Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystki mam takie pytanie posiadam massey fergusona 6150 i nie wiem co się z nim stało nie chodzą mi szosowe biegi, nie wiem czy chodzi przedni napęd oraz blokada tylniego poniewarz nie moge go włączyć i nie chodzą mi pól biegi może ktoś mi podpowie co mogło się stać albo podać numer do jakiegoś serwisu czy coś w tym stylu z góry dziękuje

 

Napisz do mnie na poczte Aro.12@interia.pl co dokladnie jest a jak chcesz to podam Ci numer do dobrego mechanika:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeden jest koło akumlatora a drugi jest tu jak sa te kostki z tymi kaplami co w chodza do kabiny po lewej stronie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie powinny byc dwa z przodu i na czerwonym kablu bezpiecznik 7,5 a na żółtym 15-tak przy każdym miałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałem sie zapytac tym przyciskem na plotniku jak podnosze podnosnik i juz jak prawie do konca jest podniesiony to az ciagnik z obrotow z chodzi to tak ma byc cz jest cos nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest ok bo przyciśkiem załączasz elektromagnes bezpośrednio a nie przez czujnik wysokości i tym samym możesz nawet delkiatnie wyżej podnieść niż sam podnośnik to zrobi (zależy jak jest ustawiony czujnik wysokości)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładniej sie juz chyba nie da-dwa bezpieczniki masz pod maską z przodu z prawej str przy samej górze (przy kazdym sa dwa kable i wygląda to tak jakby dwie wtyczki wpięte go góry-do jednej dwa czerwone i do drugiej dwa żółte), jak wyciągniesz te wtyczki to w nich bedzie bezpiecznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a reszte bezpiecznikow masz w kabinie ale to chyba wiesz ze sa z lewej kierownicy-musisz zdjąć plastik obracając to małe czarne pokrętło na samym dole

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ktos mi powiedzic jak podnosze podnosnik to nieraz mi kontrolka sie zapala od cisnienia po wymianie pompy jak krece kierownico to mi jakby w orbitrolu piszczy i wogole w srodku to wyje jakby pompa ale tak jak ustanie sie koło ciagnika to nic nie słychac niewiem czy ta pompa taka jest bo na starej wszystko ok było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może nie jest dobrze złożone i łapie powietrze i przez to może migać kontrolka tak sie dziać z orbitrolem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak odkręcić i wyjąć tą pokrywę z nad tylnego mostu, tą co ramiona podnośnika wychodzą. Trzeba kabinę unieść bo tam klucza nie włoży do niektórych śrub. Jak to zrobić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W serii 61 trzeba unieść kabinę, wywalić zbiornik paliwa i wtedy jest łatwy dostęp do wszystkich śrub pokrywy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam moze ktos mi napisac jaki silikon jest najlepszy bo chce ten dekel z to pompo zalozyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież juz było pisane ze najlepszy i zalecany jest specjalny klej (jaki to poczytaj dalej bo tam ktoś jakąś nazwe wymienił) a jak już silikon to normalny jaki sie używa do takich rzeczy-wysokotemperaturowy i olejo odpony kupowany w sklepach z częściami, albo kup sobie taką małą tubke z CX-a bo jest dobry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawlo36 podziwiam na Forum - dobry Jesteś. Wielu wie zapewne, ile wymaga to czasu !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... i jeszcze jedno: Koledzy ,czy ktoś ma jakieś własne doświadczenia na temat stosowania ceramizerów do olejów silnikowych lub do skrzyni biegów w naszych ciągnikach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wie moze ktos to czego słuzy ta nakretka ona jest na klucz 27 i ona jest polozona na deklu u gory co jest pompo hydrauliczno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcialem jeszcze dodac ze ona jest napionowo wkrecana w ten dekel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest zawór od hydrauliki (pod nakrętką jest spręzyna i taki jakby "grzybek") a swoją drogą jesteś tu jakiś czas ale chyba nie czytasz tego co sie pisze bo było o tym pisane i dosyć dokładnie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o ile pamietam to jest sruba na 30 klucz i tam ustawiasz cisnienie na wyjscia z tylu i na podnosnik ale nie radze duzo podkladac ustaw na 180 bar i starczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam maly problem z 6180, jak się dobrze rozgrzeje to ciężko biegi się wrzuca, przy tym szarpie sprzęgło, rewers elektohydrauliczny wariuje, wspomaganie ciężko chodzi i słabo podnosi na wolnych obrotach. Na zimnym wszystko działa OK, wydaje mi się że poszła pompa hydrauliczna, ale jaki jest jej koszt i gdzie ona się znajduje, dodam że dwa tygodnie temu wymieniłem wszystkie oleje w nim. Czy to jest ta pompa? http://www.allegro.pl/item984998037_pompa_hydrauliczna_massey_fendt_case_deutz.html Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi w 6180 przestało pokazywać prędkośc, tzn. cały czas 0. Mam pytanie: jak sprawdzić, czy napęd przedni nie jest cały czas włączony? Mimo, że jest wyłączony, to jak jadę po asfalcie, to czuć takie jakby drgania. Jak pracuję w polu to też jak koła tracą przyczepność, to przód ciągnie, a kontrolka nie świeci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...