Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj ojciec kosił u jednego gościa i pojechałem do niego zawieźć jemu coś do picia, oczywiście pooglądałem jego 360 i zaskoczyło mnie że miał ciśnienie oleju 4 MPa na wmontowanym zegarze a ciągnik tylko pykał czyli z 550 obrotów bo mu licznik nie działał. Teraz tak się zastanawiam jakie on ma ciśnienie jak doda gazu. Ja w swoim na wolnych mam tak że kontrolka się nie zapali a potem jak gazu dodam to dochodzi do 4 MPa. Czy kupując pompę olejową jest ona nastawiona tak jak ma być czy ja sie podkręca bo z tego co pamiętam to chyba mieliśmy zaplombowaną.

pompy sie nie rusza skoro swieci juz ci sie kontrolka na niskich obrotach to masz juz niezle silnik wycheltany, moj sasiad niedawno robil kapitalke w 360 i jemu sie juz przy 700obr swiecila kontrolka smarowania to jak rozebral to panewka sie krecila dookola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj ojciec kosił u jednego gościa i pojechałem do niego zawieźć jemu coś do picia, oczywiście pooglądałem jego 360 i zaskoczyło mnie że miał ciśnienie oleju 4 MPa na wmontowanym zegarze a ciągnik tylko pykał czyli z 550 obrotów bo mu licznik nie działał. Teraz tak się zastanawiam jakie on ma ciśnienie jak doda gazu. Ja w swoim na wolnych mam tak że kontrolka się nie zapali a potem jak gazu dodam to dochodzi do 4 MPa. Czy kupując pompę olejową jest ona nastawiona tak jak ma być czy ja sie podkręca bo z tego co pamiętam to chyba mieliśmy zaplombowaną.

pompy sie nie rusza skoro swieci juz ci sie kontrolka na niskich obrotach to masz juz niezle silnik wycheltany, moj sasiad niedawno robil kapitalke w 360 i jemu sie juz przy 700obr swiecila kontrolka smarowania to jak rozebral to panewka sie krecila dookola

 

Kupując nową pompę olejową ona jest już ustawiona do właściwego ciśnienia oleju a jakie ciśnienie będziesz miał po zamontowaniu zależy od stanu silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywoscie ze ciśnienie zależy od stanu silnika ale oprócz szlifu wału i wymiany panewek na nowe można by zrobić cały rozrząd i cisnie powino być lepsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alberto napisał:

 

Dzisiaj ojciec kosił u jednego gościa i pojechałem do niego zawieźć jemu coś do picia, oczywiście pooglądałem jego 360 i zaskoczyło mnie że miał ciśnienie oleju 4 MPa na wmontowanym zegarze a ciągnik tylko pykał czyli z 550 obrotów bo mu licznik nie działał. Teraz tak się zastanawiam jakie on ma ciśnienie jak doda gazu. Ja w swoim na wolnych mam tak że kontrolka się nie zapali a potem jak gazu dodam to dochodzi do 4 MPa. Czy kupując pompę olejową jest ona nastawiona tak jak ma być czy ja sie podkręca bo z tego co pamiętam to chyba mieliśmy zaplombowaną.

 

4MPa to jest ok. 40 atm. więc chyba 0,4 MPa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik wcale nie musi być zajechany. najpierw sprawdż samą pompę i zawór bezpieczeństwa na niej. u mnie kiedyś zawór się niedomykał, puszczał olej i na wolnych obrotach też kontrolka zaczęła się żarzyć, a po wymianie pompy z zaworem 4atm. na gorącym silniku trzyma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam mały problem z światłami w c360. Światła z przodu mi chodzą. Migacze z boków i z tyłu chodzą. Światła stop działają. Nie świecą mi swiatła na błotnikach i z tyłu. Wie ktoś co może byc tego przyczyną .

 

Ja nie jestem pewny ale chyba to będą bezpieczniki.

 

Być może jest to łatwa awaria ale ja jeszcze na elektryce się nie znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Mam mały problem z światłami w c360. Światła z przodu mi chodzą. Migacze z boków i z tyłu chodzą. Światła stop działają. Nie świecą mi swiatła na błotnikach i z tyłu. Wie ktoś co może byc tego przyczyną .

 

Ja nie jestem pewny ale chyba to będą bezpieczniki.

 

Być może jest to łatwa awaria ale ja jeszcze na elektryce się nie znam.

jak ci chodzą to je złap a tak poważnie to sprawdź czy masz je dobrze podłączone pod siedzeniem jest rozgałęźnik na lampki na błotnikach i na te z tyłu może nie ma styku masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam orientujecie sie ile kosztuje remont U C360-3P skrzynia wszystko koszt satelit itp przednia osc zwolnice silnik tuleje tloki itp. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz światła krótkie z przodu to napewno nie bezpiecznik bo to jest jeden bezpiecznik na krótkie i po bokach i z tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpiał sie kabel i do tego jeszcze są pogmatwane kable w lampce na lewym błotniku. Jak podłaczyłem kabelek to mi świecił migacz zamiast światła mijania . Potem mi się zabawa skończyla bo mi bezpiecznik zjarał się a nie miałem zapasowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie daje mi korkiem wlewu oleju , remontowac czy czekac az padnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Alberto sądze że nigdy nie widziałeś schematu elektrycznego od C-360 gdyż jest sytuacją niemożliwą aby światła mijania (krótkie) były na tym samym bezpieczniku co pozycyjne (postoowe). Bezpiecznik od świateł pozycyjnych jest równiż na kontroliki. W C330 jest osobny bezpiecznik na Śiatła pozycyjne przdnie i na pozycyjne tylnie i zegary. W 60-ce jest to bezpiecznik nr 3. A skąd jesteś kolego michlakk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tak dolny bezpiecznik jest od świeteł drogowych,drugi od dołu jest od mijanie, trzeci od postojówek, czwarty od kierunkowskazów i od wycieraczki, a dwa górne od stopu kontrolek i innnych pierdół. tak mam w 360 3p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grzegorz to znaczy zdejmowac glowice po kolei ,bo jak trafic? a moze juz tuleje zerzniete ale oleju nie bierze moze minimalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Izydor masz rację że nigdy nie oglądałem schematu od 360 chociaż go mam: powód mam instalację w oryginale 1983 r i nie grzebie przyniej oprócz dorobionych świateł tylnych które czasem pala mi bezpiecznik 3 od góry (żarówka H4 jak się przepali robi zwarcie) wtedy gasną mi światła mijania postojowe na błotnikach i środkowe czerwone z tyłu, więc tak napisałem i nawet jeszcze dzisiaj sobie zobaczyłem i tak mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co oznacza wyrzucanie oleju kolektorem wydechowym?Wczoraj pryskałem perz a dziś zachodzę do garażu a tu widze plamy oleju na zbiorniku powietrza-ciekło kolankiem kolektora i na tłumiku też widać zacieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 90% pęknięcie pierśćienie zgarniajacego olel na jednym z tłoków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 360 poluzował mi się wałek przekaźnika tzn wychodzi ok 5 cm poza korpus, równie dobrze chowa się z powrotem, narazie chodzi jeszcze w zbierce ale co chwilę muszę wymieniać zimering. Jak mogę to naprawić i czy wymaga owo specjalisty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...