Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Ale olej się nagrzewa;) Po chwili ci skrzynia zacznie działać;) No i sie raczej zapala traktor i zostawia aby się rozgrzał;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Możecie mi pomóc, gdzie są świece żarowe w masseyu fergusonie 3085 i jakie macie akumulatory nie chodzi mi o markę???

Co do tych świec to prosił bym o zdjęcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi sie robić zdjęć mogę powiedzieć gdzie sa w MF 6170 są wkręcone w kolektor dolotowy.Tzn jest tylko 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego koksiarz1990mf. świece masz w kolektorze dolotowym powietrza po prawej stronie i pasuje ona nawet od mf 255 mozna ja kupic praktycznie w kazdym sklepie z czesciami a wyglada ona tak jak ta na linku podanym przez tekmie. jesli chodzi o akumulator to ja mam 175 Ah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawiazując do tych świec płomieniowych: też mi trochę ciężko zaczął palić (bo u nas na południu do -28 wyskakuje w nocy) - wykreciłem świecę i na krótko do akumulatora i spirala ładnie grzeje na czerwono już po 5-7 sek, ale chyba jest zapchana, bo nawet jak mocno zagrzeje - próbowałem dmuchać kompresorem - i nie puszcza. Czy ja można jakoś przepchać? Rozbierał ją ktoś może? I jescze pytanko drugie: czemu świeca to turbo ma byc inna niż do wolnossącego? Zapłaciłem do 6150 za Iskrę 65 zł, a do wolnossącego kosztują trochę mniej! Czym sie różnią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt , nawet w przerwie meczu Francja -Dania - nie odpowie? (tak na marginiesie - dużo Polakom do finalistów!?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Franad86 - ale ja miałem MF255 i tam była żarowa, a nie płomieniowa! Mój egzemplarz MF255 był jednym z pierwszych licencyjnych - chyba , że w późniejszych była płomieniowa? Ale jak to niektórzy mówią: "może sie mylę" Pozdro dla Pawlo, Tekmie, Mirro - odpowiadajcie, dzięki. Kurcze -przez tą dogrywkę i braku odpowiedzi od Was - chyba spaliłem na kuchence gazowej moją świece płomieniową (bo próbuję ją jakoś przepalić i przepchać!) No i Francuzi znowu wygrali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem dokładnie ale ja kupowalem od malego mf plomieniowa i pasuje idealnie. a ta swieca dziala na zasadzie termostatu, nagrzewajaca sie spirala powoduje otwarcie zaworku i puszcza paliwo ktore zapala sie od rozgrzanej sporali. a czy sie czysci to nie wiem dokladnie bo nie probowalem. mam jedna stara i tez nie puszcza paliwa pomimo ze spirala grzeje bardzo szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze do tych świec ile czasu podgrzewacie te świece żeby wam zapalił, bo kontrolki w moim 3085 niestety nie ma. Dzięki za inf. Jakiej macie marki akumulatory bo ja jesienią kupowałem nowe z centry i już mi wysiadają???

I jeszcze jedno pytanko chodzi o WOM u mnie jest tylko na 540 obr. a ten przełącznik na 1000 jest zaślepiony. Potrzebuję 2 opony 13.6R28 bieżnik ok 40 -60 %.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zakładałem do C-360(świeca od MF) to zrobiłem test to paliwo puściła po 20sek.Tyle wypadało by grzać.I jeszcze odnośnie jakości to pierwsza świeca wytrzymała tylko jedno zapalenie i więcej nie puściła paliwa,chociaż rozgrzewa się do czerwoności.A ta co mam założoną to raz utrzymuje paliwo w zbiorniczku,a innym razem znowu wypuszcza wszytko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koksiarz1990mf kontrolki od świecy niema nawet w serii 61xx ,musisz obserwować kontrolki które świecą ,jak przekręcisz kluczykiem na grzanie to one leciutko przygasają, a czas grzania max 5-10sek. A to że nie masz dźwigni od przełączania prędkości to oznacza że u ciebie zmienia się wałki ,są to niezależne wałki WOM 540 i 1000 zmienia się same końcówki , i tak 35mm średnica 6-frezów to 540obr i 35mm średnica 21-frezów 1000obr. A opony szwagier kupował nowe 570zł tylko nie pamiętam jakiej firmy ,może to był petlas, to chyba nie opłaca się kupować używki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak migały mi kontrolki od A do D to zdjąłem klemę z akumulatora,po zgaszeniu silnika, aby się komp. zresetował i po odpaleniu było OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale migały od A do D po kolei czy A i D jednoczesnie?? bo to roznica

 

co do przygasania kontrolek przy grzaniu to z jednej str prawda ale z drugiej kontrolki i tak lekko przygasaja nawet jeśli swieca jest odłączona a stacyjke przekręci sie w miejsce grzania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi kiedyś migały A i D jednocześnie a dzisiaj Po kolei wszystkie poza B bo jest nie świeci chociaż żarówka działa. A jakie to ma znaczenie. Też zawsze resetuje kompa tylko że tym przełącznikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TO znaczy jak miałem walniętą świecę to mi właśnie nie przygasały , bo nie było poboru prądu i po tym zauważyłem że mam niesprawną świece jak wymieniłem na nową to mi zaczęły przygasać i tak właśnie powinno być !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po 20 sek. kolektor powinien być cały gorący? Bo ja mam tylko w miejscu gdzie świeca lekko ciepły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ta co mam założoną to raz utrzymuje paliwo w zbiorniczku,a innym razem znowu wypuszcza wszytko.

Czy to znaczy że tam jest osobny zbiorniczek na paliwo a nie jest to połączone z głównym zbiornikiem na paliwo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamontowałem świecę płomieniową MF do ciągnika C-360.Nie wcinałem się w układ zasilania paliwem,tylko zamontowałem osobny zbiorniczek(od płynu hamulcowego C-360) i zasilanie opadowe.Jest filmik na moim chomiku(link poniżej)w folderze Ursus C-360...Kolektor jest tylko lekko ciepły w okolicy świecy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi kiedyś migały A i D jednocześnie a dzisiaj Po kolei wszystkie poza B bo jest nie świeci chociaż żarówka działa. A jakie to ma znaczenie. Też zawsze resetuje kompa tylko że tym przełącznikiem.

 

ma znaczenie własnie bo jak migaja A i D jednoczesnie tak jak była wczesniej mowa przy niskiej temperaturze to jest wszysko ok a jak np AB na zmiene Z CD to juz fajnie nie jest albo inny układ

 

i to miganie A i D na zmiane to nie jest tak zaraz od zera stopni w dół bo jak jest tak do -10 to mi sie nie włącza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. widzę ze jest mowa o Dynashifcie:D:D

miałbym pytanie:) w moim Fergusonie jak wczoraj się przejechałem to po przekroczeniu 45km/h zaczęły mi migac kontrolki od Dynashiftu. po kolei od A do D. i tu moje pytanie czy to tak powinno byc. bo jak jechałem to komp mi przy max obrotach pokazał 48km/h. a jak zgasiłem ciągnik po przyjeździe do domu to komp teraz w ogóle nie działa. nic się nie scieci po przekręceniu kluczyka i po odpaleniu ciągnika tez nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...