buli1979 0 Napisano 7 Grudnia 2008 Witam, panowie mam problem nigdzie nie mogę dostać reflektorów do mf 6170, może ktoś wie gdzie mogę je dostać? Bymbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek namiary. Z góry dziękuję i Pozdrawiam U korbanka na jego stronie masz esklep tam są również ceny wpisujesz numer katalogowy i masz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 8 Grudnia 2008 Panowie w moim mf ku jak pochodzi dłużej na małych obrotach i potem gdy raptownie dodam gazu to tak chodzi jak by był zapowietrzony chwilkę. na dużych obrotach tego niema jest to silnik 4T Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
detka202 0 Napisano 8 Grudnia 2008 czesc wszystkim zakupilem massye fergusona 3090 ipo 3 dniach wysiadly hamulce szukam pomocy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 8 Grudnia 2008 Troche to lakoniczna informacja " wysiadły hamulce" może cos wiecej napisz o tym jak wysiadły Na początek moze poczytaj sobie juz napisane posty w tym temacie a moze znajdziesz rozwiazanie, ale niestety moze to nie być miła lektura . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
detka202 0 Napisano 8 Grudnia 2008 a wiec byl pedal niski tractor stal 3 dni i niema wcale pedalu hamulca od czego zaczac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosum 0 Napisano 10 Grudnia 2008 witam panowie co może być powodem że biegi 1,2 i 3 ciężko wchodzą jest to w MF 3060 wcześniej było wszystko ok olej był wymieniony i stan jest ok jaka może być przyczyna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 10 Grudnia 2008 witam panowie co może być powodem że biegi 1,2 i 3 ciężko wchodzą jest to w MF 3060 wcześniej było wszystko ok olej był wymieniony i stan jest ok jaka może być przyczynamoże układ jest zapowietrzony ale 4 dobrze wchodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 10 Grudnia 2008 Albo się zapowietrzył jakoś, albo pompa siadła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFALW 0 Napisano 10 Grudnia 2008 witam panowie co może być powodem że biegi 1,2 i 3 ciężko wchodzą jest to w MF 3060 wcześniej było wszystko ok olej był wymieniony i stan jest ok jaka może być przyczynamoże układ jest zapowietrzony ale 4 dobrze wchodzi[ witam - raczej układ hydrauliczny nie ma z tym nic wspólnego bo zakres biegów 1---4 załączany jest mechanicznie -przyczyną prędzej mogą być synchronizatory (a nie słychać zgrzytów?) ale niech się wypowiedzą jeszcze znawcy tematu tego forum-pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosum 0 Napisano 11 Grudnia 2008 witam jeśli chodzi o 4 bieg to jest ok 1,2,3 wchodzą ciężko ale bez zgrzytów dodam że ta sytuacja stała się nagle za wszelkie podpowiedzi dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 11 Grudnia 2008 witam jeśli chodzi o 4 bieg to jest ok 1,2,3 wchodzą ciężko ale bez zgrzytów dodam że ta sytuacja stała się nagle za wszelkie podpowiedzi dziękiCzy przypadkiem dzwignia nie chodzi ciezko na boki???Czy przy zgaszonym silniku sytuacja wyglada podobnie???Jak zminiesz na ółwia to biegi tez ciezko chodzą???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1 aga1 1 Napisano 13 Grudnia 2008 Witam wszystkich.poszukujeinstrukcji obslugi do mf 4360 , zaczepu transportowego i obciaznikow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bogdan_P 0 Napisano 14 Grudnia 2008 Witam Mam traktor MF3065. Mam następujący problem -brak wspomagania -świeci się kontrolka smarowania skrzyni biegów -trudności z włączaniem biegów -zapowietrzone hamulce Wszystkie te awarie pojawiły się jednocześnie Był bym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi odpisał co się stało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MF 3060 P 0 Napisano 16 Grudnia 2008 Witam Mam traktor MF3065. Mam następujący problem -brak wspomagania -świeci się kontrolka smarowania skrzyni biegów -trudności z włączaniem biegów -zapowietrzone hamulce Wszystkie te awarie pojawiły się jednocześnie Był bym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi odpisał co się stało Kolego wsztkie te objawy mają związek z ciśnieniem oleju w moście. Powody mogą być : Za niski poziom oleju w mościeOlej stracił parametry np. zamieszał się z innym olejem (biały kolorFiltr oleju tylnego mostu - zapchanyPompa olejowa - uszkodzona Jakie inne powody jeszcze to nie wiem, ale te są najczęsciej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 21 Grudnia 2008 PAnowie mam problem z turbiną w swoim mf-ku co zrobić zregenerrować czy kupić nową . Jeżeli zregenerować to gdzie można ją zregenerować dobrze i lile kosztuje regeneracja a ile nowa. P.S Traktor jak chodzi na wolnych obrotach dłuższy czas a potem po dodaniu gazu zaczyma dymić czarnym dymem i pochwili jak wejdzie na obroty jet dobrze . NA dużych obrotach jest wszystko oki. Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 21 Grudnia 2008 z tego co piszesz nie można jednoznacznie stwierdzić uszkodzenia turbiny aby sprawdzić czy turbo nie spala oleju sprawdź czy kolektor ssący nie jest zaoliwiony i zobacz czy niemasz luzu na wirniku, od strony filtra jest wygodny dostęp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 21 Grudnia 2008 z tego co piszesz nie można jednoznacznie stwierdzić uszkodzenia turbiny aby sprawdzić czy turbo nie spala oleju sprawdź czy kolektor ssący nie jest zaoliwiony i zobacz czy niemasz luzu na wirniku, od strony filtra jest wygodny dostępA jest możliwośc że turbina zaciaga powietrze bo coś psiuka , a oleju trochę ubywa a niebrał na początu . problem pojawił sie wtedy gdy ugniatałem kuku chodzi po pryżmie 5 godzin i po jkaimś czasie zaczoł strasznie dymić czarnym dumem i wzioł poziom oleju.I zrobiły sie przecieki zalany był olejem po ugniataniu . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 21 Grudnia 2008 PAnowie mam problem z turbiną w swoim mf-ku co zrobić zregenerrować czy kupić nową . Jeżeli zregenerować to gdzie można ją zregenerować dobrze i lile kosztuje regeneracja a ile nowa. P.S Traktor jak chodzi na wolnych obrotach dłuższy czas a potem po dodaniu gazu zaczyma dymić czarnym dymem i pochwili jak wejdzie na obroty jet dobrze . NA dużych obrotach jest wszystko oki. Z góry dzięki Mam pytanie czy ta pryzma była duża? i czy były duże przechyły? być może nic się nie stało umyj dokładnie silnik najlepiej myjką i sprawdź czy po myciu są przecieki i poszukaj na tym forum już ktoś pisał o takim problemie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 21 Grudnia 2008 PAnowie mam problem z turbiną w swoim mf-ku co zrobić zregenerrować czy kupić nową . Jeżeli zregenerować to gdzie można ją zregenerować dobrze i lile kosztuje regeneracja a ile nowa. P.S Traktor jak chodzi na wolnych obrotach dłuższy czas a potem po dodaniu gazu zaczyma dymić czarnym dymem i pochwili jak wejdzie na obroty jet dobrze . NA dużych obrotach jest wszystko oki. Z góry dzięki Mam pytanie czy ta pryzma była duża? i czy były duże przechyły? być może nic się nie stało umyj dokładnie silnik najlepiej myjką i sprawdź czy po myciu są przecieki i poszukaj na tym forum już ktoś pisał o takim problemieumyłem ale ma małe przecieki przy turbinie tylo niepokoji mnie że nagle zacził trochę brać olej i tak dziwnie zachowuje się na małych obrotach . Mam go już rok i pół roku było wszystko oli ani grama oleju niebrał i niebyło takich dziwnych sytuacji jak chodził na małych obrotach a traktor ma przez rok zrobione ok. 100 mtg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 21 Grudnia 2008 Pawelmf żeby w skutek przechyłu na pryźmie kukurydzy a w konsekwencji okresowego braku oleju w magistrali olejowej zatrzeć silnik na wale to potrzeba kilku munut ale turbinie która osiąga w okolicach 80tyś. obr.na minutę wystarczy kilkanaście sekund żeby solidnie nadwyrężyć jej zdrowie i ciągnik o którym kiedyś pisałem został sprzedany między innymi dlatego że po podobnych perypetiach pożerał coraz więcej i więcej i więcej .....oleju ale to tylko moje skromne zdanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 21 Grudnia 2008 Pawelmf żeby w skutek przechyłu na pryźmie kukurydzy a w konsekwencji okresowego braku oleju w magistrali olejowej zatrzeć silnik na wale to potrzeba kilku munut ale turbinie która osiąga w okolicach 80tyś. obr.na minutę wystarczy kilkanaście sekund żeby solidnie nadwyrężyć jej zdrowie i ciągnik o którym kiedyś pisałem został sprzedany między innymi dlatego że po podobnych perypetiach pożerał coraz więcej i więcej i więcej .....oleju ale to tylko moje skromne zdanie.Ale az tego co wiem to turbina moze zaciągać olej jak ma luzy pytam się poto aby sie upewnić czy to na bank tak jest jak myślę . A teraz dowiedziałem sie od swojego taty bo to on ugniatał że ten tolej to leciał tam własnie co jest ten wiatraczek w turbinie . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IKH 0 Napisano 21 Grudnia 2008 zapraszam do zapoznania się ze stroną z częściami do MF http://www.sklep-ikh.pl/oferta-spareparts-.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel5314 0 Napisano 21 Grudnia 2008 witam poszukuje instrukcji warsztatowej do silnika A4.248 wystepujacego np w MF 3060 , 390 itd prosilbym o rade jakie komplety naprawcze sa najlepsze THM , polskie czy inne i ogolne rady i zalecenia przy przeprowadzaniu remontu silnika ktory czeka mnie mniej wiecej za 2tys mth (lecz nie znamy dnia ani godziny hehehe) i chce mniej wiecej zorientowac sie jakby to mniej wiecej wygladalo mail raf_17@tlen.plpozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad 0 Napisano 22 Grudnia 2008 witam!ostatnio dawalem pompe paliwa i wtryski od mojego mf3080 do regeneracji i po ponownym jej zalozeniu mam problemy z odpalaniem ciagnika. zaplon jest ustawiany tak jak przed wyjeciem a zeby odpamic musze go dlugo krecic, a przed regeneracja palil na dotyk.co moze byc przyczyna ze tak ciezko teraz pali?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 22 Grudnia 2008 witam!ostatnio dawalem pompe paliwa i wtryski od mojego mf3080 do regeneracji i po ponownym jej zalozeniu mam problemy z odpalaniem ciagnika. zaplon jest ustawiany tak jak przed wyjeciem a zeby odpamic musze go dlugo krecic, a przed regeneracja palil na dotyk.co moze byc przyczyna ze tak ciezko teraz pali??Sprawdź przewody paliwowe może gdzieś łapie powietrza i schodzi paliwo do zbiornika i dlatego musi długo kręcić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach