Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z MF 690, kreci mi sie wom cały czas i ne da sie wyłączyc? dzwignia jest ok nie urwana przełącza w skrzyni, Moze juz ktos miał taki problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam sklep internetowy http://sklep.rolniczy24.pl/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do Zachodnich maszyn rolniczych . Szybko tanio i solidnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam problem z MF 690, kreci mi sie wom cały czas i ne da sie wyłączyc? dzwignia jest ok nie urwana przełącza w skrzyni, Moze juz ktos miał taki problem?

Jeżeli jest włączane hydraulicznie i jest to tylko wina zbyt gęstego, zimnego oleju to spróbuj włączyć przedni napęd i wzmacniacz momentu. Wtedy ciśnienie oleju będzie niższe i da się wałek zatrzymać nawet ręką lub (bezpieczniej) drewnianym kołkiem, deską itp. U mnie w 699 się to sprawdzało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie doszedłem co było źłe w moim mf 610 z napęde w 2 kostkach kable były utlenione i niebyło przejścia prądu, elektryk wymienił na nowe i wszystko gra . Piszę to poto bo mooże kogoś to naprowadzi na jakiś tropw przy podobnym problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam zapytanie czy ktoś grzebał coś w piaście , zwrotnicy w 3060??? bo według katalogu nie wszystko mi się zgadza i jeszcze jedno czy uszczelniacz w zwrotnicy możne nie być w obudowie z metalu ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w moim mf w przednim napedzie na wałku atakującym ten frez troche sie wyrobił i w czasie jazdy brzeczy i pytanie co tu zrobic, naspawac i wyfrezowac ale czy spaw nie bedzie za mieki i jaką spawarką, czy ktos moze to juz robił ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, w moim mf w przednim napedzie na wałku atakującym ten frez troche sie wyrobił i w czasie jazdy brzeczy i pytanie co tu zrobic, naspawac i wyfrezowac ale czy spaw nie bedzie za mieki i jaką spawarką, czy ktos moze to juz robił ?

 

ja regenerowałem wałek od przedniego napędu ten pod silnikiem nadspwałem frezy elektrodą nierdzewną i wyfrezowałem zrobiłem 500 mtg i nie widać żadnego zużycia ale czy wałek atakujący nie ulegnie rozhartowaniu od spawania tego nie wiem i nie polecał bym tej metody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd.

 

Mam Katalogi części do:

-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. seria 3xx, 10xx, całej serii 30 __ ,np. 3060,3080, seria 80xx itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]

-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku)

 

-instrukcja napraw MF 30xx i 31xx

-instrukcja obsługi i katalog czesci do ciagnika oraz instrukcja napraw Ursus MF255 (po polsku)

-inst napraw i katalog MF235

 

Massey Ferguson Katalog cześci przyczepa

Massey Ferguson Katalog cześci pług zagonowy 794

Massey Ferguson Katalog cześci pług obracany 745

Massey Ferguson Katalog cześci 90 wersja USA

Massey Ferguson Katalog cześci 865

Massey Ferguson Katalog cześci 825

Massey Ferguson Katalog cześci 65 A4.192 .. AD4.203

Massey Ferguson Katalog cześci 35X FR

Massey Ferguson Katalog cześci 35X A3.152

Massey Ferguson Katalog cześci 20

Massey Ferguson Katalog cześci 188

Massey Ferguson Katalog cześci 185

Massey Ferguson Katalog cześci 175 S

Massey Ferguson Katalog cześci 175 178

Massey Ferguson Katalog cześci 168MARK3 168 S

Massey Ferguson Katalog cześci 168MARK3 168 F

Massey Ferguson Katalog cześci 168

Massey Ferguson Katalog cześci 165MARK3 175

Massey Ferguson Katalog cześci 165

Massey Ferguson Katalog cześci 165 EN

Massey Ferguson Katalog cześci 165 168 185 188

Massey Ferguson Katalog cześci 155

Massey Ferguson Katalog cześci 155 158

Massey Ferguson Katalog cześci 152MARK3 152

Massey Ferguson Katalog cześci 152

Massey Ferguson Katalog cześci 152 MARK3 152F

Massey Ferguson Katalog cześci 148 Perkins AD3.152

Massey Ferguson Katalog cześci 145MARK3 145V

Massey Ferguson Katalog cześci 145.

Massey Ferguson Katalog cześci 135.

Massey Ferguson Katalog cześci 135 148MARK3 135 145.

Massey Ferguson Katalog cześci 135 140 145 Perkins AD3.152.

Massey Ferguson Katalog cześci 133.

Massey Ferguson Katalog cześci 133 135 140.

Massey Ferguson Katalog cześci 122 130.

Massey Ferguson Katalog cześci 1200 EN.

Massey Ferguson Katalog cześci 1155 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1150 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1105 1135 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1100-1130 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1085 Wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1080 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1080 FR.

Massey Ferguson Katalog cześci 100 200A.

Massey Ferguson Katalog cześci 100 200A FR.

Massey Ferguson Instrukcja obsługi hydrauliki 130-180.

Massey Ferguson Instrukcja obsługi 130.

Massey Ferguson Instrukcja naprawcza 35.

Perkins Katalog cześci AD 4.203.

Perkins Katalog cześci A4.99 A4.107.

Perkins Katalog cześci A4.99 A4.107 Wersja II.

Perkins Katalog cześci A4.236.

Perkins Katalog cześci A3.144.

Perkins Katalog cześci A3.144 A3.152.

Perkins Katalog cześci A4.318.

Perkins Instrukcja obsługi silników serii 100.

Perkins Instrukcja obsługi silnikow L4.

Perkins Instrukcja obsługi Seria P.

Perkins Instrukcja obsługi katalog cześci 4.108.

Perkins Instrukcja obsługi katalog czesci 4.212 4.236 4.248.

Perkins Instrukcja obsługi 4.107 4.108.

 

 

Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chce dorobic sciągacz zeby wyjąc sworznie zwrotnicy w przednim napedzie, moze ktos pamieta jaki jest otwór w tym sworzniu i jaki gwint? za odpowiedz z góry dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wywaliło uszczelke pod głowicą wymieniłam ją ale jest problem pochodzi z 20 min. nawysokich obr.a później spadają obr.do 1500i nie ma czym robić,po zgaszeniu wchodzi na pełne obr.i potem to samo tak jakby się zapowietrzał filtr paliwa wymieniony czy pompa już do regeneracji czy ki diabeł.Czy ktoś zna namiary do Sobótki[dolnyśląsk] do regeneracji pomp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zanim wymienisz pompę porozkręcaj i przedmuchaj przewody paliwowe bo obiawy twoje mogą świadczyć że jakiś brud (knot) zatyka ci przewód najczęściej między filtrami a zbiornikiem i na mniejszych obrotach paliwa jeszcze starcza a na wysokie już brakuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wywaliło uszczelke pod głowicą wymieniłam ją ale jest problem pochodzi z 20 min. nawysokich obr.a później spadają obr.do 1500i nie ma czym robić,po zgaszeniu wchodzi na pełne obr.i potem to samo tak jakby się zapowietrzał filtr paliwa wymieniony czy pompa już do regeneracji czy ki diabeł.Czy ktoś zna namiary do Sobótki[dolnyśląsk] do regeneracji pomp.
Zwróć uwagę na zbiornik paliwa (wystarczy że ktoś wrzucił lub sam wlałeś z paliwem jakiś przedmiot to pod wpływem zwiększonego przepływu paliwa zostanie ten przedmiot przyssany do wyjścia paliwa ze zbiornika co doprowadza do zapowietrzenia się układu).

Drugą sprawą może być pompka paliwowa zasilająca (memrama,zaworki,sprężyna zgnita).

Mimo że piszesz że filtry zostały wymienione sprubój jeszcze innych

bywa że niektóre są "ciężkie do przebicia" co przy słabej pompce zasilającej może dawać podobny efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź też odpowietrzenie zbiornika lub zrób próbe z odkręconuym korkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Włsnie 2 dni temu zakupilem ciagnik Massey Ferguson 365 i mam nastpujący problem otoż na wolnych obrotach bardzo kiepsko dziala wspomaganie i chcialbym wymienic filtr wspomagania ktory wyglada jaby byl od nowosci w tym ciagniku. I jest problem gdyz filtr jest caly bialy i nie ma na nim zadnych symboli ani oznaczen!!! Wymienial ktoś moze ten filtr i zna jego symbol ?? Bede wdzieczny za pomoc.

 

I druga sprawa, z prawej strony na blotnku pierwszym przelącznikiem włacza sie przedni naped (zapala sie kontrolka). Natomiast obok jest drugi po wcisnieciu jego nic sie nie dzieje!! Do czego ten przełacznik sluży??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten drugi to blokada tylnego mostu moze być co do filtra teraz ci nie podam nie mam dostepu do ciągnika ja mam 390

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do blokady do calkiem mozliwe. Bo nigdzie pod nogami nie znlazlem właczania blokady! Dzieki za info. Zamówilem sobie katalog częsci do tego mojego 365 od gościa z allegro. Ma przyjsc po niedzieli zobaczymy co to bedzie za cud bo bedzie po angielsku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie dugi przycisk na blotniku to blokada tylego mostu! Fajny bajer zreszta. I ponawiam prosbe o podanie mi oznaczenia filtra oleju wpomagania ukladu kierowniczego do modelu 365 lub podobnych bo pewni filtr jest taki sam. Na rozgzanym oleju na wolnych obrotach wspomagania ledwo zipie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak na rozgrzanym oleju ledwie zipie to moze wcale to nie jest wina filtra. przeciez jak jestt rozgrzany to jeszcze latwiej mu przejsc przez filtr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak na rozgrzanym oleju ledwie zipie to moze wcale to nie jest wina filtra. przeciez jak jestt rozgrzany to jeszcze latwiej mu przejsc przez filtr.

witaj mam mf3070 i taki w nim problem ze czasami dzieje sie tak ze czuc na przy puszczaniu sprzegla takie szarpanie i zapali sie na chwile kontrolka od skrzyni chyba i wtedy ciezko chodzi wspomaganie ... od czego tak moze sie dziac??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od filtra oleju jest kontrolka jeśli jest zaochany zapala się pozatym w podstawie jest by pas u mnie napewno więc jeśliolej nie przejdzie prze filtr pójdzie bypasem sprężyna jest tak dobrana aby wytworzyć ciśnienie które wzbudzi czujnik i zapali kontroklkę. przyczyna może być słaba pompa lub olej zuzyty który po rozgrzaniu traci właściwości. Kontrolka o d filtra to trybik a w środku jest kropelka kolor żółty lub pomarańczowy. Pompe sprawdzić można skręcając koło do oporu i trzymając kierownice silnik powinien lekko się przydławić tak samo dzwignia od hydrauliki zewnętrznej przytżymać w końcowym położeniu obroty tez powinny spaść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wymienilem w koncu ten filtr. Oto jego oznaczenie 3595176M92. Wydaje mi sie że jest znacznie lepiej. Kupilem oryginalny filtr Massey Ferguson!! I mam kolejny pyatnko. Otóż nie hamowalo mi wogole prawe kolo gdyz urwane bylo takie cieglo. Aby je wymienic. Odkrecilem cale to ustrojstwo wraz z cyliderkiem. No i wylecialo mi ok 10litrow oleju z tylengo mostu!! Nie wiem co to za olej tzn. czy tylny most i cala hydraulika sa razem i maja ten sam olej. Czy wlac go z powrotem do skrzyni tu z lewej strony silnika. Czy moze gdzies indziej?? Prosze o pomoc. W tym ciagniku niema zwolnic wiec moze jest to wszystko razem ?? Bede wdzieczny za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wymienilem w koncu ten filtr. Oto jego oznaczenie 3595176M92. Wydaje mi sie że jest znacznie lepiej. Kupilem oryginalny filtr Massey Ferguson!! I mam kolejny pyatnko. Otóż nie hamowalo mi wogole prawe kolo gdyz urwane bylo takie cieglo. Aby je wymienic. Odkrecilem cale to ustrojstwo wraz z cyliderkiem. No i wylecialo mi ok 10litrow oleju z tylengo mostu!! Nie wiem co to za olej tzn. czy tylny most i cala hydraulika sa razem i maja ten sam olej. Czy wlac go z powrotem do skrzyni tu z lewej strony silnika. Czy moze gdzies indziej?? Prosze o pomoc. W tym ciagniku niema zwolnic wiec moze jest to wszystko razem ?? Bede wdzieczny za odpowiedz.

hmmm nie wiem jak u ciebie ale u mnie w 3070 to wszystko cala hydraulika i skrzynia to chodzi na jednym .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak olej w skirzyni tylnym moscie to to samo. Wchodzi około 45 litrów z tyłu masz miarkę, pod kabiną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanko czy w MF3065 na pompie wtryskowej można regolowac dawkę paliwa tak jak w C330 i C360 , czy trzeba wymontowac pomę i zawieżc ją do wyspecjalizowanego warsztatu. Dodam że kupiłem tą pompe poregeneracji i zaraz po założeniu ciągnik zaczoł kopcic na czarno pod obciążeniem jak jejżdzi na pusto jest lekki czarny dym . Wtryskiwacze są zrobione oleju nie bierze turbina też po regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...