Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jak obsługiwać to urządzenie i jakie ma ono funkcje, bo nigdzie nie mogę znaleźć do niego instrukcji. Mam instrukcje do tego drugiego kompa co jest w Mf (po niemiecku), ale niestety nie do tego. Umiem go wyzerować, ale nic poza tym.

 

minitraktor007rm9.th.jpg

 

pozdrawiam

nie spodziewaj sie zbyt wiele po tym czaze ale info mozesz znalezc na stronie producenta lh agro dania

pozdrawiam

piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowi mam takie pytanie co może być jak przełączę z zająca na żuwia to kontrolka mi sie nie świeci żarówka jest dobra bo jak chcę zapalać to się swieci żółw .I drugi problem Przestawił mi sie wskaźnik obrotów WOM wskazuje 1000 obrotów a wałek kręci się z prędkością 540 .Z góry wielkie dzięki

kup instrukcje obslugi

grzebales w przelacznikach (taki maly srebrny z tylu)

albo masz zwalonego kompa

pozdro

Kolego jakbybył komp zwalony to by rewszta niedziałała a pozatym w nim niema kompa a ten przełącznik w którym miejscy jest. To jest ciągnik mf 6150

 

pewny jesteś to poco pytasz na forum jak pewny jestes

kolego zacznij od instrukcji potem mozemy porozmawiac czego jestes pewny

ja również mam mf 3090 i zauważyłem w nim że również ślizga mi się sprzęgło podejrzewam tarcze sprzęgłową chodź od remontu skrzyni zrobiłem 100 mtg a tarcza była ok wiec nie wiem może to wina pompki sprzęgłowej może nie wraca z niej olej już sam nie wiem :/ co o tym sądzicie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,posiadam ciagnik massey ferguson 3645 i przestały mi dzialac pół biegi walek się nie wlacza nie moge wyłączyc przedniego napedu i załączyc blokady mostow. było kilku mechaników i nic nie zrobili zmierzyli mi ciśnienie oleju i mam 18bar czy jest ktos kto mogl by mi pomoc . Z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znajomy ma MF i mówił że nie będzie chodził na opale On ma narazie 5500MTG i sprawuje sie dobrze

zalezy jaki opal ale w agrolu w poznaniu to nawet piec nie chodzil na opale wiecej siary i jako efekt 1000mth i silnik do kapitalki pompa rowniez a to boli bardzo boli rotacyjna wysoko cisnieniowa to troche kosztuje

ale jak znajomemu chodzi to widocznie albo to paliwo jest fakt super

albo chodzi na ostatnich nogach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znajomy ma MF i mówił że nie będzie chodził na opale On ma narazie 5500MTG i sprawuje sie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowi mam takie pytanie co może być jak przełączę z zająca na żuwia to kontrolka mi sie nie świeci żarówka jest dobra bo jak chcę zapalać to się swieci żółw .I drugi problem Przestawił mi sie wskaźnik obrotów WOM wskazuje 1000 obrotów a wałek kręci się z prędkością 540 .Z góry wielkie dzięki

kup instrukcje obslugi

grzebales w przelacznikach (taki maly srebrny z tylu)

albo masz zwalonego kompa

pozdro

Kolego jakbybył komp zwalony to by rewszta niedziałała a pozatym w nim niema kompa a ten przełącznik w którym miejscy jest. To jest ciągnik mf 6150

 

pewny jesteś to poco pytasz na forum jak pewny jestes

kolego zacznij od instrukcji potem mozemy porozmawiac czego jestes pewny

wiem że niema ale może ktoś miał taki przypadek jak mój napoczątku świeciła siię prawidłowa kontrolka a dopiero potem sie przestawiła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja swojego użytkuję od 5 lat sprowadzony z Niemiec i bardzo dobrze się sprawuje chociaż to starszy model .Te młodsze podobno sa mniej trwalsze

wiecie ile ja ludzkich lez widzialem zucania czapkom zlosci

ale zawsze znajda sie kompletnie nie odpowiedzialni ludzie sprawdzie zawsze parametry oleju opalowego i napedowego raz w zyciu zrobcie cos rozumowo a nie bedziecie plakac poprostu pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja również mam mf 3090 i zauważyłem w nim że również ślizga mi się sprzęgło podejrzewam tarcze sprzęgłową chodź od remontu skrzyni zrobiłem 100 mtg a tarcza była ok wiec nie wiem może to wina pompki sprzęgłowej może nie wraca z niej olej już sam nie wiem :/ co o tym sądzicie??

na dole masz okno z widokiem na sprzęgło napewno tarcze właściwie masz złożoną poskrobałeś ją czym czasem te tarcze poprostu kruszeją zmierzyłeś przecieki na półbiegu na wysprzęgliku sprawdziłeś rozdzielacz niskiego cisnienia pompkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[qu

wiem że niema ale może ktoś miał taki przypadek jak mój napoczątku świeciła siię prawidłowa kontrolka a dopiero potem sie przestawiła

kolego kup instrukcje komputer deski po włączerniu stacyjki robi autotest i wszystko sie oswieca ale nigdy nikt nie widzial zeby mu sie swiecil zółw jak go kupiłeś to byłeś tak podniecony jak 15 latek przy hetnej lasce dzis ci troche przeszło i wydaje ci sie niemożliwe być możliwym kup tę instrukcjię dobrze ci radzę

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Panowie w Mf3060 nie ciągnie przedni napęd . Przełączniki i kontrolki działają na cewce elektrozaworu napięcie pojawia się i zanika po przełączeniu przełacznika , cewka sprawna .Samego zaworu na razie nie ruszałem , boję sie wykręcić bez wiedzy co tam mogę spotkać .Podajcie jakieś wskazówki i ewentualnie co może być jeszcze (i jak sprawdzić) jeżeli się okarze że to nie ten zawór nawalił , dodam że nie zaobserwowałem żadnego zdażenia , trzasku ,zgrzytu czy czegoś podobnego co by wskazywało na usterkę mechaniczną .

pozdrawiam Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,posiadam ciagnik massey ferguson 3645 i przestały mi dzialac pół biegi walek się nie wlacza nie moge wyłączyc przedniego napedu i załączyc blokady mostow. było kilku mechaników i nic nie zrobili zmierzyli mi ciśnienie oleju i mam 18bar czy jest ktos kto mogl by mi pomoc . Z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[qu

wiem że niema ale może ktoś miał taki przypadek jak mój napoczątku świeciła siię prawidłowa kontrolka a dopiero potem sie przestawiła

kolego kup instrukcje komputer deski po włączerniu stacyjki robi autotest i wszystko sie oswieca ale nigdy nikt nie widzial zeby mu sie swiecil zółw jak go kupiłeś to byłeś tak podniecony jak 15 latek przy hetnej lasce dzis ci troche przeszło i wydaje ci sie niemożliwe być możliwym kup tę instrukcjię dobrze ci radzę

pozdro

JAk go kupowałem to wiedziałem że się nieświeci ale pozatym to traktor na 5 bardzo mało pali oleju ani grama niebierze , jest bardzo zwinny . Chce aby wszystko mi działało tak jak powinnio ale i bez tego można żyć , nieżłuje teraz że go kupiłem gdy bym tetraz kupował go kupił bym bym go drugieraz. Papropo książki gdzie mogę dostać instrukcję komputera deski do mf 6150 . A prop tego kompa to grdzie on się znajdiję bo pod licznikami nic niema tylko same kable

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JAk go kupowałem to wiedziałem że się nieświeci ale pozatym to traktor na 5 bardzo mało pali oleju ani grama niebierze , jest bardzo zwinny . Chce aby wszystko mi działało tak jak powinnio ale i bez tego można żyć , nieżłuje teraz że go kupiłem gdy bym tetraz kupował go kupił bym bym go drugieraz. Papropo książki gdzie mogę dostać instrukcję komputera deski do mf 6150 . A prop tego kompa to grdzie on się znajdiję bo pod licznikami nic niema tylko same kable

chcesz zeby chodził nie grzeb bez sensu to moja rada ten traktor był najdrozszym ciągnikim przed watem kosztował 220tys zł czyli rownowartosc 2 szt lambhorgini czy same czy nh.

jest nie tani w czesciach i lepiej sie nie dowiadywac ile kosztuje komp ktorego sie spaliło przez zle podpiecie wtyk

pozdrawiam

instrukcji nie kupisz popros kogos od dealera zeby ci skserowal instr od 62 sa b podobne najlepiej znajdz kogos kto ma takiego od nowego on cie nauczy wszystkiegolub zapytaj dealera czy nie mogli by ci zrobic szkolenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Panowie w Mf3060 nie ciągnie przedni napęd . Przełączniki i kontrolki działają na cewce elektrozaworu napięcie pojawia się i zanika po przełączeniu przełacznika , cewka sprawna .Samego zaworu na razie nie ruszałem , boję sie wykręcić bez wiedzy co tam mogę spotkać .Podajcie jakieś wskazówki i ewentualnie co może być jeszcze (i jak sprawdzić) jeżeli się okarze że to nie ten zawór nawalił , dodam że nie zaobserwowałem żadnego zdażenia , trzasku ,zgrzytu czy czegoś podobnego co by wskazywało na usterkę mechaniczną .

pozdrawiam Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie MF 6170,80,90? Tak czytam i czytam i widzę że z elektroniką w nich nie za ciekawie. Czy te ciągniki już miały te czujniki rtęciowe w ramionach podnośnika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pilnie potrzebuje informacji. Silnik perkis 6 cylindrów, 105 KM . Moje pytanie jak dokręcić głowice (kolejność i co najważniejsze jaką wartość ustwić na kluczu dynanometrycznym).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pilnie potrzebuje informacji. Silnik perkis 6 cylindrów, 105 KM . Moje pytanie jak dokręcić głowice (kolejność i co najważniejsze jaką wartość ustwić na kluczu dynanometrycznym).

 

 

 

 

 

Głowice cokreca sie zawsze od srodka, moja rada dokrecaj zwykłym kluczem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pilnie potrzebuje informacji. Silnik perkis 6 cylindrów, 105 KM . Moje pytanie jak dokręcić głowice (kolejność i co najważniejsze jaką wartość ustwić na kluczu dynanometrycznym).

 

 

 

 

 

Głowice dokreca sie zawsze od srodka, moja rada dokrecaj zwykłym kluczem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pilnie potrzebuje informacji. Silnik perkis 6 cylindrów, 105 KM . Moje pytanie jak dokręcić głowice (kolejność i co najważniejsze jaką wartość ustwić na kluczu dynanometrycznym).

Głowice dokreca sie od srodka na zawnatrz najlepiej na 3 razy.Na nowej uszczelce na etykiecie powinny byc momenty dokrecenia i kolejnosc chyba ze to jakas prywaciarska uszczelka.I zawsze dynanometrycznym kluczem dokrecaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. Dokręcałem na trzy razy ok.130 Nm czy jakoś tak. Mam nadziej że bedzie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno a tak przy okazji wartosci dokręcenia głowicy zależą od modelu silnika

Wg autodata silnik A6 354 (wystepował do końca lat 80 tych) ma 3 rodzaje szpilek długie 156Nm, krótkie 38 Nm i na klócz "gwiazdka" 40 Nm

Silnik 1006 (lata 90) tez ma 3 rodzaje szpilek ale inaczej rozmieszczone wszystkie się dokręca etapami

1 30 Nm

2 70 Nm

3 110 Nm

4 w zależności od rodzaju szpilki 150 Nm szpilki krótkie, 180 Nm szpilki srednie, 210 Nm szpilki długie, z tego co widać na rysunku są tylko 2 na końcach głowicy

Jeśli chodzi o kolejność dokręcania na rysunkach pokazane jest aby dokręcać zaczynając od środka dookoła cylindrów coś w rodzaju ósemki ale myślę że jak sie dokręci tradycyjnie od środka po przekątnej tez będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Potrzebuje informacji jak wyregulować podnośnik w Ursusie 3514

( taki ja w MF 255 ) bo są tylko pozycja na dole i u góry niema nic pośredniego

ponadto podnośnik cały czas podnosi gdy druga wajcha jest przesunięta do końca

proszę o pomoc

Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie MF 6170,80,90? Tak czytam i czytam i widzę że z elektroniką w nich nie za ciekawie. Czy te ciągniki już miały te czujniki rtęciowe w ramionach podnośnika??

czujniki rtęciowe są w bombach nie w ciągnikach ale cóż? pewnie ciągniki uciągu 7,5tony wramionach podnośnika dla ciebie mają rtęć ale po co ? aha pewnie dla wyczucia temperatury o tak pewnie dla tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam prośbe do wszystkich użytkowników MF serii 500 (czyli ciągniki od 560 do 595). http://jarle.eltelevest.no/Massey_Ferguson/Tractors/mf500.htm

 

1. Czy opłaca sie wyłożyć kasę na ten ciągnik?

2. Jak wyglada kwestia awaryjności?

3. Dostępność części oraz ich ceny

4. Warunki pracy ciągnikiem

5. Maszyny współpracujące

6. Gdzie kupowaliście ten ciągnik.

Ja mam tylko namiary na tanie ciągniki z Danii, ale z drugiej stroy słyszałem a fatalnym stanie technicznym ciągników (choć może nie zawsze) spowodowanym m.in rdzą.

Mam zamiar kupić cuś takiego i chciałbym se dowiedzieć czy zrezygnować z MF na rzecz 360 (????), 380 czy 8011.

Prosiłbym kilka słów komantarza.

Ja mam wersje francuska 595 ktory sie nazywa 592. Ciagnik nie ma wiekszych problemow z rdza zwazywszy na rocznik (81) to tylko miejscami przy blotnikach sa ogniska rdzy. Silnik pracuje bez problemow filtry paliwa pasuja od 255 lub 3p filtr oleju pasuje od U4512. Skrzynia biegow jak i tylny most nie zdradzaja objawow zuzycia. Hydraulika rowniez bez zarzutu. Maszyny bez problemow pasuja od c385 a silnik duzo bardziej oszczedny.

daj spokuj ze złomem nie bądż szmaciaż bo do niczego w życiu nie dojdziesz

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś przerobił układ hydrauliczny żeby można jednocześnie kożystać z wyjść zewnętrznych i podnośnika.Jeżeli tak to w jaki sposób.
dołuż zawór do kiprowania i gotowe

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...