szczewko 0 Napisano 16 Maja 2007 jak jest 0,9-1atm w polu jest duzo wiekszy uciag.opona sie wtedy tak ładnie rozlewa na glebie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MariuszP 0 Napisano 17 Maja 2007 Mam pytanie czy ta redukcja będzie pasowała do C-360 http://www.allegro.pl/item196232992_redukcja_lacznik_walka_wom_do_ciagnika.html#photo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 17 Maja 2007 Mam pytanie czy ta redukcja będzie pasowała do C-360 http://www.allegro.pl/item196232992_redukcja_lacznik_walka_wom_do_ciagnika.html#photo ale to jest przedłużka a nie redukcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MariuszP 0 Napisano 18 Maja 2007 Mam pytanie czy ta redukcja będzie pasowała do C-360 http://www.allegro.pl/item196232992_redukcja_lacznik_walka_wom_do_ciagnika.html#photo ale to jest przedłużka a nie redukcja. Maz racje chodzi mi właśnie o przedłużke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtin 0 Napisano 20 Maja 2007 Dzienx za te instrukcje napraw właśnie ściągam 2 na raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtin 0 Napisano 20 Maja 2007 Tylko jeszcze mógł by być takie łaskawy i dać katalog części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 23 Maja 2007 Witam. Czy posiada ktoś zestawienie prędkości roboczych na poszczególnych biegach i obrotach do C-360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 23 Maja 2007 sciagnij sobie instrukcj naprawy tam wszystko jest napisane kilka postów wczesniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nexus17 0 Napisano 24 Maja 2007 Witam Mam do was wieka prosbe jak moge odpowietrzyc hamulce w Ursusie c-360?? bardzo prosze was o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 24 Maja 2007 Przy tylnym moście masz obudowy wałków(po bokach) i tam masz takie zaworki.Bierzesz klucz chyba 8 i luzujesz je.Pompujesz hamulcem i słyszysz jak powietrze uchodzi tymi zaworkami.Po odpowietrzeniu oczywiście je dokręć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 24 Maja 2007 @MarcinC-360: brawa, lepszego sposobu na jeszcze lepsze zapowietrzenie hamulców chyba nie ma, pomijając fakt że po takim zabiegu można od razu zabierać się za ściąganie zwolnic i zmiana wykładzin. A teraz prawidłowy sposób odpowietrzenia hamulców:1. Potrzebujesz jakiś pojemniczek na płyn hamulcowy odpowietrzany (który nie nadaje się do powtórnego wykorzystania), wężyk taki który dość ciasno będzie siedział na zaworku, i odpowiedni klucz rurkowy (chyba 8, z takimi uszami)2. Znajdujesz (najlepiej) po rurkach miejsca, gdzie one wchodzą, są tam właśnie cylinderki i zaworki do odpowietrzania (maja takie kapturki, przynajmniej powinny mieć)3. Zakładasz na zaworek odpowiedzialny za prawy lub lewy cylinderek wężyk i klucz rurkowy, a druga strona wężyka do pojemniczka. (Raczej powinieneś zacząć od prawego).4. Siadasz za kierownicą i zaczynasz pompować 2-3 razy, następnie przy 3 lub 4-tym razie trzymasz pedał hamulca i przekręcasz zaworek, poczujesz wtedy jak pedał opada niżej (przynajmniej powinien), zakręcasz zaworek, puszczasz pedał.5. Wykonujesz krok 4. kilka, kilkanaście razy.6. Przekładasz zestaw na drugi stronę, powtarzasz kroki 4. i 5. Aha, najlepiej robić to na rozłączonych/rozdzielonych hamulcach, a na końcu oba naraz popompować. Mam nadzieję, że dość jasno opisałem proces odpowietrzania i nie zastosujesz się do porady 'MarcinC-360' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 24 Maja 2007 Ja robiłem tak jak napisałem i jest dobrze,hamulce żyleta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekch 0 Napisano 25 Maja 2007 Teoretycznie 100 Mth ale możesz już przy 80 próbować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekch 0 Napisano 25 Maja 2007 Teoretycznie 100 Mth ale możesz już przy 80 próbować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekch 0 Napisano 25 Maja 2007 Witam! Nie mogę pozbyć się przedmuchu kompresji do układu chłodzącego. Ciągle z chłodnicy idą bąbelki powietrza. Wymieniłem juz połowe motoru i nie ma wiekszych efektów. Podejrzewam możliwość zaniżenia tulei cylindrowych. Czy jest może sposób na dokładny pomiar wartości i ile ona powinna wynosić przy rozebranym silniku aby po skręceniu byłan na wlaściwym miejscu? Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź. Może ktoś miał juz taki przypadek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 25 Maja 2007 Potrzebuję pilnie jaką predkość roboczą ma c-360 na III przy 1600 obr/min oraz na IV 1200 obr (biegi szosowe) - nie ma tego w instrkcji eksploatacji.Dzięki za szybka odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekch 0 Napisano 25 Maja 2007 Witam ponownieCzy ktoś posiada może instrukcję napraw do C-360 w formie elektronicznej.Jeżeli tak prosiłbym o przesłanie na mailaZ góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 25 Maja 2007 Przejrzyj parę postów wstecz bo lukano zamieścił właśnie instrukcje do 360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 25 Maja 2007 Witam! Nie mogę pozbyć się przedmuchu kompresji do układu chłodzącego. Ciągle z chłodnicy idą bąbelki powietrza. Wymieniłem juz połowe motoru i nie ma wiekszych efektów. Podejrzewam możliwość zaniżenia tulei cylindrowych. Czy jest może sposób na dokładny pomiar wartości i ile ona powinna wynosić przy rozebranym silniku aby po skręceniu byłan na wlaściwym miejscu? Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź. Może ktoś miał juz taki przypadek? Wystawanie kołnierza ponad korpus które po docisnieciu tulei do korpusu siła 100kG powino wynosic 0,02-0,06 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 25 Maja 2007 @MarcinC-360: brawa, lepszego sposobu na jeszcze lepsze zapowietrzenie hamulców chyba nie ma, pomijając fakt że po takim zabiegu można od razu zabierać się za ściąganie zwolnic i zmiana wykładzin. A teraz prawidłowy sposób odpowietrzenia hamulców:1. Potrzebujesz jakiś pojemniczek na płyn hamulcowy odpowietrzany (który nie nadaje się do powtórnego wykorzystania), wężyk taki który dość ciasno będzie siedział na zaworku, i odpowiedni klucz rurkowy (chyba 8, z takimi uszami)2. Znajdujesz (najlepiej) po rurkach miejsca, gdzie one wchodzą, są tam właśnie cylinderki i zaworki do odpowietrzania (maja takie kapturki, przynajmniej powinny mieć)3. Zakładasz na zaworek odpowiedzialny za prawy lub lewy cylinderek wężyk i klucz rurkowy, a druga strona wężyka do pojemniczka. (Raczej powinieneś zacząć od prawego).4. Siadasz za kierownicą i zaczynasz pompować 2-3 razy, następnie przy 3 lub 4-tym razie trzymasz pedał hamulca i przekręcasz zaworek, poczujesz wtedy jak pedał opada niżej (przynajmniej powinien), zakręcasz zaworek, puszczasz pedał.5. Wykonujesz krok 4. kilka, kilkanaście razy.6. Przekładasz zestaw na drugi stronę, powtarzasz kroki 4. i 5. Aha, najlepiej robić to na rozłączonych/rozdzielonych hamulcach, a na końcu oba naraz popompować. Mam nadzieję, że dość jasno opisałem proces odpowietrzania i nie zastosujesz się do porady 'MarcinC-360' jeszcze mogę dodać że jak zakładasz nowe pompki hamulcowe to lepiej je sobie zalej płynem przed montażem po potem to ciężko im zassać płyn ze zbiorniczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 26 Maja 2007 jeszcze mogę dodać że jak zakładasz nowe pompki hamulcowe to lepiej je sobie zalej płynem przed montażem po potem to ciężko im zassać płyn ze zbiorniczka. Popuszczasz po kolei śruby i nie ma takiego problemu. Na marginesie koszt gum uszczelniaczy na jeden element 15 zł a 1 kompletna pompka 27 zł u nas także lepiej od razu chyba nowe i na jakiś czas święty spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 26 Maja 2007 Mam takie pytanko ile wytrzyma silnik robiony na orginalnych czesciach chodzi mi mniej wiecej o ile mtg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 26 Maja 2007 Mój na orginałach wytrzymał 6000mth i już olej bierze i słabszy jakiś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 26 Maja 2007 6000 mth to dobry wynik jak na 360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 27 Maja 2007 Siemka wczoraj w C360 padło mi sprzęgło w koszeniu kosiarką do gałęzi,tarcze dopiero miały 2 lata a już spaliły sie to dlatego że jak odkręciłem okienko to był za mały luz ustawiony( bo mechanik, którego uważałem za ok ustawil za mały luz i przypalało tarcze ,no i lożysko oporowe szlak szczelił) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach