buli1979 0 Napisano 27 Marca 2010 Moga byc zaworki uszkodzone w pompce zdejmi góre i sprawdź. Przejżyj cała instalacje czy jest szczelna i sprawdź czy w zbiorniku nic kranika nie zatyka i jeszcze zwróc uwage na odpowietrzenie. Spróbuj zdjac korek czy to cos da. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 27 Marca 2010 to moze cos w zbiorniku blokuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 27 Marca 2010 Mi tak w c-330 robiło to był w baku brok z łożyska - i tylko czasem blokował potem jak sie go odpaliło jakoś inaczej albo dmuchło to wypadał chyba i znowu po jakimś czasie wpadał. Oprócz tego zaworek się sam "zakręcał" ale to już inna bajka. to się samo nie odtykało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadi12 0 Napisano 28 Marca 2010 Zna ktoś jakiś dobry sklep z częściami do zachodnich ciagników (fendt ferguson) no i oczywiście tani Pilne! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 28 Marca 2010 mam problem na wolnych obrotach cieszko kierownico sie kreci a jak wiecej obrotow dam to leciutko sie kreci prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekgoly 0 Napisano 28 Marca 2010 Witaj john przypuszczam że walnientom masz pompe podnośnika lub zatkany filtr a jak działa podnośnik i wywrot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekgoly 0 Napisano 28 Marca 2010 Mam pytanko czy w mf 3125 przy pełnym zbiorniku paliwa można odkręcić filtry paliwowe bo nie widzę tam żadnego kranika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 28 Marca 2010 pompa jest nowa olej i filtr nowy wszystko dziala poprawnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 28 Marca 2010 Zmień orbitrol miałem to samo!! pompa jest nowa olej i filtr nowy wszystko dziala poprawnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 28 Marca 2010 a mozna wiedzic ile kosztuje ten orbitrol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 28 Marca 2010 nowy oryginalny orbitrol jesli sie nie myle kosztuje ok 6000zl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 28 Marca 2010 mam problem na wolnych obrotach cieszko kierownico sie kreci a jak wiecej obrotow dam to leciutko sie kreci prosze o pomocpod kabiną z prawej strony jest filtr układu niskiego ciśnienia ( taki podłużny pod schodkami) tam jeszcze przeczyść lub wymień wkład Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 29 Marca 2010 do nehco.to jest po tej stronie co sie wchodzi do ciagnika czy po drugiej stronie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Marca 2010 Witam.Może to rozjaśni trochę ,poz.23 http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Massey+Ferguson/MF3060+hydr.+obw*c3*b3d+kierowniczy.jpg A czytacie czasami prywatne wiadomości? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 29 Marca 2010 odkręcilem tą śrubę w deklu od zaworu ciśnienia i tam były dwie podkładki jedna 0.6mm i druga 0.2mm. podłożyłem teraz jedna 1.1mm i nadal nic. Jak zapalę to albo sie świeci kontrolka od cisnienia albo nie ale w obydwu przypadkach dopiero około 1500 obr/min to wyłącza sie samoczynnie przyśpieszacz. i jak zapalę ciagnik jak się zaświeci kontrolka to jak zgaśnie to daradę włączyć przód i blokadę, a jak zapalę traktor i kontrolka się nie zapali to nawed na dużym gazie nie mozna nic włączyć. Pomocy!!!!!!!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 29 Marca 2010 jesli podlozyles podkladke pod srube na gorze dekla od pompy to nie pod ten zawor zwiekszyles cisnienie na tyl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 29 Marca 2010 podłożyłem pod tą dużą śrubę dekla od pompy, bo pisano wcześniej że jest to zawór nadciśnieniowy. to co mam zrobić z moim problemem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 29 Marca 2010 A może jest czujnik walnięty, może ktoś wie jak go sprawdzić albo przewody dochodzące do niego? Ale jak była stara pompa to trzeba było dawać dużo gazu żeby kontrolka zgasła i sprzęgło leciało w podłogie i żeby rozłączało trzeba było opór gaz trzymać ,a teraz jest bardzo dobrze, ale za każdym razem jak zapalałem wcześniej ciągnik to ona sie zapalała, a teraz to jest różnie. Czy ona się pali czy nie pali to i tak niema ciśnienia bo przyśpieszacz jest włączony. I jeszcze jedno non stop jest cos takiego jakby byłby zaciągnięty hamulec bo jak ruszam i wciskam sprzęgło to zaraz ciągnik prawie dęba staje i nawet z górki nie poleci.Może ktoś spotkał się z podobnym przypatkiem?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 29 Marca 2010 witam nie ma tego filtra niskiego cisnienia po tej prawej stronie a dlaczego to niewiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapen77 0 Napisano 29 Marca 2010 Witam.powiedzcie koledzy gdzie szukać przyczyn zapychania się filtra hydrauliki w 3080.filtr przeczyściłem i były w nim opiłki a raczej srebrzysty mułek. Boję się żeby nie rozwalić pompy. Dzisiaj mierzyłem ciśnienie i tak: z tyłu ma 180 , przy filtrze na górnym króćcu 8,na dolnym 22.Pedał od sprzegła na zgaszonym jest miękki,a na zapalonym twardawy. Ciśnienie na wduszonym sprzęgle ok.40 a na puszczonym chyba zero. filtr niedawno zakładałem nowy vpk 1514,a olej bp terrac w zeszłym roku.Może macie jakieś sugestie co może wytwarzać ten mułek i co jest nie tak z tym ciśnieniem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 29 Marca 2010 poczytaj posty!!temat już wielokrotnie przerabiany-skończyły ci sie hamulce! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 30 Marca 2010 Zamawiał ktos u siebie hamownie?ile to kosztuje? Nasz ciagnik ma za mało mocy...wykluczamy silnik...poprawilismy moment wtrysku.mocy jest znacznie więcej ale jeszcze nie to...Jak mozna sprawdzic bezpiecznie stan turbosprężarki,nie ma wycieków nigdzie,ogólnie wszytsko ładnie sie kręci...wymiana filtra powietrza nic nie dała..Moż e ktos ma schemat do turbo i pompy wtryskowej od massey ferguson 3070 .Jaka może być cena regeneracji turbo czy lepiej kupic nowe? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 30 Marca 2010 witam ma moze ktos numer katalogowy czujnika zapchania filtra mf 3060 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 30 Marca 2010 Turbo można sprawdzic mierząc manometrem cisnienie doładowania powinno byc około 0,5 - 0,8 bara. Jednak wątpie aby to byla przyczyna. Zapłon trzeba ustawić tak jak zaleca producent eksperymenty z tym moga skończyć się urwaniem korbowodu. Jesli ciagnik na pusto dobrze jeździ i wkręca się szybko na obroty a pod obciazeniem wolno podejżewam że zurzyte sa tuleje tloki zmierzcie ciśnienie na cylindrach. A co z tym filtrem powietrza wymieniliście na nowy, mozna przejżec tez instalacje paliwową sitko w pompce paliwa oraz odpowietrzenie zbiornika.Instalacja paliwowa i filtry na poczatek cisnienie doladowania i spręzania na koniec. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 30 Marca 2010 witam. chciałem zamówic dzisiaj czujnik zapchania filtra hydraulicznego.I mówiłem ze ten czujnik jest on za filtrem oleju w strone mostu i tam dochodzi jeden kabelek.To on mi powiedzial ze to nie jest czujnik zapchania filtra tylko główny czujnik cisnienia.a od zapchania to jest przed filtrem i jest z dwoma kabelkami.i nie wiem czy ja sie myle czy on. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach