Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam!! mógłby ktoś powiedzieć czy to co widać na zdjęciu to przepływomierz bo na jakimś forum widziałem schemat jego instalacji ale teraz nie moge tego poszukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do center

Tylna obudowa od szczotek powinna zejść pierwsza.Łożysko zostaje się na osi wirnika,natomiast w przedniej łożysko zostaje się obudowie.Jest przymocowane trzema śrubami od środka.Wirnik trzeba wybijać ale bardzo ostrożnie,z nakręconą śrubą

 

Hejka dzięki wielkie to jak już to rozebrałem to na siłe powinienem wyciągać ten tylny korpus od strony szczotek do tyłu tak? a to sprzęgło z tą śrubą na wale muszę ściągać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie tych filtrów wiekszy filtr to większa przepustowośc czy to olej czy powietrze proste jak drut. Oczywiście przy załozeniu że sa one wykonane z tego samoego materiału. U mnie w 390 w podstawie filtra mam coś w rodzaju by pasu czyli zaworek moge tam załozyc co zechce najwyżej olej pójdzie zaworkiem jak filtr nie wyrobi. Bys moze w innych modelach tez to jest i pompy nie maja problemu z wydajnoscią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszelkie by-pass mają sęs w przypadku gdy olej pobierany jest z oddzielnego zbiornika a nie ze skrzyni biegów -chyba że po drodze jest filtr magnetyczny.

Niestety w mf takie coś powoduje likwidację pompy . Dużo szkody powodują opiłki tak z tarcz hamulcowych,tarczek napędu przedniego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak ekspertem od hydrauliki to ja nie jestem nigdy sie temu za bardzo nie przygladałem podstawa filtra taka była taka jest ze skrzyni biegów olej do pompy zasysany jest taka grubszą rurą nie wiem czy tam jest jakis inny filtr ten filtr o którym pisze jest już za pompa i z niego idzie chyba rura do orbitrola lub do pompy spowrotem czy coś już nie pamietam tam jest to jakoś zamotane. Filtr ten od podnosnikau czysciłem (metalowa siatka jak w 255 pod deklem na 3 śrudby). Nie wiem czy tam sa jakies inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH!

Mam zamiar kupić ciągnik ale nie chcę wydać za dużo ale mieć coś normalnego, zastanawiam się więc nad fergusonem 3080.

Jeżeli mażecie napiszcie coś na jego temat jak to się sprawuje i czy taki cięgnik za 40000zł ma sens.

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do bulego mógłbyś napisać gdzie ten filtr podnośnika jest z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod spodem blizej tylnego mostu masz taki dekielek na 3 śruby jak w mf 255 w 42xx też jest odkręcasz go najpierw spusc olej tam jest filtr z metalową siatka ja go nie wymieniałem wymyłem w benzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WITAM WSZYSTKICH!

Mam zamiar kupić ciągnik ale nie chcę wydać za dużo ale mieć coś normalnego, zastanawiam się więc nad fergusonem 3080.

Jeżeli mażecie napiszcie coś na jego temat jak to się sprawuje i czy taki cięgnik za 40000zł ma sens.

Z góry dzięki i pozdrawiam.

 

Ciagnik ogolnie dobry tylko jakbys kupowal to moze lepiej kup sobie juz z dynashiftem(3085,3095 i przy tej okazji bedziesz mial nowszy silnik z pompą wtryskową w poziomie a nie w pionie a jak juz sie zdecydujesz na 3080 to najlepiej nie ze skrzynia gdzie na rewersie bedziesz mial A i B do przodu i dwa razy R do tylu (najgorsza skrzynia przy tych modelach), kup z taka zeby rewers chodził tylko przud-tyl a na boki juz nie. Za ta cena mozesz tez kupic z serii 31xx z porownywalna moca masz model 3115 (nawet 10 KM wiecej bez turbiny)-tu masz juz tez ten nowszy silnik a dodatkowo seria 31xx ma juz mocniejsze skrzynie, mosty, zwolnice tylko tych ciągnikow napewno bedziesz mial mniej do wyboru (na zachodzie się ich tak nie pozbywaja jak 3080). 3080 pomału beda taniec bo juz nie ma takiego zainteresowania nimi jak 2-3 lata temu wiec jesli kupisz to mozesz miec problem ze sprzedaniem bez straty oczywiscie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do center.

Koło pasowe musisz ściągnąć

Tylna pokrywka powinna się dosyć lekko zdjąć,zwróć uwagę czy odkręciłeś wszystkie śruby,trzymają mostek prostowniczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tanie części zamienne do Massey Ferguson -ów !

 

Jesli potrzebujesz czesci do MFów -zadzwon,napisz

 

tel. 604 524 108

 

Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie otóż jak wiadomo MF-y nie znoszą mieszania olejów więc w jaki sposób pozbyć się np. lux-u który znajduję w w siłowniku przyczepy i w jej przewodach ? czy samo spuszczenie wystarczy. Pytam bo będę podpinał do mf-a prasę rolującą JD 590 która współpracowała z Ursusem. Muszę również pozbyć sie oleju z silnika hydraulicznego przy HTS-ie. Wie ktoś czy wystarczy tylko spuścić czy trzeba jeszcze czymś wypłukać ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście po prostu wszystko rozkręcałem i czekałem aż powypływa (przyczepa wywrotka, samozbierająca) a wcześniej tam miałem hipol + troszkę jakiś innych dziwnych rzeczy (naprawdę syf) ale niech się wypowiedzą ludzie bardziej na tym znający. Z tura też powylewałem z węży i siłowników tylko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z siłowników i węży powypuszczałem i dodatkowo płukanka z układu hydraulicznego ciągnika.Z silnika hydraulicznego płukanka.Tylko że po tych zabiegach musiałem dolewać oleju do ciągnika.Ale to był najszybszy i najprostszy sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam problem z moim MF 3070, dzisiaj jak jechałem to nagle z okolic silnika coś stuka(metaliczny głos), potem nagle czarny dym-lokomotywa, spadek mocy i obrotów na kilka sekund i potem normalnie, dzisiaj przejechałem około 30km i mi się 3 razy tak zdarzyło, ostatni raz przy wjeździe do garażu, zgasiłem go i już nie odpalałem, co to może być, proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Czy ktoś na szybko podrzuci jak wymienić tuleję w przednim moście MF 61xx? Czy dużo rozbierania? Z góry wielkie dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, mam problem z moim MF 3070, dzisiaj jak jechałem to nagle z okolic silnika coś stuka(metaliczny głos), potem nagle czarny dym-lokomotywa, spadek mocy i obrotów na kilka sekund i potem normalnie, dzisiaj przejechałem około 30km i mi się 3 razy tak zdarzyło, ostatni raz przy wjeździe do garażu, zgasiłem go i już nie odpalałem, co to może być, proszę o pomoc

 

prawdopodobnie zawieszający się zawór

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Czy ktoś na szybko podrzuci jak wymienić tuleję w przednim moście MF 61xx? Czy dużo rozbierania? Z góry wielkie dzięki.

 

zależy jakby na to spojrzec:P-ciągnik do góry, odkrecasz sruby mocujace most (chyba 8 szt) i wyjeżdzasz mostem na kolach i masz wszystko na wierzchu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawlo36 Dzięki... czyli krótko mówiąc - zrobię to między zupą a drugim daniem? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pawlo36 Dzięki... czyli krótko mówiąc - zrobię to między zupą a drugim daniem? Pozdrawiam

 

aż tak dobrze to nie bedzie:P ale od zupy do kolacji powinieneś to zrobic:) pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, mam problem z moim MF 3070, dzisiaj jak jechałem to nagle z okolic silnika coś stuka(metaliczny głos), potem nagle czarny dym-lokomotywa, spadek mocy i obrotów na kilka sekund i potem normalnie, dzisiaj przejechałem około 30km i mi się 3 razy tak zdarzyło, ostatni raz przy wjeździe do garażu, zgasiłem go i już nie odpalałem, co to może być, proszę o pomoc

 

prawdopodobnie zawieszający się zawór

 

 

macie jeszcze jakieś inne pomysły co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to być jeszcze wtrysk ale to juz malo prawdopodobne a po drugie nie pasują do tego wszytskie objawy

jest tez taka ewentualność że mogło coś wpaść ale to juz sam musisz sobie odp czy była taka mozliwosc czy zupełnie można to wykluczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! czy spotkał sie ktoś może z zakleszczoną skrzynia w mf 294s????? może ktos pomoże jak zabrać sie do tej sprawy w jakiś sposób aby nie odkręcać pokrywy skrzyni biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...