Mały 85 0 Napisano 14 Czerwca 2009 Hej. nie da sie wyregulowac tak jak w ursusie, tą pompe musisz zawiesc do warsztatu bo trzeba ja rozebrac i wtedy sie da wyregulowac dawke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 14 Czerwca 2009 Witam.Może ktoś spotkał się ze szwankującą hydrauliką w mf serii 3000. Objawy z którymi nie mogę sobie poradzić to ciągle zapowietrzające się sprzęgło (miękki pedał) i hamulce. Po każdorazowym odpowietrzeniu da się pracować do wieczora, ale następnego ranka ta sama zabawa w odpowietrzanie. Dodatkowo po odpowietrzeniu pedał sprzęgła zaczyna "mięknąć" po ok godzinie pracy, przez co nie do końca wysprzęgla . Co może być tego przyczyną, spotkał się ktoś z takimi objawami ?? (dodam że wymieniłem już olej na nowy, filtr na nowy siatkowy i pompę na oryginalną z serwisu) co może być przyczyną takich obiawów Z góry dzięki za odp. !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 15 Czerwca 2009 Witam mam takie pytanko czy w MF3065 na pompie wtryskowej można regolowac dawkę paliwa tak jak w C330 i C360 , czy trzeba wymontowac pomę i zawieżc ją do wyspecjalizowanego warsztatu. Dodam że kupiłem tą pompe poregeneracji i zaraz po założeniu ciągnik zaczoł kopcic na czarno pod obciążeniem jak jejżdzi na pusto jest lekki czarny dym . Wtryskiwacze są zrobione oleju nie bierze turbina też po regeneracji. kolego moj mf3070 tez tak troche kopci turbine sprawdzalem i jest ok co moze byc tego przyczyna?pod niewielkim obciazeniem to tak jaky troche sie dusil czy to wina pompy czy zegos innego?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 15 Czerwca 2009 Witam.Może ktoś spotkał się ze szwankującą hydrauliką w mf serii 3000. Objawy z którymi nie mogę sobie poradzić to ciągle zapowietrzające się sprzęgło (miękki pedał) i hamulce. Po każdorazowym odpowietrzeniu da się pracować do wieczora, ale następnego ranka ta sama zabawa w odpowietrzanie. Dodatkowo po odpowietrzeniu pedał sprzęgła zaczyna "mięknąć" po ok godzinie pracy, przez co nie do końca wysprzęgla . Co może być tego przyczyną, spotkał się ktoś z takimi objawami ?? (dodam że wymieniłem już olej na nowy, filtr na nowy siatkowy i pompę na oryginalną z serwisu) co może być przyczyną takich obiawów Z góry dzięki za odp. !! Wymien uszczelki w tych cylinderkach co są przy (słowo zostało usunięte) sprzegła i chamulca bo gdy puszczasz pedał to one zasysają powietrze i stąd sie zapowietrzają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kylopan 0 Napisano 16 Czerwca 2009 Witam.Może ktoś spotkał się ze szwankującą hydrauliką w mf serii 3000. Objawy z którymi nie mogę sobie poradzić to ciągle zapowietrzające się sprzęgło (miękki pedał) i hamulce. Po każdorazowym odpowietrzeniu da się pracować do wieczora, ale następnego ranka ta sama zabawa w odpowietrzanie. Dodatkowo po odpowietrzeniu pedał sprzęgła zaczyna "mięknąć" po ok godzinie pracy, przez co nie do końca wysprzęgla . Co może być tego przyczyną, spotkał się ktoś z takimi objawami ?? (dodam że wymieniłem już olej na nowy, filtr na nowy siatkowy i pompę na oryginalną z serwisu) co może być przyczyną takich obiawów Z góry dzięki za odp. !! mnie zapowietrzalo sie tylko sprzeglo a hamulce byly okwystarczylo wymienic uszczelniacze na silowniku od sprzegla i do dzis jest wporzadku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rado249 0 Napisano 17 Czerwca 2009 wie ktos moze co moglo sie stac w podnosniku przy 3512jak wezme na podnoszenie ramia nawet nie drgna a słychac jakby jakis durzy ciezar podnosilwywrotka dziala normalnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
januku 0 Napisano 17 Czerwca 2009 Poszukuję wszelkich info, dokumentacji, możliwości naprawy, kupna panela sterującego do MF865 rok prod.1994. Prod. panela Aftercare, part no. 3517SCI-M92 (jak dobrze przeczytałem - trochę zamazany). Nr seryjny modułu 00349, data prod. 10-05-1994. Przekopałem już prawie połowę internetu... Będę wdzięczny za pomoc... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 18 Czerwca 2009 Mam taki objaw silnik 3cyl w 3p zrobilem wszystko ladnie chodzi, dymu nie pszcza, moc ma, ale na wyzszych obrotach nie podoba mi sie kultura pracy. Wlacza sie takie cykanie/sieczkarnia/ jakby od zaworów a glowica nowa i zawory juz regulowalem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 19 Czerwca 2009 Zawory to byłoby słychać szczególnie na wolnych obrotach. Jesli głowica była robiona bądź jest nowa to powinno być to wręcz mruczenie, które ustaje po jakimś czasie.Jeśli silnik glośno pracuje to coś musi mieć za duży luz. U mnie też silnik chodził jak sieczkarnia to sworznie tłokowe i tulejki w łbach korbowodów padły. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 19 Czerwca 2009 marcin.go odpada-wszystko zrobione/ osiowanie bloku, szlif walu i walek rozrz.nowy, nowe tlokimahle z tulejami i sworzniami oraz tulejki w orbowodah wymienone, glowica nowa, pompa oleju nowa, pompa wody tez/ a co ty na to ze to luz na klawiaturze-zostala stara?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr102 0 Napisano 20 Czerwca 2009 Witam. Czy ktos wie jaki gaz sie znajduje w klimatyzacji w mf3085 92rok ? fabrycznie powinien byc R12 ale potem on był wycofany bo teraz mają tylko R134 a musze napełnic bo jusz przestało chłodzic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 20 Czerwca 2009 Witam. Czy ktos wie jaki gaz sie znajduje w klimatyzacji w mf3085 92rok ? fabrycznie powinien byc R12 ale potem on był wycofany bo teraz mają tylko R134 a musze napełnic bo jusz przestało chłodzic.Chłopaki, którzy będą napełniać wiedzą co robić, sam tego nie napełnisz, tzn. na upartego to wszystko można, ale po co. Nie sądzę by w instalacji był oryginalny gaz r12, napewno był juz napełniany r134 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr102 0 Napisano 21 Czerwca 2009 Oczywiscie ze sam nie bede napelniał, byłem u jednego co napełnia i stwierdził ze nalezy napełnic r12 kturego i tak nie ma no i te złonczki są inne i pojehałem do speca od lodówek itp. i on tez nie ma r12 tylko inny nie pamietam juz jaki, ale moze napełnic tylko sie boje czy bedzie w stanie okreslic jaki tam był czynik, bo tego r12 nie mozna mieszac z r134, słyszałem ze mozna zmienic na r134 ale obowiązkowo trzeba cały układ przepłukac i osuszyc i troche przerobic zeby to działało dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 22 Czerwca 2009 "ROBERTD" nie słyszałem żeby ktoś wymieniał klawiaturę przy remoncie jeżeli stara była sprawna. Trzeba prawidłowo wyregulować luz zaworowy i będzie ok. Laski popychaczy oczywiście wymieniłeś tak. Jeszcze raz ustaw luz i zobacz co wtedy. Druga sprawa to wszystko musi się dotrzeć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 22 Czerwca 2009 Oczywiscie ze sam nie bede napelniał, byłem u jednego co napełnia i stwierdził ze nalezy napełnic r12 kturego i tak nie ma no i te złonczki są inne i pojehałem do speca od lodówek itp. i on tez nie ma r12 tylko inny nie pamietam juz jaki, ale moze napełnic tylko sie boje czy bedzie w stanie okreslic jaki tam był czynik, bo tego r12 nie mozna mieszac z r134, słyszałem ze mozna zmienic na r134 ale obowiązkowo trzeba cały układ przepłukac i osuszyc i troche przerobic zeby to działało dobrze.A co tam przerabiać??? Nic nie ruszać. Tylko koniecznie trzeba wymienić oszuszacz klimatyzacji, bo tam napewno zostało poprzedniego odczynnika. Poszukaj naklejki od klimatyzacji, jeśli była serwisowana to napewno jest. Przez 17 lat to raczej nie możliwe by tam był oryginalny gaz r12, ale o tym pisalem. Koniecznie sprawdź szczelność, to się chyba CO2 napełnia i ultrafioletem sprawdza, bez tego to nie ma sensu napełanianie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 22 Czerwca 2009 szczelność azotem sprawdzają.Układ trzeba wypłukać bo R134 chodzi z innym olejem niż R12i do R134 są inne końcówki do napełniania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 22 Czerwca 2009 szczelność azotem sprawdzają.Układ trzeba wypłukać bo R134 chodzi z innym olejem niż R12i do R134 są inne końcówki do napełnianiaNo to trzeba przepłukać tym r134 a potem napełnić i po problemie, a końcówkę powinni mieć spece Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mentor 0 Napisano 22 Czerwca 2009 wie ktos moze co moglo sie stac w podnosniku przy 3512jak wezme na podnoszenie ramia nawet nie drgna a słychac jakby jakis durzy ciezar podnosilwywrotka dziala normalnie podobny objaw miałem kiedyś i uszkodzenie polegało na tym że zużyciu uległa taka mała śrubka/wkręt która ustala położenie takiego trzpienia co służy do prowadzenia tłoczyska podnośnika, wyrobiła się i ten trzpień tak jakby opadł i zaparł się o blok i stad to obciążenie (u mnie przez to wyłupało kawałek bloku pompy)aby się dostać trzeba zdemontować cały dekiel co jest pod siedzeniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr102 0 Napisano 22 Czerwca 2009 Dzieki chłopaki, w tygodniu pojade do spesa od klimatyzacji niech napełnia, bo gdy przyjdą upały to jest dopiero prawdziwy komfort zwłaszcza w polu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor 0 Napisano 23 Czerwca 2009 WitamMam MF 6180 , czy ktos wie jak ustawic EHR i do czego sluza poszczególne pokrętla? Jak to jest z maks predkościa, bo na naklejce na szybie jest narysowane ze maks na najwyzszym biegu 40 km/h a maszyna rozpędza mi sie do 30 ,czy sa różne wersje?Podobno jest jakaś blokada ,może ktoś z was wie jak to zdjąć?Nie chce zajechać silnika ale czuje ze na wysokich obrotach predkość wzrasta do 33.Prosze o pomoc.dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 23 Czerwca 2009 Mój się rozpędza do 37,5 km/h a na naklejce jest, że tylko 30 może jechać.Wie ktoś jakie powinno być ciśnienie paliwa na wtryskiwaczach bo muszę je zawieźć do sprawdzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 23 Czerwca 2009 WitamMam MF 6180 , czy ktos wie jak ustawic EHR i do czego sluza poszczególne pokrętla? Jak to jest z maks predkościa, bo na naklejce na szybie jest narysowane ze maks na najwyzszym biegu 40 km/h a maszyna rozpędza mi sie do 30 ,czy sa różne wersje?Podobno jest jakaś blokada ,może ktoś z was wie jak to zdjąć?Nie chce zajechać silnika ale czuje ze na wysokich obrotach predkość wzrasta do 33.Prosze o pomoc.dzieki Mój MF 6170 też rozpędza się do 30 km\h i to jest wersja z 2 półbiegami a ehr jak sa te 3 pokrętła to chyba pierwsze jest od ustawiania reakcji podnośnika np w czasie orki jak ma ciężej to sam będzie podnosił; drugie jest od ustawiania na jaką wysokość ma podnosić; a trzecie od szybkości opuszczania(mogłem pomylić kolejność) jest tam jeszcze taki przycisk którym włącza się amortyzacje do transportu (super rzecz ) a to duże pokrętło służy do ustawiania głebokości Jak masz jeszcze pytania to pisz. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 24 Czerwca 2009 WitamMam MF 6180 , czy ktos wie jak ustawic EHR i do czego sluza poszczególne pokrętla? Jak to jest z maks predkościa, bo na naklejce na szybie jest narysowane ze maks na najwyzszym biegu 40 km/h a maszyna rozpędza mi sie do 30 ,czy sa różne wersje?Podobno jest jakaś blokada ,może ktoś z was wie jak to zdjąć?Nie chce zajechać silnika ale czuje ze na wysokich obrotach predkość wzrasta do 33.Prosze o pomoc.dzieki Mój MF 6170 też rozpędza się do 30 km\h i to jest wersja z 2 półbiegami a ehr jak sa te 3 pokrętła to chyba pierwsze jest od ustawiania reakcji podnośnika np w czasie orki jak ma ciężej to sam będzie podnosił; drugie jest od ustawiania na jaką wysokość ma podnosić; a trzecie od szybkości opuszczania(mogłem pomylić kolejność) jest tam jeszcze taki przycisk którym włącza się amortyzacje do transportu (super rzecz ) a to duże pokrętło służy do ustawiania głebokości Jak masz jeszcze pytania to pisz. Pozdrawiam a moj pomyka prawie 50km/h :D hehe fajnie zwlaszcza gdy sie spiesze:) tylko jest to mf3070;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 25 Czerwca 2009 WitamMam MF 6180 , czy ktos wie jak ustawic EHR i do czego sluza poszczególne pokrętla? Jak to jest z maks predkościa, bo na naklejce na szybie jest narysowane ze maks na najwyzszym biegu 40 km/h a maszyna rozpędza mi sie do 30 ,czy sa różne wersje?Podobno jest jakaś blokada ,może ktoś z was wie jak to zdjąć?Nie chce zajechać silnika ale czuje ze na wysokich obrotach predkość wzrasta do 33.Prosze o pomoc.dzieki Mój MF 6170 też rozpędza się do 30 km\h i to jest wersja z 2 półbiegami a ehr jak sa te 3 pokrętła to chyba pierwsze jest od ustawiania reakcji podnośnika np w czasie orki jak ma ciężej to sam będzie podnosił; drugie jest od ustawiania na jaką wysokość ma podnosić; a trzecie od szybkości opuszczania(mogłem pomylić kolejność) jest tam jeszcze taki przycisk którym włącza się amortyzacje do transportu (super rzecz ) a to duże pokrętło służy do ustawiania głebokości Jak masz jeszcze pytania to pisz. Pozdrawiam a moj pomyka prawie 50km/h :D hehe fajnie zwlaszcza gdy sie spiesze:) tylko jest to mf3070;p napisz jak tego dokonałeś że twój Ferdek pomyka 50 km/h też tak chce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 26 Czerwca 2009 WitamMam MF 6180 , czy ktos wie jak ustawic EHR i do czego sluza poszczególne pokrętla? Jak to jest z maks predkościa, bo na naklejce na szybie jest narysowane ze maks na najwyzszym biegu 40 km/h a maszyna rozpędza mi sie do 30 ,czy sa różne wersje?Podobno jest jakaś blokada ,może ktoś z was wie jak to zdjąć?Nie chce zajechać silnika ale czuje ze na wysokich obrotach predkość wzrasta do 33.Prosze o pomoc.dzieki Mój MF 6170 też rozpędza się do 30 km\h i to jest wersja z 2 półbiegami a ehr jak sa te 3 pokrętła to chyba pierwsze jest od ustawiania reakcji podnośnika np w czasie orki jak ma ciężej to sam będzie podnosił; drugie jest od ustawiania na jaką wysokość ma podnosić; a trzecie od szybkości opuszczania(mogłem pomylić kolejność) jest tam jeszcze taki przycisk którym włącza się amortyzacje do transportu (super rzecz ) a to duże pokrętło służy do ustawiania głebokości hehehe fajnie miec takie poczucie chumoru tą predkośc to chyba mieżyli ci policjanci z KRÓLOWEGO MOSTU z filmu UPANA BOGA MIEDZĄJak masz jeszcze pytania to pisz. Pozdrawiam a moj pomyka prawie 50km/h :D hehe fajnie zwlaszcza gdy sie spiesze:) tylko jest to mf3070;p napisz jak tego dokonałeś że twój Ferdek pomyka 50 km/h też tak chce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach