buli1979 0 Napisano 7 Grudnia 2009 z tym licznikiem na cyferki chodziło mi o mechaniczny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz.b 0 Napisano 7 Grudnia 2009 witam mam mf 8110 i mam problem zwałkiem pszełonczając obroty 540 1000 na wyśfietlaczu obroty sie zmieńiają a wałek kręći sie jednakowo pomuszcie co morze być nie tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 7 Grudnia 2009 A z tyłu przy wałku nie zmienia się obrotów? Z tego co słyszałem to przełącznik w kabinie służy tylko do zmiany danych dla komputera. Na przyszłość zainstaluj sobie Mozille Firefox w której błędy podkreśla, bo troszkę błędów jest w tym co napisałeś. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 7 Grudnia 2009 Do MironaZażyłem - i jak widać już jestem nawet szcześliwy! Będzie ze 2 m-ce jak mam 6150 i jak dotąd ani razu nie wsiadałem na te 95 koni ze spokojem, bez obaw, że coś się stanie lub znowu coś wylezie!!! Dawniej - oh - to było inaczej jedynym moim zmartwieniem było, że mi czasu zabraknie orząc dwoma skibami na "czwórce" polowej MF 255! Teraz przez miesiąc zrobiłem 10 mth a w garażu przy 6150 spędzilem ze 100 godzin (zwykłych) Pewnie już "starym" ciągnikiem miałbym ze 3 razu wszystko zorane (dobrze, że zimy nie widać)Miron! a co by było, gdybym nagrał krótki filmik z dźwiękiem i wysłał Ci go, a Ty jak dobry doktor wysłuchał i poradził? Wytłumaczyć jest trudno, a napisać jeszcze trudniej. Mieszkam na połudnu Polski (Cieszyn) i w moim rejonie jest mało tych "wiekszych" MF-ów, a fachowców - żeby coś poradzili też (chyba, że nie znam ich jeszcze Pozdrawaim Wszystkich Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 7 Grudnia 2009 eco-rol napisał "Koledzy! - rytmiczne stuku (klepanie) słyszane jakby w tylnej części skrzyni biegów lub w okolicach tylnego mostu to...?"...jak już wczesniej kolega ci napisał, ze to może swiadczyc o wyłamaniu któregos zęba.a jeśli stuki są częstrze w miarę wzrostu prędkości, to napewno wyłamany ząb...jeśli stuka ci na którymś konkretnym biegu, to będzie tryb od tego właśnie biegu, a jesli cały czas, to wyłamał sie ząb na którymś trybie w tylnym moście.wszystko zależy od tego jak duży kawałek się odłamał( może dostać się między pozostałe zęby i uszkodzić coś konkretnie)..chyba ,że go zmieliło na miazge..wtedy w zasadzie jest nie grozny:)..sprobuj spuścić olej, i zobaczyć czy jakieś grubsze opiłki nie wypłyną... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 7 Grudnia 2009 Grzegorz 200 na razie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 7 Grudnia 2009 Witam.Poszukuje używanego ładowacza czołowego do MF3070.Wie ktoś z was gdzie może coś mają lub gdzie sprowadzają?Poszukuje takich jak MX,Faucheux,Quick,Myślę że to takie najodpowiedniejsze marki da niego jak myslicie?Byłbym wdzięczny jak ktoś mógłby dać jakieś namiary.Z góry dzieki za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 7 Grudnia 2009 eco-rol ; oki niema problemu dawaj ten filmik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 7 Grudnia 2009 jeśli wyłamał się ząb spadł na dno skrzyni dostanie się pod inne tryby raczej nie grozi problem może pojawić się w momencie gdy tryby bedą się stykac w miejscu gdzie nie ma zęba i pojawi się nagłe obciążenie. mi w 390 stuka w skrzyni przy podnosniku podniesionym na maksa ale ponoc ten typ tak ma podobnie jak 255 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 7 Grudnia 2009 stuków można uniknąc przesuwając dziwgnie sterowania pozycyjnego tą bliżej siedzenia z pozycji makxymalnej o około 1 cm w strone pozycji w dół i jwst cicho. podnośnik bedzi e podnosił kilka cm niżej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz.b 0 Napisano 7 Grudnia 2009 koledzy czy ktoś wie gdzie sie pszełancza obrotyu wałka 540 1000 oprucz tego pszełoncznika wkabinie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz.b 0 Napisano 7 Grudnia 2009 czy wie ktoś jak pszełancza sie obroty wałka 540 1000 oprucz tego pszełocznika w kabinie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz.b 0 Napisano 7 Grudnia 2009 czy wie ktoś jak pszełancza sie obroty wałka 540 1000 oprucz tego pszełocznika w kabinie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych301 0 Napisano 8 Grudnia 2009 Jeżeli masz czujnik przy sprzęgle na dole to jest to jego wina ja mam to samo w MF 6190 nawet go kupiłem u korbanków kosztuje ok 150 zł ale zaraz się spalił i dalej jeżdże na starym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herki 0 Napisano 8 Grudnia 2009 Miałem identycznie w moim 6150 kupiłem u Korbanków ten czujnik i od razu się zepsuł odesłałem im , a kupiłem od mf 255 ten co jest przy małej dźwigni .Jedynie musiałem go dać tokarzowi żeby mi go przegwintował i tak już działa 2gi rok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 8 Grudnia 2009 Witam.Poszukuje używanego ładowacza czołowego do MF3070.Wie ktoś z was gdzie może coś mają lub gdzie sprowadzają?Poszukuje takich jak MX,Faucheux,Quick,Myślę że to takie najodpowiedniejsze marki da niego jak myslicie?Byłbym wdzięczny jak ktoś mógłby dać jakieś namiary.Z góry dzieki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 8 Grudnia 2009 czy wie ktoś jak pszełancza sie obroty wałka 540 1000 oprucz tego pszełocznika w kabinie Ten przełącznik w kabinie tak jak już ktoś pisał nie zmienia obrotów wałka, służy on tylko do przełączenia wyświetlacza na inne obroty.Obroty walka zmienia się taką dźwigienką z tyłu ciągnika w okolicy wałka.Jeżeli nie masz takiej dźwigienki to obroty zmienisz tylko przez zmianę końcówki wałka(tej wystającej z ciągnika) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz.b 0 Napisano 9 Grudnia 2009 to jes mF 8110 i wałek który wychodzi ma gruby fres Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz.b 0 Napisano 9 Grudnia 2009 to jes mF 8110 i wałek który wychodzi ma gruby fres Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 9 Grudnia 2009 panowie wie może ktoś ile właściwie koni ma MF 3115 i czy będzie dawał sobie dobrze radę w 4 skibowym pługu obrotowym o szerokości roboczej 1.8 m ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Grudnia 2009 Tu masz dane tego ciągnika.http://www.konedata.net/Traktorit/MF3115.htm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 9 Grudnia 2009 czy wie ktoś jak pszełancza sie obroty wałka 540 1000 oprucz tego pszełocznika w kabinie Ten przełącznik w kabinie tak jak już ktoś pisał nie zmienia obrotów wałka, służy on tylko do przełączenia wyświetlacza na inne obroty.Obroty walka zmienia się taką dźwigienką z tyłu ciągnika w okolicy wałka.Jeżeli nie masz takiej dźwigienki to obroty zmienisz tylko przez zmianę końcówki wałka(tej wystającej z ciągnika) przełącznik w kabinie służy do zmiany obrotów wałka !!! wielokrotnie go uzywam przy aktywnym agregacie , zmieniają się obroty i wyświetlacz !zmieniałem także podczas pracy wałka i wszystko chodzi ok ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 10 Grudnia 2009 WitamPotrzebuje kabiny do MF z serii 600 oraz prawej przedniej zwolnicy.Jeżeli ktoś ma lub wie kto ma takie coś proszę o kontakt na forum lub gg 6435468A co myślicie by zastosować kabinę z serii 3xxx Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 10 Grudnia 2009 chciałbym się poradzić bardziej obeznanych w temacie, bo ostatnio zaobserwowałem w swoim mf3115 dziwne moim zdaniem zachowanie się ciągnika przy przełączaniu półbiegu, a wygląda to tak : gdy na luzie bez gazu załącza się półbieg silnik schodzi z obrotów o jakieś 200 obr/min, przy wyższych obrotach silnika jest to mniejszy spadek, ale jest tak cały czas gdy załączony jest półbieg, natomiast gdy wyłączy się półbieg silnik spowrotem wraca do wyjściowych obrotów.Czy to normalne ? , czy może świadczy to że coś tam ma się ochotę zepsuć ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 11 Grudnia 2009 Tak jest, przy przełączaniu półbiegów nawet na biegu neutralnym sillnik zachowuje się tak jakby zmieniał charakterystykę pracy, słyszalne jest takie przejście obrotów, to normalne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach