Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

odlaczalem czujnik temperatury i caly czas swiecila, ciekawe czy ta kontrolka wspolpracuje z czujnikiem temperatury czy jest jakis inny czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie . w moim mf mam sterowanie podnosnikiem tylko z jednej storny. i czasami musze latac na druga strone a tam nie ma;/ czy moge poprostu podciagnac kable z jednego blotnika na drugi i tam jakies wlaczniki zrobic czy tak nie mozna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie w moim mf 3095 przy dłuzszym postoju sprzegło jest miekkie. co moze byc przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SPRZĘGŁO miękkie jest,bo się zapowietrza,ale jak chwilę pochodzi silnik to wraca do normy po kilkakrotnym wciśnięciu pedału?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam pytanie w moim mf 3095 przy dłuzszym postoju sprzegło jest miekkie. co moze byc przyczyną?

 

nieszczelna pompka lub wysprzęglik

zostawiaj ciągnik z wduszonym sprzęgłem i zwalniaj je dopiero po odpaleniu-powinno dac efekt do czasu zanim usuniesz usterke a na sam początek to je najpierw odpowietrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchaj spróbuj odłączyć przewód od czujnika temperatury wtedy odłączysz ten wskażnik temperatury , bo to może być wina czujnika, ta lampka powinna tylko wtedy świecić gdy silnik osiągnie zbyt wysoką temperaturę ,więc gdy odłączysz ten czujnik powinna zgasnąć też ta dioda ,jeżeli zgasnie to walniety jest czujnik , spróbuj tak.

 

naprawiłem juz wystasrczyło przedmuchac powietrzem, brzeczyk od recznego ma brzeczec jak jest zaciagniety i sie wciska sprzeglo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchaj spróbuj odłączyć przewód od czujnika temperatury wtedy odłączysz ten wskażnik temperatury , bo to może być wina czujnika, ta lampka powinna tylko wtedy świecić gdy silnik osiągnie zbyt wysoką temperaturę ,więc gdy odłączysz ten czujnik powinna zgasnąć też ta dioda ,jeżeli zgasnie to walniety jest czujnik , spróbuj tak.

 

naprawiłem juz wystasrczyło przedmuchac powietrzem, brzeczyk od recznego ma brzeczec jak jest zaciagniety i sie wciska sprzeglo ?

 

tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchaj spróbuj odłączyć przewód od czujnika temperatury wtedy odłączysz ten wskażnik temperatury , bo to może być wina czujnika, ta lampka powinna tylko wtedy świecić gdy silnik osiągnie zbyt wysoką temperaturę ,więc gdy odłączysz ten czujnik powinna zgasnąć też ta dioda ,jeżeli zgasnie to walniety jest czujnik , spróbuj tak.

 

naprawiłem juz wystasrczyło przedmuchac powietrzem, brzeczyk od recznego ma brzeczec jak jest zaciagniety i sie wciska sprzeglo ?

 

tak

To znaczy ten brzęczek od ręcznego z tą siatką , to jest tylko od ręcznego ,a ten który pipczy po wciśnięciu sprzęgła bez włączania kluczyka ,to jest też od rewersu, czyli są dwa,a co z ta lampką od temperatury świeci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Blackurant brzęczek jeden jest od rewersu jeden jest od ręcznego masz to wszystko pod tą pokrywą z prawej strony deski rozdzielczej, u dołu jest takie pokrętełko do otwierania tej pokrywy ,to obydwa nie działają?. Filtrów się nie płucze tylko wymienia na nowe ,ten duży instrukcja mówi wymieniać co1500h, ten od wysokiego ciśnienia co 500h, chyba że kontrolki pokażą inaczej to wtedy trzeba wymienić wcześniej ,bo olej zmieniasz co 1000h, ale ten duży wymienić najlepiej przy każdej wymianie oleju.
Zapomniałem dodać jeszcze o trzecim filtrze który jest w tej dolnej części skrzyni poniżej tego dużego filtra w pokrywie wyjścia napędu na przedni most, jest taki korek na duży imbus odkręcasz ten korek i tam się znajduje ,z drugiej strony jest taka rura która idzie aż do sprzęgła, odkręcałeś ten korek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kwadratowy piszczyk jest od ręcznego i piszczy jak jezs zaciągnięty reczni i wdusisz sprzęgło do końca

okrągły przykręcony na dużą nakrętke od srodka jest od rewersu i piszczy tez nieraz przy zapalaniu

filtr za imbusem przy zmianie oleju wymyłem i włożyłem ponownie ten sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po odpaleniu ciągnika blokuje mi się dźwignia zmiany biegów. Mogę włączyć tylko biego 3 albo 4 reszta jest zablokowana (moge zmienić położenie dźwigni tylko do przodu albo do tyłu) zapaliła siek kontrolka na prawej konsoli (taki wykrzyknik).

Ciągnikiem mogę jechać do przodu albo do tyłu ale tylko na tych dwóch biegach.

Po zgaszeniu ciągnika dźwignia odblokowuje się i mogę ją przestawiać w dowolnym kierunku.

Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kwadratowy piszczyk jest od ręcznego i piszczy jak jezs zaciągnięty reczni i wdusisz sprzęgło do końca

okrągły przykręcony na dużą nakrętke od srodka jest od rewersu i piszczy tez nieraz przy zapalaniu

filtr za imbusem przy zmianie oleju wymyłem i włożyłem ponownie ten sam

 

no mi od recznego pipczy jak w dusze sprzegło, przy zapalaniu jak mam wduszone sprzegło takze pipczy, od rewersu tylko raz pipnie natomiast od recznego jak mam wcisniety pedal sprzegla czyli przy zapalaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to masz ok a ten od rewersu musi piszczec sygnałem przerywanym jak przełączysz rewers a nie wdusisz sprzęgła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...... odkręcałeś ten korek?

Tak odkręcałem ten korek, i wymyłem ten filierek(stalowa siatka) benzyna kilka razy, co do tej rury która biegnie do sprzęgła demontowałem ją bo mam przeciek wymieniłem oring na niej i dalej cieknie..... a drugi i ostatni przeciek mam z obudowy sprzęgła lekko siączy, narazie się tym nie przejmuje ale z biegiem czasu szykuje sie pewnie rozpoławianie bo pewnie cieknie albo wysprzeglik albo z simering z skrzyni bo wydobywa sie olej hydrauliczny, posiada ktoś książkę napraw do tej serii, ewentualnie serii 3xxx odwdziecze sie finansowo bo harytatywnie nikt mi pewnie sie nie udzieli, w czasie rozpołówki przydałaby się jakaś literatura .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy - blackurant przesłał do postawienia na serwerze kilka stron katalogów z Perkinsa. Jakby ktoś chciał pooglądąć, ściągnąć to przypominam www.tymbes.pl/6150.html Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blackurant zobacz sobie na www.tractoor.pl poszukaj sobie swoją serię ciągnika i tam masz jakie masz sprzęgło, wielotarczowe mokre i niema tam wyprzęgnika ,10-cio lub 12-sto tarczowe zależy jaki model i jaka moc ,speedshift czy dynashift .A ten olej co sączy od sprzęgła to jest taki jak w skrzyni czy ciemny (brązowy) ,ale zauważ jak się zrobi ciepło to przestanie sączyć, lub będzie go bardzo mało, bo teraz jak jest zimno uszczelniacze nie mają elastyczności, zwłaszcza jak mają trochę przebiegu i są stwardniałe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam taki mały problem. Gdy ruszam z tyłu ciągnika slychac takie jakby odgłosy chrupotania> Moglby mi ktos powiedziec co moze byc przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zdawałem sobie sprawę ze mam mokre sprzęgło, występuje tam cos podobnego do wysprzeglika, a skrzynia

dynashift olej jest jasny podobny do hydraulicznego lekko siaczy wlasnie zastanawiam się czy warto rozpolawiać traktor bardziej ze wzgledów estetycznych chcialbym zlikwidowac przeciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,posiadam mf 3065 ze skrzynia biegów A i B. Miałem taki problem,że w mrozy wyskakiwała mi ta wajcha z grupa biegów A i B, na przykład wyskakiwała na A do przodu,na wstecznym R było dobrze i na B do tyłu R(wsteczny) tez wyskakiwała, na B do przodu było dobrze.Co moze być przyczyną,spotkał się ktoś z tym. Olej i filtr(kupione w serwisie) wymienione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ma ktoś może instrukcje napraw instrukcje obsługi i katalog części do MF 6170 najlepiej po polsku. Jeśli ktoś takowy posiada to proszę przesłać mi go na maila : Accord198@gmail.com

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki będzie najlepszy pług obrotowy do MF 6170. Myślałem o jakimś 4x40.

 

mysle ze 4x45 da spokojnie rade, moj 6180 ciąga 4x50 z przedpłużkami i rozstaw korpusów typowy pod kukurydze 102 a pług wazy 1300 kg orka przedsiewna szedl 9 km/h zimowa 7,5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...