Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Swoją drogą to przodek do 360 to nie jest zły pomysł,wręcz bdb. rozwiązanie.Przecież 60 ma 52KM i to nie jest mało,żeby przodka nie mogło być.Ciekawe czy jest jakieś wyjście ze skrzyni na wał napędowy i czy pasowałby przedni naped od 7245?Wie ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjście ze skrzyni jest jest nawet firma która robi takie wynalazki chcą 7500zł ale ich napęd jest bez wspomagania oś biorą od robura 4x4 a przystawke niewiem (facet niechciał powiedzieć ) ale powinno pasować też od zetora 6745 tylko niemam gdzie podejrzeć. jak ktoś coś takiego ma to pomórzcie... aha była taka seria c362 4x4 eksport widziałem niedaleko Torunia taki statek ale nieprzyglądałem mu sie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz takie pytanie:

 

Czy komuś przytrafiło się,lub słyszeliście,żeby silnik w 360 (lub w innym ursusie) był tak zużyty,że się rozleciał,lub poprostu przestał pracować na amen?

Pisałem o tym kiedyś jak a SKRze podkręcali pompę paliwową w C-4011 do 3tys obrotów... Prędkość byla imponująca ale pewnego razu przytrafiła sią "awaria" - wał wyszedł bokiem, cały blok rozp... rozwalił się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co przód od C-360????????????? Skoro przód od c-360 pasuje do motoru C-4011 (a mam taki zamontowany bez przeróbek), To od c-4011 też podejdzie. Wspornik (jest inny) się tak samo montuje jak w c-360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. W 60-tce notorycznie odkręca się koło (poluzowaniu ulega ta nakrętka w zwolnicy). Tylko w tym roku koło odkręciło się 2 razy. Czy można coś na to poradzić???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieliśmy podobny proble. Napawaliśmy piaste i gwintowaliśmy na nowo ale to nic nie dało. Kupiliśmy nowa piaste i problem zniknął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ta podkładka (ząbkowana czy koronkowa - jak kto woli) to niby jest ale nic nie daje. Podzczas ostatniej przygody z kołem (czyli wczoraj) to rozsypała się. Gdzieś słyszałem, zę w jakichś starszych typach (albo w 4011) jest tam kontra i ta nakrętka się nie odkręca. Jeśli tak rzeczywiście było to nie wiem po co konstruktorzy to ulepszyli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektromagnes dobry akumulatory oki i nawet podłączany dodatkowo do wspomagania nie ma siły kręcić czy to pada rozrusznik???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Swoją drogą to przodek do 360 to nie jest zły pomysł,wręcz bdb. rozwiązanie.Przecież 60 ma 52KM i to nie jest mało,żeby przodka nie mogło być.Ciekawe czy jest jakieś wyjście ze skrzyni na wał napędowy i czy pasowałby przedni naped od 7245?Wie ktoś?
Mało nie jest , ale stanowczo za dużo na skrzynie biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fakt Janek,mało tego,że musi przenieśc napęd na tylne koła to jeszcze na wał odprzedniego.Prawde mówiąc może za długo nie wytrzymać,u mnie już zgrzyta przy każdej zmianie biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to może być.

Przy rozdrabniaczu coś na zasadzie orkana rozłącza mi napęd wałka.

jak się zatrzymuje to momentami trochę zgrzyta.

Wystarczy wcisnąć do końca sprzęgło i puścić i znowu działa i tak co 3 minuty?!

 

Jak myślicie drugi stopień sprzęgła jest poluzowany Czy coś w dyfrze siadło jakiś tryb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przpomina o zbliżjącym sie koniecznym remontem

 

Nawet nie mów,remont silnika,sprzęgła,podnośnika i jeszcze skrzyni... ręce opadaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to może być.

Przy rozdrabniaczu coś na zasadzie orkana rozłącza mi napęd wałka.

jak się zatrzymuje to momentami trochę zgrzyta.

Wystarczy wcisnąć do końca sprzęgło i puścić i znowu działa i tak co 3 minuty?!

 

Jak myślicie drugi stopień sprzęgła jest poluzowany Czy coś w dyfrze siadło jakiś tryb?

łożysko i zębatka w skrzyni od napędu przekaźnika i pompy

tak samo mam ale na zależnych załączam bo musze skończyć robote w polu i dopiero to naprawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przpomina o zbliżjącym sie koniecznym remontem

 

Nawet nie mów,remont silnika,sprzęgła,podnośnika i jeszcze skrzyni... ręce opadaja.

masz juz za sobą czy przed sobą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdże 5 lat c360 4x4 i nie mam problemu z niczym skrzynia spokojnie wytrzymuje a znam gości co jeżdżą codziennie do lasu taką 60 i też nikt nie ma problemu!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ta podkładka (ząbkowana czy koronkowa - jak kto woli) to niby jest ale nic nie daje. Podzczas ostatniej przygody z kołem (czyli wczoraj) to rozsypała się. Gdzieś słyszałem, zę w jakichś starszych typach (albo w 4011) jest tam kontra i ta nakrętka się nie odkręca. Jeśli tak rzeczywiście było to nie wiem po co konstruktorzy to ulepszyli

Ja mam tył z 4011 i tam nie ma żadnej kontry. Jest nakrętka i zabezpieczenie koronkowe.

Ostatnio to odkręcałem bo mam luz. Okazało się że łożysko. Bardzo proszę o porady przy wymianie łożysk tylnego koła. A nawet krótki opis, bo mam książkę od C-360 ale tam to jest tak ogółowo opisane. Szczególnie chodzi mi o jakąś praktyczną wskazówkę co do właściwej regulacji luzu łożyska.

A w ogóle to dam radę bez jakichś specjalistycznych przyrządów?? Ogólnie mechanika nie jest mi obca, ale....?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o półosie do zwolnic, to te produkowane obecnie mają dłuższy gwint i nakręca się tam dwie nakrętki. Wymienić trzeba również pokrywkę, bo stara jest za płytka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja jeżdże 5 lat c360 4x4 i nie mam problemu z niczym skrzynia spokojnie wytrzymuje a znam gości co jeżdżą codziennie do lasu taką 60 i też nikt nie ma problemu!!

 

Ej widziałem twojego C-360 4x4 na AF-niezły sprzęt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...