bogdan28 0 Napisano 9 Maja 2007 Nie wiecie czy mozna jeszcze kupic jeszcze kasete do filtra do C360 starego typu??? Raczej nie, od wielu lat w sprzedaży są tylko filtry nowego typu, starych nie uświadczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 9 Maja 2007 A te filtry nie był monotowany w innych maszynach a mógł by ktos sprawdzic jaki to jest typ filtra bo jest to na nim na pisane ale u mnie jest to nie czytelne???Jak nie to jestem zinteresowany kupnem nowego filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 9 Maja 2007 Z tego co ja wiem zuzyte koncuwki wtryskiwaczy objawija sie bodczas ostrego dodania gazu strugą biłego dymu z komina a jesli chcesz sprawdzis koncuwki w prosty sposób to na zapolonym cigniku poluzuj pojedynczo rurke doprawdzające paliwo do wtryskiwacza jesli ciągnik zaraguje tzn lekko go zmuli to jako tako jeszcze działa a jesli nie zaraguje to koncuwka do wymiany tak po kolei sprawdzasz wszystkie koncuwkiNo więc sprawdziłem dzisiaj według twojej instrukcji i nie zareagował na to.Z jednej tylko lekko pyknoł i normalnie chodził a ropa sie lała...Czyli co z tego wynika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 9 Maja 2007 No więc sprawdziłem dzisiaj według twojej instrukcji i nie zareagował na to.Z jednej tylko lekko pyknoł i normalnie chodził a ropa sie lała...Czyli co z tego wynika A na jaki kolor kopci bo jak ja mi lały koncówki to po ostrym dodaniu gazu bardzo intensywnie kopcił na biławo a u ciebie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 9 Maja 2007 Jak to nie zareagował po lekkim obluzowanie nakrętki(z umiarem) od dopływu paliwa (tylko to trzeba robić poklei )powinien zareagować powinno go przymulić albo tak jakby zwolnił trzeba się dobrze wsłuchać??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 9 Maja 2007 W moim 7211 jak padły 2 końcówki to kopcił na białawo tak jak napisał Kamil a do tego spaliny miały zapach ropy, no i oczywiście stracił moc (2 cylindry nie pracowały w ogóle). Poza tym sprawdzanie odkręcając kolejno przewody to dobry sposób, ja też tak robiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 9 Maja 2007 Coś koło tego,tylko,że jak ci wtryski leją to ci traktor kopci (poprostu kopci),więc luzujesz przewody tak aby ropa wypłyneła(po koleji) i np.jeśli poluzujesz 1 rurkę(odcinasz dopływ paliwa do danego cylindra) i nie ma żadnej reakcji (kopci dalej) luzujesz 2 rurkę i on przestaje kopcić to jest to oznaka,że wtryskiwacz w 2 garze leje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 9 Maja 2007 Moim sposobem mozna który wtrysk nie pracuje wcale albo bardzo słabo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiizz 0 Napisano 9 Maja 2007 Czy jet możliwoś zwiększenia ciśnienia na końcówkach, tak aby wywrotka szybciej się podnosiła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 9 Maja 2007 Rozwodzicie się nad sprawdzaniem końcówek ale po co. Jeżeli ktoś się na tym nie zna to i tak nic mu nie pomoże. Straty w zużyciu paliwa spowodowane jazdą na chociażby lekko przytkanych końcówkach są dużo większe niż wymiana wszystkich na nowe gdy są jakieś problemy. A jak chcecie sprawdzić ciśnienie wtrysku, też na słuch?? Czy macie jakiś problem z wykręceniem wszystkich wtryskiwaczy? Jeżeli nie chcecie czy nie możecie zawieżć ich do najbliższej bazy PKS celem sprawdzenia (i na piwo albo dwa trzeba dać) to przykręćcie je do rurek i przekonajcie się naocznie, która jak podaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 9 Maja 2007 Czy jet możliwoś zwiększenia ciśnienia na końcówkach, tak aby wywrotka szybciej się podnosiła? A jakie ciśnienie masz obecnie??Gdy masz dobry układ hydrauliczny, ciśnienie powinno dochodzić do 15MPa (przy takim puszczają zawory bezpieczeństwa). Jeżeli wyrotka za wolno się podnosi to nie ma to związku z ciśnieniem a z wydatkiem pompy. No chyba, że dźwigasz ciężary znacznie przekraczające ładowność tej wywrotki, wtedy musisz mieć większe ciśnienie ale konstrukcja ramy może nie wytrzymać. Napisz coś więcej, jaki masz problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam 0 Napisano 11 Maja 2007 Mam tajie pytanie.Ile wchodzi oleju do silnika da 360 3P?a ile do skrzyni?pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 11 Maja 2007 25 litrów ( 31 przy pracy podnosnikiem w terenie górzystym) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 11 Maja 2007 a i do silnika 6,8 l max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 11 Maja 2007 swój przypadek z 'angielskim'zestawem,dobrze go podlej i napewno bedzie ci chodził nie rozumie co zanczy dobrze go podlej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 11 Maja 2007 swój przypadek z 'angielskim'zestawem,dobrze go podlej i napewno bedzie ci chodził nie rozumie co zanczy dobrze go podlej Jak to-nie wiesz co to znaczy?stawiasz flachę na stół... reszte sie domyślasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 11 Maja 2007 [quote name="Macin2Nie mam konkretnych danych teoretycznych ale mam za to dane praktyczne bo już ten temat nie raz przerabiałem(nawet sam posiadam ursusa c-4011 1965r' date='c-355 1972r,i c-360 1976r).mów co chcesz ale c-360 nie ma polotów w prędkości do c-4011 i c-355[/quote] A mam do Ciebie pytanie. Czy Twoja 4011 jest szybsza od 355 (oczywiście przy tych samych obrotach silnika)??Bogdan28 pytałem się dziś w agromie odnośnie tych zwolnic w c-355 i już jest wszystko jasne,c-355 były w dwóch wersjach w jednej były zwolnice takie jak w c-4011 a w drugiej jak w c-360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 12 Maja 2007 Jest szybsza (a przynajmniej była) od 355 mojego wujasa, zanim ten nie zmienił jednej zwolnicy. Trochę dziwna sprawa, bo przed wymianą jego 355 była mulasta jak 902 a po wymianie daje jak 4011. Z tego wniosek, że już wcześniej miała wstawioną jedną zwolnicę od 4011. Ta jego 355 jest z 1974r.Nie sądzę aby fabrycznie fabrycznie mogło dojść do pomyłki w zwolnicach, ale znając mojego wujasa i jego niezbyt tęgi łeb, musiał już wcześniej kombinować coś ze zwolnicami, ale gdy go spytać to nie przypomina sobie takiej sytuacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil2828 0 Napisano 12 Maja 2007 Od kiedy zaczeto produkowac C355 i do kiedy je produkowano???i od kiedy zaczeto produkowac C360?? i do kiedy je produkowano??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 12 Maja 2007 Od kiedy zaczeto produkowac C355 i do kiedy je produkowano???i od kiedy zaczeto produkowac C360?? i do kiedy je produkowano??? http://www.conedata.net Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lanz buldog 0 Napisano 12 Maja 2007 Zwoplnice zwolnicami ,ale są tez dwa typy półosi roznia się illoscia zębów o 1 i w tym tkwi roznica szybkości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 12 Maja 2007 Instrukcja naprawy do C360-3P do pobrania jest w dwóch częściach http://www.uploading.com/files/0ATSOTE4/Instrukacja_naprawy_do_C360_3P_czesc_1.rar.html http://www.uploading.com/files/LPSY9Z88/Instrukcja_naprawy_do_C360_3P_czesc_2.rar.html Ps. Pod pięcioma obrazkami jest START DAWNLOAD na niebieskim tle przepisujemy kod z obrazka i pobieramy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 12 Maja 2007 Jakby nie chciało pobrac za pierwszym razem to klikamy w tym samym miejscu na przycisk Click here to download Download will start during 5-30 seconds after click.Troche to trwało ale wzne ze jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 12 Maja 2007 A masz nstrukcję napraw do zwykłej 60?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 12 Maja 2007 To jest instrukcja do C360 i w dodatku do 3P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach