pawlo36 0 Napisano 10 Lutego 2010 a moglbys napisac jak ja odpowietrza z gory dziekuje szikaj z prawej str pod kabina takich jakby malych wtyczek euro (nie wiem jak to opisac) zakrytych gumowym korkiem i jak bedzie zapalony to wdus tam w srodku jakims srubokrętem i powinno ilsc powietrze albo i olej jak juz bedzie dobrze tylko uwaga na oczy no nieraz potrafi niezle podac (jeden jest blisko sprzegla a dwa powinny byc na pokrywie ze wszystkim zaworami-tam gdzie masz filtr oleju przy kole) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Lutego 2010 Witam. Od razu mówię że jak dotad nic nie pisałem a dzielnie śledziłem temat o mf-ach gdyż sam jestem jednym z posiadaczy. mam mf 3070 no i kilka pytan co tj idzie wiosna i przydało by się zrobic to i owo. proszę sie nie śmiać tylko w miare możliwosći pomóc mi i odpowiedzieć na poniższe pytania:1. mam drobny problem z hamulcami tj w jednym z tylnich kól łapią naprawde kiepsko a w drugim tak średnio-jak odpowietrzyć?-czy ma na to wpływ temperatura oleju?-dodam ze latem było lepiej-choc nieznacznie2.to niby drobnostka ale mnie głęboko nurtuje-jak mam włączony przedni napęd to nie świeci mi się od niego kontrolka-a jak wyłączony to wręcz przeciwnie-co mam zrobic?3. nie mam do niego zadnego katalogu ani też instrukcji wiec wyda sie głupie ale wciąż nadal nie wiem do czego jest jeden z przycisków pod kierownicą-sa tam awaryjne światła tylnie i przednie (tj reflektory) kogut i tajemniczy przycisk z rysunkami podobnymi do tych obok kluczka-co to jest?4. już jak go kupiłem nie działał mi klakson-dojścia przewodów zdaja sie nienaruszone, bezpieczniki raczej tez ale jeśli mozna to bardzo proszę by ktoś podał ich schemat-który od czego. na koniec dodam ze maszynka z 87 roczku. mam ją juz bez jakiś 3 tygodni cały roczek. spisuje się naprawde nieżle. wymieniłem oleje i cyka choc trochę mam problemy z odpalaniem na mrozie-ale to akurat wiem ze wina akumulatora.pozatym dałem za niego 29000 więc myśle że nie pzrepłaciłem skoro był z kompletem obciażników, w maire nieściuchany i miły dla oka. pozdrawiam wszystkich posiadaczy i z góry dziękuje za pomoc. odp na pyt 2-jestes pewien ze jak swieci to jest wylaczony i nie ciagnie na przod a jak nie swieci to ciągnie??????? jak sie go zapali to powinno swiecic i napęd jest caly czas wlaczony przy tej serii dopiero trzeba sobie go wylączyc jak sie nie potrzebuje wiec moze zle to odbierasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rasel_1 0 Napisano 10 Lutego 2010 Witam wszystkich co sądzicie o ciągniku massey ferguson 2620?? Ma może ktoś taki model?? Jeżeli tak to prosił bym o jakieś inf. o tym modelu. Np. czy bardzo awaryjny, a jak tak to co się najczęściej psuje itp. Z góry dziękuję za pomoc Panowie ktoś może udzielić mi jakichś info na temat tych ciągników?? Bo mam na oku również model 2640......!!!???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michu8 0 Napisano 10 Lutego 2010 Witam forumowiczów. Problem jest taki -`1.Zerwany frez na wałku napędzajacym przekładnie.2.Uszkodzone zeby na przekładni planetarnej3. Roztulejowany most.Suma sumarum niezła bryndza a podniosłem go do przesmarowania! Doradżcie jak sie za to zabrac ,wszystko już na wierzchu rozebrane tuleje dorobie bo orginał za cienki, ale ten wałek ataku ????. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matimatima 0 Napisano 10 Lutego 2010 Jestem pewien na 100% co do tego ze jest włączony pozatym-mój błąd-zapomniałem jeszcze dodać że dokładnie sprawa tak się ma że guzik jest wciśnięty kontrolka się świeci a naped jest wyłączony-i odwrotnie guzik wyłączony kontrolka też to napęd chodzi-pewność mnie nie zwodzi bo przyszło mi się o tym przekonac na ciężkiej glebie z pługiem-pozatym swoje przypuszczenia sprawdziłem zwykłym przejeździe po podwórzu-włączony przedni napęd na zakrętach dość mocno zrywa ziemię-innaczej jest gdy się go wyłączy...... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michu8 0 Napisano 10 Lutego 2010 Witam forumowiczów. Problem jest taki -`1.Zerwany frez na wałku napędzajacym przekładnie.2.Uszkodzone zeby na przekładni planetarnej3. Roztulejowany most.Suma sumarum niezła bryndza a podniosłem go do przesmarowania! Doradżcie jak sie za to zabrac ,wszystko już na wierzchu rozebrane tuleje dorobie bo orginał za cienki, ale ten wałek ataku ????. MF 3680 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadi12 0 Napisano 10 Lutego 2010 Witam! Mam problem z rewersem w MF 6110. Mam takie pytanie czy w tych modelach znajduje się jakaś kostka, nie wiem zawór albo coś podobnego która odpowiada za rewers? Problem polega na tym że nie chce na postoju zaskoczyć mi do tyłu, a jeżeli rusze to przodu i ciagnik się toczy to zaskoczy wiesz może co może być przyczyną? Proszę o szybką pomoc!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 10 Lutego 2010 panowie ratunkupotrzebuję części do wysprzęglika do mf 3115 ( uszczelniaczy + nakrętki zabezpieczającej tłok wysprzęglika) ma ktoś jakiś pomysł jak to tanio załatwić , korbanek ma chorendalne ceny za to !!może można zamiast tych uszczelniaczy oringi pozakładać - praktykował to ktoś ?ponawiam zapytanie, doradzcie coś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 10 Lutego 2010 jezeli uda ci sie dobrac to bedzie okej powinno chodzic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 10 Lutego 2010 Daj do zakładu co regenerują siłowniki hydrauliczne - hydraulika siłowa. Mi to zrobili za 100zł wszystko gra już 3 rok. pozdr. panowie ratunkupotrzebuję części do wysprzęglika do mf 3115 ( uszczelniaczy + nakrętki zabezpieczającej tłok wysprzęglika) ma ktoś jakiś pomysł jak to tanio załatwić , korbanek ma chorendalne ceny za to !!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Lutego 2010 Witam! Mam problem z rewersem w MF 6110. Mam takie pytanie czy w tych modelach znajduje się jakaś kostka, nie wiem zawór albo coś podobnego która odpowiada za rewers? Problem polega na tym że nie chce na postoju zaskoczyć mi do tyłu, a jeżeli rusze to przodu i ciagnik się toczy to zaskoczy wiesz może co może być przyczyną? Proszę o szybką pomoc!! podobno sie tam cos reguluje bo znajomy ma taki sam problem i tak mu mechanik powiedzial i w najblizszym czasie ma mu to robic-tyle wiemsam mam serie 6100 ale model 6180 ale jest ok:) sprawdz jeszcze z prawej str kolo wejscia dzwigni zmiany biegow do skrzyni czy tam wszysko łaczy i czy elektomagnes sie nie zawiesza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadi12 0 Napisano 10 Lutego 2010 Witam! Mam problem z rewersem w MF 6110. Mam takie pytanie czy w tych modelach znajduje się jakaś kostka, nie wiem zawór albo coś podobnego która odpowiada za rewers? Problem polega na tym że nie chce na postoju zaskoczyć mi do tyłu, a jeżeli rusze to przodu i ciagnik się toczy to zaskoczy wiesz może co może być przyczyną? Proszę o szybką pomoc!! podobno sie tam cos reguluje bo znajomy ma taki sam problem i tak mu mechanik powiedzial i w najblizszym czasie ma mu to robic-tyle wiemsam mam serie 6100 ale model 6180 ale jest ok:) sprawdz jeszcze z prawej str kolo wejscia dzwigni zmiany biegow do skrzyni czy tam wszysko łaczy i czy elektomagnes sie nie zawiesza Wielkie dzięki za odpowiedz! A mozesz powiedzieć jak sprawdzić te elektromagnesy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Lutego 2010 Wielkie dzięki za odpowiedz! A mozesz powiedzieć jak sprawdzić te elektromagnesy? dokładnie teraz nie moge sobie wyobrazic jak on tam wyglada ale trzeba by go wyjac podlaczyc i zeby byla masa no i musi przelaczac w jedna i druga str, musze zobaczyc przy swoim to moze cos tu jeszcze dopisze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWEL2625 0 Napisano 11 Lutego 2010 resel 1 ja uzytkuje 2625 chodzi w agregacie siewnym i w 4 obrotowych zdaje egzamin i pszy 110 km niejest zarlokiem na paliwo wiency wiadomosci nawiaz kontakt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tobasz 0 Napisano 11 Lutego 2010 Panowie czy ciągnik mf 3610 ma pompy hydrauliczne w skrzyni biegów? jak ten traktor sprawuje się czy te pompy psują się często i od czego się psują. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 11 Lutego 2010 Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd. Katalogi części do:-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. seria 3xx, 10xx, całej serii 30 __ ,np. 3060,3080, seria 80xx itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku) -instrukcja napraw MF 30xx i 31xx-instrukcja obsługi i katalog czesci do ciagnika oraz instrukcja napraw Ursus MF255 (po polsku)-inst napraw i katalog MF235 Massey Ferguson Katalog cześci przyczepa.pdfMassey Ferguson Katalog cześci pług zagonowy 794Massey Ferguson Katalog cześci pług obracany 745Massey Ferguson Katalog cześci 90 wersja USAMassey Ferguson Katalog cześci 865Massey Ferguson Katalog cześci 825Massey Ferguson Katalog cześci 65 A4.192 .. AD4.203Massey Ferguson Katalog cześci 35X FRMassey Ferguson Katalog cześci 35X A3.152Massey Ferguson Katalog cześci 20Massey Ferguson Katalog cześci 188Massey Ferguson Katalog cześci 185Massey Ferguson Katalog cześci 175 SMassey Ferguson Katalog cześci 175 178 Massey Ferguson Katalog cześci 168MARK3 168 S Massey Ferguson Katalog cześci 168MARK3 168 F Massey Ferguson Katalog cześci 168 Massey Ferguson Katalog cześci 165MARK3 175 Massey Ferguson Katalog cześci 165 Massey Ferguson Katalog cześci 165 EN Massey Ferguson Katalog cześci 165 168 185 188 Massey Ferguson Katalog cześci 155 Massey Ferguson Katalog cześci 155 158 Massey Ferguson Katalog cześci 152MARK3 152 Massey Ferguson Katalog cześci 152 Massey Ferguson Katalog cześci 152 MARK3 152F Massey Ferguson Katalog cześci 148 Perkins AD3.152 Massey Ferguson Katalog cześci 145MARK3 145V Massey Ferguson Katalog cześci 145. Massey Ferguson Katalog cześci 135. Massey Ferguson Katalog cześci 135 148MARK3 135 145. Massey Ferguson Katalog cześci 135 140 145 Perkins AD3.152. Massey Ferguson Katalog cześci 133. Massey Ferguson Katalog cześci 133 135 140. Massey Ferguson Katalog cześci 122 130. Massey Ferguson Katalog cześci 1200 EN. Massey Ferguson Katalog cześci 1155 wersja USA. Massey Ferguson Katalog cześci 1150 wersja USA. Massey Ferguson Katalog cześci 1105 1135 wersja USA. Massey Ferguson Katalog cześci 1100-1130 wersja USA. Massey Ferguson Katalog cześci 1085 Wersja USA. Massey Ferguson Katalog cześci 1080 wersja USA. Massey Ferguson Katalog cześci 1080 FR. Massey Ferguson Katalog cześci 100 200A. Massey Ferguson Katalog cześci 100 200A FR. Massey Ferguson Instrukcja obsługi hydrauliki 130-180. Massey Ferguson Instrukcja obsługi 130. Massey Ferguson Instrukcja naprawcza 35. Perkins Katalog cześci AD 4.203. Perkins Katalog cześci A4.99 A4.107. Perkins Katalog cześci A4.99 A4.107 Wersja II. Perkins Katalog cześci A4.236. Perkins Katalog cześci A3.144. Perkins Katalog cześci A3.144 A3.152. Perkins Katalog cześci A4.318. Perkins Instrukcja obsługi silników serii 100. Perkins Instrukcja obsługi silnikow L4. Perkins Instrukcja obsługi Seria P. Perkins Instrukcja obsługi katalog cześci 4.108. Perkins Instrukcja obsługi katalog czesci 4.212 4.236 4.248. Perkins Instrukcja obsługi 4.107 4.108. Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boss1425 0 Napisano 12 Lutego 2010 witam!panowie mam problem z prawidłową praca żółwia i zająca przy fergusonie595.objawy sa takie że ciagnik przy zmianie dżwigni żółw-zając nie zmienia swojej predkosci...cały czas pracuje na żółwiu...kontrolka od tego przełacznika przy zmianie żółw-zając gasnie i zapala sie wiec działa prawidłowo.....dodam jeszcze tyle że gdy jade nim na wysokim ale równym gazie to ciagnik jedzie równo,ale gdy zmniejsze gaz ciagnik nie zwalnia tylko znacznie przyspiesza-tylko przez moment....tak jak by cos sie działo ze sprzegłem.....Panowie jeśli tylko cos wiecie na ten temat prosze pomóżcie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 12 Lutego 2010 witam moze mi ktos powiedzic dlaczego podnosnik nie chce isc na dol a do gory podnosi a pompa jest nowa i jedna kontrolka sie pali caly czas wyglada ona okragla z takimi zabkami od zewnatrz a w srodku sa dwa krople przedzielone linia przerywano Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Lutego 2010 Witam! Mam problem z rewersem w MF 6110. Mam takie pytanie czy w tych modelach znajduje się jakaś kostka, nie wiem zawór albo coś podobnego która odpowiada za rewers? Problem polega na tym że nie chce na postoju zaskoczyć mi do tyłu, a jeżeli rusze to przodu i ciagnik się toczy to zaskoczy wiesz może co może być przyczyną? Proszę o szybką pomoc!! co do tego rewersu jak juz pisalem to sie reguluje, znalazłes juz ten elegtromagnes? jeśli nie podaj adres to wysle ci zdjecie a jak znalazles to na nim sa dwie sruby na klucz ok 8 albo na wkretam i jak poluźnisz te sruby to elektromagnes ruszy sie w jedna lub w druga str-sproboj w ktorakolwiek i zobacz cz bedzie poprawa czy wrecz przeciwnie, jak gorzej to oczywiscie obróc go w druga str (te ruchy nie musza byc duzo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Lutego 2010 witam moze mi ktos powiedzic dlaczego podnosnik nie chce isc na dol a do gory podnosi a pompa jest nowa i jedna kontrolka sie pali caly czas wyglada ona okragla z takimi zabkami od zewnatrz a w srodku sa dwa krople przedzielone linia przerywano kontrolka jest od filtra oleju w skrzyni a co do opuszczania to moze masz pokretlo od predkoci odpuszczania zrobione na blokade (minimum wtedy nie opuszcza) albo duze pokretlo przekrecone w prawo (tez na minimum a musi byc tam gdzie jest najwyrzsza cyfra albo chociaz na polowie) a swieci sie dioda od opuszczania jak zrobisz na opuszczanie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Lutego 2010 albo jedno rozwiązanie dwoch problemow to zapowietrzony uklad skoro byla zmieniana pompa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 12 Lutego 2010 miales racje pokretla byly zle po ustawiane a z tym odpowietrzeniem to tylko tutaj kolo filtra sa dwa odpowietrzniki czy jeszcze sa gdzis?mam jeszcze jedne pytanko pompe nowo zalozylem i glosno wyje to tak powino byc czy nie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 12 Lutego 2010 miales racje pokretla byly zle po ustawiane a z tym odpowietrzeniem to tylko tutaj kolo filtra sa dwa odpowietrzniki czy jeszcze sa gdzis?mam jeszcze jedne pytanko pompe nowo zalozylem i glosno wyje to tak powino byc czy nie?to są krućce szybkozłączki do podpinanie zegarów pompa niepowinna głośno chodzić bez obciązenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 12 Lutego 2010 do mirona jak to sa krucce do podpinania zegarow to jak sie odpowietrza hydraulike? a moze wiesz dlaczego tak glosno wyje ta pompa?z gory dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Lutego 2010 do podłaczania zagarow tez ale tam tez sie odpowietrza bo po co by ich tyle bylo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(mowisz ze do pomiaru cisnienia to po co sa dwa kolo filtra jak tam jest takie samo cisnienie????? to jak tak mowisz to gdzie wedłóg ciebie sie to robi??? jeszcze jeden jest kolo sprzegla tak jak ci pisalem-praktycznie przy uchwycie utrzymujacym kabine a pompa skoro wyje to moze masz cos nie tak z trybem bo mialem przypadek ze tak bylo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach