Alberto 0 Napisano 11 Czerwca 2007 Ale różowego płynu do spryskiwaczy to nie widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Czerwca 2007 Ale różowego płynu do spryskiwaczy to nie widziałemZ biedronki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 11 Czerwca 2007 Mam 10 litrów borygo do -35 ale do układu chłodzacego łacznie chyba wchodzi 11 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maja 0 Napisano 11 Czerwca 2007 To śmiało możesz dolać litr wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 11 Czerwca 2007 Ale różowego płynu do spryskiwaczy to nie widziałemletni orlenowski jest taki różowawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przekeeeek 0 Napisano 12 Czerwca 2007 mam pytanko: czy do c-360 pasuje ta pompa? http://www.hylmet.tuchola.pl/zetwzm.html , bo ta http://www.hylmet.tuchola.pl/zethyd.html podobno pasuje...??? zależy mi na jak największym wydatku oleju bo sześćdziesiątka pracuje z turem. czy musiałbym coś przerabiać? proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiizz 0 Napisano 12 Czerwca 2007 Zamirzam wymienić olej w silniku, jaki brędzie najlepszy?Dodam, że w tej chwili jerzdze na superolu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 12 Czerwca 2007 Zostań na Superolu.Lepszy olej możesz zastosować po remoncie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 12 Czerwca 2007 milvus albo turdus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 13 Czerwca 2007 siemanko, olej do silnika to Texaco 15w35 nie czarnieje tak szybko jak superol do następnej wymiany można nim prawie 300mth nakręcić ogólnie polecam ten olej ferguson też nim jest zalany, no i ciapek , znajomy mechanik texo przywozi mi po10zł/litr a w sklepie jest u mne w okolicy nawet do 15zł za litrę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 13 Czerwca 2007 wie ktoś jak montuje się pierścień uszczelniający na podnośniku (chodzi mi oto którą stroną montuje sie gumowe bo z jednej strony są szersze a z drugiej węrzsze)tak więc szerszym w którą stronę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 13 Czerwca 2007 wie ktoś jak montuje się pierścień uszczelniający na podnośniku (chodzi mi oto którą stroną montuje sie gumowe bo z jednej strony są szersze a z drugiej węrzsze)tak więc szerszym w którą stronę szersza strona do komory cićnieniowej czyli tam gdzie spręża sie olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 15 Czerwca 2007 oddałem głowice do serwisu i wszystko jest ok. W piątek zaciągłem ciągnik do mechanika, wyjął tłoki i jedyna możliwa przyczyna jaką znalazł jest taka że pierścienie na jednym z tłoków ustawiły się w jednym rzędzie, jeden pod drugim i się zakleszczyły i to mogła być przyczyna że nie zgarniały oleju tylko go wyrzucały ale pierścienie i tak mi wymieni i panewki też. jutro odbieram maszyne Włodek jak tam twoja c-360 pochwal się czy już jest wszystko w porządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nexus17 0 Napisano 17 Czerwca 2007 WitamMAm takie pytanie nabylem teraz c-c60 i rotacyjna ale w tym jest broblem ze nie wiem jak mam wlanczyc te 540obr/min jak mam te wajchy ustawic?? prosze o pomoc a najlepiej zdjecie: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 17 Czerwca 2007 Jak siedzisz patrzysz na te wajch: prawa-włączanie biegów terenowych(nic nie przestawiaj),rozłączanie napędu.Lewa to właśnie włączanie WOM,ustaw wajchę na sam dół to właczysz WOM,jak chcesz wyłączyć to tą wajchę dajesz do samej góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoSS 0 Napisano 17 Czerwca 2007 Jak siedzisz patrzysz na te wajch: prawa-włączanie biegów terenowych(nic nie przestawiaj),rozłączanie napędu.Lewa to właśnie włączanie WOM,ustaw wajchę na sam dół to właczysz WOM,jak chcesz wyłączyć to tą wajchę dajesz do samej góry. nie mam 360 ale jak tą wajchę da na samą górę to się chyba obroty zależne wom włączy?? a do tego ruszyć na wstecznym jak wałek się kręci i po skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 17 Czerwca 2007 Jak wajcha jest NA SAMEJ GÓRZE to jest WOM wyłączony,ale jak jest o jedno położenie niżej (nie na samej górze) to są obroty zależne.U mnie nie da się od razu wyłączyć WOM tylko najpierw włączyć zależne i dopiero potem można wyłączyć.Przy kopaniu ziemniaków trzeba strasznie uważać z tym wyłączaniem( u mnie), bo można się tak załatwić jak napisałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 17 Czerwca 2007 Jak wajcha jest NA SAMEJ GÓRZE to jest WOM wyłączony,ale jak jest o jedno położenie niżej (nie na samej górze) to są obroty zależne.U mnie nie da się od razu wyłączyć WOM tylko najpierw włączyć zależne i dopiero potem można wyłączyć.Przy kopaniu ziemniaków trzeba strasznie uważać z tym wyłączaniem( u mnie), bo można się tak załatwić jak napisałeś. to masz jakąś nietypową tą 60 bo robiłem już na 3-p, 4011 i 60 to zawsze było tak że jak pracuje się z WOM i chce się go wyłączyć wystarczy ruszyć dzwignią o jedno polożenie w górę i wałek się wyłączał nie było tam między tymi dwoma położeniami dzwigni obrów zależnych. (niezależne-wyłączony-zależne, ale nie niezalene-zależle-wyłączony WOM tego nie widziałem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 18 Czerwca 2007 Marcin a może masz 5 ustawień dźwigni WOMu? Pomiędzy WOM niezależnym i zależnym MUSI być luz. A ty z ustawienia nr 1 (niezależny WOM) przełączasz na 3 (WOM zależny) omijajac po drodze 2 (czyli luz) i dopiero 4 położenie traktujesz jako nominalne transportowe. Masz na pokrywie skrzyni rysunki albo chociaż kreski? Jeśli są (zapewne 5) to jest tak jak mowię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 18 Czerwca 2007 Pierdoły piszecie to jest tak: 1 - maksymalnie w przód: napęd niezależny WOM i pompy hydraulicznej2 - neutralne: napęd wyłączony3 - pośrednie: napęd zależny WOM4 - maksymalnie do tyłu: napęd pompy hydraulicznej zależny przez skrzynie przekładniową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 18 Czerwca 2007 U mnie jest tak jak napisałem (bynajmniej tak robię jak piszę) może coś ominołem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salmon 0 Napisano 18 Czerwca 2007 Panowie, nie we wszystkich C360 jest to ostanie górne położenie po prostu... A tu macie wyjątek z instrukcji, ktory z resztą chyba już kiedyś przytaczałem, mam nadzieję, że rozwieje wszystkie wątpliwości: "Dźwignię wału odbioru mocy można włączać i wyłączać tylko w czasie postoju ciągnika po wciśnięciu sprzęgła do drugiego oporu. Przy włączonym napędzie wału odbioru mocy, w czasie szybkiej jazdy ciągnikiem, należy wystrzegać się ostrych i nagłych skrętów.Napęd wału odbioru mocy przełącza się dźwignią 3 (rys. 3), która może mieć trzy położenia robocze.1. Dźwignia w pierwszym położeniu (całkowicie w przodzie) - napęd niezależny wału odbioru mocy i pompy hydraulicznej. Wał rozwija obroty 595 obr/min przy obrotach silnika 2200 obr/min. i obroty znormalizowane 540 obr/min. przy obrotach silnika 2000 obr/min. W czasie pracy można korzystać z wału odbioru mocy i pompy hydraulicznej oddzielnie albo jednocześnie. Zastosowanie napędu wałem odbioru mocy zależy od rodzaju pracy ciągnika:a) ciągnik w ruchu: wał odbioru mocy można wykorzystać do na¬pędu większości maszyn rolniczych, np, snopowiązałek, kombajnów do buraków, kopaczek do ziemniaków, kombajnów silosowych, maszyn do roztrząsania obornika, maszyn do wyrywania lnu itp.,b) ciągnik stoi: wał odbioru mocy można wykorzystać do napędu pompy nawadniającej, świdra ziemnego itp.,c) jednoczesne wykorzystanie napędu wału odbioru mocy i pompy hydraulicznej: napęd narzędzi rolniczych zawieszanych, itp.:2. Dźwignia w drugim położeniu (w kierunku do tyłu) ─ napęd wału odbioru mocy zależny od skrzyni biegów. Zastosowanie:a) ciągnik w ruchu: napęd przyczepy z osią napędzaną; należy wtedy stosować biegi zredukowane.b) ciągnik stoi (dźwignia reduktora w położeniu neutralnym): napęd przystawki pasowej.3. Dźwignia w trzecim położeniu (całkowicie do tyłu) ─ pompa hydrauliczna jest napędzana przez skrzynię biegów, a wał odbioru mocy jest wyłączony. Napęd ten stosuje się do maszyn z własnymi urządzeniami hydraulicznymi, którym należy dostarczyć oleju pod ciśnieniem w ilościach większych niż dostarcza go pompa przy napędzie niezależnym. Najwięcej oleju dostarcza pompa przy napędzie przez skrzynię biegów po włączeniu IV biegu. Napęd pompy przy włączonym V biegu jest niedopuszczalny.W położeniu neutralnym (między pierwszym i drugim położeniem) wszystkie napędy są wyłączone." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nexus17 0 Napisano 19 Czerwca 2007 Mam wielki problem z hamulcem lewym w c-360, poniewaz nie hamuje.. wymienilem przewod hamulcowy i lipa... napompuje a tam gdzies cos syczy przy tloczku tylko niue wiem co i w tedy nabiera powietrza . dokrecam mocno i nic.. prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorak 0 Napisano 19 Czerwca 2007 Panowie mam problem. Rozleciała się tarcza 2 stopnia. Z racji że nie miałem czasu robił mi to pewien jegomość ale chyba nie za bardzo kuma bo jak mi poskręcał to teraz nie rozłącza mi wałka. Po wyregulowaniu na sprzęgle dalej to samo - wogóle nie reaguje 2 stopień. Dziś będę rozbierał jeszcze raz ale już sam. Co może być tego przyczyną ?? aaa jeszcze jedno tarcza dłuższą częścią do silnika czy do skrzyni bo oczywiście koleś nie pamięta jak rozbierał a w książce się nie mogę dopatrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 19 Czerwca 2007 Pierdoły piszecie to jest tak: 1 - maksymalnie w przód: napęd niezależny WOM i pompy hydraulicznej2 - neutralne: napęd wyłączony3 - pośrednie: napęd zależny WOM4 - maksymalnie do tyłu: napęd pompy hydraulicznej zależny przez skrzynie przekładniowąPanowie, nie we wszystkich C360 jest to ostanie górne położenie po prostu... A tu macie wyjątek z instrukcji, ktory z resztą chyba już kiedyś przytaczałem, mam nadzieję, że rozwieje wszystkie wątpliwości: "Dźwignię wału odbioru mocy można włączać i wyłączać tylko w czasie postoju ciągnika po wciśnięciu sprzęgła do drugiego oporu. Przy włączonym napędzie wału odbioru mocy, w czasie szybkiej jazdy ciągnikiem, należy wystrzegać się ostrych i nagłych skrętów.Napęd wału odbioru mocy przełącza się dźwignią 3 (rys. 3), która może mieć trzy położenia robocze.1. Dźwignia w pierwszym położeniu (całkowicie w przodzie) - napęd niezależny wału odbioru mocy i pompy hydraulicznej. Wał rozwija obroty 595 obr/min przy obrotach silnika 2200 obr/min. i obroty znormalizowane 540 obr/min. przy obrotach silnika 2000 obr/min. W czasie pracy można korzystać z wału odbioru mocy i pompy hydraulicznej oddzielnie albo jednocześnie. Zastosowanie napędu wałem odbioru mocy zależy od rodzaju pracy ciągnika:a) ciągnik w ruchu: wał odbioru mocy można wykorzystać do na¬pędu większości maszyn rolniczych, np, snopowiązałek, kombajnów do buraków, kopaczek do ziemniaków, kombajnów silosowych, maszyn do roztrząsania obornika, maszyn do wyrywania lnu itp.,b) ciągnik stoi: wał odbioru mocy można wykorzystać do napędu pompy nawadniającej, świdra ziemnego itp.,c) jednoczesne wykorzystanie napędu wału odbioru mocy i pompy hydraulicznej: napęd narzędzi rolniczych zawieszanych, itp.:2. Dźwignia w drugim położeniu (w kierunku do tyłu) ─ napęd wału odbioru mocy zależny od skrzyni biegów. Zastosowanie:a) ciągnik w ruchu: napęd przyczepy z osią napędzaną; należy wtedy stosować biegi zredukowane.b) ciągnik stoi (dźwignia reduktora w położeniu neutralnym): napęd przystawki pasowej.3. Dźwignia w trzecim położeniu (całkowicie do tyłu) ─ pompa hydrauliczna jest napędzana przez skrzynię biegów, a wał odbioru mocy jest wyłączony. Napęd ten stosuje się do maszyn z własnymi urządzeniami hydraulicznymi, którym należy dostarczyć oleju pod ciśnieniem w ilościach większych niż dostarcza go pompa przy napędzie niezależnym. Najwięcej oleju dostarcza pompa przy napędzie przez skrzynię biegów po włączeniu IV biegu. Napęd pompy przy włączonym V biegu jest niedopuszczalny.W położeniu neutralnym (między pierwszym i drugim położeniem) wszystkie napędy są wyłączone."Bardzo dobrze piszecie, w końcu w przypadku Gelw'a to instrukcja.Tak od siebie mogę dodać (z praktyki), że to położenie, gdzie jest włączona sama pompa, zależna od biegów, jest później strasznie ciężko wyłączyć, przynajmniej w tych ciągnikach, którymi ja jeździłem, pewnie z powodu nie używania (Wbite przez przypadek z reguły). A teraz pytanko ode mnie:A tak przy okazji: Czy można włączać reduktor<=>szybkie (i na odwrót) bez sprzęgła, jak ciągnik stoi i żaden bieg nie jest włączony? Ponieważ w zeszłe żniwa taki wyczyn udał mi się (ze reduktora na szybkie), dodam, że nic nie zazgrzytało, ani nic, normalnie, jakbym ze sprzęgłem włączył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach