MarcinC-360 0 Napisano 28 Lipca 2007 Już zrobione,wujek zawołał wuja złota raczka i jakoś sobie poradzili. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 28 Lipca 2007 Dzisiaj ojciec kosił u jednego gościa i pojechałem do niego zawieźć jemu coś do picia, oczywiście pooglądałem jego 360 i zaskoczyło mnie że miał ciśnienie oleju 4 MPa na wmontowanym zegarze a ciągnik tylko pykał czyli z 550 obrotów bo mu licznik nie działał. Teraz tak się zastanawiam jakie on ma ciśnienie jak doda gazu. Ja w swoim na wolnych mam tak że kontrolka się nie zapali a potem jak gazu dodam to dochodzi do 4 MPa. Czy kupując pompę olejową jest ona nastawiona tak jak ma być czy ja sie podkręca bo z tego co pamiętam to chyba mieliśmy zaplombowaną.pompy sie nie rusza skoro swieci juz ci sie kontrolka na niskich obrotach to masz juz niezle silnik wycheltany, moj sasiad niedawno robil kapitalke w 360 i jemu sie juz przy 700obr swiecila kontrolka smarowania to jak rozebral to panewka sie krecila dookola Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 28 Lipca 2007 Dzisiaj ojciec kosił u jednego gościa i pojechałem do niego zawieźć jemu coś do picia, oczywiście pooglądałem jego 360 i zaskoczyło mnie że miał ciśnienie oleju 4 MPa na wmontowanym zegarze a ciągnik tylko pykał czyli z 550 obrotów bo mu licznik nie działał. Teraz tak się zastanawiam jakie on ma ciśnienie jak doda gazu. Ja w swoim na wolnych mam tak że kontrolka się nie zapali a potem jak gazu dodam to dochodzi do 4 MPa. Czy kupując pompę olejową jest ona nastawiona tak jak ma być czy ja sie podkręca bo z tego co pamiętam to chyba mieliśmy zaplombowaną.pompy sie nie rusza skoro swieci juz ci sie kontrolka na niskich obrotach to masz juz niezle silnik wycheltany, moj sasiad niedawno robil kapitalke w 360 i jemu sie juz przy 700obr swiecila kontrolka smarowania to jak rozebral to panewka sie krecila dookola Kupując nową pompę olejową ona jest już ustawiona do właściwego ciśnienia oleju a jakie ciśnienie będziesz miał po zamontowaniu zależy od stanu silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 29 Lipca 2007 Oczywoscie ze ciśnienie zależy od stanu silnika ale oprócz szlifu wału i wymiany panewek na nowe można by zrobić cały rozrząd i cisnie powino być lepsze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 29 Lipca 2007 Alberto napisał: Dzisiaj ojciec kosił u jednego gościa i pojechałem do niego zawieźć jemu coś do picia, oczywiście pooglądałem jego 360 i zaskoczyło mnie że miał ciśnienie oleju 4 MPa na wmontowanym zegarze a ciągnik tylko pykał czyli z 550 obrotów bo mu licznik nie działał. Teraz tak się zastanawiam jakie on ma ciśnienie jak doda gazu. Ja w swoim na wolnych mam tak że kontrolka się nie zapali a potem jak gazu dodam to dochodzi do 4 MPa. Czy kupując pompę olejową jest ona nastawiona tak jak ma być czy ja sie podkręca bo z tego co pamiętam to chyba mieliśmy zaplombowaną. 4MPa to jest ok. 40 atm. więc chyba 0,4 MPa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 29 Lipca 2007 tak 0,4 MPa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 30 Lipca 2007 Witam!Mam instrukcje i katalog do C360 , Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przekeeeek 0 Napisano 31 Lipca 2007 silnik wcale nie musi być zajechany. najpierw sprawdż samą pompę i zawór bezpieczeństwa na niej. u mnie kiedyś zawór się niedomykał, puszczał olej i na wolnych obrotach też kontrolka zaczęła się żarzyć, a po wymianie pompy z zaworem 4atm. na gorącym silniku trzyma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michakk 0 Napisano 31 Lipca 2007 Witam. Mam mały problem z światłami w c360. Światła z przodu mi chodzą. Migacze z boków i z tyłu chodzą. Światła stop działają. Nie świecą mi swiatła na błotnikach i z tyłu. Wie ktoś co może byc tego przyczyną . Ja nie jestem pewny ale chyba to będą bezpieczniki. Być może jest to łatwa awaria ale ja jeszcze na elektryce się nie znam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 31 Lipca 2007 Poradzę Ci -----> kup 2 żarówki i po awarii Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 31 Lipca 2007 Witam. Mam mały problem z światłami w c360. Światła z przodu mi chodzą. Migacze z boków i z tyłu chodzą. Światła stop działają. Nie świecą mi swiatła na błotnikach i z tyłu. Wie ktoś co może byc tego przyczyną . Ja nie jestem pewny ale chyba to będą bezpieczniki. Być może jest to łatwa awaria ale ja jeszcze na elektryce się nie znam. jak ci chodzą to je złap a tak poważnie to sprawdź czy masz je dobrze podłączone pod siedzeniem jest rozgałęźnik na lampki na błotnikach i na te z tyłu może nie ma styku masy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Witam orientujecie sie ile kosztuje remont U C360-3P skrzynia wszystko koszt satelit itp przednia osc zwolnice silnik tuleje tloki itp. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Jak masz światła krótkie z przodu to napewno nie bezpiecznik bo to jest jeden bezpiecznik na krótkie i po bokach i z tyłu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michakk 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Odpiał sie kabel i do tego jeszcze są pogmatwane kable w lampce na lewym błotniku. Jak podłaczyłem kabelek to mi świecił migacz zamiast światła mijania . Potem mi się zabawa skończyla bo mi bezpiecznik zjarał się a nie miałem zapasowego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy32 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 ludzie daje mi korkiem wlewu oleju , remontowac czy czekac az padnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Kolego Alberto sądze że nigdy nie widziałeś schematu elektrycznego od C-360 gdyż jest sytuacją niemożliwą aby światła mijania (krótkie) były na tym samym bezpieczniku co pozycyjne (postoowe). Bezpiecznik od świateł pozycyjnych jest równiż na kontroliki. W C330 jest osobny bezpiecznik na Śiatła pozycyjne przdnie i na pozycyjne tylnie i zegary. W 60-ce jest to bezpiecznik nr 3. A skąd jesteś kolego michlakk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Nowy32..uszczelke ci wydmuchalo pod ktorąs glowicą..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 u mnie jest tak dolny bezpiecznik jest od świeteł drogowych,drugi od dołu jest od mijanie, trzeci od postojówek, czwarty od kierunkowskazów i od wycieraczki, a dwa górne od stopu kontrolek i innnych pierdół. tak mam w 360 3p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michakk 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Ja jestem z okolic Opola. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy32 0 Napisano 2 Sierpnia 2007 grzegorz to znaczy zdejmowac glowice po kolei ,bo jak trafic? a moze juz tuleje zerzniete ale oleju nie bierze moze minimalnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 2 Sierpnia 2007 Hej Izydor masz rację że nigdy nie oglądałem schematu od 360 chociaż go mam: powód mam instalację w oryginale 1983 r i nie grzebie przyniej oprócz dorobionych świateł tylnych które czasem pala mi bezpiecznik 3 od góry (żarówka H4 jak się przepali robi zwarcie) wtedy gasną mi światła mijania postojowe na błotnikach i środkowe czerwone z tyłu, więc tak napisałem i nawet jeszcze dzisiaj sobie zobaczyłem i tak mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 3 Sierpnia 2007 Panowie co oznacza wyrzucanie oleju kolektorem wydechowym?Wczoraj pryskałem perz a dziś zachodzę do garażu a tu widze plamy oleju na zbiorniku powietrza-ciekło kolankiem kolektora i na tłumiku też widać zacieki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 3 Sierpnia 2007 na 90% pęknięcie pierśćienie zgarniajacego olel na jednym z tłoków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 8 Sierpnia 2007 Witam.Mam pytanie czy ktoś z was regulował ciśnienie oleju w silniku u C-4011 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szycek 0 Napisano 10 Sierpnia 2007 W 360 poluzował mi się wałek przekaźnika tzn wychodzi ok 5 cm poza korpus, równie dobrze chowa się z powrotem, narazie chodzi jeszcze w zbierce ale co chwilę muszę wymieniać zimering. Jak mogę to naprawić i czy wymaga owo specjalisty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach