Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich zawsze tak jest że na przykład duża ilość włączonych odbiorników w jednym czasie powoduje duże obciążenie alternatora, ale to nie znaczy że jest słaby alternator, powiem krótko możecie mieć za małą pojemność akumulatorów im więcej odbiorników tym większa pojemność akumulatora . I jeszcze mam pytanie dlaczego wszyscy stosują olej do skrzyni STOU przecież jest to olej silnilk- skrzynia- hydraulika , a nie lepiej wlać utto hydraulika skrzynia?

 

różnią sie tym że maja inne parametry i olej STOU jest lepszy od UTTO

ja osobiście go mam w skrzyni ale do silnika też leje inny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm do którego przyłączasz? I tłoczysko czego? W jedna działa dobrze a w druga nie? jeżeli używasz złącz z takim motylkiem u góry to go wkręć;)

 

Tłoczysko tłoka dwustronnego działanie. mam 4 sekcje - o ile dobrze pamiętam tak to sie nazywa. przyłączam do pierwszej sekcji (po prawej stronie patrząc od tyłu) 0 reakcji, do drugiej już jest lepiej ale to jeszcze nie to co powinno być bo jak jest ciepły to tak choćby chciał ale nie umiał. do pozostałych to jest taka sama reakcja. na PW ci pośle link podobnej maszyny o ile takową znajdę na necie i myśle że jakby wszystko było ok to powinno chodzić. Z tyłu na wylotach mam jakieś zaworki które moge wkręcać i wykręcać... wiem że jeden reguluje prędkość przepływu (ciśnienie) a drugi teoretycznie powinien działać na zasadzie podwojonej mocy przynajmniej tak to zrozumiałem z instrukcji obsługi czy jak to sie tam nazywa.

 

Ps. w jedną nie działa prawidłowo a w drugą to działa bez zarzutów ponieważ jest wspomagany prawem grawitacji ale jak zamienię przewody hydrauliczne to jest taka sama reakcja czyli chyba będzie pompa zepsuta..;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy pomozcie potrzebuje informacji jakis o modelach mf z 1999r tak od 90 do 120 km bo tem rocznik chcialbym kupic z gory dzieki za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że pompa ewentualnie zawór przeciążeniowy;) W pierwszym maż pewno wykręcony ten motylek co z góry jest;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obstawiam że pompa ewentualnie zawór przeciążeniowy;) W pierwszym maż pewno wykręcony ten motylek co z góry jest;)

 

Oglądałeś to co ci posłałem na PW...??

 

Teoretycznie to nie powinno być zbyt ciężkie. co do motylka to ja go wkręcałem, wykręcałem i nie zauważałem odczuwalnej różnicy. A jakie zadanie on sprawuje....??

 

Zawór przeciążeniowy to już wiem co to jest a gdzie on jest umieszczony tak mniej więcej.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaworek jest po to jak podłączasz siłownik jednostronny do dolnego gniazda to powinien byc motylek wykręcony aby przy opuszczaniu tego siłownika (np przyczepy) cisnienie oleju nie szło na drugie gniazdo tej sekcji pod ktorym nic nie jest podłączone a olej spływał bez obciążenia do skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy pomozcie potrzebuje informacji jakis o modelach mf z 1999r tak od 90 do 120 km bo tem rocznik chcialbym kupic z gory dzieki za odp

 

w tym roku były produkowane 2 serie 61xx i 62xx 62xx w bardzo dobrej kondycji to wydatek ponad 100 tak aby byc zadowolonym, serie 61xx kupisz nawet za 60 tys ale takie egzemplaze maja jeden w jeden ponad 10k mth nie ma co sie ludzic zobacz ogloszenia u gospodazy w niemczech przykladowo 6170 ma 105 km z 97 roku ma 6000 mth oryginalnie i trzeba dac 20 tys eur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa zdania do ZIBI: Jak Blacurant pisał ten rocznik to już ekstra ciągniczki (wg mnie) byleby miały no choćby o 5 tys. mth. niż w rzeczywistości. No bo co powiedzieć w tej sytuacji: 96r 6150 dałem rochę ponad PW z hakiem. Padł moduł sterujący (podobno miał prawo po 15 latach), wychechłany wałek ataku, mało tego - wybita cała ta grucha dyferencjału przodka, opony z 2000r. dobrze przydarte, ale silnik - nie znajdę nawet odpowiednich słów do pochwały no więc ile może mieć? Poza tym odpowiednio ciężki, mocny,żwawy, komfortowy - jest czym powalczyć na hektarach - no zależy też ile ich się ma, jaki teren, jaka ziemia. Po drobnych naprawach swojego 6150 nie zamieniłbym na nic innego chyba że na takiego samego o 10 tys. mth młoszego Pozdrowionka A przy okazji tego komfortu: nie ma ktoś wolnego, niepotrzebnego siodełka dla pasażera, albo gdzie tanio można kupić lub czym go zastapić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi do 3060 dorobił tapicer;) 30 zł wzioł;) tzn ja zrobiłem stelaż a on to obił itd;) zrobił mięciutkie i skórzane;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie mam taki problem z podnośnikiem w masseyu 3070, podnosi w miarę wolno i równo a na dół opada bardzo szybko. Dodam, że regulacja nie wpływa na szybkość podnoszenia i opadania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pawlo36 to jeżeli mam przy balotnicy tzw. wolny spływ oleju to jak ten wąż od wolnego spływu podłącze przy wykręconym motylku do górnego wyjścia to będzie ok, czy muszę robić osobne wejście spływu np. do skrzyni przez korek wlewu oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a od czego jest ten wolny spływ przy prasie???

nie wiem właśnie czy jak bedzie wykręcony motylek i podłączysz pod to gniazdo jakiś przewód to olej bedzie swobodnie spływał ale jak masz spływ to tez musisz mieć inny z ciśnieniem wiec jak dasz ciśnienie na dolny a powrót na górny to nawet bez wykręcania motylka po podaniu ciśnienia na dolny to olej swobodnie bedzie spływał górnym do skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolny spływ jest chyba od tego że jest tam w prasie hydrauliczne zgniatanie materiału i jak balot się powiększa to ten olej z tłoków napinających łańcuch musi gdzieś się podziać więc chyba lepiej jak dorobię wejście przez korek wlewu. Tak miałem zrobione przy MF 255 i obecnie przy MF 3095 też tak zrobię. Będzie pewniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy docisku hydraulicznym nadmiar oleju raczej nie idzie do ciągnika, nie wiem jaką masz tą prase??

u mnie w new hollandzie jest docisk hydrauliczny ale tam nic sie nie łączy z ciągnkiem bo to układ zamkniety

jest tylko otwieranie komory i ewentualnie podbieracz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Może ktoś pomoże założyłem nową pompe filtr z siatką metalową wlałem nowy olej Agrol stou 10/30w ina wolnych obrotach świeci mi się kontrolka od ciśnienia w skrzyni. I mam jeszcze jeden problem wajcha 1234 jest na luzie ,a AB przód tył jaest na luzie jest ok a jak wrzuce albo A lub B do przodu lub do tyłu to ciągnik zaczyna tak ciągnąć do przodu lub do tyłu i słychać jakieś rzężenie w skrzyni. Co to może być oczywiście wajcha 1234 jest na luzie. Może to coś być wspólnego z przyśpieszaczem? A i mam coś takiego jak by na hamulce trzymały. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko to może być spowodowane brakiem tego ciśnienia

przez zmianą było ok? wszystko na pewno dobrze złożone-nie łapie jakiegoś powietrza (w środku rurka poprzeczna dobrze włożona była?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta rurka jest dobrze włożona bo póżniej wymieniałem hamulec na synchronizatorze i rozjeżdzałem go i tam jest wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed wymianą pompy kontrolka się zapalała i wspomaganie ciężko chodziło jak się dało ok 1500 obrotów to gasła ,a teraz jak da się 1000 to gaśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze może być coś nie tak z zaworem który znajduje sie u góry tej pokrywy pod którą jest pompa (może coś podeszło)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawlo - nie ten zawór, nie ta rurka, nie ta sekcja pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ten zawór akurat jest od drugiej sekcji pompy ale jeśli by łapał powietrze na rurce to ma znaczenie do obydwóch sekcji

i jak wiesz to mogłeś zaraz doradzić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wie moze ktos dlaczego jak zgasze ciagnik to sie zapalaja kontrolki od napedu i blokady wałka i co jest zajac izółwi nie chca zgasic az jak bezpiecznik wyciagne to wtedy zgasna no i jak włoze bezpiecznik to tak samo swieco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Szukam łożysk do zwrotnic do Mf 698 z przednim napędem. Jeśli ktoś mógłby mi dać namiar na sklep, to byłbym wdzięczny. Sprowadzone z zachodu są bardzo drogie, jakieś 800zł za sztukę. Potrzebuję jakieś zastępcze jeśli są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

john1 - nie zaświeca ci się kontrolka blokady wałka tylko braku ciśnienia w skrzyni;) Poszukaj przepić na kablu od sprzęgła;) I ogólnie zwarć;) A potem dalej kombinuj nad instalacją;) i jakimiś zwarciami na temat;) Odłącz czujnik braku ciśnienia czy coś się zmieni;) (tylko nie jeździj bez niego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...