Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Moga byc zaworki uszkodzone w pompce zdejmi góre i sprawdź. Przejżyj cała instalacje czy jest szczelna i sprawdź czy w zbiorniku nic kranika nie zatyka i jeszcze zwróc uwage na odpowietrzenie. Spróbuj zdjac korek czy to cos da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tak w c-330 robiło to był w baku brok z łożyska - i tylko czasem blokował potem jak sie go odpaliło jakoś inaczej albo dmuchło to wypadał chyba i znowu po jakimś czasie wpadał. Oprócz tego zaworek się sam "zakręcał" ale to już inna bajka. to się samo nie odtykało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś jakiś dobry sklep z częściami do zachodnich ciagników (fendt ferguson) no i oczywiście tani Pilne!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem na wolnych obrotach cieszko kierownico sie kreci a jak wiecej obrotow dam to leciutko sie kreci prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj john przypuszczam że walnientom masz pompe podnośnika lub zatkany filtr a jak działa podnośnik i wywrot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy w mf 3125 przy pełnym zbiorniku paliwa można odkręcić filtry paliwowe bo nie widzę tam żadnego kranika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa jest nowa olej i filtr nowy wszystko dziala poprawnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień orbitrol miałem to samo!!

 

pompa jest nowa olej i filtr nowy wszystko dziala poprawnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem na wolnych obrotach cieszko kierownico sie kreci a jak wiecej obrotow dam to leciutko sie kreci prosze o pomoc
pod kabiną z prawej strony jest filtr układu niskiego ciśnienia ( taki podłużny pod schodkami) tam jeszcze przeczyść lub wymień wkład

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do nehco.to jest po tej stronie co sie wchodzi do ciagnika czy po drugiej stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkręcilem tą śrubę w deklu od zaworu ciśnienia i tam były dwie podkładki jedna 0.6mm i druga 0.2mm. podłożyłem teraz jedna 1.1mm i nadal nic. Jak zapalę to albo sie świeci kontrolka od cisnienia albo nie ale w obydwu przypadkach dopiero około 1500 obr/min to wyłącza sie samoczynnie przyśpieszacz. i jak zapalę ciagnik jak się zaświeci kontrolka to jak zgaśnie to daradę włączyć przód i blokadę, a jak zapalę traktor i kontrolka się nie zapali to nawed na dużym gazie nie mozna nic włączyć. Pomocy!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli podlozyles podkladke pod srube na gorze dekla od pompy to nie pod ten zawor zwiekszyles cisnienie na tyl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłożyłem pod tą dużą śrubę dekla od pompy, bo pisano wcześniej że jest to zawór nadciśnieniowy. to co mam zrobić z moim problemem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może jest czujnik walnięty, może ktoś wie jak go sprawdzić albo przewody dochodzące do niego? Ale jak była stara pompa to trzeba było dawać dużo gazu żeby kontrolka zgasła i sprzęgło leciało w podłogie i żeby rozłączało trzeba było opór gaz trzymać ,a teraz jest bardzo dobrze, ale za każdym razem jak zapalałem wcześniej ciągnik to ona sie zapalała, a teraz to jest różnie. Czy ona się pali czy nie pali to i tak niema ciśnienia bo przyśpieszacz jest włączony. I jeszcze jedno non stop jest cos takiego jakby byłby zaciągnięty hamulec bo jak ruszam i wciskam sprzęgło to zaraz ciągnik prawie dęba staje i nawet z górki nie poleci.Może ktoś spotkał się z podobnym przypatkiem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam nie ma tego filtra niskiego cisnienia po tej prawej stronie a dlaczego to niewiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.powiedzcie koledzy gdzie szukać przyczyn zapychania się filtra hydrauliki w 3080.filtr przeczyściłem i były w nim opiłki a raczej srebrzysty mułek. Boję się żeby nie rozwalić pompy. Dzisiaj mierzyłem ciśnienie i tak: z tyłu ma 180 , przy filtrze na górnym króćcu 8,na dolnym 22.Pedał od sprzegła na zgaszonym jest miękki,a na zapalonym twardawy. Ciśnienie na wduszonym sprzęgle ok.40 a na puszczonym chyba zero. filtr niedawno zakładałem nowy vpk 1514,a olej bp terrac w zeszłym roku.Może macie jakieś sugestie co może wytwarzać ten mułek i co jest nie tak z tym ciśnieniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj posty!!temat już wielokrotnie przerabiany-skończyły ci sie hamulce!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamawiał ktos u siebie hamownie?ile to kosztuje? Nasz ciagnik ma za mało mocy...wykluczamy silnik...poprawilismy moment wtrysku.mocy jest znacznie więcej ale jeszcze nie to...Jak mozna sprawdzic bezpiecznie stan turbosprężarki,nie ma wycieków nigdzie,ogólnie wszytsko ładnie sie kręci...wymiana filtra powietrza nic nie dała..Moż e ktos ma schemat do turbo i pompy wtryskowej od massey ferguson 3070 .Jaka może być cena regeneracji turbo czy lepiej kupic nowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ma moze ktos numer katalogowy czujnika zapchania filtra mf 3060

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo można sprawdzic mierząc manometrem cisnienie doładowania powinno byc około 0,5 - 0,8 bara. Jednak wątpie aby to byla przyczyna. Zapłon trzeba ustawić tak jak zaleca producent eksperymenty z tym moga skończyć się urwaniem korbowodu. Jesli ciagnik na pusto dobrze jeździ i wkręca się szybko na obroty a pod obciazeniem wolno podejżewam że zurzyte sa tuleje tloki zmierzcie ciśnienie na cylindrach. A co z tym filtrem powietrza wymieniliście na nowy, mozna przejżec tez instalacje paliwową sitko w pompce paliwa oraz odpowietrzenie zbiornika.Instalacja paliwowa i filtry na poczatek cisnienie doladowania i spręzania na koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. chciałem zamówic dzisiaj czujnik zapchania filtra hydraulicznego.I mówiłem ze ten czujnik jest on za filtrem oleju w strone mostu i tam dochodzi jeden kabelek.To on mi powiedzial ze to nie jest czujnik zapchania filtra tylko główny czujnik cisnienia.a od zapchania to jest przed filtrem i jest z dwoma kabelkami.i nie wiem czy ja sie myle czy on.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...