Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

poszukaj na stronie AGROMA Sępólno krajeńskie ja zamawiałem tam czesci i sa o duzo tansze jak w innych sklepach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a od czego jest ten wolny spływ przy prasie???

Wolny spływ w niektórych prasach jest niezbędny i bez podłączenia niego nie da się ukręcić beli. np w zmienno-komorówkach KRONE 8-16, 10-16, VP 1500 itd, tam ciśnienie pod jakim formowana jest bela regulowane jest przez zawór ciśnieniowy, który po przekroczeniu ustawionej wartości upuszcza trochę oleju z siłowników, które napinają łańcuch w komorze - a olej z nich spływa właśnie "wolnym spływem" do ciągnika

ps. ten przewód wolnego spływu może być podłączony pod górne gniazdo obojętnie której sekcji ciągnika, pod warunkiem że grzybek jest wykręcony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja mam Krone właśnie zmiennokomorową i jak nie podłącze wolnego spływu to w miarę jak bela rośnie to mi się otwiera komora bo chyba olej nie ma gdzie się podziać i idzie na tłoki od klapy. Będę próbował z tym wykręconym motylkiem a jak nie da rady to wejście przez wlew oleju i już. Dzięki chłopaki za odpowiedzi i porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystke kable posprawdzałem i sa dobre czujnik tez jest dobry ale to samo jest ale take dziwne jest jak zapale to wszystko działa a jak zgasze to kontrolki palą jakby pradu nie odcinało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ja mam Krone właśnie zmiennokomorową i jak nie podłącze wolnego spływu to w miarę jak bela rośnie to mi się otwiera komora (...).
Nie powinno tak być, ja jak nie podłączyłem wolnego spływu to w komorze wytworzyło się takie ciśnienie , że ciągnik przyduszało i aż sprzęgło na wałku przepuszczało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam chciałem sie zapytac sprawdzałem napiecie w tym czujniku przy (słowo zostało usunięte) i mam 12,6 przy zgasonym ciagniku czy to jest dobre a te przekazniki co sa pod kierownico to mozna jakos sprawdzic czy sa dobre tez maja napiecie 12,6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jakie wielkości bezpieczników powinny być w danym miejscu pod tą klapką przy kierownicy w mf serii 3xxx ? albo gdzie to można znaleźć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się odpowietrza pompę paliwową w MF 6170. Od czego jest czujnik w pompie paliwowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

no niedobrze z johnem,widze że nikt niema pomysłu zresztą i ja nie wiem.Skoro czujnik dobry,ja to bym na niego stawiał bo przecierz on może nie rozłączyc czy tak?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może on testuje kontrolki albo zwarcie na stacyjce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem wyjąłem akumulatory zeby zrobić im przegląd , naładowałem włożyłem, odpalam ciągnik a Ehr nie działa co sie mogło stać czy to normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz wiem co się stało. Mam jeszcze jedno pytanie od czego są 2 czujnik (jeśli sa to czujniki) na samym przodzie przyczepione do grila maski po prawej stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o czujniki to pytam z ciekawości. A jeśli chodzi o akumulatory to są 2 po 12V. Jeden jest od odpalania i jazdy, a drugi od hydrauliki i Ehr. Jeden akumulator po prostu nie łączył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akumulatory masz dwa połączone razem i one są do wszystkiego a nie jak piszesz ze jeden do odpalania i jazdy a drugi do elektroniki!!!!

ja jak sie nie myle to mam 460 lub 540A ale jeszcze sprawdze to napisze

jak masz zamiar zmieniac to lepiej załóż dwa niż jeden duży

 

bezpieczniki przednie są to główne bezpieczniki zabezpieczające elektronikę (z tego co pamiętam jeden z nich miał coś wspólnego z przełączaniem żółw-zając a drugi nie pamiętam dokładnie) ale nie musisz to nie ruszaj:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie gdzie w mf-ie 1034 albo ogolnie serii 1xxx podłączona jest linka obrotomierza bo w moim nie było i za nic nie mogę znaleźć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie aku możecie dać jeden poza tym aku podczas jazdy są nie używane... Po to macie alternator... Akumulatory 2 są aby lepiej kręcił rozrusznik;) ! porządny będzie kręcił podobnie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem te aku i mam dwa po 55Ah i 420A zimą do -20 nie było problemu a nowe nie są

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z hamulcem nożnym w MF 3090 otóż z dnia na dzień pedał hamulca staje się coraz niższy dziś już prawie go nie mam wcale jak myślicie co może być tego przyczyną ?? zapowietrzyły się ( jak się je odpowietrza??)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...