Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Nie daleko lublina (lubelskie). Mam jeszcze parę pytań Czy mam pełną listę kontrolek czy może któraś mi nie świeci oto link http://img806.imageshack.us/f/img090.jpg/ , co oznaczają te kontrolki od wałka od lewej z góry i z dołu, bo coś nie mogę skojarzyć, oto link http://img412.imageshack.us/img412/7025/img091v.jpg , i ostanie, co to za przyczyna że jak przełączę na niską skrzynie to nie świeci mi kontrolka żółwia ?? Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w Hydrotechu na Janowskiej pytałeś? Tel 815342465 ostatecznie niech dorobią przejściówkę na przewodzie. Te orginalne mają zaletę, kiedy zapomnisz odpiąć przewodu i ruszysz on wyskoczy z gniazda. A te tanie szyko trafia szlag. A wogóle to chciałbym warto pamiętać że KIEDY MINIE SŁODYCZ NISKIEJ CENY POZOSTAJE GORYCZ NISKIEJ JAKOŚCI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze powiedziane mirro:) ale 160 to mimo wszystko dużo

co do kontrolek ramzessik to odrazu widze ze albo masz przepaloną zarówke od ciśnienia oleju w silniku (jeśli dobrze kojarze to ta pod kontrolką od prawego kierunku) albo standardowo siadł czujnik i przez to sie nie świeci (lepiej to sprawdz albo załóż sobie zegar bo nasze czujniki długo nie wytrzymuja, ja osobiście dałem zegar) poza tą reszta ci świeci-tak mi sie wydaje bo musiałbym porównać ale chyba tak:), co do żarówki żółwia to nie wiem do końca czy ona powinna sie swiecić po przełączeniu na wolne biegi bo u mnie sie też nie świeci wiec sie nie przejmuj:)

a co do kontrolek wom to kontrolka z literą E oznacza włączenie wałka w na obroty ekonomiczne (czyli 540 przy 1550 chyba obr silnika) jeżeli takie coś masz bo nie wszystkie mają (musisz mieć mała dzwignie w kabinie koło panelu EHR w kierunku tyłu, po jej przełączniu na obr ekonomiczne zapali sie ta kontrolka

natomiast kontrolka z liczbą 1000 oznacza włączenie szybkich obrotów wałka (1000 obr przy 2000 obr silnika lub 1550 ekonomicznych) obroty sie przełącza z tyłu ciągnika taką małą dzwignią która sie znajduje niedaleko womu z jego lewej strony a kontrolka sie zaświeca dopiero wtedy jak w kabinie przełączysz mały dzwigniowy przełącznik (koło tylniej szyby przy takim gniazdku pod które sie podłącza jakis odbiornik prądu) i wtedy też beda pakazywane na wyświetlaczu szybkie obrotu (nawet jeśli nie bedą one zmienione na szybkie dzwognią z tyłu)

kontrolka miedzy nimi (ta w środku) świeci sie zawsze kiedy jest włączony wom

dolna kontrolka prawdopodobnie jest od obrotów zależnych od szybkości jazdy ale z tym się nie spotkałem (może to jest jako dodatek albo przy innym modelu bo zegary mają te same)

troche tego tu napisałem ale chyba o to wszystko ci chodziło;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

 

 

dzięki Tekme za pomoc,sproboje

tam jest już troche lutowane,niewiadomo czy do cyny sie przylepi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak na mój gust ta kontrolka z tym ciągniczkiem jest od przedniego womu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chyba od przedniego, tak jak mówisz, te zależne mi nie pasowały a o to mi nie przyszło do głowy (późna godzina wkońcu była:P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mógłby mi ktoś jeszcze powiedzieć ile gram idzie do klimy żeby nabić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam zamiar zakupic ciągnik o mocy ok 150km. myslałem nad MF7480 z dyna VT. Prosze o jakieś za i przeciw tego modelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Od pewnego czasu MF 6180 zaczyna mi podymiać na wolnych obrotach, widać normalnie jak lekki dymek idzie z komina, w polu pod obciązeniem też widać lekką chmurkę, ale najbardziej denerwuje mnie te dymienie na biegu jałowym, wydaje mi się że nie powinien... Dodam że oleju nie bierze bo sprawdzałem, co może być winne? Wtryski czy turbina? prosze o pomocne wskazówki. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie był wtrysk i go troche poprawili to tylko dymi na wolnych obrotach a przedtem w polu to cały czas nie dymił tylko puszczał nie raz taką serie dymu tak chwilami-nie ciągle i większe zużycie paliwa było od razu widoczne (masakra była) jak go poprawili to przestał palić i puszczać te strzały dymne aby na wolnych sobie leci ale wtrysk nadaje sie do wymiany tak czy tak bo pompe wykluczyli

a wolne obroty na jakim masz poziomie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie od jakiegos czsu mam fergusona 40 i wszystko by bylo ok gdyby nie fakt ze nie ma polskiego menu moze ktos pomoze gdzie znalezc lub jakies inne rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawlo, powiedź mi jeszcze właśnie odnoście tego EHR'u, żeby sobie swobodnie np. agregat śmigał to jak to trzeba zrobić ?? guzik od podnośnika dać na opuszczanie i pokrętło duże przekręcić na 9 czy jak ?? I do czego służy te małe ostanie ( trzecie ) pokrętło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pawlo, powiedź mi jeszcze właśnie odnoście tego EHR'u, żeby sobie swobodnie np. agregat śmigał to jak to trzeba zrobić ?? guzik od podnośnika dać na opuszczanie i pokrętło duże przekręcić na 9 czy jak ?? I do czego służy te małe ostanie ( trzecie ) pokrętło ?

kolego odpowiem ci za pawlo przycisk ustawiasz na opuszcanie pokrętłem ustawiasz sobie głębokość na jakiej chcesz pracować a potem tylko podnosisz i opuszczas po ustawieniu pokrętła za każdym razem jak będziesz opuszczał to ono ci będzię opuszczał na tą samą wysokość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy moze ktos pomoze i podpowie gdzie znalezc polskie oprogramowanie do fergusona 40 kombajn zbozowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej w serwisie korbanków tylko. Pozatym poszukaj dokładniej może na ppr jest forum dla uzytkowników kombajnów to jest bardziej dla uzytkowników ciągników mf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ramzessik jak chcesz zeby agregat pracował swobodnie to tak jak napisałeś (duże pokrętło na maxa bo jak ustawisz na jakiejś wysokości a bedziesz miał pochyłe pole to może ci nie równo pracować jak np ciągnik zjedzie w dół to agregat spłyci głębokość)

co do ostatniego pokrętła to pewnie chodzi ci o to z prawej str (jak sie patrzy na panel) to jest pokrętło od dociążania, raczej mało przydatne chyba że sa trudne warunki przy orce to ustawiasz na jakąś tam pozycje i wtedy podnośnik ci pulsuje (góra-dół) przez co ciągnik jest dociążany ale tak jak ci pisze stosuj tylko przy oraniu i jak już to wtedy jak jest poślizg (tylko żeby był to byś musiał mieć przesadnie duży pług i orać w takich warunkach w jakich sie już nie powinno orać jak chcesz mieć ziemie w dobrej strukturze)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAM PYTANIE, MAM CIAGNIK MF 3060 AUTOTRONIC, PODCZAS PRESOWANIA WYŁĄCZYŁ MI SIE WAŁEK PRZEKAZNIKA MOCY I POZNIEJ NIE MOGŁEM GO URUCHOMIC, ZAPALIŁA SIE KONTROLKA OD OLEJU, I NIE MOGŁEM ZMIENIC BIEGU Z ZÓŁWIA NA ZAJĄCA A JAK ZŁAPAŁ ZAJĄĆ TO SZARPAŁ I PRZEBIJA SIE SAM NA ZÓŁWIA. cO MOZE BYC PRZYCZYNĄ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak mu dałeś po gazie to kontrolka zgasła? (Reszta się zawsze dzieje jak ci się ciśnienie oleju zgubi) no tylko teraz trzeba do tego dojść czy faktycznie ci od świrowało coś z olejem czy czujnik świruje po 1 sprawdź czy maż dość oleju w skrzyni, filtr oleju (to mało prawdopodobne) no a potem już może być dużo przyczyn;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to tylko przyczyna ciśnienia, pytanie tylko czy fikcyjna (jak pisze kolega ze coś tam mu odbiło) czy rzeczywista (że napewno nie ma ciśnienia ale musiałbyś poczuć pogorszenie działania wspomagania)

jak wspomaganie śmiga to szukaj w prądach a jak jest z nim coś nie tak jak zapala sie kontrolka to już musisz szukać a hydraulice(zawory, filtry, pompa itp)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis rano wymieniłem w 3065 pompę - tandem. W sobotę podobne objawy jak u kolegi KONIU664 zakończyły się zjazdem z pola na jednym biegu terenowym. Traktor ma pewnie już swoje lata i pompa chce na emeryturę. W Międzyrzeczu Podlaskim kupiłem za 1100 pln. Kiedy wałek sam się rozłącza to już naprawdę ostatni sygnał do wymiany pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Calibra25 - oferowałeś do sprzedaży podstawę spryskiwacza 61xx. Napisalem na prywatnej kilka zdań do Ciebie. Napiszesz? Podasz więcej szczegółów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No sam zbytnio sie za to rozbieranbie nie biore, tylko przyjezdza serwis z korbanka i sprawdzi wszystko dokładnie i sie okaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jesteś świadom tego że 10 tyś nie twoje przy korbankach minimum?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...