z darmo Jeżeli waszmość okaże chęć to ja byłbym chętny .Szukałem w okolicznych sklepach z częściami i w żadnym nie było instrukcji napraw do C-360.Byłbym bardzo wdzięczny za przesłanie skanu,bo ostatnio mój traktor nie jest bezawaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 6 Maja 2007 Jak wszystko w silniku jest od 355 to jest to 355 bo blok to ci konikow nie doda...ale jak rozrzad jest od 360 to będzie mial 52KM.A czym sie różni rozrząd c-355 od c-360?moim zdaniem jest taki sam,'mniejsza moc'c-355 spowodowana jest tym że ciągnik ten jest szybszy od c-360 chodzi mi tu o pzrełożenia na zwolnicach(c-355 ma takie zwolnice jak c-4011) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 6 Maja 2007 Z tym rozrządem to tak napisałem,bo pomyślałem,że skoro 4011 ma 45KM i nie różni sie niczym od 360 oprócz mocy to tak samo jest z 4011.Bardzo dużo osób mówi,że w 4011 i 355 da się zwiększyć moc poprzez zmianę rozrządu na ten od 360.Więc prosty wniosek- 4011 i 355 różni się od 360 mocą co jest spowodowane innym rozrządem (a może innym ustawieniem ) Co do zwolnic to też się niezgodze,bo wujek ma 4011 i jak robiliśmy próbę to 4011 był szybszy na każdym biegu od mojego 355.Znów prosty wniosek- 355 różni się od 360 tylko mocą a nie zwolnicami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 6 Maja 2007 Z tą mocą 4011 i 360 to nie do końca prawda. W instrukcji 4011 podają moc 42KM na haku. Nie wiem jaka jest definicja mocy na haku, ale domyślam się że chodzi o moc silnika pomniejszoną o sprawność przekładni (skrzynia, zwolnice, tylni most) i dlatego jest mniejsza od mocy nominalnej silnika (bo taką podaje się dla 360). Tak więc różnic w wałku rozrządu też nie ma. 4011 ma szybsze w stosunku do 355 i 360 zwolnice. 355 były produkowane z okrągłą osią przednią a silnik miał odśrodkowy filtr oleju (jak w 385). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 6 Maja 2007 Z tym rozrządem to tak napisałem,bo pomyślałem,że skoro 4011 ma 45KM i nie różni sie niczym od 360 oprócz mocy to tak samo jest z 4011.Bardzo dużo osób mówi,że w 4011 i 355 da się zwiększyć moc poprzez zmianę rozrządu na ten od 360.Więc prosty wniosek- 4011 i 355 różni się od 360 mocą co jest spowodowane innym rozrządem (a może innym ustawieniem ) Co do zwolnic to też się niezgodze,bo wujek ma 4011 i jak robiliśmy próbę to 4011 był szybszy na każdym biegu od mojego 355.Znów prosty wniosek- 355 różni się od 360 tylko mocą a nie zwolnicami.[/quot Ursus c-355 to starsza wersja ursusa c-360,ciągniki te różnią sie następującymi elementami:w c-355 przednie koła są 18-ki a w c-360 16-ki,w nowszych modelach c-360 w odróżnieniu do c-355 zakładano płaską oś,silnik w obu ciągnikach jest taki sam(c-4011 też ma taki sam silnik z wyjątkiem filtru oleju który składa się z dwu kielichów któty nie jest wymienialny tylko myty),nie czepiając się już szczegółów tego typu że c-355 ma jeszcze inne lampy na błotnikach to c-360 ma inny rozdzielacz w podnośniku,natomiast wracając do zwolnic to c-355 ma o jeden ząbek więcej na małym kole zębatym w wyniku czego ma większe przełożenie i jest bezkompromisowo szybszy od c-360.Prosty wniosek C-360 dlatego wydaje się mocniejszy bo jest ciut wolniejszy,osobiście mam c-355 jak sie przesiadłem na kolegi c-360 gdy wrzuciłem mu 5 to miałem takie wrażenie jakbym swoim jechał tak 4,5.silnik pracował na max obrotów a ciągnik tylko tylko jechał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 6 Maja 2007 Z tym rozrządem to tak napisałem,bo pomyślałem,że skoro 4011 ma 45KM i nie różni sie niczym od 360 oprócz mocy to tak samo jest z 4011.Bardzo dużo osób mówi,że w 4011 i 355 da się zwiększyć moc poprzez zmianę rozrządu na ten od 360.Więc prosty wniosek- 4011 i 355 różni się od 360 mocą co jest spowodowane innym rozrządem (a może innym ustawieniem ) Co do zwolnic to też się niezgodze,bo wujek ma 4011 i jak robiliśmy próbę to 4011 był szybszy na każdym biegu od mojego 355.Znów prosty wniosek- 355 różni się od 360 tylko mocą a nie zwolnicami.[/quot Ursus c-355 to starsza wersja ursusa c-360,ciągniki te różnią sie następującymi elementami:w c-355 przednie koła są 18-ki a w c-360 16-ki,w nowszych modelach c-360 w odróżnieniu do c-355 zakładano płaską oś,silnik w obu ciągnikach jest taki sam(c-4011 też ma taki sam silnik z wyjątkiem filtru oleju który składa się z dwu kielichów któty nie jest wymienialny tylko myty),nie czepiając się już szczegółów tego typu że c-355 ma jeszcze inne lampy na błotnikach to c-360 ma inny rozdzielacz w podnośniku,natomiast wracając do zwolnic to c-355 ma o jeden ząbek więcej na małym kole zębatym w wyniku czego ma większe przełożenie i jest bezkompromisowo szybszy od c-360.Prosty wniosek C-360 dlatego wydaje się mocniejszy bo jest ciut wolniejszy,osobiście mam c-355 jak sie przesiadłem na kolegi c-360 gdy wrzuciłem mu 5 to miałem takie wrażenie jakbym swoim jechał tak 4,5.silnik pracował na max obrotów a ciągnik tylko tylko jechałc-355 miały jeszcze odśrodkowy filtr oleju taki jak w mtz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 6 Maja 2007 Mam pytanie odnośnie końcówek wtryskiwaczy.problem jest w tym że ze 4 lata temu robiłem kapitalke i jak przyszedł od mechanika to lekko kopcił na jasny kolor a właśnie wtryskiwacze nie były zmieniane.Pompa paliwowa jest nowa więc to nie jej wina,silnik nie bieże oleju i mam mocy od groma tylko denerwuje mnie że kopci.Jak myślicie czy to może być to? Czym objawia się zużycie końcówek wtryskiwaczy i czy dam rade to sam wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 6 Maja 2007 Kolego Macin2. Na jakiej podstawie twierdzisz, że 355 ma na małym kole w zwolnicy 1 ząb więcej? Czy dysponujesz instrukcją do tego ciągnika mówiącą o przełożeniu zwolnicy?Wiem na pewno, że 4011 ma na małym kole 12 zębów, na dużym zaś 55 (przełożenie 4,5833 wg instrukcji), 360 ma odpowiednio 11 i 56 (5,0909). Jeżeli masz dane do 355, to je podaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 6 Maja 2007 Dla łatwego zobrazowania różnicy prędkościprzy 2000 obr/min 4011 jedzie 10 km/h, 360 tylko 9 km/h (dokładnie 9,01) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 6 Maja 2007 Mam pytanie odnośnie końcówek wtryskiwaczy.problem jest w tym że ze 4 lata temu robiłem kapitalke i jak przyszedł od mechanika to lekko kopcił na jasny kolor a właśnie wtryskiwacze nie były zmieniane.Pompa paliwowa jest nowa więc to nie jej wina,silnik nie bieże oleju i mam mocy od groma tylko denerwuje mnie że kopci.Jak myślicie czy to może być to? Czym objawia się zużycie końcówek wtryskiwaczy i czy dam rade to sam wymienić?Jeśli kopci nie ma mocy, to wyczyść filtr powietrza, a jeśli to nie pomoże, to dopiero wtedy możesz próbować z wtryskami, bo to o wiele droższa przyjemnośc, jak wymycie filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 6 Maja 2007 Moim zadniem to nie filtr, bo kopci na sino a z tego co Gelw napisał, to ciągnik ma moc. Ale wyczyszczenie filtra na pewno nie wyjdzie mu na złe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 6 Maja 2007 A myślisz że nie czyściłem.... ba nawet olej zmieniłem,dlatego myśle że to może przez to.Niech ktoś napisze czym sie objawia zużycie końcówek wtryskiwaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 6 Maja 2007 Z tego co ja wiem zuzyte koncuwki wtryskiwaczy objawija sie bodczas ostrego dodania gazu strugą biłego dymu z komina a jesli chcesz sprawdzis koncuwki w prosty sposób to na zapolonym cigniku poluzuj pojedynczo rurke doprawdzające paliwo do wtryskiwacza jesli ciągnik zaraguje tzn lekko go zmuli to jako tako jeszcze działa a jesli nie zaraguje to koncuwka do wymiany tak po kolei sprawdzasz wszystkie koncuwki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 6 Maja 2007 acha zpomniałem sam to napewno nie wymienisz bo musisz miec do tego odpowiedni sprzet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 6 Maja 2007 Marcin2, MarcinC-360, bogdan28 już kiedyś o tym pisałem:"Ciągnik C-355, produkowany również w wersji C-355M, wersja rozwojowa C-4011 i poprzednik Ursusa C-360 (różniącego się od protoplasty głównie kosmetyką i zwiększoną mocą z 45 KM do 52 KM dzięki zmianie rozrządu). Istotne zmiany w C-360 w stosunku do modelu poprzedniego C-355: wprowadzono siedzisko kierowcy typu „Grammer", ustawiono szybką wymianę zaczepu wahliwogo na zaczep do przyczep jednoosiowych, poprawiono układ hamulcowy, zunifikowano obciążniki przednie i tylne z C-330, wprowadzono silnik o mocy 30,2 kW." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 6 Maja 2007 Po wymianie trybów przekładni głównej i dobrej regulacji nie powinna ona teoretycznie wcale wyć? Bo po moim ustawianiu nadal wyje (chociaż o ponad połowę mniej) i to na pewno przekładnia główna a nie zwolnice. Jak ustawiałem to mi się wydawało że tryb atakujący za mocno wystaje do tyłu ciągnika (tak ze 3mm za mocno był wysunięty) i wyjąłem jedną z podkładek dystansowych spod wałka ataku. Teraz się martwie że niepotrzebnie, bo orginalny tryb też był tak wysunięty. Myślę czy nie rozebrać jeszcze raz i podłożyć tą podkładkę. Dodam że były tam dwie grubsze (chyba po 0,5mm) i ta jedna co ją wyjąłem cieńsza (chyba 0,2mm). Doradźcie co robić, bo narazie to zrobiłem z 15 kilometrów dopiero na tym ustawieniu. A luz międzyzebny według kartki (aby nie przecinał). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 6 Maja 2007 Marcin2, MarcinC-360, bogdan28 już kiedyś o tym pisałem:"Ciągnik C-355, produkowany również w wersji C-355M, wersja rozwojowa C-4011 i poprzednik Ursusa C-360 (różniącego się od protoplasty głównie kosmetyką i zwiększoną mocą z 45 KM do 52 KM dzięki zmianie rozrządu). Istotne zmiany w C-360 w stosunku do modelu poprzedniego C-355: wprowadzono siedzisko kierowcy typu „Grammer", ustawiono szybką wymianę zaczepu wahliwogo na zaczep do przyczep jednoosiowych, poprawiono układ hamulcowy, zunifikowano obciążniki przednie i tylne z C-330, wprowadzono silnik o mocy 30,2 kW."Co masz na myśli mówiąc zmiana rozrządu-tzn że wałek ma w innym miejscu krzywki i są inne kątu otwarcia zaworów?Twierdzisz że zwolnice w c-355 są identyczne jak w c-360? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 6 Maja 2007 Kolego Macin2. Na jakiej podstawie twierdzisz, że 355 ma na małym kole w zwolnicy 1 ząb więcej? Czy dysponujesz instrukcją do tego ciągnika mówiącą o przełożeniu zwolnicy?Wiem na pewno, że 4011 ma na małym kole 12 zębów, na dużym zaś 55 (przełożenie 4,5833 wg instrukcji), 360 ma odpowiednio 11 i 56 (5,0909). Jeżeli masz dane do 355, to je podaj.Nie mam konkretnych danych teoretycznych ale mam za to dane praktyczne bo już ten temat nie raz przerabiałem(nawet sam posiadam ursusa c-4011 1965r,c-355 1972r,i c-360 1976r).mów co chcesz ale c-360 nie ma polotów w prędkości do c-4011 i c-355 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 7 Maja 2007 ja też jestem pewny że 355 jest szybszy od 360, z doświadczenia na trójce siałem kiedyś swoją 360 na trójce a sąsiad obok 355 zboże on i ja poznaniakami i odstawiał mnie że hej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 7 Maja 2007 Mam juz ten skan czy ktos zna jakis serwer gdzie mozna by ja wrzucic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 7 Maja 2007 A mógłbys na pocztę przesłać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 7 Maja 2007 Mam pytanie szczególnie do mechaników Może jest to dziwne pytanie i pomysł ale może da rade to zrobić.Mianowicie chodzi mi o zwiększenie mocy silnika przez wrzucenie kplt. naprawczych od Zetora 7011 i zwiększenie dawki paliwa.Dało radę by to zrobić??Trzeba by chyba trochę blok w miejscu tuleji zeszlifować czy coś,bo Zetor ma większe rozmiary tłoka i jego skok (chyba 102x110 a C-360 ma 95x110).Pytam się o to,bo silnik mi się kończy więc należałoby remont zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach