Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

może masz zawalowny zbiornik bo to sie zdarza a tym bardziej jak mowisz że chodził po spuszczeniu z ostojnika, paliwo raczej nie byłoby powodem całkowitego zgaśnięcia o chyba że jest mocno zasyfione, filtry to rozumiem że wymieniłeś i ten ostojnik też wyczyściłeś bo to podstawa na poćżątek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak samo z c360 3P, silnik tez perkinsa. U mnie te ż gasł nagle, po odpowietrzeniu i podpompowaniu pompką zapalał, ale potem znów gasł. Winna okazała się pompka zasilająca, która nota bene była wymieniana na nową jesienią. Jak widać jej żywotność okazała się krótka. Podłączyłem bańkę z paliwem zawieszoną wysoko bezpośrednio pod pompę paliwa i odpaliłem. Ciągnik chodził. Odkręciłem przewód od pompki zasilającej do filtra i okazało się, że paliwo podaje ze bardzo słabym ciśnieniem, a czasami w ogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tak filtry powymieniałem. też mam c360 3P i znam już możliwości silników perkinsa. on gaśnie czasami po dłuższym okresie pracy i troche trudno by było jeździc z dodatkowym podłączeniem paliwa. jak odkręciłem rurke przed filtrami i za to niby paliwo pchało, a nie wiecie od jakiego momentu powinna zaczynac ciągnąc pompka przy pompowaniu ręcznym, bo mi łapie tak jakoś dziwnie pod koniec. może są to znaki źe faktycznie jest popsuta? a nie będzie to coś z główną pompą, może się zacina?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień ta mała ona tania jest;) A wytryskowa nie może się chyba zawieszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompka paliwowa napędzana jest krzywką z wałka rozrządu przez co jej skok pompowania ręcznego uzależniony jest od ustawienia w jakim zatrzymał się wałek. Czasami wystarczy obrócić rozrusznikiem wał trochę przez co przesunie się krzywka i pompka nie będzie podparta.

Jeżeli pod zaworek w pompce dostanie się syf i go podeprze to efekt pracy pompki będzie mizerny.

Czasami ,ale to rzadko, puszcza powietrze świeca płomieniowa.

W pompie wtryskowej na samym początku drogi paliwa jest filtr.

Pompa wtryskowa jest rotacyjna więc jeśli już to ulegnie zatarciu albo urwie się głowica pomporozdzielacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie łypie mi kontrolka z lewej strony druga od dołu wiem ze to jest kontrolka od cisnienia oleju ale wszystko chdzi bez problemu i nie wiem od czego zaczac zeby nie mrugała ,wymieniałem olej w skrzyni i to tak mniej wiecej zaczeło mrugać może trzeba odpowietrzyć układ podpowiedzcie cos jest to mf 3080

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta pompka za każdym razem jak pompuje to ciągnie tylko pod koniec. to zaczne od wymiany tej pompki i poczekam na efekty. a w pompie wtryskowej może jakiś mały podzespół się zawieszac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak powinno być prawidłowo z załączanie blokady w mf serii 3xxx? U mnie w mf 3080 mogę włączyć blokadę w trakcje jazdy jak wcisnę hamulec to się wyłączy, jak puszczę hamulec to się włączy ponownie. Gdzieś czytałem, że aby włączyć blokadę musimy wcisnąć hamulec - u mnie tak nie jest. Jak to powinno w końcu być?? pozdrawiam[/quote

 

Cześć Jan. Powinno byś tak że jak wciśniesz hamulec to powinno załączyć blokadę i jest po to by wspomagać hamowanie silnikiem inaczej nie powinno być. Jak by co to pogadamy na GG. Cześć.

Sorry przyznaje się do błędu trochę mi się pokręciło mówiąc delikatnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ; może ktoś wie jaki interfejs i pod jakie gniazdo diagnostyczne podłącz sie w MFach gdzie można cos taliego kupić a rozwiązało by to wiele problemów .bo teraz męcze sie nad 6170 a mianowicie nad EHR gdy belki podniose do samej góru niewiłańcza pompy i wije ale to nic rewers jest elektryczny strzałka pokazuje do przodu a jedzie do tyłu wszystkie kontrolki od dyna swiecą sie naraz czyli ABCD co jakiś czs włancza sie WOM .może wie ktoś jak odczytac błędy EHR po tej mrygającej kontrolce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,czy jest jakiś "spust" do baku paliwowego w mf 3070? Mam jakiś syf w paliwie co zatyka mi filterek a koniec konców w pompce jest galaretka.Słyszałam tez ,że przetrzymujac paliwo w "bańkach" nie przeznaczonych do paliwa bywa tak,że ropa topi plastik i wtedy jest problem z brudnym paliwem.Zaznaczę,że filtr był zmieniony na nowy 3 miesiące tamu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,czy jest jakiś "spust" do baku paliwowego w mf 3070? Mam jakiś syf w paliwie co zatyka mi filterek a koniec konców w pompce jest galaretka.Słyszałam tez ,że przetrzymujac paliwo w "bańkach" nie przeznaczonych do paliwa bywa tak,że ropa topi plastik i wtedy jest problem z brudnym paliwem.Zaznaczę,że filtr był zmieniony na nowy 3 miesiące tamu

 

powinien być za lewym tylnym kołem od dołu zbiornika-taka duża nakrętka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś robiłem w polu 6180, wszystko ładnie pięknie, biegi wchodzą, podnośnik działa, silnik zdrowiutki, ale rewers coś się koci ... tzn. czasem zaczyna pikac jak wrzuce do tyłu i świecą dwie kontrolki, oczywiście przerzuca przód/tył tylko że piszczy. Drugim problemem jest to że czasami na biegach szosowych podczas puszczania sprzęgła tak szarpnie, co może być tym powodem? Pozdrawiam i licze na szybkie odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że ciężko kręci się kierownicą jak chodzi na wolnych obrotach, podejrzewam że to jakaś pompa, po prostu na wolnych obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia i przez to pewnie wszystko się pierdzieli, a wie ktoś może ile taka pompa kosztuje, no i jaka to jest pompa, i czy dało by się ją zregenerować albo coś, potrzebuje pomocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to że chyba jednak siada Ci część pompy która jest odpowiedzialna za wspomaganie i sterowanie i dlatego moze szaleć rewers i możliwe są tez te problemy ze sprzęgłem (ewentualnie mógłbyś to sprzęgło spróbować odpowietrzyć) niby pompy regeneruja ale czy to ma sens to już każdy musi sobie sam odp. Pompa to coś takiego http://www.allegro.pl/item959723508_pompa_hydrauliczna_massey_ferguson_bosch_rexroth.html (tobie siada tylko jedna część ale musisz kupić całą-dwie pompy w jednym) i nie polecam za bardzo podróbek, tu jest niby bosch ale...(i to ogłoszenie to tylko przykład żeby pokazać-nie żebym polecał lub odradzał akurat tą!!!!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd.

 

Katalogi części do:

-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. seria 3xx, 10xx, całej serii 30 __ ,np. 3060,3080, seria 80xx itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]

-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku)

 

-instrukcja napraw MF 30xx i 31xx

-instrukcja obsługi i katalog czesci do ciagnika oraz instrukcja napraw Ursus MF255 (po polsku)

-inst napraw i katalog MF235

 

Massey Ferguson Katalog cześci przyczepa

Massey Ferguson Katalog cześci pług zagonowy 794

Massey Ferguson Katalog cześci pług obracany 745

Massey Ferguson Katalog cześci 90 wersja USA

Massey Ferguson Katalog cześci 865

Massey Ferguson Katalog cześci 825

Massey Ferguson Katalog cześci 65 A4.192 .. AD4.203

Massey Ferguson Katalog cześci 35X FR

Massey Ferguson Katalog cześci 35X A3.152

Massey Ferguson Katalog cześci 20

Massey Ferguson Katalog cześci 188

Massey Ferguson Katalog cześci 185

Massey Ferguson Katalog cześci 175 S

Massey Ferguson Katalog cześci 175 178

Massey Ferguson Katalog cześci 168MARK3 168 S

Massey Ferguson Katalog cześci 168MARK3 168 F

Massey Ferguson Katalog cześci 168

Massey Ferguson Katalog cześci 165MARK3 175

Massey Ferguson Katalog cześci 165

Massey Ferguson Katalog cześci 165 EN

Massey Ferguson Katalog cześci 165 168 185 188

Massey Ferguson Katalog cześci 155

Massey Ferguson Katalog cześci 155 158

Massey Ferguson Katalog cześci 152MARK3 152

Massey Ferguson Katalog cześci 152

Massey Ferguson Katalog cześci 152 MARK3 152F

Massey Ferguson Katalog cześci 148 Perkins AD3.152

Massey Ferguson Katalog cześci 145MARK3 145V

Massey Ferguson Katalog cześci 145.

Massey Ferguson Katalog cześci 135.

Massey Ferguson Katalog cześci 135 148MARK3 135 145.

Massey Ferguson Katalog cześci 135 140 145 Perkins AD3.152.

Massey Ferguson Katalog cześci 133.

Massey Ferguson Katalog cześci 133 135 140.

Massey Ferguson Katalog cześci 122 130.

Massey Ferguson Katalog cześci 1200 EN.

Massey Ferguson Katalog cześci 1155 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1150 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1105 1135 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1100-1130 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1085 Wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1080 wersja USA.

Massey Ferguson Katalog cześci 1080 FR.

Massey Ferguson Katalog cześci 100 200A.

Massey Ferguson Katalog cześci 100 200A FR.

Massey Ferguson Instrukcja obsługi hydrauliki 130-180.

Massey Ferguson Instrukcja obsługi 130.

Massey Ferguson Instrukcja naprawcza 35.

Perkins Katalog cześci AD 4.203.

Perkins Katalog cześci A4.99 A4.107.

Perkins Katalog cześci A4.99 A4.107 Wersja II.

Perkins Katalog cześci A4.236.

Perkins Katalog cześci A3.144.

Perkins Katalog cześci A3.144 A3.152.

Perkins Katalog cześci A4.318.

Perkins Instrukcja obsługi silników serii 100.

Perkins Instrukcja obsługi silnikow L4.

Perkins Instrukcja obsługi Seria P.

Perkins Instrukcja obsługi katalog cześci 4.108.

Perkins Instrukcja obsługi katalog czesci 4.212 4.236 4.248.

Perkins Instrukcja obsługi 4.107 4.108.

 

 

 

 

Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz może gdzie znajduje się ta pompa? I czy samemu jestem w stanie to wymienić? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jak to pokrywe z pompo sie juz zakłada to trzeba silikonem posmarowac czy nie trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Mam problem z MF 3070 otoz dokladnie chodzi mi o przyspieszacz(polbiegi) jechalem na zajacu, A+1 dodam ze jechalem po zaoranym z plugiem w gorze, po ujechaniu kilkunastu metrow wlaczylem polbieg, gdy spowrotem chcialem wrocic wyzej juz nie bylo reakcji. Napiecie na elektrozaworze sprawdzone, prad dochodzi jednak nie zalacza, czy moglo cos w skrzyni poleciec?? Dodam ze zadnych zgrzytow, szarpniec nie bylo, do tej pory po wlaczeniu polbiegu, ciagnik zwalnial po kilku czasem nawet kilkunastu sekundach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiesz może gdzie znajduje się ta pompa? I czy samemu jestem w stanie to wymienić? Pozdrawiam

 

pompa jest pod pokrywą na której masz filtr od hydrauliki przy prawym tylnym kole, spokojnie sobie z tym poradzisz-troche przewodów i rurek i zdejmujesz pokrywe i pompa twoja (oczywiście spuszczasz olej wczesniej!!!)

 

DO JOHN01-czyms dobrze jest posmarować ale najlepiej specjalnym klejem uszczelniającym (poczytaj dalej bo było o tym pisane) a jak juz tym silikonem to nie za dużo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jak to pokrywe z pompo sie juz zakłada to trzeba silikonem posmarowac czy nie trzeba

Oczywiscie ze trzeba, tylko cienko zeby nadmiar sie za duzo nie wicisną do srodka, i przed posmarowaniem dokładnie wyczysc powiechrznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Wszystkich. Mam problem z MF 3070 otoz dokladnie chodzi mi o przyspieszacz(polbiegi) jechalem na zajacu, A+1 dodam ze jechalem po zaoranym z plugiem w gorze, po ujechaniu kilkunastu metrow wlaczylem polbieg, gdy spowrotem chcialem wrocic wyzej juz nie bylo reakcji. Napiecie na elektrozaworze sprawdzone, prad dochodzi jednak nie zalacza, czy moglo cos w skrzyni poleciec?? Dodam ze zadnych zgrzytow, szarpniec nie bylo, do tej pory po wlaczeniu polbiegu, ciagnik zwalnial po kilku czasem nawet kilkunastu sekundach.

 

-że masz prąd to jeszcze nie znaczy ze elektrozawór działa

-a jak juz by działał to wychodzi na to że nie ma ciśnienia na półbiegu bo ciśnieniem oleju jest podtrzymywany półbieg

-jak wszystko inne działa (blokady, przedni wom) to albo sie zawiesił elektrozawór albo "kosz" od półbiegów nie trzyma ciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystki mam takie pytanie posiadam massey fergusona 6150 i nie wiem co się z nim stało nie chodzą mi szosowe biegi, nie wiem czy chodzi przedni napęd oraz blokada tylniego poniewarz nie moge go włączyć i nie chodzą mi pól biegi może ktoś mi podpowie co mogło się stać albo podać numer do jakiegoś serwisu czy coś w tym stylu z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystki mam takie pytanie posiadam massey fergusona 6150 i nie wiem co się z nim stało nie chodzą mi szosowe biegi, nie wiem czy chodzi przedni napęd oraz blokada tylniego poniewarz nie moge go włączyć i nie chodzą mi pól biegi może ktoś mi podpowie co mogło się stać albo podać numer do jakiegoś serwisu czy coś w tym stylu z góry dziękuje

 

jak do tego wszystkiego ciężko sie kieruje to nie masz ciśnienia oleju a jak nie to sprawdz bezpieczniki (szczególnie te pod maską całkiem z przodu przy siatce do góry)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jake powiny miec bezpieczniki vat przy akumlatorze i tu blizej kabiny pod masko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...