Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

moze tak być ale dobrze by było jakbys wstawil zdjęcie albo jakiś link do allegro gdzie jest taki filtr jak masz

 

No to z allegro to takie coś http://allegro.pl/item1068247078_filtr_hydrauliczny_massey_ferguson_wix_filter.html a na stronie producenta nie widzę takiego samego, jest podobny ale wyższy http://www.wixfilters.com/filterlookup/index2.asp?Section=4&Make=416&SubMake=720&Model=14892&SubModel=&Engine=&Year=&TempSection=4&TempMake=416&TempSubMake=720&TempModel=14892&TempEngine=

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie przestrzegano przed filtrami z allegro bo czesto sie zdarza ze nie takie cisnienie daje itp. Ja dalem u Korbankow 240 za orginal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ramzesik - ja jestem "młodym" użytkownikiem większych MF-ów, ale chyba bym sie nie przyznał, że zapomniałem o wymianie jednego z 3 (albo 4 filtrów) olejowych skrzyni tylko bym "po cichutku" wymnienił i zapomniał o sprawie (bo tak to będzie wyglądać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh Oj wiesz, ja narazie się pytam Bo do tej pory miałem i mam MF'a ale 255 i tam nie ma takich kontrolek P Jak do tej pory miałem zetora 7340 tam też takiego czegoś nie było A że nie jestem pewny tego i owego to pisze to co uważam albo mam na sumieniu hehe, to nie jest jakiś większy błąd czy coś, bo zaraz zamówię ten filtr i wymienię i mam nadzieje że będzie git majonez :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ramzesik ten filtr z allegro powinien byc ok chociaz zamiast niego olecił bym ci w tej samej cenie donaldsonaa co do tego małego (wkładu) to przez niego też może ci sie zapalac kontrolka bo na nim jest tez czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli masz maly wklad to jest on od dodatkowego oczyszczania od ukladu wspomagania. Orginał (znowuż u Korbanków) 260 zl czy jakoś tak ale facet w serwisie podpowiedział że w Classie jest taki sam o takiej samej przepustowosci i kosztuje ok 140 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wymienie ten wkład i zobaczę czy dalej ta kontrolka będzie się świecić, choć mam nadzieję że nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to wogole swieci jak jest zimny czy jak sie dobrze rozgrzeje? bo u mnie jak sie rozgrzeje to tez sie zaswieca ale winny jest czujnik temperatury a ze jest on łączony razem z czujnikami od zapchania filtrów to tez sie zapala kontrolka zapchania filtra (ja akurat mam serie 61xx a nie pamietam wlasnie czy seria 3000 miała czujniki temp)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No raczej po rozgrzaniu, bo jak jechałem przewracać łąkę to po drodze się nie świeciła, tylko jak przewróciłem pół łąki to dopiero zaczęła się zaświecać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to jeśli jest ten czujnik temperatury to może być jego przyczyna ale jesli nie zminiłeś filtra to może najpierw zmien albo poszukaj tego czujnika temperatury (mniej wiecej tak wyglada jak od wody tylko ma inna zasade działania-nie działa stopniowo tylko przychodzi granica i załącza) i jak bedzie swiecic ci ta kontrolka to go odłącz i zobacz czy zgaśnie, a jaki to tam masz ten model bo sie pogubiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wymienię ten filtr (wkład) a potem będę myślał o czujniku jak dalej będzie świecić. Mój model to 6150 z 95 roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ramzessik - ja mam model taki sam z 96r. Gdy go kupiłem -1 m-c jeździłem na oleju Agrolu (wspominałem już o tym) którym był zalany przez poprzednika i zdarzało się tak, że na zimnym nie świecił a np. przy orce jak był dobrze nagrzany - czasem zaświecił się na krótko, a czasem na dłużej. Wymieniłem 2 filtry bocznikowe i wymyłem ten stalowy na dole - zalałem Agri i ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W mojm 390 też jest podobnie jak jest zimno i olej sie nie rozgrzeje kontrolka się nie zapala przy. Jak jest gorąco ilub wykonuje prace przy wyzszych obrotach po jakims czasie się zapala. W podstawie filtra hydrauliki mam 2 czujniki jeden podłaczony drugi nie. Filtr był wymieniany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Agrol A można wiedzieć jaki Agrol dokładnie? Bo Agroli jest dość dużo;) Począwszy od hydraulicznych przez przekładniowe do silnikowych i ogólnego zastosowania;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to ramzesik masz czujnik temperatury bo to to samo co u mnie jest, czujnik jest z lewej str skrzyni pod kabiną za stopniem od wchodzenia wkręcony w rurke (znajdziesz na bank bo tam nie ma innego czujnika chyba ze masz dodatkowy zbiornik paliwa to moze ci go zasłonić) i ten właśnie czujnik za wczesnie załącza i przez to sie zaswieca kontrolka od filtra bo on jest połączony z resztą czujników od filtrów hydraulicznych (ja dołożyłem do rurki termometr elektryczny i wyszło że załącza sie kontrolka juz przy 40 stopniach a to przecież mało jak na olej) może też być tak ze czujnik masz dobry tylko filtr przytkany i wtedy olej sie grzeje i ten właśnie czujnik to wyłapuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha. Co myślicie o tym filtrze (wkładce) http://allegro.pl/item1076183163_filtr_hydrauliczny_massey_ferguson_wix_filter.html , bo muszę szybko zamówić i wtedy będę patrzył co z czujnikiem, bo gdy wyciągnąłem tą wkładkę co tam jest i przemyłem to kontrolka już nieco inaczej się zachowywała. Do Eco-rol, słuchaj, mówiłeś ze przemyłeś dolny stalowy filtr, gdzie on się znajduje ?? z lewej strony zaraz przy moście ? Bo skoro jest to też bym go przemył ewentualnie wymienił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten powinien byc ok (sam miałem go kupic bo do tej firmy mam 30 pare km ale potem kupiłem na miejscu donaldsona) co do przemywania to jest filtr główny koło tylnej prawej zwolnicy (w nim masz siatke i jakbys przemywał to włóż do środka magnes zeby wyłapał opiłki i powtarzaj płukanie aż nie bedzie opiłków na magnesie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawlo36, słuchaj, to ile jest dokładnie filtrów w skrzyni ?? 2 czy 3 ?? z prawej strony mam tą wkładkę i ten nakręcany, a eco-rol pisał że jakiś trzeci dolny płukał stalowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten trzeci co płukał to jest w dolnej pokrywie tam gdzie spuszczasz olej pod mostem (jest taka pokrywa na 6 srób chyba) z lewej str do tej pokrywy wczodzi taka rura a z prawej masz taki jakby duzy korek (koło korka spustowego) do którego odkręcenia musisz miech duzy sześciokant i pod tym korkiem jest takie okrągłe sitko w kształcie takiej rury i o to raczej mu chodziło bo nic innego nie ma

a ja pisąłem o płukaniu tego filtra nakręcanego bo jak zle nie wygląda to przepłukaj i bedzie ok, jedynie co nie da sie dobrze przepłukać to tego wkładu bo on jest dokładny

wiec filtrów masz 3- wkład, główny blaszany nakręcany i to sitko w dolnej pokrywie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 6180 to to samo ale takiego filtra jak podałeś nie mam chyba ze to jest ten wkład tylko zdjęcie nie bardzo bo one maja koło 150mm długości albo 205mm a ten na zdjęciu ma moze z 10mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki, duży rośnij To zamówię i wymienię ten wkład i zobaczę co się będzie działo z kontrolką, choć mam nadzieje że będzie dobrze jak widziałem co się działo po przemyciu tego wkładu co tam jeszcze siedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ramzessik - wcześniej koledzy wyjaśnili (Pawlo) ten siatkwy stalowy na samym dole na imbus - ciężko mi się go odkręcało, a jak już odkręciłem nakrętkę to znowu nie mogłem go za skarby wyciągnoć, myślałem nawet, że zrezygnuję, zrobiłem jednak taki stalowy haczyk i wytargałem go, (ocalał ) - był dosyć zabruzony (pewnie dlatego, że na samym dole skrzyni) - umyłem opłaciło się. Ten drugi filtr wkład (chyba od wspomagania) to radzę orginalny kupić, albo dobry zamiennik (jeżeli takie są). Przynajmniej tak słyszałem i wyczytałem gdzieś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...