Janek44 0 Napisano 21 Sierpnia 2007 A ja nie postawie,bo dopiero co wymieniony na Hipol.Hipol hipolowi ostatnimi czasy nie równy. Właśnie wczoraj podobny przypadek rozpracowałem. Sprawdź jeszcze czy podnosi np. przyczepę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomacha 0 Napisano 21 Sierpnia 2007 mam wielki problem z skrzynia w c 360 skrzyni mi sie wali ciagle i zakleszcza jak ja przypszczm ze od 35 lat tam nik nie grzebał ale musz ja zrbic nie wie ktos czy od zerora 7211 beda paswac czesci do siknkia do c 360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 22 Sierpnia 2007 Witam jesli ktos ma w C360 filtr powietrza z wymienymi wkładami czy mogł by zmierzyc jaki powinien byc poziom oleju do czerwonej kreski w misce filtra dokładnie w cm poniewaz w moim filtrze nie ma takiej kreski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemko83 0 Napisano 22 Sierpnia 2007 to mówisz ze lepiej dac sobie spokuj.ale a małą 2 to by pojeździł tak na 2 ha? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 22 Sierpnia 2007 Panowie - rozebralem c360 3p/uszczelka glowicy/ i widze ze sruby nie maja podkladek i niektore otwoty pod lbem sruby maja oberwane brzegi tworzac stozek. Powiedzcie czy powinny byc podkladki. ja rozbierałem perkinsa to niebyło tam podkladek !!! moga ci sie te sruby teraz rozkrecać Tak mi mowili tez w warsztacie gdzie frezowali mi plaszczyzny pod srubami i posluchalem Ciebie i nie zakladalem podkladek. dzieki xcs924 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pronar23 0 Napisano 22 Sierpnia 2007 Witam ! Ile moze kosztować pompka zaśilająca do szejdziesiątki, i czy trzeba wymieniać całą czy jest może jakiś konplet naprawczy do tego ustrojstwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 22 Sierpnia 2007 szejdziesiątki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 22 Sierpnia 2007 Witam ! Ile moze kosztować pompka zaśilająca do szejdziesiątki, i czy trzeba wymieniać całą czy jest może jakiś konplet naprawczy do tego ustrojstwa Ja dałem 120 zł a oryginalna to 150-160 zł zależy jaka masz pompkę zasilająca bo moja się nie rozkręcała nie można było nic wymienić w nowych można jakiś usz czelniacz czy cos tam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 23 Sierpnia 2007 Panowie,chyba już kiedyś pisałem tu o luzującym się wentylatorze,który był przykręcany na wszelkie sposoby.Ostatnio kupiłem orginalne zabezpieczenie.Zabezpieczenie wytrzymało skultywatorowanie 5ha i zoranie 2ha i stało się,wentylator je*** w chłodnicę Dziś została zawieziona do lutowania.Ja już nerwów do tego grata nie mam!!!!!!Silnik jakiś słaby,podaczas orki na 20cm (2 skiby)dymi i jest wyczuwalne że pracuje pod sporym obciążeniem,czasem mu bardzo ciężko,a jak spuściłem pług na 30cm to już kaplica,ledwo jechał a i sprzęgło zaczęło się ślizgać Wracając do wentylatora to kupiłem nowe zabezpieczenie i nakrętkę samokontrującą,mam nadzieję,żę to pomoże,bo jak nie to juz nie wiem co.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 23 Sierpnia 2007 Marcin ja wiem jak to jest jak sie pier**** wszystko, no ale tak to juz jest, musisz mu troche poswiecic czasu po pracy i go podrasowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 23 Sierpnia 2007 Ano trzeba by czasu mu poświęcić,tylko najpierw trza kasy uzbierać,żeby mu zrobić konkretny kapitalny remont całego ciągnika-wszystkiego. Remont silnika:-nowe kplt. naprawcze-szlif wału (o ile wyda jeszcze) a jak nie to nowy-nowe panewki-nowa pompa olejowa-regeneracja całkowita pompy paliwowej-nowe wtryskiwacze-nowy rozrząd-nowa chłodnica stara zakamienona jak cholera(dziś była lutowna 4 raz) Remont sprzęgła:-nowe tarcze-regeneracja docisku lub nowy-jak jeszcze coś to sie zrobi Remont skrzyni:-wymiana wszystkich łóżysk w skrzyni-w razie czego wymiana trybów-wymiana wałków sprzęgłowych-nowe łożyska WOM-u czy coś tam??Nie wiem. Tylny most-zwolnice,atak i inne dobre Przednia oś:-nowe łożyska-nowe tulejki,swożnie? Układ kierowniczy:-dobry tylko powymieniać końcówki drążków Remont podnośnika:-nowa pompa hydrauliczna-nowe tłoczysko-regeneracja lub jeśli nie da rady to nowy rozdzielacz Elektryka:-alternator zamiast prądnicy-cała instalacja nowa tylko światła zostają Blacharka:-nowy lakier-spawanie błotników(tylne)-nowa kabina lub kabina+błotniki A więc to wszystko (mniej więcej) należałoby wymienić aby ciągnik dobrze wyremontować i przywrócić czasy świetności A wyjdzie mnie to gdzieć 7-8tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 24 Sierpnia 2007 jak masz bardzo wyjechany silnik to w zwoleniu jest zaklad ktory idzie na wymiane silnikow do 360 silnik 2700 kosztuje i ja nie widze sensu robic kapitalke samemu bo nawet w domu nie zrobisz tak jak oni robia, wszystkie szpilki i nakretki nowe waly nowe lub gora po 1 szlifie, wlasciciel opowiadal ze duzo czesci kupil(wzial) z ursusa Oryginalne!! i to jest duzy plus. Tak wiec Marcin ja Ci radze skontaktowac sie z ta firma i polecam ja bo mam od nich silnik w 1014 i jak narazie sprawuje sie idealnie(oby tak dalej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 24 Sierpnia 2007 Dzięki za info dobrze wiedzieć,że robią solidnie silniki (orginalne częśći) a tu właśnie o to chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 lukano tez mam taka sama blaszke, ona lepsza jest niz termastat a temp. wody masz bardzo dobra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Bo słyszałem od sąsiada który 30 lat pracował w kółku rolniczym i mówił ze przez termostat można przegrzać silnik i zawsze dziurawił nowy termostat ale na niedogrzanym silniku ciągnik bardziej dymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic323 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Co moze byc przyczyną tego ze moj ciagnik C-360 3P niechce mi zapalic. Wracalem do domu i w pewnym momecie zgasł odkrecilem filtr paliwa przeczyscilem no i niby paliwo docchodzi. Gdy troche postoii i rozciagne go na chol odpali i po pewnym czasie znowu gasnie. Co moze byc tego przyczyna. Prosze o pomoc.[[list=] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter200 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Masz coś zatkane w układzie paliwowym lub nawaliła pompka zasilająca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lis 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 wyrguluj zawory, zawór wydechowy nie otwiera ci się w odowiednim momencie na jednej lub kilku głowicach. To pomoże ale jest większy problem pierścienie na tłokach nie trzymają już ciśnienia sprężania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Masz zużyte pierścienie na tłokach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju??Albo wyru...ane cylindry, pierścienie i tłoki, albo luzy między trzonkami zaworów a prowadnicami zaworów w głowicy/ach. Poprostu puszcza kompresją do komory korbowej i dlatego leci dym odpowietrznikem. A odpowietrznik znajduje się w korku. A nie leci olej uszczelniaczami na wale?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju?? Krótka i szybka piłka. Silnik do remontu. Żadne czarowanie nie pomoże trzeba go zrobić od a ... do z ... . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Acha,no to silnik kaput Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 25 Sierpnia 2007 Co to ma być,że mi wali dymem przez korek wlewu oleju?? Krótka i szybka piłka. Silnik do remontu. Żadne czarowanie nie pomoże trzeba go zrobić od a ... do z ... .Żadne czarowanie ale to może być to o czym wojtek76 paffa lis pisali wcześniej jeżeli silnik nie bierze dużo oleju można spróbować to usunąć usterkę bo u mnie wymiana pierścieni i regeneracja głowic pomogła w takim samym przypadku a ciągnik jeździ do tej pory trochę zaczyna brać olej ale taniej to jak genralka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach